Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Ce vzge takoj ni benz pumpa (nizkotlacna) ali vstalo, za vzdrzevanje je potem potrebna visok tlak. Tako da lahko da je tole s cilindri in lpgjem (brez mazanja?)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce vzge takoj ni benz pumpa (nizkotlacna) ali vstalo, za vzdrzevanje je potem potrebna visok tlak. Tako da lahko da je tole s cilindri in lpgjem (brez mazanja?)

Ja,saj ko sem pripeljal avto na servis,so seveda najprej pokazali s prstom na LPG (btw,ima mazanje) pa so potem hitro "priznali"da nima veze s plinom.

 

Kajti ,kot re?eno, zadeva se je parkrat pojavila ?e pred ugradnjo plina.

 

Tester? Ob tresenju je pokazal napako na cilindru ?t3, zdaj ko tresenja ni ve? in je te?ava "zgolj"takoj?nje uga?anje , tester ni? ne pokaze...

 

Je pa zoprno diagnosticirati... Ko avto v?ge in ostane prizgan (to je recimo po tretjem poskusu) ,potem dela b.p. dokler s5 ne stoji ugasnjen vsaj 6ur. In ?e takrat mora biti pod 0stopinj...

 

Bom prilepil posnetek izpred parih dni (?e bom znal).

 

Aja... Verjetno tole ?e bolj spada v temo tehni?nih te?av?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc, daj Dr. Pelka obi??i, ker popravlja tudi veliko LPG vozil. :)

Tnx ,ampak za1x bom ostal pri jerovsku, da on dokon?a tole Kar je za?el... Nekako ne maram da si avto podaja ve? serviserjev ,sploh pa zaradi iste te?ave....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer ne vem kako ma Citroen narejen prosti tek samo to bi lahko bilo to, ker v?asih ne ?tima temperatura, ko ugasne? motor (recimo takrat je temperatura zraka v pozitivi). Ko ga pa posku?a? pri?gati je pa recimo 15 stopinj manj. Nato so te?ave z v?igom, ker nekako zapre zaug prezgodaj zato avto crkne, ker je motro hladen in rabi zelo bogato me?anico za delovanje.

 

Nekaj podobnega sem imel pred 20 let na Clarusu, recimo jeseni. ?e sem avto izklopil recimo ob petih, ?estih popoldne pri 25 stopinjah in ga nato zjutraj pri?gal pri 5 stopinjah se je dogajalo to?no to kar opisuje?. ?e pa je bil avto ugasnjen recimo kasneje ob desetih zve?er pri recimo 15 stopinjah pa ni bilo nikakr?nih te?av. Jaz sem se sprijaznil s tem in nisem popravljal.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer ne vem kako ma Citroen narejen prosti tek samo to bi lahko bilo to, ker v?asih ne ?tima temperatura, ko ugasne? motor (recimo takrat je temperatura zraka v pozitivi). Ko ga pa posku?a? pri?gati je pa recimo 15 stopinj manj. Nato so te?ave z v?igom, ker nekako zapre zaug prezgodaj zato avto crkne, ker je motro hladen in rabi zelo bogato me?anico za delovanje.

 

Nekaj podobnega sem imel pred 20 let na Clarusu, recimo jeseni. ?e sem avto izklopil recimo ob petih, ?estih popoldne pri 25 stopinjah in ga nato zjutraj pri?gal pri 5 stopinjah se je dogajalo to?no to kar opisuje?. ?e pa je bil avto ugasnjen recimo kasneje ob desetih zve?er pri recimo 15 stopinjah pa ni bilo nikakr?nih te?av. Jaz sem se sprijaznil s tem in nisem popravljal.

Ja meni je zelo sumljivo to,da in dodajanju gasa avto ne ugasne.... Najraje bi videl da zadeva ?isto crkne ; potem bo Diagnostika la?ja .

 

Druga opcija je pa res ta,da pa? sprejmem to in sem vesel,da avto ki je nov stal malo nad 12t eur, po 10ih letih tole prvi? nekaj zajebava...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja meni je zelo sumljivo to,da in dodajanju gasa avto ne ugasne.... Najraje bi videl da zadeva ?isto crkne ; potem bo Diagnostika la?ja .

 

Druga opcija je pa res ta,da pa? sprejmem to in sem vesel,da avto ki je nov stal malo nad 12t eur, po 10ih letih tole prvi? nekaj zajebava...

A nisi rekel, da ti je ?e pred vgradnjo LPG to nagajalo, pa verjetno plina nima? od v?eraj v Citrusu? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A nisi rekel, da ti je ?e pred vgradnjo LPG to nagajalo, pa verjetno plina nima? od v?eraj v Citrusu? :)

Ja res je; mislim da se je prvi? pojavili kak?na 4leta nazaj. Ampak to 1x,max2x na leto in iskreno se mi ni dalo s tem ukvarjati... Torej,ja... Po 6ih letih je xsara prvi? pokazala slab dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In potem reces nikoli vec francoza?

Vseeno bi raje imel avto,kjer bi nekaj crknilo (magari vsako leto) pa da se ve kaj je, ne pa tole tipanje v temi,voznja od doma do servisa,usklajevanje s sihtom,probavanje... Na koncu pa ni? bolj?e...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Made in Japan je ?e zmeraj najbolj zanesljivo, zlasti starej?i in bencinski. :)

... in dizli. :)

Niso vsi Francozi "Francozi".

 

Mi smo imeli Reno. Nikoli ve?!

imel sem dva pe?oja in sem zaklju?il z francozi. Naj delajo parfume in sir avte naj prepustijo pravim izdelovalcem avtov-japoncem. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vseeno bi raje imel avto,kjer bi nekaj crknilo (magari vsako leto) pa da se ve kaj je, ne pa tole tipanje v temi,voznja od doma do servisa,usklajevanje s sihtom,probavanje... Na koncu pa ni? bolj?e...

Ja lej to je pa stvar mehanika, ne avta, se ti ne zdi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja najbolje je, ko o pokvarljivosti posamezne znamke modrujejo tisti, ki so kupili rabljeno vozilo s 3x prevrtenimi kilometri ne da bi vedeli za to. Logi?no da se na takih avtih stvari kvarujo.

?e se ?e nekdo spu??a v ocenjevanje zanesljivosti, naj najprej kupi nov avto, naredi z njim ene 300Kkm, tako da bo vedel kaj se je z njim dogajalo, pa potem sodi.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja najbolje je, ko o pokvarljivosti posamezne znamke modrujejo tisti, ki so kupili rabljeno vozilo s 3x prevrtenimi kilometri ne da bi vedeli za to. Logi?no da se na takih avtih stvari kvarujo.

?e se ?e nekdo spu??a v ocenjevanje zanesljivosti, naj najprej kupi nov avto, naredi z njim ene 300Kkm, tako da bo vedel kaj se je z njim dogajalo, pa potem sodi.

?e je to letelo name.... Avto sem kupil nov in sem edini voznik....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni letelo nate. Govorim na splo?no o omejenem poznavanju in tem, da ljudi to sploh ne ovira pri ?irjenju nekih postulatov ki nimajo osnove.

Ja to se kar strinjam... Sploh ko kupijo avto ,ki je bil kot nov magnet za nabiranje kilometrov,cez nekaj let pa rata magnet za dilerje in vrtenje kilometrov...

 

Potem so pa vsi drugi krivi,ne pa naiven kupec...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja najbolje je, ko o pokvarljivosti posamezne znamke modrujejo tisti, ki so kupili rabljeno vozilo s 3x prevrtenimi kilometri ne da bi vedeli za to. Logi?no da se na takih avtih stvari kvarujo.

?e se ?e nekdo spu??a v ocenjevanje zanesljivosti, naj najprej kupi nov avto, naredi z njim ene 300Kkm, tako da bo vedel kaj se je z njim dogajalo, pa potem sodi.

 

Ja, to je res. Zato se pa ogla?am jaz, ker mi smo pa Reno kupili novo, ?ena pa je tisto Reno razbila pri 63.000 km. V tem ?asu smo - pod garancijo (pa ve?, da servis garancije zlepa ne prizna) - zamenjali:

- kri? na drogu volana

- volansko letev

- amortizerje

- lakiran je bil zadnji blatnik, ker se je olu??ila barva

 

Poleg tega pa ?e:

- zavorne diske - 2x

- zavorne bobne

- zavorne plo??ice in kon?nike smo menjali ve?krat kot pnevmatike (?isto resno: nobena garnitura ni zdr?ala ve? kot 8.000 km - niti od servisa do servisa!)

amortizerje (ja, kljub temu, da so jih enkrat v garanciji, smo jih morali kasneje ?e enkrat)

 

Zna biti, da smo ?e kaj, pa se ne spomnim...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.