Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zadnje ?ase opa?am, da so najbolj nestrpne in agresivne prav ?enske. Vsi verjetno vemo, da v kri?i??u ne sme? ustavit, ?e je spredaj kolona. Baba zadi pa po hupi in trobi kot blesava. Pred leti sem eni taki ven stopil, pa..............

33112_1.png

Napisano

zadnje ?ase opa?am, da so najbolj nestrpne in agresivne prav ?enske. Vsi verjetno vemo, da v kri?i??u ne sme? ustavit, ?e je spredaj kolona. Baba zadi pa po hupi in trobi kot blesava. Pred leti sem eni taki ven stopil, pa..............

Tiste vo?nje v kri?i??e in blokada ostalih, ki bodo zdaj zdaj ?tartali v zeleno iz druge smeri (recimo pod kotom 90 stopinj od nas), je zelo popularna v Ljubljani, morda tudi drugod. Mah bedaki, ne dojamejo da je to potem veri?na reakcija in je hitro menjava milo za ?ajfo. Ali pa razni uvozi na stranske ceste (kjer je ponavadi na cesti celo ozna?eno z X, da se tam ne ustavit), a glej bisere ki se to?no tam ustavijo in potem nekdo ?eli tam zaviti "preko tega bisera" in nastopi velika zmeda, ker biser ne more ne naprej ne nazaj. Skratka marsikatero cestno nervozo se da prihranit. Tako kot se lahko le smejem bedakom, ko je 50m pred njim rde?a in bo ?e nekaj ?asa na semaforju, pa prileti kot da ?eli postavit najvi?jo hitrost na ciljni ravnini v SPA-ju, a takoj naslednji trenutek zavira, da pristane skoraj na prednji registrski tablici. Samo bedaki in konji, kot je bil naslov popularne serije iz 90-ih.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem hotel nekaj napisati o vo?nji proti semaforjem in zaviranju, pa me je ?e Zmaj prehitel. Zato bom dodal samo ?e to: se mi zdi, da kolikor ve? konjev je pod pokrovom, toliko ve?ji bedak sedi za volanom...

Napisano

Sem hotel nekaj napisati o vo?nji proti semaforjem in zaviranju, pa me je ?e Zmaj prehitel. Zato bom dodal samo ?e to: se mi zdi, da kolikor ve? konjev je pod pokrovom, toliko ve?ji bedak sedi za volanom...

In pa nabavna cena vozila se praviloma odra?a obratno-sorazmerno s potrpljenjem njegovega krmarja.  :rolleyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se strinjam s prej?njimi posti. Vedno ve? nestrpnosti je za volani. Tudi ?e naredi? kak?no pametno potezo na cesti in se potem z neko gesto opravi?i? opravi?i?, ne zale?e. Folk ima ?ivce ?isto na koncu. In potem poslu?amo kako dr?ava ne ?tima, kako mladina nima vzora in smeri, kako je ?olstvo brezupno. lp

Napisano

Meglenkarji s5 zavzeli ceste in stavim, da bodo nekaterim gorele tudi ko bo popoldan ze soncno! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

A veste tale izhod iz avtoceste na vi?u? k pride? iz kranja in mora folk k pride z desne po?akat ker ma? prednost in itak ho?es desno na tr?a?ko? Je*em jim sve po spisku.

 

Zakaj ima? prednost? Tukaj nima noben prednosti, ker ti tudi menja? pas, ?e ho?e? iti desno. Takoj ko menja? pas nima? ve? prednosti in mora? preveriti ali lahko varno zavije? desno.

33112_1.png

Napisano

Zakaj ima? prednost? Tukaj nima noben prednosti, ker ti tudi menja? pas, ?e ho?e? iti desno. Takoj ko menja? pas nima? ve? prednosti in mora? preveriti ali lahko varno zavije? desno.

Tole pa ne bo drzal... izvoz iz smeri barja ima znak "nimas prednosti", tako na tleh, kot klasicen znak... prednost ima tisti, ki pride iz smeri primorske oz. Kranja, pod podvozom...

 

Identicen primer, kot na izvozu brezovica. Tam ima prednost tisti, ki prihaja iz ljubljane, pred tistim, ki prihaja iz primorske (ki je pripeljal po nadvozu). Se pravi, ce tisti iz smeri lj nakaze, da bo zavil levo proti brezovici, ga mora tisti iz primorske spustiti.

Napisano

Haha ni ?kode, le nekaj zvo?nega onesna?evanja. :D

 

Ja tko k je Nejc reku, majo uni tablo in na tleh narisan lih zato kr ve?ina k tm dol pride gre direkt desno na tr?a?ko. Sicer sama oznaka itak nebi igrala nobene vloge, ?e bi oba pasova bla pa? tko kot ponavadi. Ampak dripci ne vidjo in ga prpali dol z avtoceste, da vsi cvikajo na levi, ?eprav majo prednost.

 

Potem pa potrobi? babi in se ustavi na hitro PO zanku, tko da ji verjetno ?e vedno ni jasno pol k.

Napisano

Tole pa ne bo drzal... izvoz iz smeri barja ima znak "nimas prednosti", tako na tleh, kot klasicen znak... prednost ima tisti, ki pride iz smeri primorske oz. Kranja, pod podvozom...

 

Identicen primer, kot na izvozu brezovica. Tam ima prednost tisti, ki prihaja iz ljubljane, pred tistim, ki prihaja iz primorske (ki je pripeljal po nadvozu). Se pravi, ce tisti iz smeri lj nakaze, da bo zavil levo proti brezovici, ga mora tisti iz primorske spustiti.

Nejc, ?e si upa? probaj uveljaviti prednost in naredi nesre?o. Bo zelo zanimivo, ko bo? sli?al od policaja in sodnika, da si lahko kriv - imam sodelavca, ki je tudi tako mislil in je uveljavil prednost, nato pa je sodnik za prekr?ke uveljavil njegovo krivdo, ker je menjal pas. Avtomobila sta zadela bo?no cca slabih 10m naprej od talne ozna?be za prednost pri tem da sta oba hotela desno na Tr?a?ko.

 

?e enkrat, ta zadeva je zelo triky, ker poglej kako gredo ?rte. Verjetno pa ve?, da tisti, ki menja pas avtomatsko nima prednosti. Znak nima? prednosti je zato, da ne bi veljalo desno pravilo v kri?i??u in da bi tisti iz ju?ne direkt uletavali na levi pas.

 

Druga?e pa to kar razlaga? bi veljalo, ?e bi bil pas iz primorske strani speljan s talnimi ozna?bami direktno na desno. Potem pa je to to.

33112_1.png

Napisano

Nejc, ?e si upa? probaj uveljaviti prednost in naredi nesre?o. Bo zelo zanimivo, ko bo? sli?al od policaja in sodnika, da si lahko kriv - imam sodelavca, ki je tudi tako mislil in je uveljavil prednost, nato pa je sodnik za prekr?ke uveljavil njegovo krivdo, ker je menjal pas. Avtomobila sta zadela bo?no cca slabih 10m naprej od talne ozna?be za prednost pri tem da sta oba hotela desno na Tr?a?ko.

 

?e enkrat, ta zadeva je zelo triky, ker poglej kako gredo ?rte. Verjetno pa ve?, da tisti, ki menja pas avtomatsko nima prednosti. Znak nima? prednosti je zato, da ne bi veljalo desno pravilo v kri?i??u in da bi tisti iz ju?ne direkt uletavali na levi pas.

 

Druga?e pa to kar razlaga? bi veljalo, ?e bi bil pas iz primorske strani speljan s talnimi ozna?bami direktno na desno. Potem pa je to to.

10m naprej od talnih oznacb... torej sta dejansko trcila ze v kriziscu oz.recimo temu, sticiscu dveh cest. Ja,verjamem, da je potemtakem bil sodelavec kriv, ker sta oba bila ze izven zacetka krizisca in se je ?lo samo za to kdo menjava pas.

 

Problem pa je tudi v tem, da marsikdo z nazmanjsano hitrostjo prileti iz smeri barja mimo znaka in zavije desno proti centru. In ce bi v trenutku, ko je prepeljal talno oznacbo, zadel nekoga, v recimo zadnji desni bok tistega, ki je prisel iz primorske in je nakazal, da gre tudi on proti centru... potem pa je krivec voznik s smeri barja,ne?

 

Mogoce bi bilo bolje, da nebi nikjer bilo nobenega znaka, pa naj vsak poskrbi, da varno zamenja pas in to je to... ampak... npr. sistem zadrge je super, eden bolj fer sistemov in preprostih pravil, pa ga

nis(m)o znali sprejeti...

Napisano

Zato je za znakom med pasovoma se za dve dolzini avta polna crta. Bok bi zadel samo ce tudi z desne sekas crto.

 

Se gre pa v tem kriziscu zgolj za vozniski bonton....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kako bi bilo dobro, ?e bi v tem kri?i??u vsi poznali pravilo zadrge. :)

Napisano

Zato je za znakom med pasovoma se za dve dolzini avta polna crta. Bok bi zadel samo ce tudi z desne sekas crto.

 

Se gre pa v tem kriziscu zgolj za vozniski bonton....

 

Zadela sta tam, kjer je ?e prekinjena ?rta, ampak dejansko ima? najbolj prav s tem stavkom, da gre za vozni?ki bonton.

Kako bi bilo dobro, ?e bi v tem kri?i??u vsi poznali pravilo zadrge. :)

 

Ne more biti ?isto pravilo zadrge saj to velja la v primeru, da se dva pasa zdru?ujeta v enega. Tukaj je le stvar bontona, da vsak omogo?i normalno razvr??anje tudi drugim.

33112_1.png

Napisano

V bistvu sem mislil zadrgo kot neko nepisano pravilo cestnega bontona, ja. :) 

Napisano

No kakorkoli, tudi pomankanje bontona te razpizdi lih tko kot samo kr?enje pravil. Jaz sem bil ?e naprej in hotel desno po polni ?rti, ?enska pa je za mano priletela z desne kot iz topa (k* gleda znake) in hotela mimo mene in potem levo. Norci v glavnem. 

Napisano

Ja a po polni ni krsenje pravil?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Problem pa je tudi v tem, da marsikdo z nazmanjsano hitrostjo prileti iz smeri barja mimo znaka in zavije desno proti centru. In ce bi v trenutku, ko je prepeljal talno oznacbo, zadel nekoga, v recimo zadnji desni bok tistega, ki je prisel iz primorske in je nakazal, da gre tudi on proti centru... potem pa je krivec voznik s smeri barja,ne?

 

To dr?i, vse je odvisno tudi od primera do primer in ?e pride do trka, kdo je koga zadel in kje ga je zadel. Zato sem omenil, da je treba ravno v tem kri?i??u bit zelo previden, ker ni vedno tako kot izgleda na prvi pogled. Bolje biti previden pa ni panike. ;)

33112_1.png

Napisano

To dr?i, vse je odvisno tudi od primera do primer in ?e pride do trka, kdo je koga zadel in kje ga je zadel. Zato sem omenil, da je treba ravno v tem kri?i??u bit zelo previden, ker ni vedno tako kot izgleda na prvi pogled. Bolje biti previden pa ni panike. ;)

Na na?ih cestah velikrat pride tudi na vrsto kme?ka modrost, ki pravi; "pametnej?i prvi odneha", ker ko vidi? da nekdo drvi proti tebi z nezmanj?ano hitrostjo, pa ?etudi si na prednostni cesti, si mislim mah klinc pa prednost, tale me bo pospremu direkt na ?ale, pa se bova posmrtno lahko pri?kala kdo je imel prednost ter kdo tipkal sms-je med vo?njo. Pamet je bolj?a kot ?amet, tle ni kej.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kvari? povpre?je firmi, katere avto vozi?. Audi ima vedno prednost, tudi, ?e je nima. In Audijevci NE odneha. Sploh na prednostni... :P

Dans je biv smeh, ko v ?tepanjskem naselju  :policaj: pla?no koraka od avtobusne postaje (svojega vozila), se odpravi proti vozi??u, pa mene glede, ampak mi ni? ne maha, pa se jaz frigidno peljem dalje, z nekim umirjenim tempom, potem se je vendarle opogumil in zaustavil naslednjega belega Audija, ki je bil izza mene. Pomoje ga je moja registrska zmedla in si je mislu "klinc ga gleda"   :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vid? da se je spla?al svoje tablce gor dat :bravo:

?e jih dam od kerga druzga je loh hitr kazen.  :ph34r:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljen,   jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L   Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid.     Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024)   lp, Samo  
    • Še solit ga ne rabiš.... 😁😉
    • To vse prevozil z avtobusom. Se srečeval z avtobusi. Cesta od Kotorja na Lovčen brez problema. Tudi dol čez Njegoše in Cetinje. Tam zdaj razširjena... 
    • Ena iz Vipavske doline...    
    • Pa saj na Lovčen iz Kotorja ni tako katastrofalno strma in ozka. Dobro, če bi za seboj vlekel kamp prikolico pa koga srečal, bi bilo malo zoprno, ja, ker je kamp prikolica široka. Ampak mi smo takrat imeli prikolico v kampu Verige v Lepetanih. In s solo avtom se mi ni zdela taka katastrofa...   Tudi do Ostroga se mi ni zdela tako katastrofalno strma in ozka cesta... Ja, spet, če bi imel kamp prikolico... Ma mi smo jo pustili v kampu Aquarius, malo nižje od hidroelektrarne Perućica...   Mogoče zato, ker sem takih cest itak vajen od doma... BTjc pa tudi...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.