Skoči na vsebino

NAKUP mazde 6...pomoč


mito4444

Priporočeno sporočilo

hmmm.vpra?anje...?e bi dal 5x112 feltne, pa umes tiste vijake k majo lahko 2 mm lufta na mazdo...bi to ?lo?? previdevam da ne ??

 

nima? nemca

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

no tkole...da mal obnovim...po zacetnih tezavah zdej trenutno deluje mazda brez problemov ze 4000km...v tem casu, mi odkar sem menjal podlozke za injektorje, tesnilo motorja, olje in filter, avto ni popil nic olja:) tudi deluje vse kot je treba, tko da sem zdej res zadovoljen z avtom, gre ko sus, pije pa tut samo slabih 7l...dodal sem tudi dodatek za olje metabond gold in se ba avtu res pozna razlika:) ni tistega traktorskega glasu:) tko da upajmo da zdej tole dela tko kot treba:) lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 let kasneje...

Zdravo! Kupujem drugi avto - rabljen. Odlo?am se med Mazdo 6 in Citroen C5 (letnik med 2003 - 2005).

Zanima me kaj pazit pri nakupu Mazde 6 2.0 120/136KM ? Zadevo bi imel za cca 2 leti (max 60.000km).

Test z dvigalko. Kupi tistega kjer pri poizkusu dvigovanja dvigalka ne gre skozi prag.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Ta druga je od mojega sodelavca, ki jo ima v lasti cca 10 let, zadnja leta jo vozi njegova h?i. Nekje pri 170k km je menjal komplet sklopko, pa pri teh kilometrih je dal za??ititi podvozje.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko ima manj km, sklopka je pa nova...

Pri starem avtu je oprema relativen pojem...lahko dela ali ne...

Sam si ?e dve leti in pol lastim 04 letnik, kupil od prvega lastnika z 240000km, porihtal prage, zamenjal vsa vrata, sedaj pri 280000 zamenjal sklopko, vztrajnik, glavni jermen, ?obe...pa boir za 150000....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da je druga malo znana, bi se za njo ogrel.

Kdor si lahko privo??i nov avto, ga naj kupi. Sam si ga ne morem, zato sem ?el v obnovo starega,ki mu zaupam in je udoben...ce lahko po 1000 km v paketu se normalno hodi? in se igra? turista. Ne boli me glava, ?e ga kdo butne z vrati na parkingu...ni me strah, da ga zjutraj ni pred hi?o ali parkingu...ali pred hotelom na balkanu...

Moj predlog, poglej drugo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jst sem tut gledal in iskal avto za 2-2,5k pred dvema mesecema, pa ni bilo ni? kaj pametnega na netu. Na koncu sm kupu Opel Vectro C, 2003, 1.6 16v, 100km, 85tkm od enega ata. ?ist osnovna, ohranjena kot nova. In dela kot urca. Ni? rje, vse bp. Jst bi ti predlagal, da v temu budgetu pogleda? ?e mal naokol, ne sam Mazde, ker kar sem jst videl za ta denar, je bilo vse pre?rto pa zgonjeno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh ?al so vse ogledane v precej slabem stanju (rjavo, neservisirane - potrebne menjave zobatega ?e takoj..). V vsako bi bilo trebo vlo?it ?e najmanj 500? da bi si rekel, da je to nekak izpraven avto. Poleg tega, se mi zdi da imajo te 6-ice neko serijsko napako s temi kle??ami? Vse rjavo, pa vsi so jih nekam pogosto menjali?

?al ta drugi avto ne bo Mazda. Se ne bom zaletaval, ?eprav mi je zelo v?e? in pelje se super. Vzel bom Megana 1.6 karavan - prvi lastnik, lepo ohranjen. Verjetnost za huj?e okvare je manj?a za dve leti uporabe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Megan ali pa ?estica...ni primerjave...

Iz prve roke lahko povem da to dr?i. 

Imel 6ko prve generacije in moja najdra?ja ima sedaj megane III. Po lepoti sta primerljiva, problem je v tem da je lepota prolazna stvar tako da je to brezvezna primerjava. Vozila se je ?estica bolje in bila precej bolj uporabna (kje so tisti ?asi). Kar se ti?e zanesljivosti pa je megane ene 25x manjkrat bil na izrednih servisih kot je to bila ?estica v enakem obdobju. 

 

Da se razumemo, ?estica mi je bila precej ljub?a. bil je avto z du?o.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.