jures Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 Moja bo dele?na menjave na 15k...ne 20....10k v 2h mesecih http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11885 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
iceman22 Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 vedno bolj opa?am da je tut tu bolj kot ne en tak tipi?en slovencelj forum ni ga enga topica, da se ne bi jamralo vsepovprek... kaj potem kupujete tak?ne avte ?e ga ne morete (no?ete) vzdr?evat... al res kupujete vrat na nos? Kupte avto za 500? in ko kaj crkne v graben z njim... nikoli ne bo tak?nih stro?kov z njim kot pa z avtom za 30k? sori ampak ko kupm avto pise servisni interval na 20000 km in ne na 10000 to mi bolj gre na zivce. ce pa kupim avto ki ima servis na 5000 km vdm kaj sm kupu in delam na 5000 km. kapis? Citiraj www.trziskisladoled.si
Dejan.P Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 mirno kri... samo debatiramo Glej ko sem js kupil avto (rabljenega, ki je bil last mazda avtohi?e) so delali servise na vsake 10-15k in mi je tak interval prodajalec tudi za naprej priporo?al... naj bi bilo bolje, ker ima avto DPF. Itak to nanese na vsakih 60k km en servis ve?... pri meni je to na vsako leto in pol 40?, kar je za moje pojme ni? Citiraj
Gustav Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 Hja, to je problem informacij. Te?ko je najti kredibilno,. Lahko je to marketin?ki nateg za bolj?o prodajo olja al pa realna stvar. ?e se nivo olja ne dviga pretirano, lahko mirno re?e?, da ni veliko nafte notr in bi moralo dr?at 20.000 km. ?e pa je nivo vi?ji (npr 2 cm nad maxom) pa bi morda res razmislil o menjavi. Jaz osebno sem mnenja, da ?e je tisti mazut izpred 10 let dr?al 10 kkm, jih mora dana?nji hightech ole tud dr?at 20. Turbina in sotalo bodo pa povedali kok mam prav. Danes obrnil 100.000, od tega 85.000 mojih. Aja, turbo gor al pa dol, ?alostn se je pogovarjat o turbinah prej kot nad 200.000km. Imel sem unota turbi?a, gonil sem ga kot ?ival mrzlega ali toplega, vse je pocrkalo, turbina pa nikol, pa je bil kao ?rot od avta, ne pa neka Mazda, premium wagn, k ma Hitachi turbine, ne pa neke I.H.I. kot fiat uno turbo. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
YavarYe X6V6 Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 sori ampak ko kupm avto pise servisni interval na 20000 km in ne na 10000 to mi bolj gre na zivce. ce pa kupim avto ki ima servis na 5000 km vdm kaj sm kupu in delam na 5000 km. kapis? Lej servisni interval so pustil isti kot pred DPF, samo pri DPF je ?e v osnovi olje druga?no + malenkot nafte in potem se za?ne pa po?asi obrabljat dokler ne crkne, kar pa lahko (al pa tud ne) sam z bolj pogosto menjavo olja podalj?a?, sej 10kkm ni nujno je pa vsekakor bolj?e kot na 20kkm, sicer ?e smo ?isto po?teni 15 kkm je recim zelo optimalna in niti ne slaba re?itev. Drugo je k majo modeli dizla DPF in opl na leto nardijo do 10 kkm in delajo servis na 20 kkm, se teb to zdi ok ? Zakaj so vgradil druga?no oljno ?rpalko, pa drugam postavili oljni filter, kot pa pri pred DPF, ziher ne brezveze, turbina pa je tam kjer je vle?ajena ista samo regulacija lopatic se je spremenila, zato tud je druga?na turbina. Saker ima servise na 15 kkm, js ga delam na 10 in mam eno skrb manj, da bi blo lahko karkol povezano z oljem narobe, manj me stane en servis na 30 kkm ve? kot pa ?e bi mi recimo crknil pol?, ?e zelo zaokro?im na 30 kkm dam cca 100? ve? kot ?e bi se dr?al knjige, kolk mi bo recimo turbina dlje zdr?ala se ne da povedat, da pa se povedat kolk le ta stane ko crkne, crkne pa vedno zaradi mazanja in hlajenja. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
iceman22 Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 Lej servisni interval so pustil isti kot pred DPF, samo pri DPF je ?e v osnovi olje druga?no + malenkot nafte in potem se za?ne pa po?asi obrabljat dokler ne crkne, kar pa lahko (al pa tud ne) sam z bolj pogosto menjavo olja podalj?a?, sej 10kkm ni nujno je pa vsekakor bolj?e kot na 20kkm, sicer ?e smo ?isto po?teni 15 kkm je recim zelo optimalna in niti ne slaba re?itev. Drugo je k majo modeli dizla DPF in opl na leto nardijo do 10 kkm in delajo servis na 20 kkm, se teb to zdi ok ? Zakaj so vgradil druga?no oljno ?rpalko, pa drugam postavili oljni filter, kot pa pri pred DPF, ziher ne brezveze, turbina pa je tam kjer je vle?ajena ista samo regulacija lopatic se je spremenila, zato tud je druga?na turbina. Saker ima servise na 15 kkm, js ga delam na 10 in mam eno skrb manj, da bi blo lahko karkol povezano z oljem narobe, manj me stane en servis na 30 kkm ve? kot pa ?e bi mi recimo crknil pol?, ?e zelo zaokro?im na 30 kkm dam cca 100? ve? kot ?e bi se dr?al knjige, kolk mi bo recimo turbina dlje zdr?ala se ne da povedat, da pa se povedat kolk le ta stane ko crkne, crkne pa vedno zaradi mazanja in hlajenja. ok razumem. ajde zdej najse najde ene salabajzar in gremo delat servis ker jih mam skoraj 10000 od zadnjega servisa. P.S. Dejan.P seveda forum je samo za debato in izmenjavo mnenj idej itd. sori ce se je drugace to slisalo ampak nism tako mislu. Citiraj www.trziskisladoled.si
Dejan.P Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 btw: je kdo ?e dejansko kontroliral po koliko km mu za?ne nivo olja rast? od zadnjega servisa sem jih naredil okol 13-14k in mam nivo olja ?e kr blizu tiste oznake x... bo treba po?as menjat Citiraj
jures Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 btw: je kdo ?e dejansko kontroliral po koliko km mu za?ne nivo olja rast? od zadnjega servisa jih imam okol 13-14k in mam nivo olja ?e kr blizu tiste oznake x vse odvisno od na?ina vo?nje. mestna / kratke razdalje bolj boraslo, relacije manj....meni po 10k ni? naraslo - mam pa motula Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Gargy Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 Jasno mi je, da se povsod dogajajo napake, tudi pri novih in zanesljivih avtomobilih. Pa? imam smolo, to ?e ?lovek po?re. Ampak, na forumu sma ?e dva, ki imava isto napako in to pri relativno malih kilomtrih. Koliko je ?e takih, ki niso na forumih in se jim je to zgodilo? Dana?nja reakcija serviserja je bila zelo ravnodu?na, ?e? "?e en z crknjeno turbino". Prav ni? ga ni presenetila moja okvara. Vsaj toliko so fer, da bodo probali uredit kulanco. Glede servisnih intervalov... Jaz sem kupil avto zato, da ga vozim in peljem na predpisan servisni pregled. Ta je na 20.000 km. Nisem ga kupil zato, da bom na servisu vsakih 10kkm "za vsak slu?aj". Teh slu?ajev ne sme bit. Ne pri avtomobilu ranga 30k?+. Da ne bo pomote - ni mi te?ko od?teti za zamenjavo turbine, tudi ?e ne bo priznana v garanciji, ampak take velike napake se preprosto ne smejo dogajat. Pa da bi ?e znotraj utrgalo kak?en le?aj in bi razgnalo turbino, si re?e? "shit happens", da pa turbina pri 90kkm izgleda kot da ima za sabo ?e 300kkm, to pa je ?e ?udno... V glavnem, avto je na servisu, za kulanco pa bodo posku?ali "?e uredit". Citiraj
SpEkTr Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 No, bodi vesel vsaj za kulanco, ?e ne drugega. Eno so priporo?ila, drugo je pa dejansko vzdr?evanje, ki ga lahko malce po svoje 'optimizira?'. Preventiva je ?e vedno bolj?a kot kurativa. Pomoej tudi tukaj ni ni? narobe, ?e namesto 20.000km interval uporabi? 15.000 recimo. Sja tudi k zobarju hodimo (vsaj eni) preventivno, vsako leto..ne pa potem, ko ?e boli...beden primer.. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 Lejte se dr?ite 100% CPP ? Ne ker se nih?e ne tudi ?e to trdi la?e. Zakaj bi se pa pol servisnih intervalov dr?al, bolje prej, kot je spekter dal lep primer zobarja. Zakaj bi pa sedaj pri avtu "?paral" in pol jokal za par klin?evih ?, sej ti ni treba tega delat na uradnem, pelje? nikam drugam in naslednji? pa pelje? na uradnegaa da ti vse po?egnajo da je super duper in ma? eno skrb manj. Kdor pa se ho?e vsem tem problemom ognit je pa na ?alost samo ena re?itev, mejte bencinarja, pol manj delo pol manj mo?nosti da bodo te?ave. :ne vem: Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
SpEkTr Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 To?no tako. ?eprav, saj na?eloma ima tudi on prav. Kar pi?e v knji?ici naj bi bilo sveto. Ampak, kje pa pi?e d aje tisto kar priporo?a tovarna res najbolj?e? Bohve koliko primerov je ?e bilo, ko je kaj pisalo, pa je skregano z vso logiko. In ko smo ravno pri DPF-jih. Oni zagovarjajo, da olje v motorju ni? ne ?koduje? My ass.... Citiraj
Boss Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 btw: je kdo ?e dejansko kontroliral po koliko km mu za?ne nivo olja rast? od zadnjega servisa sem jih naredil okol 13-14k in mam nivo olja ?e kr blizu tiste oznake x... bo treba po?as menjat ?e si tolk blizu X bi bilo kar pametno menjat olje. Recimo meni je pri menjavi na 20kkm bilo olje le kak cm do cm in pol nad oznako F. Med F in X pa je ziher 5-6 cm. In to je verjetno razmi?lanje, da menjava na 20kkm je lahko za enega ?ist Ok in ?e prezgodaj za drugega pa lahko ?e prepozno. ?e avto dela v ?usu velik km, ?e so dnevno dolge relacije in malo kratkih vo?enj ter prekinjenih regeneracij pol menjava na 20kkm ni noben bavbav. ?e pa je kontra in je precej kratkih fur, dolge relacije so bolj poredko ipd, pa je treba razmi?ljat tudi o pred?asni menjavi. Jaz bi temu rekel zahtevni delovni pogoji. Citiraj
Dejan.P Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 jup... mislim da bom pri pla?i ?el in naredil kar veliki servis, ki me tako ali tako ?aka ?ez 10k km Edit: sem malo pretiraval... tam 10-15 mm nad "F" je stanje Citiraj
LabiGT Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 jaz pa sem preden sel prisel v PR, kak cm nad x menjal pa bom na 20.000km in nc prej Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jures Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 jaz pa sem preden sel prisel v PR, kak cm nad xmenjal pa bom na 20.000km in nc prej labi na ga srat! Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 ups,en cm nad F sem mislu Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jures Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 ups,en cm nad F sem mislu ok loh ga serje? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
iceman22 Napisano 29. september, 2011 Prijavi Napisano 29. september, 2011 jaz pa sem preden sel prisel v PR, kak cm nad xmenjal pa bom na 20.000km in nc prej sj se mi je zdelo cudno glede na to da on ima kr relacije... Citiraj www.trziskisladoled.si
YavarYe X6V6 Napisano 30. september, 2011 Prijavi Napisano 30. september, 2011 sj se mi je zdelo cudno glede na to da on ima kr relacije... Pa 2.2 motor. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Gargy Napisano 4. oktober, 2011 Prijavi Napisano 4. oktober, 2011 Ravno dobil klic iz servisa in situacija je slede?a: Mazda Slovenija je pristala, da krije 60% stro?kov popravila, ki bo zneslo okorg 2500? (torej moj dele? okorg 1000?). Mazda Si tudi zahteva, da je ob razdiranju avtomobila prisoten tudi njihov predstavnik/strokovnjak, saj je to ?e ?etrti avto na tem servisu, ki ima ob precej nizkem ?tevilu kilometrov in rednem vzdr?evanju okvaro turbine in zato pri Mazdi ?e zvonijo alarmi... LP Gargy Citiraj
pozdrav Napisano 5. oktober, 2011 Avtor Prijavi Napisano 5. oktober, 2011 Prijateljski nasvet, VSI KI IMATE ?E PRILO?NOST (do isteka prvih treh let) podalj?ate garancijo za 2 leti za ceno 500? ker je to kr pametna odlo?itev. Po izteku treh let je prepozno Baje pa turbina ni edeni problem. Citiraj Pozdrav
Gustav Napisano 5. oktober, 2011 Prijavi Napisano 5. oktober, 2011 Bravo MAzda Pa da vidmo kako bojo to resili, oz na cigav racun..... Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
pozdrav Napisano 5. oktober, 2011 Avtor Prijavi Napisano 5. oktober, 2011 Da obiskovalci foruma nebi napa?no razumeli moram posebej poudarit. Osebno sem z Mazdo 6 zelo zadovoljen. Tako z obliko avtomobila - designom, notranjo opremo, uporabnostjo, velikostjo , lege na cesti, mo?i motorja, porabo, pa tudi moj servis se je dobro izkazal. Slu?beno sem vozil res veliko razli?nih avtomobilov - na slu?benih potovanjih, renta car, itd. Moram povdarit da je Mazda 6 zakon. ?e bi se ?e enkrat odlo?al o nakupu avtomobila bi se odlo?u enako, torej MAZDA 6 SPORT- diesel. Citiraj Pozdrav
Dejan.P Napisano 5. oktober, 2011 Prijavi Napisano 5. oktober, 2011 Prijateljski nasvet, VSI KI IMATE ?E PRILO?NOST (do isteka prvih treh let) podalj?ate garancijo za 2 leti za ceno 500? ker je to kr pametna odlo?itev. Po izteku treh let je prepozno Baje pa turbina ni edeni problem. Ko sem js to hotel naredit, mi je v avtohi?i rekel da pri prenosu lastni?tva to ni ve? mogo?e... pa je avto imel ?e dva meseca do izteka garancije ?e bi se ?e enkrat odlo?al o nakupu avtomobila bi se odlo?u enako, torej MAZDA 6+1... brez pomisleka Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.