Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Vedno je tako in to se da dokazat pri vsaki stvari. Ko tehnološki razvoj da na trg boljšo ređitev ni potrebe ne po reklami in ne po prepovedi uporabe stare, ker bodo ljudje sami prevzeli novo režitev. Stara pa bo počasi žla v zgodovino. Recimo lep primer je stacionarna telefonija proti mobilni.

 

Če pa nova rešitev ni tako dobra jo je pa potrebno non stop reklamirat in seveda kot pogoj tudi prepovedat staro. Recimo tak primer so bile žarnice, kjer so dejansko morali prepovedat nizkocenovne klasike, da so sploh lahko vpeljali halogenke, ki so sicer učinkovitejše pri porabi a po drugi strani dražje za nakup in nevarnejše ob razbitju. K sreči je  tehnologija LED tako napredovala in se pocenila, da smo ljudje sami brez prepovedi zelo hitro prešaltali na LED.

 

In seveda taka zgodba je z EV, ki imajo ogromno slabših stvari kot ICE in se sami od sebe pač ne bi mogli prodajati razen pod grožnjo penalov za ICE in pa seveda prepovedi uporabe. Ko bo el. infrastruktura napredovala, ko bo cena padla, način polnjenja postal enostavnejši, domet daljši in varnost proti vžigu/samovžigu dosegla najvišje varnostne standarde, reciklaža baterij itd itd bodo ljudje sami brez drame prešaltali na EV-je.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Boss napisal:

Vedno je tako in to se da dokazat pri vsaki stvari. Ko tehnološki razvoj da na trg boljšo ređitev ni potrebe ne po reklami in ne po prepovedi uporabe stare, ker bodo ljudje sami prevzeli novo režitev. Stara pa bo počasi žla v zgodovino. Recimo lep primer je stacionarna telefonija proti mobilni.

 

Če pa nova rešitev ni tako dobra jo je pa potrebno non stop reklamirat in seveda kot pogoj tudi prepovedat staro. Recimo tak primer so bile žarnice, kjer so dejansko morali prepovedat nizkocenovne klasike, da so sploh lahko vpeljali halogenke, ki so sicer učinkovitejše pri porabi a po drugi strani dražje za nakup in nevarnejše ob razbitju. K sreči je  tehnologija LED tako napredovala in se pocenila, da smo ljudje sami brez prepovedi zelo hitro prešaltali na LED.

 

In seveda taka zgodba je z EV, ki imajo ogromno slabših stvari kot ICE in se sami od sebe pač ne bi mogli prodajati razen pod grožnjo penalov za ICE in pa seveda prepovedi uporabe. Ko bo el. infrastruktura napredovala, ko bo cena padla, način polnjenja postal enostavnejši, domet daljši in varnost proti vžigu/samovžigu dosegla najvišje varnostne standarde, reciklaža baterij itd itd bodo ljudje sami brez drame prešaltali na EV-je.

Aha, in polnili bodo ljudje takšne avte kje? Ali pa bodo nemara počasi prepovedali ljudem  tudi živeti v blokih (kjer ni možnosti postavitve polnilnih postaj). Moje mnenje je, da bo v Sloveniji še petdeset let zelo mali delež čistih  električarjev. Hibridi bodo, benzinarji tudi, edino dizlov bo znatno manj,ker jim bodo nabili davek na okolje. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi v blokih je moznost postavitve polnilnih postaj... Le malo bolj komplicirano je, ker moras pridobiti soglasja ... Ampak tudi to se bo slej ko prej spremenilo ... Res pa je, da ne kar cez noc ... Skanidnavci imajo to prednost, da so ze pred mnogimi leti elektricne prikljucke dajali tudi na parkirisca pred bloki... ker imajo tako hladno podnebje in avtomobile cez noc priklapljajo na elektricne grelce, da ne zmrnejo... V takem primeru je predelava takega prikljucka v polnilnico lazja ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 44 minutami je Jest napisal:

Tudi v blokih je moznost postavitve polnilnih postaj... Le malo bolj komplicirano je, ker moras pridobiti soglasja ... Ampak tudi to se bo slej ko prej spremenilo ... Res pa je, da ne kar cez noc ... Skanidnavci imajo to prednost, da so ze pred mnogimi leti elektricne prikljucke dajali tudi na parkirisca pred bloki... ker imajo tako hladno podnebje in avtomobile cez noc priklapljajo na elektricne grelce, da ne zmrnejo... V takem primeru je predelava takega prikljucka v polnilnico lazja ... 

Ne vem, če si kdaj bil na kakem parkirišču pred bloki. 🤔

Recimo v Kopru so vsa parkirišča pred bloki javna površina. Kaj to v praksi pomeni? Da lahko pride recimo deset avtomobilov iz Ljubljane, se parkira na bilo katero od teh parkirišč, pred bilo katerim blokom, tam pusti avto za mesec dni in je to vse regularno.

Kaj sem hotel povedati? V Semedeli (predmestje Kopra) so bloki z tudi do 30 stanovanji. Parkirišč je itak premalo. 

Ko pridejo stanovalci domov iščejo prazen parkirni prostor, če sploh obstaja. Ne predstavljam si, kako bi to rešili? Trideset polnilnih postaj? Ena polnilna postaja  za dve vozili? 🤔

Kdo ti bo garantiral, da boš dobil prazno mesto ob polnilnici, ko boš prišel z izpraznjeno baterijo domov?🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Alex napisal:

Ne vem, če si kdaj bil na kakem parkirišču pred bloki. 🤔

Je to retoricno vprasanje? :)

pred 8 minutami je Alex napisal:

Recimo v Kopru so vsa parkirišča pred bloki javna površina.

Tole pa ne drzi... Poznam tudi bloke, kjer imajo rampo... v Kopru... v blizini nase firme :P ...

 

Zato pa pravim, da se bo to moralo spremeniti... Novejsi bloki imajo ze parkirisce s stevilko, ki pripada tocno dolocenem stanovanju... In ker so ljudje pac nesramni in vseeno parkirajo na takih parkiriscih, se vse vec blokov odloca se za rampo ... Ampak kot sem ze napisal... to ne bo slo cez noc ... in bo trajalo... Za skoraj vsako tezavo tudi obstaja resitev... Prisotna mora bit najprej volja... potem pa veliko casa :) ... Ni treba vedno gledati na situacijo skozi najbolj crni scenarij :P 

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

Tudi v blokih je moznost postavitve polnilnih postaj... Le malo bolj komplicirano je, ker moras pridobiti soglasja ... Ampak tudi to se bo slej ko prej spremenilo ... Res pa je, da ne kar cez noc ... Skanidnavci imajo to prednost, da so ze pred mnogimi leti elektricne prikljucke dajali tudi na parkirisca pred bloki... ker imajo tako hladno podnebje in avtomobile cez noc priklapljajo na elektricne grelce, da ne zmrnejo... V takem primeru je predelava takega prikljucka v polnilnico lazja ... 

 

Uff ta bi bla pa pol težka, če bi mogu pridobit soglasja vseh sosedov. Že za kej manjšega imamo borbo s soglasji 😛 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj vem, da je problem s temi soglasji... zato pa bi se moralo to resevati na drugacen nacin... Recimo ze ob gradnji blokov... In Vsa zemljisca, ki so namenjena parkiranju stanovalcev, bi morala biti lastniska... in ne obcinska ... Tako morajo potem sami poskrbeti za zadeve, kot so ciscenje, vzdrzevanje... Ravno v tem casu, ko je sneg najvecji problem, so komentatorji najbolj glasni, kako nimajo vsega ociscenega, saj je v lasti obcine .... Da bi pa kdo od the pametnjakovicev vzel lopato v roke (in kidal sneg... ne kaj drugega :P :P) ... to pa je ze visja matematika :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Jest napisal:

Je to retoricno vprasanje? :)

Tole pa ne drzi... Poznam tudi bloke, kjer imajo rampo... v Kopru... v blizini nase firme :P ...

 

Zato pa pravim, da se bo to moralo spremeniti... Novejsi bloki imajo ze parkirisce s stevilko, ki pripada tocno dolocenem stanovanju... In ker so ljudje pac nesramni in vseeno parkirajo na takih parkiriscih, se vse vec blokov odloca se za rampo ... Ampak kot sem ze napisal... to ne bo slo cez noc ... in bo trajalo... Za skoraj vsako tezavo tudi obstaja resitev... Prisotna mora bit najprej volja... potem pa veliko casa :) ... Ni treba vedno gledati na situacijo skozi najbolj crni scenarij :P 

Slučajno poznam iz prve roke probleme s temi parkirišči po Kopru in Semedeli.

Ti si pač opazovalec od daleč. 😉

Moji starši, ki stanujejo v bloku v spodnji semedeli, so dali pobudo, da bi jim dali rampo pred blokom. Seveda je občina to gladko odbila, ker je ulica prehodna in bi s tem onemogočili prehod do ostalih blokov in lastniških hiš (med druimi tudi do hiše poslanke Jadranke Šturm Kocjan)ki imajo hišo naprej v isti ulici. Drugi primer sta tašča in tast, ki stanujeta v drugem delu Semedele.

V njihovem bloku je šest stanovanj. Njim so ponudili, da lahko odkupijo vsak svoj parkirni prostor - narisan ob robu ulice (za ceno 20000€).

S tem, da ne bi bilo rampe, ker so zopet v prehodni ulici za Prisoje. In kaj ti to pomaga, da odkupiš parkirni prostor, ko pa se lahko zopet vsak parkira na tvoje mesto. Tako in tako se dogaja, da parkirajo na njihova parkirna mesta prebivalci iz zgornje ulice, ki imajo svoje garaže, a so jih v večini primerov predelali v garsonjere, katere oddajajo. 

Moje mnenje in večine prebivalcev Semedele je, da ta kaos s parkirnimi mesti v Kopru  enostavno ni rešljiv. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Jest napisal:

Saj vem, da je problem s temi soglasji... zato pa bi se moralo to resevati na drugacen nacin... Recimo ze ob gradnji blokov... In Vsa zemljisca, ki so namenjena parkiranju stanovalcev, bi morala biti lastniska... in ne obcinska ... Tako morajo potem sami poskrbeti za zadeve, kot so ciscenje, vzdrzevanje... Ravno v tem casu, ko je sneg najvecji problem, so komentatorji najbolj glasni, kako nimajo vsega ociscenega, saj je v lasti obcine .... Da bi pa kdo od the pametnjakovicev vzel lopato v roke (in kidal sneg... ne kaj drugega :P :P) ... to pa je ze visja matematika :D ... 

Bog ne daj ja, da bi kdo kej skidal 🙂 

pred 2 minutama je Alex napisal:

Slučajno poznam iz prve roke probleme s temi parkirišči po Kopru in Semedeli.

Ti si pač opazovalec od daleč. 😉

Moji starši, ki stanujejo v bloku v spodnji semedeli, so dali pobudo, da bi jim dali rampo pred blokom. Seveda je občina to gladko odbila, ker je ulica prehodna in bi s tem onemogočili prehod do ostalih blokov in lastniških hiš (med druimi tudi do hiše poslanke Jadranke Šturm Kocjan)ki imajo hišo naprej v isti ulici. Drugi primer sta tašča in tast, ki stanujeta v drugem delu Semedele.

V njihovem bloku je šest stanovanj. Njim so ponudili, da lahko odkupijo vsak svoj parkirni prostor - narisan ob robu ulice (za ceno 20000€).

S tem, da ne bi bilo rampe, ker so zopet v prehodni ulici za Prisoje. In kaj ti to pomaga, da odkupiš parkirni prostor, ko pa se lahko zopet vsak parkira na tvoje mesto. Tako in tako se dogaja, da parkirajo na njihova parkirna mesta prebivalci iz zgornje ulice, ki imajo svoje garaže, a so jih v večini primerov predelali v garsonjere, katere oddajajo. 

Moje mnenje in večine prebivalcev Semedele je, da ta kaos s parkirnimi mesti v Kopru  enostavno ni rešljiv. 

 

Kaj pa če bi si dal vsak svojega jahača na parking, bi to prišlo v poštev?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je MazdaBoy napisal:

Bog ne daj ja, da bi kdo kej skidal 🙂 

Kaj pa če bi si dal vsak svojega jahača na parking, bi to prišlo v poštev?

Ne. Ker je vse, kar je meter oddaljeno od bloka občinsko. Še dobro, da so pred volitvami vsaj asfaltirani nekatera parkirišča. Veliko jih je pa še kar naprej kar makadamskih. Ob velikih nalivih se spremenijo v velika jezera in blato. Tako, da takrat lastniki stanovanj niti pred blokom ne morejo parkirati. 

Če bodo resno mislili s to elektrifikacijo, bodo morali prej urediti nešteto težav in problemov. In predvsem vložiti enormne vsote denarja. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj te probleme “socializma” bi bilo treba resiti tudi zaradi drugih dejavnikov… Stanovanja v blokih bi morala imeti zraven tudi vsaj dva lastniska parkirisca in mogoce se skupno parkirisce za obiskovalce… Ne pa, da je tako, kot vecina blokov, ki so grajeni se v bivsi drzavi, da so brez zemljisca okoli bloka…

 

Tisti, ki stanujemo v hisi, moramo tudi sami poskrbeti za parkirisca… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Jest napisal:

Saj te probleme “socializma” bi bilo treba resiti tudi zaradi drugih dejavnikov… Stanovanja v blokih bi morala imeti zraven tudi vsaj dva lastniska parkirisca in mogoce se skupno parkirisce za obiskovalce… Ne pa, da je tako, kot vecina blokov, ki so grajeni se v bivsi drzavi, da so brez zemljisca okoli bloka…

 

Tisti, ki stanujemo v hisi, moramo tudi sami poskrbeti za parkirisca… 

Se strinjam. V Semedeli, kjer živi približno 10000 ljudi je velika večina blokov zgrajena v 60-ih, 70-h, nekaj malega  pozneje. Novejši bloki imajo to rešeno tako, da imajo zgrajene podzemne garaže in zagotovljeno vsaj eno parkirno mesto na stanovanje.

Se pa postavlja vprašanje, ali je sploh dovoljeno postavljanje polnlnih postaj v podzemnih garažah (možnost požara). Ne vem kako je z zakonodajo na tem področju. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Alex napisal:

Se pa postavlja vprašanje, ali je sploh dovoljeno postavljanje polnlnih postaj v podzemnih garažah (možnost požara). Ne vem kako je z zakonodajo na tem področju. 

 

Seveda je dovoljeno... Saj imas recimo v shopping centrih v podzemnih garazah tudi parkirna mesta s polnilnicami ... Saj polnilnica ni nic drugega, kot vticnica, ki ima precej izboljsano varnost ... in je prilagojena stalni obremenitvi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim,da če bo šlo tako naprej bo čez čas vedno več parkirnih prostorov,ker si počasi ne bomo mogli več privoščit el.avta po tako norih cenah,razen,da bodo cene spustili za 30%.....🥴☹️

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je FuManchu napisal:

Lahko spustijo cene za 55% pa ne kupim električarja:prstgor:

Takih bo veliko in zato bo tudi parkinga dovolj.....😊 Ker mogoče drugih motorjev nebo....☹️🥴😤

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Bini napisal:

Takih bo veliko in zato bo tudi parkinga dovolj.....😊 Ker mogoče drugih motorjev nebo....☹️🥴😤

Rabljenih bo vedno dovolj sem prepričan. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej so predlogi, da po 2035 sploh ne boš mogel registrirat niti rabljenega ICE. Ok, ne verjamem, da se bo to zgodilo , ampak, da nekateri razmišljajo v tej smeri je dovolj alarmantno.

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Jezen 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://www.24ur.com/novice/dejstva/cez-tri-leta-bo-manjkalo-vec-kot-10000-poklicnih-voznikov.html

 

In potem se bomo čudili, kaj se dogaja na naših cestah. Poklicni vozniki iz Nepala, kratek tečaj in gremo. Važno, da ne bo zahteval več kot 900€ na mesec + dodatke, kar bo na koncu prišlo celo tja do 1500€. Ko bo pa po cesti Nepalski red, se bodo pa vsi čudili, kako je to možno...

 

Moram pa priznati, da so se očitno plače v tej panogi dvignile. A še vedno premalo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:rolleyes: še enoprostorca bodo spremenili v suv-a. 

 

SIOL.NET

Po skoraj štiridesetih letih od predstavitve Renaultovega družinskega enoprostorca espaca...

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je g.Wankel napisal:

Sem videl, pa mi ni jasno zakaj. To bi potem padel v rang Australa. Ali bo Espace električen, Austral pa hibrid?

Pomoje še njim ni jasno kaj delajo 🤣

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A bejž, res bo mrzlo pozimi? :rolleyes:

 

WWW.SLOVENSKENOVICE.SI

Najhladnejše jutro čaka prebivalce osrednje Slovenije.

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A niso to vsako leto za hrvate pravli, ker zaporedoma podražujejo in še kr je vse polno.   Tak bo tu. Al bo prišel kdo, ki bo pripravljen plačati visoko ceno ali pq bojo spuatli in bo polno.     Drugače pa tvoje cene o italjanskem bencinu me skozi fascinirajo.   Center Bologne: Center Firenz: To so živi podatki od uporabnikov za RON95. Rad hodim v Italijo, samo takih cen, kot pri nas, ni bilo tam nikoli. Vedno so med najdražjimi v Evropi.
    • Dobro jutro, nov je dan... ☀️😉
    • Odvisno, kje tankaš. Na avtocestah je res tudi 2€ in več,na kakih navadnih cestah pa ga dobiš tudi za 1,6€. Res je kar praviš. Hoteli so tudi do 50% cenejši kot pri nas. Aperol spritz v Veroni 4,5€,v Kopru od 6-8€, pizza v centru Milana od 7-10€, pri nas že krepko nad 10€. Skratka, naši so šli s cenami v nebo. Lep primer je Bovec, kjer so dobili en kup odpovedi. Moj znanec dela tam kot vodnik splavov in je več doma kot gor v Bovcu. Ne ve, kako bo s to sezono. 
    • Tudi v dežju je fajn pohajat in nič jamrat😁 V trenutku sem bil stuširan.
    • Norveške mi raje ne omenjat, ker kolk hipokrizije kot je pri njih je verjetno da skoraj ni nikjer. Da so si naredili vse to je bila zgolj zasluga v ogromni prodaji nafte in plina. Potem so tolk subvencioniral EV-je ravno iz prodaje fosilnih goriv, da so si jih vsi kupili "na zalogo" in tko mal za zajebavat naokol. Za resno pa se še vedno vozijo v ICE avtomobilih, sploh pozimi jim skoraj ne pade na pamet, da bi EV-ja uporabljal.   Zato pa pridemo do tega fenomena, da poraba goriv ne pade. Ne pade zato ker lažejo vsem v fris vključno samim sebi.   Zgodba je verjetno podobna povsod, ker ne glede, da je procent EV-jev še majhen bi se moralo poznati pri zmanjšanju porabe nafte. Pa se? Kje so študije, da gre to res v pravo smer? Vemo da samo izdelava EV-ja potrebuje toliko nafte, da so pri Volvotu naračunal, da je za cca 90.000km vožnje ICE-ja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.