Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo lažnivca dobili. Vegana my ass... Tine pa Holob 😄

gaber.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Kdo je pa reku, da sta vegana (razen SDS trobil)?

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano
pred 25 minutami je Boss napisal:

A to jesta nutrije?

In to filane🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano
WWW.SLOVENSKENOVICE.SI

Fičota in stoenke se še spomnimo, kaj pa socialističnega ferrarija iz zgodnjih osemdesetih, Zastave 5700 Iso...

 

  • Všeč 1
  • Haha 2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem prebral pornografskega filma Mazda... no ja sej verjetno se nisem dost zmotil.sramezljiv

  • Haha 2
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano

Mjaw York!

 

WWW.24UR.COM

Heroji, književniki, znanstveniki ... V Sloveniji imamo take in drugačne kipe, skulpture, obeležja, s katerimi se občine poklonijo ljudem, ki so...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Alenki komisarki se pa res kisa, da se tekole hlapčevsko obnaša. Vse smo mi krivi za zastoje ne pa tranzit čez Slovenijo? Samo v soboto sva s tamalo šla na Roglo in sva za štos po AC-ju štela razmerje tujih in naših vozil. Bilo je 22% domačih in 78% tujih. In kdor gre na AC danes lahko to sam preveri, kokoška pa razlaga, kako je problem, ker mi ne hodimo peš in ne uporabljamo javnega prevoza al pa se igramo Uber. Pa jebem ji bečkog konjušara resno - cene naj dvigne tranzitu pa bo hitro bolje, ko bodo ugotovili, da je iz Poljske in zaledja ceneje it čez Nemčijo in ne Slovenijo. Si upam trdit, da bo vsaj 1000kamionov manj na SLO AC-jih.

 

In to je glavni problem. Slovencem je DARS celoletne vinjete že prodal, zdaj pa ne služi na njih in zato s pomočjo Alenke poskuša sterat Slovence z AC-jev. Služil bo pa s kratkotrajnimi vinjetami za tujci in predvsem s cestninami za tranzitne tovornjakarje. Prozorno za popizdit.

 

WWW.ZURNAL24.SI

Tudi letošnje poletje se vozniki na slovenskih avtocestah praktično dnevno srečujejo z območji daljših zastojev. Sporočilo ministrice pa...

 

33112_1.png

Napisano

Ta jih pa seka, javni prevoz. Najprej naj zrihtajo da bo funkcionalen, pol se bomo pa pogovarjal o uporabi.
Sem mislim da nekje v eni temi ze napisov, 10km od letalisca zivim, pa cez poletje za vikend ne dobim avtobusa do letalisca, med tednom je na 4 ure ...

Od septembra do junija je mal bols, ne pa prov velik.

 

Da ne govorim o prevozu do sihta, al moram do kamnika na vlak (sam bog ve kje bom pustu avto), 1h se bom vozu do LJ, pol pa se pa 20min pes od postaje do sihta, ceprov iz pisarne gledam direktno dol na postajo, ampak se ne da cez pridt, je treba 2km krog narest. Druga opcija je pa avtobus, k vsaka zamuda ki je manj od 20min ga lahko racunas da je kr tocn. Za primerjavo, z avtom v najvecji guzvi pridem na siht v 30-35min

Napisano
WWW.24UR.COM

Po tem, ko je lokalni taksist dve italijanski turistki zaradi zasoljenih cen pred odhodom domov spravil v jok, je v šoku ostala tudi Nizozemska...

 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zato se pa zanesem le in samo nase in na svoje prevoze. Jebeš javni prevoz pa naj bo v obliki taksija (drag k pes) al pa avtobusa/vlaka (kot da imam časa na pretek)

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

avtobusa/vlaka (kot da imam časa na pretek)

V vseh velemestih med dopustom uporabljam javni prevoz (bus, vlak, metro, tramvaj, trolejbus).

 

Vlak je v tujini bolje poštiman.

Poglej si kaj italijanske FrecciaRossa. 300km/h letijo in so ugodni.

U-/S-Bahn klapa v Berlinu, Minhnu, Valenciji,....

 

Lokalno in dnevno pa res svoja prevozna sredstva.

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

V vseh velemestih med dopustom uporabljam javni prevoz (bus, vlak, metro, tramvaj, trolejbus).

 

Vlak je v tujini bolje poštiman.

Poglej si kaj italijanske FrecciaRossa. 300km/h letijo in so ugodni.

U-/S-Bahn klapa v Berlinu, Minhnu, Valenciji,....

 

Lokalno in dnevno pa res svoja prevozna sredstva.

Zadnjič sem šel iz Venezie do Trsta z vlakom. Cena= 14.50€, potoval sem pa 1 uro 40 min. Vlak nadvse udoben. 

V bistvu se sploh ne splača it z avtom do Venezie. Pa še v center te pripelje. 

Tslo, da ja. V tujini do svetlobna leta pred nami, kar se tiče javnega prevoza. 

 

 

Napisano

V Sloveniji smo z javnim prometom tako v zaostanku, da še par desetletij ne bo rešitve.

 

LPP ma skor isto shemo kot 50 let nazaj, postaje so pa na 100m.

 

Na železnicah pa tudi ne vem, kaj ti pomagajo nove postaje in tiri, če promet še vedno ne funkcionira?

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.