Skoči na vsebino

Tole je pa kr smeh


Boss

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 13,4k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

No zdaj pa bodimo pošteni - kolk od vas bi danes svoj avto zamenjalu za hrošča. Ne kot oldtimerja za sončen dan se malo okrog furat, ampak za edino vozilo pri bajti? No kolk vas je takih?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Boss napisal:

No zdaj pa bodimo pošteni - kolk od vas bi danes svoj avto zamenjalu za hrošča. Ne kot oldtimerja za sončen dan se malo okrog furat, ampak za edino vozilo pri bajti? No kolk vas je takih?

Jaz ga ne bi imel niti kot tretje vozilo. 

Moj oče jih je šraufal za policijo, ko so jih imeli (bil je na specializaciji v Porscheju) in sem veliko kilometrov prevozil z njimi na probnih vožnjah. 

Bremze so imeli vsi karastrofalne že za takratne razmere. Preglednost tudi zelo slaba, tako naprej kot nazaj. To je podobno, kot bi vprašal, ali bi imel spačka za prvi avto. Pri nas na obali jih imajo a to so v večini primerov ostareli hipiji, ki so ostali v nekih drugih časih. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Boss napisal:

No zdaj pa bodimo pošteni - kolk od vas bi danes svoj avto zamenjalu za hrošča. Ne kot oldtimerja za sončen dan se malo okrog furat, ampak za edino vozilo pri bajti? No kolk vas je takih?

Jaz ne za prvo in ne za petnajsto vozilo ne. Nisem simpatizer vw-jev:bravo: 

Se pa spomnim ene 30 let nazaj ga je imel lokalni privatnik hrošča predelanega. Veliko delov od 911 gor. Sem pa tudi videl, kako ga je sesipal...

  • Všeč 1
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Alex napisal:

To je podobno, kot bi vprašal, ali bi imel spačka za prvi avto. Pri nas na obali jih imajo a to so v večini primerov ostareli hipiji, ki so ostali v nekih drugih časih. 

 

Pri vas na obali si kupijo stoenko pol pa cestnohitrostne vozijo po naselju in se zraven derejo kot, da ima psihiatrična bolnišnica dan odprtih vrat.

 

Drugač pa ja se strinjam, moj fotr je imel prvi avto sred sedemdestih spačka in avto je zdržal jedva 7 let pri tem, da je vmes cel podn sam narediil, ker ga je požrla rja, pol pa še vse ostalo in je blo to to. Danes ga ne bi imel, bi pa imel mojo tiho željo, enega Mustanga po možnosti moj letnik. Ampak res samo za uživancijo in kot drugi avto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.