Skoči na vsebino

Pritožba čez servis A-Cosmos

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako, kot je brane napisal in so doloceni (casovni )normativi katere imajo na mazdi. Problem je le da se teh "normativov" drzijo tudi po izteku garancije. Meni so hoteli racunati 2h dela za redni servis oljni filter + olje (brez zracnega in kabinskega). Ko sem jih vprasal kaj imajo za delati 2h je rekel, da je tako po "normativu" in da morajo tako (kao) racunati. Ce smo natancni se mi zdi, da je rekel, da je normativ za redni servis 1.9h.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

In kaj je tukaj narobe? Ce imajo normative, ti veljajo vedno... takrat, ko je v garanciji in takrat, ko je izven garancije... ;) ... 

  • Haha 1
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zdaj pa gremo v drugo skrajnost, primer-zamenjava sklopke M3 benzin je 3,5 ure po normativu -ga ni junaka ki jo menja v tem času.Ali je kdo menjaval sklopko na servisu in koliko ur so mu obračunali.Dal sem samo primer,lahko tudi kaj drugega -menjava zobatega jermena, verige.Zanima me samo če se držijo normativov

Napisano

Točno tako je kot si napisal! Žalostno je pa to,da daš za avto 20-30k€ na koncu pa je cena servisa največji problem....

@Alex bi rekel; če znaš naredi sam in kvalitetno,če ne pa  'plačaj'. 🤪

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Po drugi strani imeti servis pomeni tudi strošek. Poleg prostorov, stroškov dela in orodja-opreme, je treba ves čas skrbeti še za svežo računalniško diagnostiko, ki jo menda avtomobilske znamke servisom fino zaračunajo. 

 

Ja to lahko potrdim za računalniško diagnostiko oziroma original tester so cene kr navite. 

Mi smo nazadnje plačali 12jurčkov za Mercedesov tester Xentry, prej smo pa meli v najemu od Autocommerca, ampak je dolgoročno bil najem dražji. 🤪

Ja v bistvu je res da imet pooblaščen servis je strošek, ampak mene najbolj motijo marže pri rezervnih delih in olju (da nabiješ 3x ceno kot je dejanska cena na trgu je malo pretirano). 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
27 minutes ago, Bini said:

Točno tako je kot si napisal! Žalostno je pa to,da daš za avto 20-30k€ na koncu pa je cena servisa največji problem....

@Alex bi rekel; če znaš naredi sam in kvalitetno,če ne pa  'plačaj'. 🤪

 

Kje piše da ma Alex prav. Ok, nek point je. Je pa point tudi v tem, da se človeku zdi malo mimo, če vidiš da te skubijo za brez veze..oziroma je drugje enaka storitev pač cenejša.  Mogoče marsikdo ne bi mogel kupiti takega avta, če ne bi bil varčen in ne bi gledal na to. 

 

Seveda so pa skrajnosti povsod :)

Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Vsaj meni so tiste "zastonj kavice" na servisih preveč osladne, ker jih v resnici močno preplačaš. Tudi to, da ti operejo avto, me kaj dosti ne zanima. Preveč se osredotočajo na zunanji videz, všečnost, prijaznost, namesto da bi se bolj ukvarjali s pregledom vozila - v 90% opravijo le rutinsko delo, ki bi ga znal vsak od nas, ko bi to 2 krat videl (menjava olja, filtrov,...). Na kaj bolj posebnega jih moraš običajno itak večkrat sam opozorit in še vztrajati, da te vzamejo resno.

 

Navedeno Alexovo stališče se mi zdi itak popolnoma zgrešeno, ker po njem cena servisa ni odvisna od opravljene storitve ampak od ranga-cene novega vozila. Torej cena servisa pomeni statusni simbol, halooo? 🤪

Tisto je mišljeno nasplošno ne ravno za servisiranje! Jaz sem stlačil not za primerjavo.😉

Tudi jaz vozim k ugodnemu pooblaščenemu serviserju dokler je garancija,po njej pa sosedu ki ga naredi za 20€ (delo)

Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je Bini napisal:

Tisto je mišljeno nasplošno ne ravno za servisiranje! Jaz sem stlačil not za primerjavo.😉

Tudi jaz vozim k ugodnemu pooblaščenemu serviserju dokler je garancija,po njej pa sosedu ki ga naredi za 20€ (delo)

Škoda, da nimam tudi sam takega soseda ... 😩

slika.png.801f2e2a557b7122799eca615c82c56e.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jest sem za redni servis placal 50e s svojim (originalnim ) materialom. Na uradnemu bi dal 240e. Vsaj tako so mi rekli. Nisem zid, dalec od tega, ampak tako, kot ke aless rekel marze imajo cist prevec pretirane. Sicer pa kdo sploh se hodi na uradni servis razn tisti z novimi avti, da nebo njihova nemisljena garancija izginila. Na koncu, ko pa pride do uveljavljanja garancije je pa itq tisoc in en izgovor. A poslovalnico v btcju so ze (koncno) zaprli ali se obratuje?

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Ce te prav razmumem, si placal 50€ + svoj orignalni material... Na servisu je pa cena skupaj z materialom?

 

Jaz tudi nikoli nisem imel problemov, ko je bilo kaj za zamenjat... pod garancijo ali tudi ze izven... Recimo pri sedanjem avtu ogledala... pri prejsnjem avtu ventilcki s senzorji... Pri drugi generaciji je crknilo centralno zaklepanje... in je bil avto ze izven garancije... Pa akumulator zaradi nedelovanja iStop/iE-loop... Pri 1. generaciji sestice se spomnim, da so menjali rocico menjalnika, ker se je olupila... pa zadnje blatnike zaradi rje... Tudi nadomestni avto sem vedno dobil, ce sem ga rabil...

 

Aja... o servisu v BTCju, kolikor vem, ni bilo nikoli govora, da bi ga zaprli... Zaprli so servis na Celovski... pa se to predvsem zaradi tega, ker so kot kaze imeli probleme z BMW salonom oz. servisom...

 

Seveda pa vsak naredi, kakor se sam odloci... Mene se niso razocarali... in ko me bodo, bom tudi verjetno menjal servis...

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Enkrat sem ze pisal o tem... ko mi moj nepooblasceni mehanik ni nasel napake in celo po nepotrebnem menjaldele, sem bil izredno presenecen ko je mojstr na uradnem Mazda servisu napako odkril v 10 minutah in jo zrihtal v 1h. Od takrat bolj verjamem pooblascencem kot kvazi mojstrom.

Napisano (urejeno)

To je lepo slisati. Sam nazalost nisem imel take izkusnje in to ne enkrat, ampak petkrat.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

@Janez007vidim da nas je več tukaj gor imelo Honde😎

Tudi jaz sem imel Accorda 2.2 i-CTDI, in je res odličen avto. Motor je za moje pojme eden izmed najboljših dizelskih motorjev nasploh, majhna poraba, odličen navor skozi celotno RPM območje, izredno tiho delovanje in kljub temu da ni imel DPFa ni kadil. 

Ljudje s katerimi sem se takrat skupaj vozil so na začetku mislili da je bencinar. 😁

Se strinjam tudi zavore so bile neprimerno boljše od Mazdinih. 

Cena na pooblaščenem servisu pa so bile primerljive z Mazdinimi cenami, tu so vsi zlatarji🙄

 

  • Všeč 4
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 7 urami je ignacij napisal:

Enkrat sem ze pisal o tem... ko mi moj nepooblasceni mehanik ni nasel napake in celo po nepotrebnem menjaldele, sem bil izredno presenecen ko je mojstr na uradnem Mazda servisu napako odkril v 10 minutah in jo zrihtal v 1h. Od takrat bolj verjamem pooblascencem kot kvazi mojstrom.

Kam voziš na servis?

Napisano
pred 9 urami je Bini napisal:

Kam voziš na servis?

 

Ta mojster je bil šef delavnice na Mazda Močnik v Kranju, sedaj pa vozim na Interclass v Lj.

Napisano
pred 50 minutami je ignacij napisal:

 

Ta mojster je bil šef delavnice na Mazda Močnik v Kranju, sedaj pa vozim na Interclass v Lj.

Baje jih kar hvalijo..... :prstgor:

Napisano

Prebiram tole tematiko in moram reči, da je zelo podobna za Honda servise, ker vidim da je veliko bivših hondašev sedaj na Mazdi...konkretno lahko povem, kot lastnik Honde, da AC Mobil v LJ je tako kot da nisi nihče, če se ne pripelješ z ganz novim avtom (kot mazda btc , ce se prav spomnim da ste grajali)...žibert kranj je že druga zgodba,sam ne mores bit zraven in ne ves tocno kaj ti menja....pohvale sem slisal za amroža v radomljah, naj bi bil naj pa selič za hondo best (oz.vojko / devil neuradni), ampak nekateri ctr lastniki tudi s selicem niso ok....tako da verjetno je na vsaki znamki malo tako/tako...

Moje mnenje je da dokler si zadovoljen kamor hodiš pol je ok,ko nisi greš drugam...

Napisano
dne 2. 2. 2021 ob 12:51 je Scr3am napisal:

... nemisljena garancija izginila. 

No za ta izraz pa slišim prvič. Meni so do sedaj še vedno vse porihtali, pa je bila to Honda ali Mazda. Potem so pa tu še vpoklici in če nimaš urejenih rednih servisov ne vem, kako je to potem urejeno. Npr. na Cx 3 so zamenjali v garanciji kompresor klime in popravili levo ogledalo. 

Napisano

Na vsakem uradnem servisu ti morajo urediti popravilo, če ima avto vpoklic, brez pardona! Tudi če je pripeljal iz tujine. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.