Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Haha lol... mogoče so pa mislili, da si akrobatski kolesar pa da se voziš po zadnjem kolesu v rikverc.

 

 

33112_1.png

Napisano
  dne 9. 9. 2022 ob 10:25 je TiEn napisal:

Malo razkurjen ,..šele po 2 mescih pogruntal da imam na novem kolesu zadnjo gumo kontra obrnjeno :D (zgleda niso bili pazljivi ko so ga sestavljali) 🤣

Razširi  

 

Čist odvisno. Veliko kolesarjev ima zadnjo gumo kontra obrnjeno, kot prednjo. Prednja naj bi imela čepke obenjene tako, da je oprijem pri zaviranju na spustu ko je tud do 90% teže na prednjem kolesu, čim večji. Zadnjo pa glih kontra, da ima na vzponu čim večji oprijem in ne koplje pri poganjanju.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ja mogoče pri ekstremnem downhillanju, vse ostalo je pa nesmiselno.

 

 

 

33112_1.png

Napisano

No pol ga pa sploh nima... ne vem zakaj bi človek pri zdravi pameti gume narobe obračal. Sploh zadnjo.

33112_1.png

Napisano
  dne 9. 9. 2022 ob 10:25 je TiEn napisal:

Malo razkurjen ,..šele po 2 mescih pogruntal da imam na novem kolesu zadnjo gumo kontra obrnjeno :D (zgleda niso bili pazljivi ko so ga sestavljali) 🤣

Razširi  

Okol ga obrn😁

Napisano

Sm kmet an s hribu doma, pa se na pecikle ne zastopm lih tanartabl, ampak tole ima smisel. Ko greš na kolesarsko turo, je sprednja guma obrnjena prav. Ko se vračaš nazaj, je pa zadnja guma obrnjena prav. Zoprno je le, če vedno delaš krožne ture, ampak tega pa v tovarni niso mogli vedeti...

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
  dne 9. 9. 2022 ob 13:02 je Boss napisal:

ne vem zakaj bi človek pri zdravi pameti gume narobe obračal. Sploh zadnjo.

Razširi  

 

Boss, dajva midva lepo, počasi, še enkrat od začetka.

 

Spust:

Prednja guma. na zelo strmih in zaprtih odsekih cca 90% zavorne slile, enako teže na prednjem kolesu. Zaželena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri nasproti smeri vožnje. Tu zanesljivo obstaja napačna smer namestiitve.

Zadna guna pri 10% savorne sile isti ku,,, a je obrnjena "prav" ali "naroba" ker je razlika kvečjemu 1%.ali manj.

 

Vzpon:

Prednja guma na najtežjih detajlih v zraku.

Zadnja guma na detajlih itak 100% sile trakcije in sile teže. Zaželjena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri smeri vožnje.

 

Ljudje, ki jim je izziv speljat kakšen detajl trajla navzgor, zadnjo gumo tako obrnejo kontra sprednji, da ne zakopljejo. 

 

Nekatere gume imajo za oznako smeri dve puščici v nasprotni smeri. pri eni puščici piše "front", pri drugi pa "rear"

 

Večina lastnikov MTB itak nima pojma, kako morajo biti gume obrnjene.

 

 

 

 

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 10. 9. 2022 ob 18:33 je Mraušk Mčk napisal:

 

Boss, dajva midva lepo, počasi, še enkrat od začetka.

 

Spust:

Prednja guma. na zelo strmih in zaprtih odsekih cca 90% zavorne slile, enako teže na prednjem kolesu. Zaželena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri nasproti smeri vožnje. Tu zanesljivo obstaja napačna smer namestiitve.

Zadna guna pri 10% savorne sile isti ku,,, a je obrnjena "prav" ali "naroba" ker je razlika kvečjemu 1%.ali manj.

 

Vzpon:

Prednja guma na najtežjih detajlih v zraku.

Zadnja guma na detajlih itak 100% sile trakcije in sile teže. Zaželjena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri smeri vožnje.

 

Ljudje, ki jim je izziv speljat kakšen detajl trajla navzgor, zadnjo gumo tako obrnejo kontra sprednji, da ne zakopljejo. 

 

Nekatere gume imajo za oznako smeri dve puščici v nasprotni smeri. pri eni puščici piše "front", pri drugi pa "rear"

 

Večina lastnikov MTB itak nima pojma, kako morajo biti gume obrnjene.

 

 

 

 

 

 

 

Razširi  

Večina lasnikov ''MTB''jev sploh nima MTBja :D 

 

p.s. trenutno gledam red bull hardline 'live'

Napisano

Recimo Giant ma v originalu sprednjo gumo širšo od zadnje, to pa se mogoče pozna par procentov pri oprijemu 

Napisano
  dne 10. 9. 2022 ob 18:33 je Mraušk Mčk napisal:

 

Boss, dajva midva lepo, počasi, še enkrat od začetka.

 

Spust:

Prednja guma. na zelo strmih in zaprtih odsekih cca 90% zavorne slile, enako teže na prednjem kolesu. Zaželena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri nasproti smeri vožnje. Tu zanesljivo obstaja napačna smer namestiitve.

Zadna guna pri 10% savorne sile isti ku,,, a je obrnjena "prav" ali "naroba" ker je razlika kvečjemu 1%.ali manj.

 

Vzpon:

Prednja guma na najtežjih detajlih v zraku.

Zadnja guma na detajlih itak 100% sile trakcije in sile teže. Zaželjena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri smeri vožnje.

 

Ljudje, ki jim je izziv speljat kakšen detajl trajla navzgor, zadnjo gumo tako obrnejo kontra sprednji, da ne zakopljejo. 

 

Nekatere gume imajo za oznako smeri dve puščici v nasprotni smeri. pri eni puščici piše "front", pri drugi pa "rear"

 

Večina lastnikov MTB itak nima pojma, kako morajo biti gume obrnjene.

 

Razširi  

 

No pa dajva... govoriš, dejansko o ekstremni uporabi koles kot je MTB. Pa še to ugotavljamo, da verjetno je to smiselno le za topend kramparce. Vse ostale usmerjene gume pa je pač napačna smer več ali manj neumnost.

 

Drugače pa kolikor sem gledal MTB gume, ki niso tiste ekstremne so več ali manj taki profili, da je vseeno kako je obrnjena saj je simetrične profil pri vrtenju naprej ali nazaj. Za ostale treking ali cestne gume pa je smiselna pravilna orentacija ravno zato, da lepo odvajajo vodo in držijo smer.

33112_1.png

Napisano
  dne 12. 9. 2022 ob 9:39 je Deeyan napisal:

Recimo Giant ma v originalu sprednjo gumo širšo od zadnje, to pa se mogoče pozna par procentov pri oprijemu 

Razširi  

Moj Focus Jam 2019 ma spredi 2.5 zadi pa 2.3 tovarniško. večina non mulet AM in enduro 29'' majo spredi širše. mislim da do 2.5''

Napisano
  dne 12. 9. 2022 ob 11:22 je Boss napisal:

 

No pa dajva... govoriš, dejansko o ekstremni uporabi koles kot je MTB. Pa še to ugotavljamo, da verjetno je to smiselno le za topend kramparce. Vse ostale usmerjene gume pa je pač napačna smer več ali manj neumnost.

 

Drugače pa kolikor sem gledal MTB gume, ki niso tiste ekstremne so več ali manj taki profili, da je vseeno kako je obrnjena saj je simetrične profil pri vrtenju naprej ali nazaj. Za ostale treking ali cestne gume pa je smiselna pravilna orentacija ravno zato, da lepo odvajajo vodo in držijo smer.

Razširi  

 

moje ''tovarniške'' spredna in zadnja. n

image.png

image.png

Napisano
  dne 12. 9. 2022 ob 11:22 je Boss napisal:

Pa še to ugotavljamo, da verjetno je to smiselno le za topend kramparce.

Razširi  

 

Dajmo od tretje. "Topend" kramparce so za DH. Pri DH-ju se ne vozi navkreber - ni pomembna trakcija -ni obračanja zadnje gume imajo pa usmerjen profil, tako kot XC gume za manjši kotalni upor.

 

Tvoja trditev, da tiste MTB gume, ki niso ekstremne, nimajo usmerjem profil, tudi ne drži. Moraš mal bolj pogledat, recimo pri XC gumah je potrebno imeti dober vid, ali pa očala.

 

Šel sem v spodnje prostore in našel 7 različnih MTB gum, ne boš verjel, nobena DH, pa vse usmerjene. Edina neusmerjena je bila "ježevka". Ampak ta edina neusmerjena spada v kategorijo ekstremnih gum, za katere ti trdiš, da so usmerjene.

 

 

Kakšen dolgčas. Dajmo se raje pogovarjat o risgumah.

 

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 12. 9. 2022 ob 16:05 je TBA napisal:

Moj Focus Jam 2019 ma spredi 2.5 zadi pa 2.3 tovarniško. večina non mulet AM in enduro 29'' majo spredi širše. mislim da do 2.5''

Razširi  

 

js sm sicer šou iz 29 col na 27,5, ker je pri spustih bolj okreten od 29ke. Je bil pa v originalu gor Schwalbe Noby Nic spredi 2.35, zadi 2.25. Zdej pa testiram od Schwalbeja Rock Razor, sicer sredi in zadi 2.35, pa da vidmo, baje so odlične pri vzponih po kakem bolj grobem makedamu, ki ostale spodkopavajo

Napisano
  dne 13. 9. 2022 ob 9:00 je Deeyan napisal:

 

js sm sicer šou iz 29 col na 27,5, ker je pri spustih bolj okreten od 29ke. Je bil pa v originalu gor Schwalbe Noby Nic spredi 2.35, zadi 2.25. Zdej pa testiram od Schwalbeja Rock Razor, sicer sredi in zadi 2.35, pa da vidmo, baje so odlične pri vzponih po kakem bolj grobem makedamu, ki ostale spodkopavajo

Razširi  

Kaj pa magic mary? Sicer so bol za v blat. Grob makadam je kr je%#

Napisano
  dne 13. 9. 2022 ob 12:03 je TBA napisal:

Kaj pa magic mary? Sicer so bol za v blat. Grob makadam je kr je%#

Razširi  

 

teh še pa nisem probu. Je jeba ja... zadnji kilometer pa pol Uršlje gore...

Napisano
  dne 14. 9. 2022 ob 8:25 je Deeyan napisal:

 

teh še pa nisem probu. Je jeba ja... zadnji kilometer pa pol Uršlje gore...

Razširi  

Ko sem šel na goro oljko po tem ko so cesto zrihtal sem vsak meter klel.

Napisano
  dne 14. 9. 2022 ob 10:26 je TBA napisal:

Ko sem šel na goro oljko po tem ko so cesto zrihtal sem vsak meter klel.

Razširi  

 

ja, ne govor, tam so naredl katastrofo s tem makedamom, ki so ga nanovo nasul....

 

Čeprav ok, na Oljko mi je še Nobby nic kolkr tolk ok grabu, tam pa tam je res mal spodkopalo

Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Ampak vseeno, pri vožnji po mestu 50/ uro je poraba  okoli 4 l/100. Govorim za ročni menjalnik. Na semaforjih imaš itak start stop. Tako, da tudi če upoštevamo vse zastoje in čakanja, več kot 6,5/7 na 100 ne sme bit. 😉 Kot sem že napisal, štirje odrasli +poln prtljažnik kufrov in opreme, prevoženih okoli  1650 km, pri nas avtocesta od 140+----/uro, Avstrija po omejitvah (tam vsi vozimo po omejitvah 😄), Nemčija od 140-205 km /uro. Italija nekje 140km/ uro. Ostalo nekaj nad omejitvami. Skupna poraba 6,1/100. V Avstriji in Italiji sem tankal Esso benzin. Ali je boljši kot Shell, ne vem. V glavnem, poraba nekje enaka kot na dizelci. Mogoče kake tri dcl višja.  Vse klance prevozil. 😊
    • Glede na to, da se minimalno 1/3 časa stoji pri semaforjih...če teoretično porabo zmanjšamo za 1/3 pa smo tam na 6l... V mestu in na kratkih razdaljah ni pričakovati čudežev...
    • Še moj prispevek k porabi mazde cx-30 z motorjem x-186.   Moje vožnje so predvsem relacijske, po mestih se z avtom ne vozim veliko. Večinoma vozim po omejitvah, včasih malo čez 😁, predvidljivo, tudi z namenom, da je poraba manjša -- Helmuth ima nekaj dobrih nasvetov za takšno vožnjo.   V letu pa pol, odkar imam mazdo cx-30, sem prevozil 21.500 km in izračunana poraba v tem času znaša 5,75 l/100 km, po računalniku 5,5 l/100 km. Z zimskimi gumami je poraba 0,3 l/100 km višja kot s poletnimi gumami. Če bi se več vozil po mestih in na kratkih poteh, bi poraba gotovo bila višja.    Zadnja daljša relacija je bila v Nemčijo in nazaj čez tursko avtocesto. Bile je tekoče, brez zastojev, v Avstriji in Sloveniji sem vozil po omejitvah oziroma nekaj čez, v Nemčiji, kjer ni bilo omejitev na AC, sem vozil okoli 130 km/h. Mestne vožnje ni bilo veliko, nekaj malega po klancih. Gor sem se peljal sam, nazaj polno naložen. Izračunana poraba za 950 km je bila 5,86 l/100 km.   Za bencinski motor se mi zdi takšna poraba zelo dobra in se ne morem pritoževati 😄  
    • Tukaj si pa zadel bistvo. Tisti, ki ne gredo dlje kot do sosednje občine ali pa mogoče maksimalno do hrčkov, mislijo, da bolje ne more biti. Pa še politikom verjamejo, ki radi nakladajo. Še posebno pernati se rad kiti z "uspeh" in medu in mleku pri nas  na FB in  istem - gramu. 
    • Tako pač je. Sej si že dovolj dolgo na svetu, da to veš... Če bi bil tam, bi bilo pa kontra.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.