Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik


Z M A J

Priporočeno sporočilo

pred 49 minutami je TiEn napisal:

Malo razkurjen ,..šele po 2 mescih pogruntal da imam na novem kolesu zadnjo gumo kontra obrnjeno :D (zgleda niso bili pazljivi ko so ga sestavljali) 🤣

 

Čist odvisno. Veliko kolesarjev ima zadnjo gumo kontra obrnjeno, kot prednjo. Prednja naj bi imela čepke obenjene tako, da je oprijem pri zaviranju na spustu ko je tud do 90% teže na prednjem kolesu, čim večji. Zadnjo pa glih kontra, da ima na vzponu čim večji oprijem in ne koplje pri poganjanju.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Boss napisal:

Ja mogoče pri ekstremnem downhillanju, vse ostalo je pa nesmiselno.

 

 

 Ne, ravno pri "ekstremnem downhilanju" nima smisla, ker se gor ne pripeljejo na lastne noge.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sm kmet an s hribu doma, pa se na pecikle ne zastopm lih tanartabl, ampak tole ima smisel. Ko greš na kolesarsko turo, je sprednja guma obrnjena prav. Ko se vračaš nazaj, je pa zadnja guma obrnjena prav. Zoprno je le, če vedno delaš krožne ture, ampak tega pa v tovarni niso mogli vedeti...

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 9. 9. 2022 ob 15:02 je Boss napisal:

ne vem zakaj bi človek pri zdravi pameti gume narobe obračal. Sploh zadnjo.

 

Boss, dajva midva lepo, počasi, še enkrat od začetka.

 

Spust:

Prednja guma. na zelo strmih in zaprtih odsekih cca 90% zavorne slile, enako teže na prednjem kolesu. Zaželena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri nasproti smeri vožnje. Tu zanesljivo obstaja napačna smer namestiitve.

Zadna guna pri 10% savorne sile isti ku,,, a je obrnjena "prav" ali "naroba" ker je razlika kvečjemu 1%.ali manj.

 

Vzpon:

Prednja guma na najtežjih detajlih v zraku.

Zadnja guma na detajlih itak 100% sile trakcije in sile teže. Zaželjena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri smeri vožnje.

 

Ljudje, ki jim je izziv speljat kakšen detajl trajla navzgor, zadnjo gumo tako obrnejo kontra sprednji, da ne zakopljejo. 

 

Nekatere gume imajo za oznako smeri dve puščici v nasprotni smeri. pri eni puščici piše "front", pri drugi pa "rear"

 

Večina lastnikov MTB itak nima pojma, kako morajo biti gume obrnjene.

 

 

 

 

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Boss, dajva midva lepo, počasi, še enkrat od začetka.

 

Spust:

Prednja guma. na zelo strmih in zaprtih odsekih cca 90% zavorne slile, enako teže na prednjem kolesu. Zaželena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri nasproti smeri vožnje. Tu zanesljivo obstaja napačna smer namestiitve.

Zadna guna pri 10% savorne sile isti ku,,, a je obrnjena "prav" ali "naroba" ker je razlika kvečjemu 1%.ali manj.

 

Vzpon:

Prednja guma na najtežjih detajlih v zraku.

Zadnja guma na detajlih itak 100% sile trakcije in sile teže. Zaželjena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri smeri vožnje.

 

Ljudje, ki jim je izziv speljat kakšen detajl trajla navzgor, zadnjo gumo tako obrnejo kontra sprednji, da ne zakopljejo. 

 

Nekatere gume imajo za oznako smeri dve puščici v nasprotni smeri. pri eni puščici piše "front", pri drugi pa "rear"

 

Večina lastnikov MTB itak nima pojma, kako morajo biti gume obrnjene.

 

 

 

 

 

 

 

Večina lasnikov ''MTB''jev sploh nima MTBja :D 

 

p.s. trenutno gledam red bull hardline 'live'

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Recimo Giant ma v originalu sprednjo gumo širšo od zadnje, to pa se mogoče pozna par procentov pri oprijemu 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 10. 9. 2022 ob 20:33 je Mraušk Mčk napisal:

 

Boss, dajva midva lepo, počasi, še enkrat od začetka.

 

Spust:

Prednja guma. na zelo strmih in zaprtih odsekih cca 90% zavorne slile, enako teže na prednjem kolesu. Zaželena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri nasproti smeri vožnje. Tu zanesljivo obstaja napačna smer namestiitve.

Zadna guna pri 10% savorne sile isti ku,,, a je obrnjena "prav" ali "naroba" ker je razlika kvečjemu 1%.ali manj.

 

Vzpon:

Prednja guma na najtežjih detajlih v zraku.

Zadnja guma na detajlih itak 100% sile trakcije in sile teže. Zaželjena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri smeri vožnje.

 

Ljudje, ki jim je izziv speljat kakšen detajl trajla navzgor, zadnjo gumo tako obrnejo kontra sprednji, da ne zakopljejo. 

 

Nekatere gume imajo za oznako smeri dve puščici v nasprotni smeri. pri eni puščici piše "front", pri drugi pa "rear"

 

Večina lastnikov MTB itak nima pojma, kako morajo biti gume obrnjene.

 

 

No pa dajva... govoriš, dejansko o ekstremni uporabi koles kot je MTB. Pa še to ugotavljamo, da verjetno je to smiselno le za topend kramparce. Vse ostale usmerjene gume pa je pač napačna smer več ali manj neumnost.

 

Drugače pa kolikor sem gledal MTB gume, ki niso tiste ekstremne so več ali manj taki profili, da je vseeno kako je obrnjena saj je simetrične profil pri vrtenju naprej ali nazaj. Za ostale treking ali cestne gume pa je smiselna pravilna orentacija ravno zato, da lepo odvajajo vodo in držijo smer.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Deeyan napisal:

Recimo Giant ma v originalu sprednjo gumo širšo od zadnje, to pa se mogoče pozna par procentov pri oprijemu 

Moj Focus Jam 2019 ma spredi 2.5 zadi pa 2.3 tovarniško. večina non mulet AM in enduro 29'' majo spredi širše. mislim da do 2.5''

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Boss napisal:

 

No pa dajva... govoriš, dejansko o ekstremni uporabi koles kot je MTB. Pa še to ugotavljamo, da verjetno je to smiselno le za topend kramparce. Vse ostale usmerjene gume pa je pač napačna smer več ali manj neumnost.

 

Drugače pa kolikor sem gledal MTB gume, ki niso tiste ekstremne so več ali manj taki profili, da je vseeno kako je obrnjena saj je simetrične profil pri vrtenju naprej ali nazaj. Za ostale treking ali cestne gume pa je smiselna pravilna orentacija ravno zato, da lepo odvajajo vodo in držijo smer.

 

moje ''tovarniške'' spredna in zadnja. n

image.png

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Boss napisal:

Pa še to ugotavljamo, da verjetno je to smiselno le za topend kramparce.

 

Dajmo od tretje. "Topend" kramparce so za DH. Pri DH-ju se ne vozi navkreber - ni pomembna trakcija -ni obračanja zadnje gume imajo pa usmerjen profil, tako kot XC gume za manjši kotalni upor.

 

Tvoja trditev, da tiste MTB gume, ki niso ekstremne, nimajo usmerjem profil, tudi ne drži. Moraš mal bolj pogledat, recimo pri XC gumah je potrebno imeti dober vid, ali pa očala.

 

Šel sem v spodnje prostore in našel 7 različnih MTB gum, ne boš verjel, nobena DH, pa vse usmerjene. Edina neusmerjena je bila "ježevka". Ampak ta edina neusmerjena spada v kategorijo ekstremnih gum, za katere ti trdiš, da so usmerjene.

 

 

Kakšen dolgčas. Dajmo se raje pogovarjat o risgumah.

 

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je TBA napisal:

Moj Focus Jam 2019 ma spredi 2.5 zadi pa 2.3 tovarniško. večina non mulet AM in enduro 29'' majo spredi širše. mislim da do 2.5''

 

js sm sicer šou iz 29 col na 27,5, ker je pri spustih bolj okreten od 29ke. Je bil pa v originalu gor Schwalbe Noby Nic spredi 2.35, zadi 2.25. Zdej pa testiram od Schwalbeja Rock Razor, sicer sredi in zadi 2.35, pa da vidmo, baje so odlične pri vzponih po kakem bolj grobem makedamu, ki ostale spodkopavajo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

js sm sicer šou iz 29 col na 27,5, ker je pri spustih bolj okreten od 29ke. Je bil pa v originalu gor Schwalbe Noby Nic spredi 2.35, zadi 2.25. Zdej pa testiram od Schwalbeja Rock Razor, sicer sredi in zadi 2.35, pa da vidmo, baje so odlične pri vzponih po kakem bolj grobem makedamu, ki ostale spodkopavajo

Kaj pa magic mary? Sicer so bol za v blat. Grob makadam je kr je%#

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je TBA napisal:

Kaj pa magic mary? Sicer so bol za v blat. Grob makadam je kr je%#

 

teh še pa nisem probu. Je jeba ja... zadnji kilometer pa pol Uršlje gore...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je TBA napisal:

Ko sem šel na goro oljko po tem ko so cesto zrihtal sem vsak meter klel.

 

ja, ne govor, tam so naredl katastrofo s tem makedamom, ki so ga nanovo nasul....

 

Čeprav ok, na Oljko mi je še Nobby nic kolkr tolk ok grabu, tam pa tam je res mal spodkopalo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To še ni nič,jaz poznam resničen primer ko je sosed ženo pozabil v trgovini in je morala z vsemi vrečkami na vlak in peš domow.....🤣
    • Na brzino....   Milwaukee ima odlične stroje,a je malce dražji sistem...pač odvisno kaj gledaš,in kaj boš še kupoval.... So pa edini,ki pridejo blizu Metabojevim baterijam...po moči mislim...v kombinaciji z težo Metabo tukaj nima konkurence...če boš pogledal cel video ki sem ga objavil 1.Maja tukaj,ti bo hitro jasno. Seveda obstajajo še močnejši stroji kot Metabo LTX,a so nesorazmerno večji,težji...nepriročnejši....   Če boš šel stran od Bosch-a,imaš seveda proste roke.   Najcenejši vstop v Metabo "Made in Germany" je to. METABO BS 18 LT BL SE (602367850) BATERIJSKI VRTALNIK/ VIJAČNIK - Vsegrad WWW.VSEGRAD.SI 18V; KARTON Brezkrtačni baterijski vrtalnik/ vijačnik z optimalno močjo za zahtevna opravila Edinstven Metabo brez-krtačni motor za hitro...  Ali pa z kufrom. METABO BS 18 LT BL SE (602367840) BATERIJSKI VRTALNIK/ VIJAČNIK - Vsegrad WWW.VSEGRAD.SI 18V; METABOX 145 Brezkrtačni baterijski vrtalnik/ vijačnik z optimalno močjo za zahtevna opravila Edinstven Metabo brez-krtačni motor za...   Eno dvovrstično 4Ah baterijo dobiš po registraciji oz podaljšanju garancije na 3 Leta. Tukaj je predstavljena udarna (SB-schlagbohrer) in ne brez udarjanja BS-Bohrschrauber. Jaz ne kupujem udarnih,ker izgubiš na preciznosti na glavi vrtalnika...in za udarno vrtanje je velika klasična udarna bormašina,ali pa SDS+ stroj.   Odlični set baterij z "počasnim" (kar je dobro!!!) polnilcem. METABO SET 2 X LIHD 4.0 AH + ASC55 (685191000) SE - Vsegrad WWW.VSEGRAD.SI 2 x LiHD baterijski paket 18 V/4,0 Ah Hitri polnilec ASC Ultra Dobavljeno v kartonu   Če hočeš absolutno najmočnjše baterije (po moči,ne po kapaciteti)...ta set+hitri polnilec ga zmaga-nooora cena👍 METABO SET 2 X LIHD 5.5 AH + ASC 145 (685190000) SE - Vsegrad WWW.VSEGRAD.SI 2 x LiHD baterijski paket 18 V/5,5 Ah Hitri polnilnik ASC 145 DOBAVLJENO V KARTONU   Če pa želiš še zmogljivejši stroj najvišje zmogljivostne kategorije pa ni drugega kot to,kar sem jaz kupil-glej prispevek 1.Maj.   https://www.baumarkteu.de/metabo-602359840-bs-18-ltx-bl-q-i-akku-bohrschrauber-18v-metabox-6371  dobiš z kovčkom,brez baterij in polnilca.   Pri nas najceneje brez kovčka...ni drago,a tam k sem jaz vzel,je ceneje+vseeno sem dobil poslano baterijo😄 Metabo BS 18 LTX BL Q I (602359850) | Akvonij WWW.AKVONIJ.SI   Če pa želiš brez sistema snemljive glave pa glej model brez "Q" v opisu.   L.P.
    • Kaj mu bojo žarnice, če je vse zoksidiralo. Cele luči rabi.
    • Ker bi jih izraelci postrelil
    • Ne bo po se ponovilo, so se banke izučile in imajo inflacijo vključeno 😉 Je že padla odločitev? Kolko js tak ST, nazadnje je bil pred enim letom z mojo opremo 41-42k€
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.