Skoči na vsebino

NAKUP mazde 6...pomoč

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

pozna kdo slede?o M6? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14895066

 

Kaj pravite na ceno glede na kilometre in opremo vozila?

 

lp Ale?

To mazdo sem pred pol leta sam gledal na avto.net, vendar je za to opremo in starost zame to odlo?no preve?.

 

Avto bo star 6 let in za njo ho?e nekje 50% takratne nabavne cene... Pri meni je to no go...

 

Problem je pri nas, ker je bencinark karavan res malo...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

To mazdo sem pred pol leta sam gledal na avto.net, vendar je za to opremo in starost zame to odlo?no preve?.

 

Avto bo star 6 let in za njo ho?e nekje 50% takratne nabavne cene... Pri meni je to no go...

 

Problem je pri nas, ker je bencinark karavan res malo...

Tudi jaz spremljam mazde 6 bencin ?e nekje pol leta, pa jih je res zelo malo, kar pa jih je gredo hitro oz. so malo nad ceno.

Koliko bi bila realna cena za tak avto, tam nekje 11.500?

Napisano

Ponudba vs. povpra?evanje, pa? cene so tak?ne kot so za bencinarje.

 

Druga?e pa glede na ?tevilo prevo?enih meni nit ne pride tako velika cena, ?e seveda podvozje ni na?eto z rjo in je nekarambolirana. Kar bi me motilo pa je premali G145 motor.

Napisano

Pozdravljeni.

Vra?am se na mazdo... Vmes probal vse ?ive znamke...  BJEAK

Gledam 6-ico letnik od 2015 naprej. Dizel 150 KM ali 175 KM

Zanima me kak?ne hibe lahko pri?akujem ter kako je pri FL z oljnim ?rpalkam ter verigami?

?e kdo ve za kako dobro... Sem kupec ;)

Napisano

Ej...tu na forumu prodaja nas

LabiGT ..MAZDA 6 benz.poglej je dobro ohranjena in servisiranja ..zoom zoom lp

Napisano

Pozdravljeni.

Vra?am se na mazdo... Vmes probal vse ?ive znamke... BJEAK

Gledam 6-ico letnik od 2015 naprej. Dizel 150 KM ali 175 KM

Zanima me kak?ne hibe lahko pri?akujem ter kako je pri FL z oljnim ?rpalkam ter verigami?

?e kdo ve za kako dobro... Sem kupec ;)

Zdravo.

 

Osebno ne poznam nikogar, je pa ena recimo na avto.net. Izgleda ok, cena po moje tudi primerna. Mogo?e preve? kilometrov... Poglej sam https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14945554

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Ej...jaz tudi malo gledam za ta motor 2.5 AT.Benzin..cx5 ali M6.bomo videli...test..zoo zoom lp

Napisano

Jap tudi js potrjujem ignacijeve trditve, ?e nisi poraba guru pol priporo?am tut sam 2.5 AT. Po dvomese?nem lastni?tvu omenjene motorizacije sem bolj navdu?en, kot pred tem nad enim letom CD150 letnika 2015. Je pa seveda res, da bo rabljeno te?ko najti pri nas.

 

Priporo?am pa zgolj za to, ker se pa? ne bo? ubadal z stanjem DPF in mo?nosti problemati?ne turbine.

Napisano

Jap tudi js potrjujem ignacijeve trditve, ?e nisi poraba guru pol priporo?am tut sam 2.5 AT. Po dvomese?nem lastni?tvu omenjene motorizacije sem bolj navdu?en, kot pred tem nad enim letom CD150 letnika 2015. Je pa seveda res, da bo rabljeno te?ko najti pri nas.

 

Priporo?am pa zgolj za to, ker se pa? ne bo? ubadal z stanjem DPF in mo?nosti problemati?ne turbine.

Mojster Pelko je rekel, da pri SkyActive generaciji motorjev VELIKO bolj priporo?a bencinske motorje, ki so narejeni za dolgoro?no uporabo, dizli naj ne bi bili neki trpe?no ?udo. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mojster Pelko je rekel, da pri SkyActive generaciji motorjev VELIKO bolj priporo?a bencinske motorje, ki so narejeni za dolgoro?no uporabo, dizli naj ne bi bili neki trpe?no ?udo. :zvizga:

 

 

:o :o

letno delam cca 25-30 tkm

kolk majo pa porabo bencinarji?

vozm se cca 90% avtoceste

Napisano

Iz mojih izku?enj je bolj pomembno, kako dolge relacije ma?, jst sm meu 21 km relacije (sicer ne AC) in je blo premalo za dizla, da bi se ogrel in mu omogo?il normalno delovanje.

 

Kar se pa ti?e porabe 2.5AT, zadnji kesl 8.1 l/100km s tem, da imam pred domom pol kilometra makedama v hrib (kar nabije porabe vsaj za pol litra). Vo?nja po AC z 130-150 pa mi je znesla okoli 7.2 l/100km (celotna pot na ?e?ko je prinesla porabo 6.8 l/100km).

Napisano

Ej...to solidna poraba..moram probat...zoom zoom lp

Napisano

Mojster Pelko je rekel, da pri SkyActive generaciji motorjev VELIKO bolj priporo?a bencinske motorje, ki so narejeni za dolgoro?no uporabo, dizli naj ne bi bili neki trpe?no ?udo. :zvizga:

Mojstri so tudi za prvo generacijo trdili, da so slabi dizlel motorji. Pa so nekateri naredili z njimi 350000,pa 400000.Tudi nekateri benzinarji so bolj klavrno kon?ali.

:o :o

letno delam cca 25-30 tkm

kolk majo pa porabo bencinarji?

vozm se cca 90% avtoceste

Za te relacije ti je dizel Skayactiv zakon. Poraba nekje od 5,5 naprej, navora ima kot kamion, z dpf filtrom na te relacije ne bi smelo bit problema.:)

 

 

Napisano

Mojstri so tudi za prvo generacijo trdili, da so slabi dizlel motorji.

Sej so bli...

Podlozke, sito, menjava bata, menjava visokotlacne crpalke, intercooler...

To so moje izkusnje... Sicer sem pol prevozil 300k km ampak racunice na koncu niti ni bilo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mojstri so tudi za prvo generacijo trdili, da so slabi dizlel motorji. Pa so nekateri naredili z njimi 350000,pa 400000.Tudi nekateri benzinarji so bolj klavrno kon?ali.

Za te relacije ti je dizel Skayactiv zakon. Poraba nekje od 5,5 naprej, navora ima kot kamion, z dpf filtrom na te relacije ne bi smelo bit problema.:)

Da o krivulji ne govorimo sploh...
Napisano

Sej so bli...

Podlozke, sito, menjava bata, menjava visokotlacne crpalke, intercooler...

To so moje izkusnje... Sicer sem pol prevozil 300k km ampak racunice na koncu niti ni bilo

Jaz sem menjal samo bakrene podlo?ke za 20?,pa zadnje diske, in obnovil sem injektorje.

Pa ?e kak?na malenkost(potro?ni material).

Niti sklopke nisem ?e zamenjal.

Skratka, motor u nulo. :)

Da o krivulji ne govorimo sploh...

Itak, tukaj zmaga na polni ?rti.

Haha :)

Ha, ha... :)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dokaz, da tudi dizli grejo z malo več skrbi in truda.....  😉
    • "Jutr mam zobarja..."     A je to redno al samoplačniško?
    • Ja. Stvar deluje za svoj denar v nulo.  Ta reciver  je bil tudi izbran za najboljšega do 300 €. 
    • Smo bli z busom gor pred ohoho let pa je res šlo, samo babe na prvih sedižih so malo cvilile....  😂🤣😉
    • Pozdravljen,   jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L   Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid.     Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024)   lp, Samo  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.