Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Mazda 6 ga ima čisto pri motorju. Je potrebno vzeti dol tudi most in cel auspuh, da ti ga lahko ukradejo. 

To mojstri na en dva tri avto na kloce, pa ostaneš brez 😊

 

 

Napisano

zanimivo je sploh, da se jim to da delati, ker je bistevno lažje/hitreje in predvsem potiho ukrasti cel avto....ga dvignejo, dajo na avtovleko, pol pa šraufajo kot želijo......se vidi da jim IQ ni ravno na visoki ravni :)

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

Mazda 6 ga ima čisto pri motorju. Je potrebno vzeti dol tudi most in cel auspuh, da ti ga lahko ukradejo. 

Bencinar 2013=>?

 

WWW.DPF-CATALYSTS24.COM

All car parts that you can buy here with 'Add to Cart' are available in our warehouse in Reinfeld (between Hamburg and Lübeck) and will be...

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Kaj češ, Avstrijci so zaplankan narod. To sem porajtal v zadnje pol leta.

 

Upam, da ne skenslajo še sportwagen treffen. Za te golfiče mi je tko vseen 😀

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

Tale mi je oblikovno kar všeč:

 

SIOL.NET

Honda že natanko 50 let izpopolnjuje civica in tako racionalen kot dobro premišljen pristop k oblikovanju ter tehnologijam je...

 

Jaz sem jo vozil, in največji plus za moje pojme je menjalnik, kjer se tudi pri 180km/h ne sliši in ne "dere", torej se z avtom pelješ vedno udobno neslisno, predvsem v normalnih hitrostih (ker vsi prejšnji Hondini cvt niso to kar bi moralo biti in so podobni toyotinim, kar je pa nogo)...."Za prenos moči skrbi klasični menjalnik, zato je tudi pospeševanje bolj izrazito in obenem pogon ne spušča glasnega in dokaj neprijetnega zvoka klasičnih menjalnikov CVT, ta učinek poznamo predvsem pri Toyotinih hibridih."

Popravljeno od sportman333
Napisano

Men je ratal vse cool, kar je še nekako podobno limuzini ali pa vsaj fastback/karavan. Kolk standardi padejo, ko ti manjšajo izbiro in pol rečeš, sam da je.

33112_1.png

Napisano

Najboljši mi je tale komentar pod člankom, ki povzame tudi moje videnje Civica:

"Obliko so malenkost popravili glede na obstoječ (zelo grd) model. Gumbi za menjalnik!? Odurno. Zakaj bi bencin bil samo za proizvodnjo elektrike, potem pa to spravljaš na kolesa? Kompliciranje po nepotrebnem. Zakaj potem mehanski menjalnik? Še dodatno kompliciranje. Zmagovalec te zmede bo tisti proizvajalec, ki bo naredil (spet) enostaven avto. Najbližje je Mazda, bi rekel."

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano

Hmmm, sem šel še prebrat in tole mi ne gre skupaj. 105kW ICE motor, ki polni 1kWh baterijo in elektromotor s 135kW.

 

Če je baterija polna in daš maks pospešek tole zadošča zgolj z 20-25 sekund pospeška pa je baterija pol prazna. Baterijo polni ICE motor, ki pa ob najboljšem delovanju spravi iz sebe le 105kW ali 30kW manj kot je zmožen elektromotor dat na cesto. Se pravi si ob malo bolj dinamični vožnji (pa dejmo spet omenit Vršič) zelo hitro na tem, da bo na voljo verjetno manj kt 100kW moči, če upoštevamo še izgube saj ICE motor ne bo zmogel dofilavat baterije dovolj hitro, da bo elektrike dovolj za elektromotor.

 

Kaj hočem povedat? Če bi bila baterija tam nekje okoli 10kWh to ne bi bil nek problem saj zagotavlja dovolj zaloge za elektro motor in ker vemo, da seveda poraba ni ves čas vseh 135kW nekako sfolgaš tud dinamičnejšo vožnjo. S kilovaturno baterijo pa ziher ne. To je poskus kako dokazat, da 105kW (140KM) motor je lahko močan za 135kW (185KM) a s porabo benza 105 kilowatnega.

33112_1.png

Napisano

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm prou preuč usega tega... Če narobe parkiraš, ti ga pajek odpelje in potem plačaš kazen za napačno parkiranje, odvoz in hrambo. In če slučajno ne plačaš, sledi izvršba na osebni dohodek. Tu se je model vozil z neregistriranim avtom z ukradenimi tablicami, pa pustijo pri miru. Ali pa je lastnik član kakšne 'manjšine', pa ima več pravic kot ostali...

 

 

 

 

 

 

 

Zakon o pravilih cestnega prometa, 19. člen:

(1)Pooblaščena uradna oseba odredi odstranitev oziroma odvoz vozila, ki je parkirano v nasprotju s tem zakonom (nepravilno parkirano vozilo), če onemogoča drugemu udeležencu cestnega prometa varno nadaljevanje poti tako, da je pri izogibanju temu vozilu on ali kdo drug ogrožen ali bi glede na okoliščine lahko bil ogrožen, ali ovira druge udeležence cestnega prometa v smislu 1., 4., 16., 17., 18. ali 19. točke četrtega odstavka 65. člena tega zakona  ali predstavlja oviro na cesti kot to določa zakon, ki ureja ceste.

(2)V primeru, da pooblaščena uradna oseba najde zapuščeno vozilo, namesti nanj pisno odredbo, s katero se naloži odstranitev vozila najkasneje v treh dneh od dneva izdaje odredbe.

(3)Če zapuščeno vozilo ni odstranjeno v roku iz prejšnjega odstavka, ga odstrani pristojni izvajalec rednega vzdrževanja cest. Po treh mesecih se lahko zapuščeno vozilo uniči ali proda.

(4)Odstranitev vozila iz prvega ali tretjega odstavka tega člena  se opravi na stroške lastnika vozila.

(5)Z globo 120 eurov se kaznuje lastnik zapuščenega vozila, ki vozila ne odstrani, kljub temu, da je bila odrejena odstranitev v skladu z drugim odstavkom tega člena .

Napisano
WWW.AVTO-FOKUS.SI


 

Samo dva metra po odhodu iz avtosalona razbil novega volkswagna!


image.jpeg

  • Haha 3
  • Žalosten 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tole bi prej rekel, da je nekdo pozabil ročno zategnit.

 

Evo pa še ene par takih veseljakov v avtosalonih.

 

 

  • Haha 3
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano

Sm kmet an s hribu doma, an ne zastopm, ki se dogaja v glavah tamestnih. Najboljše kmetijsko zemljišče je enostavno zbetonirat. Ampak, ko je enkrat zabetonirano, ga ne preorješ več... Koliko časa bodo potrebovali, da jim to kapne? Vseeno sem mislil, da so "tamestni" en pikič pametnejši, kot so v resnici. Večina industrijskih con je zrasla na lepih ravnih njivah. A res ne gre drugače? Saj imamo tudi slabša zemljišča, če gre milijon evrov za gradnjo bo šlo pa še 50.000 več za traktor, ki bo sfrezal tisto kamenje...

Napisano (urejeno)
pred 37 minutami je Slivka napisal:

Sm kmet an s hribu doma, an ne zastopm, ki se dogaja v glavah tamestnih. Najboljše kmetijsko zemljišče je enostavno zbetonirat. Ampak, ko je enkrat zabetonirano, ga ne preorješ več... Koliko časa bodo potrebovali, da jim to kapne? Vseeno sem mislil, da so "tamestni" en pikič pametnejši, kot so v resnici. Večina industrijskih con je zrasla na lepih ravnih njivah. A res ne gre drugače? Saj imamo tudi slabša zemljišča, če gre milijon evrov za gradnjo bo šlo pa še 50.000 več za traktor, ki bo sfrezal tisto kamenje...

 

In to neumnost (se strinjam in sočustvujem) niso naredili mestni "levaki", ampak jo je zavestno naredila najbolj "kmečka" desna vlada (prleški sendvič ...). 

Popravljeno od Janez007
Napisano

To je tud mene zmotilo, k je rekel ta mestni - A kozjanski runkelj je po novem tamestni. Lopov je res, ampak tamestni :whatever:

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

To je tud mene zmotilo, k je rekel ta mestni - A kozjanski runkelj je po novem tamestni. Lopov je res, ampak tamestni :whatever:

Ta je pa res runkej 1 A, je bilo pa fino slišat tisto izjavo o Ljubljančanih.....😁🤭🙈

Napisano
pred 12 urami je Janez007 napisal:

 

In to neumnost (se strinjam in sočustvujem) niso naredili mestni "levaki", ampak jo je zavestno naredila najbolj "kmečka" desna vlada (prleški sendvič ...). 

 

Za nas, hribovce, so tamestni vsi, ki živijo pod 350 metrov nadmorske višine, med 400 in 600 metri pa je večinoma 'južna braća'...

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Za nas, hribovce, so tamestni vsi, ki živijo pod 350 metrov nadmorske višine, med 400 in 600 metri pa je večinoma 'južna braća'...

Zanimiva, kako to vidite od zgoraj. Pri nas od spodaj se pa ljudi deli na 2 kategoriji, in sicer glede na število otrok. 😄

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.