Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Prispevek o motornih oljih... bi mogoce nal biti zanimiv za koga ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Jest napisal:

Prispevek o motornih oljih... bi mogoce nal biti zanimiv za koga ... 

 

 

Zelo pomembno dejstvo na katerega folk pozablja je, da smo sedaj na slabšem, kot smo bili recimo 20 let nazaj.

 

Pa bom dal primer, recimo API specifikacija olja, Mazdino olje Ultra je kategorije SL. To olje so razvili tam okoli 2000 za uporabo med leti 2001 in 2004. Recimo takrat so klasični bencinarji imeli interval 15k za menjavo. Pa so prihajali na trg novi avtomobili kjer so interval podaljševali, olje je bilo pa še vedno iste specifikacije. Češ da so materiali boljši, zato se lahko interval podaljša. Recimo Renault z 30k intervali. Ampak na kar ljudje pozabljamo je pa to, da dan danes proizvajalci občutno bolj šparajo na ceni in vgrajujejo slabše materiale, kar na dolgi rok lahko vodi v večjo obrabo.... olje se pa toči še vedno isto in isto. Dobro, so tukaj še neki aditivi in čirule čarule, ampak meni se zdi menjava olja danes bolj pomembna kot 20 let nazaj. Najbolj pomembno je pa to, da veš, kakšno olje voziš, in temu ustrezno prilagodiš tvojo vožnjo in interval menjave, tako kot npr pri gumah :)

 

Pa si poglejte G194 v 2023, lahko notri točiš ali Supra-X ali pa Ultra, pa ima Supra-X specifikacijo SN. :D 

 

 

In potem potegnemo črto... Pa se res splača paničarit, saj bo že zvozil motor do 300k? Pri toliko prevoženih KM bo že prej cel avto cvetel :D 

 

null

image.jpeg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je kdo kje slučajno zasledil kako vredu ceno za Mobil ESP 1 za smrduha? Sem ravno uceraj gledal mail,ko sm prvic kupil 5l za 46eur zdej dobim na motornaolja pa 5l za 54eur se mi zdi 😵‍💫

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah ta Slolvenija je itak postala nateg.

 

Gledam za Motul 8100, od 50€ do celo 70€ (Bartog) + poštnina

 

Nemčija - 35€ + poštnina

 

Bolano v kakšni državi živimo, sam da se nateguje folk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je Hixxy napisal:

Mah ta Slolvenija je itak postala nateg.

 

Gledam za Motul 8100, od 50€ do celo 70€ (Bartog) + poštnina

 

Nemčija - 35€ + poštnina

 

Bolano v kakšni državi živimo, sam da se nateguje folk

 

image.png

 

nullimage.png

https://lidermedia.hr/konferencije/konferencijeske-vijesti/dan-velikih-planova-ilija-tokic-jedna-od-najvecih-odluka-u-ovoj-godini-bila-je-akvizicija-i-preuzimanje-firme-bartog-sl-133214

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je Hixxy napisal:

Mah ta Slolvenija je itak postala nateg.

 

Gledam za Motul 8100, od 50€ do celo 70€ (Bartog) + poštnina

 

Nemčija - 35€ + poštnina

 

Bolano v kakšni državi živimo, sam da se nateguje folk

Ma to se mi zdi precej logično, čez več posrednikov kot stvar gre, dražja je.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 29. 5. 2023 ob 12:11 je Hixxy napisal:

Mah ta Slolvenija je itak postala nateg.

 

Gledam za Motul 8100, od 50€ do celo 70€ (Bartog) + poštnina

 

Nemčija - 35€ + poštnina

 

Bolano v kakšni državi živimo, sam da se nateguje folk

Točno tako, sem tudi sam kupil preko motointegrator.at:
nullimage.png

 

Edino kar me je zmotilo je visoki stroški poštnine iz Avstrije... Je pa res, da je bilo še vedno ceneje kot pa da vzamem vse to pri nas...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je x-layer napisal:

Točno tako, sem tudi sam kupil preko motointegrator.at:
nullimage.png

 

Edino kar me je zmotilo je visoki stroški poštnine iz Avstrije... Je pa res, da je bilo še vedno ceneje kot pa da vzamem vse to pri nas...

Samo, kakšna razlika v ceni olja tam in pri nas. Tam je nekje realna cena, pri nas jo pa kar tako nabijajo. Ker pač vsi dvigujejo cene, pa dajmo še mi. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 2. 6. 2023 ob 8:47 je x-layer napisal:

Točno tako, sem tudi sam kupil preko motointegrator.at:
nullimage.png

 

Edino kar me je zmotilo je visoki stroški poštnine iz Avstrije... Je pa res, da je bilo še vedno ceneje kot pa da vzamem vse to pri nas...

Pri nas sploh niso več normalne cene🤔 Ne vem kdaj sem nazadnje material za servis pri nas vzel. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
pred 17 urami je DeTu88 napisal:

Zanima me, kje je možno dobiti to Redline 75w-80 olje za menjalnik?

 

WWW.AMAZON.DE

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Imam eno vprašanje za strokovnjake, ker mnenja amaterjev sem že slišal.

 

Torej, za našega FuksWagna je predpisano olje 0W20. 

 

Baje, da zdaj dajejo redkejša olja, da zmanjšajo trenje in posledično porabo in emisije. Ampak motor tega redkega olja porabi toliko, da ga med servisnimi intervali pravzaprav že "zamenjam"...

 

Dobro, če bi vozil po avtocestah in z podpovprečno obremenitvijo (se pravi, da bi bili v vozilu največ tri osebe), bi zadeva mogoče še šla. Mi pa to vozilo (kanto na kolesih, ker avto to ni) vozimo po hribih. Praviloma kar proti polni obremenitvi (skoraj vsaka druga vožnja je s šestimi potniki). In se temperatura olja brez priganjanja motorja dvigne vse tja do na 120°C. In motor žlampa olje kot krava vodo... 

 

Pa me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi v našega FuksWagna nalil na primer olje 15W40? Bi ga potem kaj manj požlampal? Kako bi bilo pa z mazanjem? Mislim, če so zdaj kanalčki za 0W20, bi potem tako gosto olje sploh šlo skozi ali bi zaradi velike gostote prišlo do ležajev premalo olja in bi vse skupaj obstalo še prej kot bo sicer? Tudi filter olja je dimenzioniran za redko olje. Bi pri gostejšem olju sploh dovolil dovolj pretoka?

 

Predvidevam, da proizvajalec vozila predpiše olje, ki je primerno za vse vremenske razmere. Tako je baje olje 0W20 primerno za temperature od -40°C do nekje +30°C. Ker pa pri nas ne pomnim, da bi kdaj bilo -40°C, dejansko ne potrebujem tako redkega olja. Pri nas nekajkrat na leto padejo temperature na -20°C. Poleti pa temperature pridejo do 40°C (konkretno, v Novi Gorici leta 2022). 

 

Torej, katero olje?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

Imam eno vprašanje za strokovnjake, ker mnenja amaterjev sem že slišal.

 

Torej, za našega FuksWagna je predpisano olje 0W20. 

 

Baje, da zdaj dajejo redkejša olja, da zmanjšajo trenje in posledično porabo in emisije. Ampak motor tega redkega olja porabi toliko, da ga med servisnimi intervali pravzaprav že "zamenjam"...

 

Dobro, če bi vozil po avtocestah in z podpovprečno obremenitvijo (se pravi, da bi bili v vozilu največ tri osebe), bi zadeva mogoče še šla. Mi pa to vozilo (kanto na kolesih, ker avto to ni) vozimo po hribih. Praviloma kar proti polni obremenitvi (skoraj vsaka druga vožnja je s šestimi potniki). In se temperatura olja brez priganjanja motorja dvigne vse tja do na 120°C. In motor žlampa olje kot krava vodo... 

 

Pa me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi v našega FuksWagna nalil na primer olje 15W40? Bi ga potem kaj manj požlampal? Kako bi bilo pa z mazanjem? Mislim, če so zdaj kanalčki za 0W20, bi potem tako gosto olje sploh šlo skozi ali bi zaradi velike gostote prišlo do ležajev premalo olja in bi vse skupaj obstalo še prej kot bo sicer? Tudi filter olja je dimenzioniran za redko olje. Bi pri gostejšem olju sploh dovolil dovolj pretoka?

 

Predvidevam, da proizvajalec vozila predpiše olje, ki je primerno za vse vremenske razmere. Tako je baje olje 0W20 primerno za temperature od -40°C do nekje +30°C. Ker pa pri nas ne pomnim, da bi kdaj bilo -40°C, dejansko ne potrebujem tako redkega olja. Pri nas nekajkrat na leto padejo temperature na -20°C. Poleti pa temperature pridejo do 40°C (konkretno, v Novi Gorici leta 2022). 

 

Torej, katero olje?

 

 

Kater motor imaš? Jaz v skrajnosti ala 15W40 ne bi šel; nalij notri 5W30, če imaš dpf bo verjetno prava oznaka C2 ali C3. Z motorjem ne bo popolnoma nič narobe, edino olje se bo malo kasneje segrelo, ampak bo tudi boljše mazalo pri visoki obremenitvi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na servisu pravijo, da so homologacijo pisali na tehničnih. Na tehničnih pravijo, da so homologacijo spisali po deklaraciji uvoznika. Uvoznik pravi, da je vse dokumente skupaj z vozilom poslal na servis in da so tam urejali homologacijo. Na servisu pravijo, ... ... ...   Sem pa zvedel, da je bilo to prvo vozilo v taki konfiguraciji v Sloveniji. Vsaj z nečim se lahko pohvalim, da ne bo vse tako žalostno...
    • Ja, pa saj vas nihče ne sili, da živite v hribih. Jaz sem se tudi odločal par let nazaj, kje bom živel, samo meni osebno je že vukojebina, če nimam 15 minut peš do osnovnih javnih storitev (občina, šola, vrtec, itd.) ali pa 15 minut z avtom do kina v sosednjem mestu. Priznam, pač mi malo ustreza moderno potrošniško življenje, pa da lahko delam in grem kamor se mi zazdi, pa vseeno na koncu z avtom naredim pod 10.000 km na leto, pa še sam si vse prispevke plačujem in plačo izplačam ob vsem tem. Vsakemu svoje. Lopata? Tisto prišparaj, na moji trmi in zagulenosti se bo zvila...   Tole še objavim, včeraj gledal, po moje spada sem in je zanimiv povzetek kako se je dizel privlekel med uporabnike v EU. Potem pa se mi ne ljubi tipkati več danes. Grem na svinčnik in papir...    
    • Z opisom naše vukojebine se strinjam. Ni nas niti za en dober Dunaj, kar se opazi da je ekonomija države zastavljena kot eno manjše velemesto, periferija bi pa živela vsak na svoji rodni grudi in imela vodo, štrom in telefon do svoje riti, s tem da naslednji trenutek bevskajo, koliko denarja se v infrastrukturi požre. Pa še nimby generacija so večina in ko je treba prekopati grabne čez njihove ultra vredne parcele, se spet vsi bunijo in štopajo napredek. Še vedno je treba pa pri tem vzdrževati infrastrukturo in ko potegneš črto, to potrebuješ hočeš ali nočeš in stane denar, ki ga ne znamo ustvariti, ker smo bolj narod vzdrževalcev in obrtnikov... Za neko verzijo podzemnega transporta je Ljubljana spet premajhna in potem imaš kar imaš. Je pa tole začaran krog. Če bi več ljudi vzelo javni transport, bi bilo tudi manj zastojev in bi tudi transport bolje funkcioniral. Delno je tudi problem ker je treba tudi pokazati avto in se ljudje pomembnega počutijo, da se lahko vozijo naokrog, ker je to nek dokaz da so v življenju nekaj dosegli.😬 Jebat ga, balkan je blizu in letvice za nek standard so hudičevo nizko postavljene.   Super, še otroke bomo fujickali sem pa tja, kjer imajo ljudje šiht. Užitek in kvaliteta življenja na kvadrat. 6 ur, 4 ure, super za javni sektor, privat sektor pa tega ne prenese, obrtniška in delavska mentaliteta, ki ne ustvarja vrednosti je preveč zakoreninjena in enostavno potrebuješ ljudi, da opravijo delo. Pa če opazuješ demografijo, lahko vidiš da se delovna populacija zmanjšuje, torej boš težko zmanjšal delovne ure v realnem sektorju. Jaz sem to videl že 5 let nazaj, počasi pa začenjajo vsi to kričati. V poslovnih krogih se govori še samo o tem kako tujce pripeljati delati. Bosancev pa ni več, je treba iti dlje iskati.   Ajej, delitev se da rešiti s kakšnim obvodom, če bi naši pravniki znali še kaj drugega, kot samo skrbeti za svoje debele riti. Pač ne rečeš za tujce, ampak za vozila, ki nimajo slovenske registracije. Če je Slovenec v takšnem vozilu je to njegov problem.   Za cestnine se pa delno strinjam. Sicer jih v Nemčiji ni za osebna vozila, če kaj prav vem, razen če niso kaj spreminjali vmes. Kar sem napisal lahko velja za osebna vozila, s tem bi se krile ceste, ki niso ac, nek mali % tudi ac, cestnina za ac bi se pa zaračunala samo za težja transportna vozila. Tisto je biznis in ni tako hudo, če jim kakšno cestnino rukneš. Spet pa, če bi bila logika, bi šlo več na železnico, če bi jo znali izkoristiti, pa so spet riti predebele v določenih državnih sistemih in razvoj infrastrukture je omejen - beri prvi odstavek. Enkrat sem zasledil, kako imajo Avstrijci veliko bolj izkoriščeno železnico proti nam. Pa tam na Semeringu zdaj nekaj kopljejo tunele in delajo na tem da bi nas počasi obšli. Tudi če je počasi, mi ne bomo dovolj hitri da bi se odzvali, na žalost.
    • Končno dobil in sestavil. Rabi kdo potopno fox transfere 175mm prodam za 300€ brez ročke. Ker mi je prevelika in sem že naročil krajšo. Nova je pri nas cca 500e
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.