Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Take 'avte' smo že videli.

 

Popravljeno od S'tan

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole sta se dobro spomnila za severno 3glavsko steno in pravo planinsko neformalno druženje :)

 

https://www.rtvslo.si/svet-zabave/druzabno/jansa-kurza-popeljal-v-osrcje-slovenskih-gora/535544

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Z M A J napisal:

Tole sta se dobro spomnila za severno 3glavsko steno in pravo planinsko neformalno druženje :)

 

https://www.rtvslo.si/svet-zabave/druzabno/jansa-kurza-popeljal-v-osrcje-slovenskih-gora/535544

Po normalnih poteh bi tako lezla gor 3dni. Je taka gužva, da glava boli..... :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem najprej mislil, da je to kakšna prvoaprilska...

 

9138dedf6288b34632b4-damijan-jankovic.jp
SIOL.NET

Vrhovno sodišče je odpravilo odločbo Finančne uprave Republike Slovenije (Furs), po kateri bi morala družba Electa v lasti sinov...

 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
  • Jezen 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ne vem, a se je za smejat ali se je za jokat...

 

EU bi rada še bolj zaostrila izpuste CO2. In Nemški proizvajalci vozil že glasno protestirajo...

 

 

d79fef7f395c8c8a962f-izpusni-sistem-dize
SIOL.NET

Evropska komisija bo predvidoma že ta teden predlagala še strožja merila glede avtomobilskih izpustov CO2 v naslednjem desetletju...

 

 

 

 

 

Ob vsem tem pa so se ravno Nemci (Gas Auto) že leta 2007 hvalili, da so že  izdelali (in mislim, da so nekih 200 vozil dejansko res tudi prodali) vozilo, ki je imelo porabo zgolj 1 liter na 100 km...

 

 

vw-chairman-promises-1l-100km-car-in-3-t
WWW.MOTORAUTHORITY.COM

On the eve of his 70th birthday, Volkswagen’s Chairman Ferdinand Piëch assured reporters during an interview that a super-efficient...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

najbl neumno pri vsem tem je to ..da novi avti ne smrdijo vec, ne veš da voziš za njim....pa se kar težijo da prevec onesnazijo....

medtem ko realnost na nasih cestah je pa ta...da kot motorist vidim oz voham realno stanje vsak dan ki je bolj bogo.... ogromno starih avtov, kombijev, avtodomov,mopedov, traktorjev ... kadijo, smrdijo, puscajo olje za sabo itd. ..  lih vceri sm dohitel enga starga sportnga bmw coupe... en mulc notr in ga gonil po ovinkih.... tok je kadil modro po olju...smrdelooo .. me je glava bolela in sm mogu vstavit in pocakat par minut da se je skadilo,nevzdržno... a je to normalno? kako tak nrdi tehnicni? pol pa nove avte zezajo..... narobe svet

tud sam imam dizla...dpf.. euro6....ne pokadi nic pa ima 200.000... izpuh je čist da ga loh poližeš...

na napacnem koncu težijo če se jim gre res za ekologijo....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

0f07f6c1a3f913839013-grs-gorsko-resevanj
SIOL.NET

Minister za obrambo Matej Tonin je danes predstavil predlog financiranja reševanja v gorah, po katerem bi tisti z neustreznim zavarovanjem plačali delež stroškov reševanja. Tako Planinska zveza Slovenije kot...

 

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

64987747_primoz-roglic_fp-fb.jpg
WWW.RTVSLO.SI

MMC-jev pogovor z direktorjem Adrie Mobila Bogdanom Finkom.

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Z M A J napisal:

Ja res škoda, da so se tako odločili. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo. Lepo za pogledati. Pravi avtu so v glavni vlogi. 

5-bmw1.jpg
WWW.REGIONALOBALA.SI

V Luki Koper se lahko pohvalijo. Koprsko pristanišče je bilo namreč izbrano za snemanje...

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj imam občutek, da je tukaj precej Vodka pisala...

 

Na začetku piše, da ima 5 članov posadke, zraven pa lahko vozi še 85 oseb.

 

Na koncu pa piše, da je v nesreči umrlo vseh 127 potnikov in članov posadke...

 

192118a92714c265969a_62472159.jpg?v=c55c
WWW.24UR.COM

Na mariborsko letališče je konec septembra iz Južnega Sudana prigrmel orjaški helikopter sovjetske izdelave Mil Mi-26. Tam je opravljal naloge v sklopu misije Združenih narodov v državi, ki je pred devetimi leti...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Adrenalin na starem Nurburgringu, legendarni stezi; rekordna vožnja na krog :)

 

 

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.