Tole je pa kr smeh
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Odkrita Slovenija 🇸🇮 (@odkritaslovenija) • Instagram reel WWW.INSTAGRAM.COM 1,430 likes, 37 comments - odkritaslovenija on October 27, 2025: "Zapišite si imena...
-
Tle maš prav cajt je najbolj pomemben ne kilometri. Pa kolikor se cudno slisi, avto ki se ne vozi dela skodo gumi, guma se mora trositi in posneti zunanji del ki se trdi ce avto stoji. Sicer pa je Amzs test samo prevod ADACovega...oz nekega drugega testa v okvirju ADAC skupine. Profil gum je izredno vazen - odvajanje vode, smernost... Sneg je v bistvu iluzija...ce vozimo 10 min po resnem snegu na leto je veliko, vecinoma je to plundra in voda, ce je pa kaj resnega (5cm zbitga snega ni resno) je pa itak treba met ketne. Pri zimskih gumah se vse vrti okoli temperature in ne snega. Do sedaj sem videl res samo en dober test, in to moto gum. Naredili so test z novimi (poligon, cesta, dez, touring, off road) in ga ponovili pri istih gumah z 8000km (kar je reci pisi zadnja cetrtina lajfa moto gum)
-
Ja, to je že v redu. Podpiram tvoj hobi, jaz tudi imam svoje. Samo kakorkoli obrneš naredi boljša guma največjo razliko za normalne ljudi, to smo že večkrat govorili. Samo ne izgleda tako lepo, kot vse ostalo na avtu, kar lahko gor prilepiš. Pa kakšen tečaj varne vožnje na AMZS centru, pa si na cestah največ razlike naredil za najmanj vložka. V redu, o tem kako se nekaj kar dojemamo kot dobre gume obnaša slabo, pa ne morem veliko povedati. Pogledam teste. Ne samo AMZS, še katerega drugega in malo cene in potem se odločim. To je potem to za 4 leta. Čau.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.