Skoči na vsebino

NAKUP mazde 6...pomoč


mito4444

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

pozna kdo slede?o M6? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14895066

 

Kaj pravite na ceno glede na kilometre in opremo vozila?

 

lp Ale?

To mazdo sem pred pol leta sam gledal na avto.net, vendar je za to opremo in starost zame to odlo?no preve?.

 

Avto bo star 6 let in za njo ho?e nekje 50% takratne nabavne cene... Pri meni je to no go...

 

Problem je pri nas, ker je bencinark karavan res malo...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To mazdo sem pred pol leta sam gledal na avto.net, vendar je za to opremo in starost zame to odlo?no preve?.

 

Avto bo star 6 let in za njo ho?e nekje 50% takratne nabavne cene... Pri meni je to no go...

 

Problem je pri nas, ker je bencinark karavan res malo...

Tudi jaz spremljam mazde 6 bencin ?e nekje pol leta, pa jih je res zelo malo, kar pa jih je gredo hitro oz. so malo nad ceno.

Koliko bi bila realna cena za tak avto, tam nekje 11.500?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ponudba vs. povpra?evanje, pa? cene so tak?ne kot so za bencinarje.

 

Druga?e pa glede na ?tevilo prevo?enih meni nit ne pride tako velika cena, ?e seveda podvozje ni na?eto z rjo in je nekarambolirana. Kar bi me motilo pa je premali G145 motor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni.

Vra?am se na mazdo... Vmes probal vse ?ive znamke...  BJEAK

Gledam 6-ico letnik od 2015 naprej. Dizel 150 KM ali 175 KM

Zanima me kak?ne hibe lahko pri?akujem ter kako je pri FL z oljnim ?rpalkam ter verigami?

?e kdo ve za kako dobro... Sem kupec ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni.

Vra?am se na mazdo... Vmes probal vse ?ive znamke... BJEAK

Gledam 6-ico letnik od 2015 naprej. Dizel 150 KM ali 175 KM

Zanima me kak?ne hibe lahko pri?akujem ter kako je pri FL z oljnim ?rpalkam ter verigami?

?e kdo ve za kako dobro... Sem kupec ;)

Zdravo.

 

Osebno ne poznam nikogar, je pa ena recimo na avto.net. Izgleda ok, cena po moje tudi primerna. Mogo?e preve? kilometrov... Poglej sam https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14945554

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap tudi js potrjujem ignacijeve trditve, ?e nisi poraba guru pol priporo?am tut sam 2.5 AT. Po dvomese?nem lastni?tvu omenjene motorizacije sem bolj navdu?en, kot pred tem nad enim letom CD150 letnika 2015. Je pa seveda res, da bo rabljeno te?ko najti pri nas.

 

Priporo?am pa zgolj za to, ker se pa? ne bo? ubadal z stanjem DPF in mo?nosti problemati?ne turbine.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap tudi js potrjujem ignacijeve trditve, ?e nisi poraba guru pol priporo?am tut sam 2.5 AT. Po dvomese?nem lastni?tvu omenjene motorizacije sem bolj navdu?en, kot pred tem nad enim letom CD150 letnika 2015. Je pa seveda res, da bo rabljeno te?ko najti pri nas.

 

Priporo?am pa zgolj za to, ker se pa? ne bo? ubadal z stanjem DPF in mo?nosti problemati?ne turbine.

Mojster Pelko je rekel, da pri SkyActive generaciji motorjev VELIKO bolj priporo?a bencinske motorje, ki so narejeni za dolgoro?no uporabo, dizli naj ne bi bili neki trpe?no ?udo. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mojster Pelko je rekel, da pri SkyActive generaciji motorjev VELIKO bolj priporo?a bencinske motorje, ki so narejeni za dolgoro?no uporabo, dizli naj ne bi bili neki trpe?no ?udo. :zvizga:

 

 

:o :o

letno delam cca 25-30 tkm

kolk majo pa porabo bencinarji?

vozm se cca 90% avtoceste

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Iz mojih izku?enj je bolj pomembno, kako dolge relacije ma?, jst sm meu 21 km relacije (sicer ne AC) in je blo premalo za dizla, da bi se ogrel in mu omogo?il normalno delovanje.

 

Kar se pa ti?e porabe 2.5AT, zadnji kesl 8.1 l/100km s tem, da imam pred domom pol kilometra makedama v hrib (kar nabije porabe vsaj za pol litra). Vo?nja po AC z 130-150 pa mi je znesla okoli 7.2 l/100km (celotna pot na ?e?ko je prinesla porabo 6.8 l/100km).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mojster Pelko je rekel, da pri SkyActive generaciji motorjev VELIKO bolj priporo?a bencinske motorje, ki so narejeni za dolgoro?no uporabo, dizli naj ne bi bili neki trpe?no ?udo. :zvizga:

Mojstri so tudi za prvo generacijo trdili, da so slabi dizlel motorji. Pa so nekateri naredili z njimi 350000,pa 400000.Tudi nekateri benzinarji so bolj klavrno kon?ali.

:o :o

letno delam cca 25-30 tkm

kolk majo pa porabo bencinarji?

vozm se cca 90% avtoceste

Za te relacije ti je dizel Skayactiv zakon. Poraba nekje od 5,5 naprej, navora ima kot kamion, z dpf filtrom na te relacije ne bi smelo bit problema.:)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mojstri so tudi za prvo generacijo trdili, da so slabi dizlel motorji.

Sej so bli...

Podlozke, sito, menjava bata, menjava visokotlacne crpalke, intercooler...

To so moje izkusnje... Sicer sem pol prevozil 300k km ampak racunice na koncu niti ni bilo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mojstri so tudi za prvo generacijo trdili, da so slabi dizlel motorji. Pa so nekateri naredili z njimi 350000,pa 400000.Tudi nekateri benzinarji so bolj klavrno kon?ali.

Za te relacije ti je dizel Skayactiv zakon. Poraba nekje od 5,5 naprej, navora ima kot kamion, z dpf filtrom na te relacije ne bi smelo bit problema.:)

Da o krivulji ne govorimo sploh...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej so bli...

Podlozke, sito, menjava bata, menjava visokotlacne crpalke, intercooler...

To so moje izkusnje... Sicer sem pol prevozil 300k km ampak racunice na koncu niti ni bilo

Jaz sem menjal samo bakrene podlo?ke za 20?,pa zadnje diske, in obnovil sem injektorje.

Pa ?e kak?na malenkost(potro?ni material).

Niti sklopke nisem ?e zamenjal.

Skratka, motor u nulo. :)

Da o krivulji ne govorimo sploh...

Itak, tukaj zmaga na polni ?rti.

Haha :)

Ha, ha... :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.