Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

aa sam pri nemcih je bla poraba 4.8l/100km (kar je blizje vsem tem eloop in novemu motorju ipd), ce das vec moci pa avtomatik, sigurno ne bo sla poraba za 2.6l gor...

izgleda, da na siolu so na hitr neki spisal pa testiral...

 

 

uuu a res, pr kermu, ker to bi tud mene zanimalo, ker jaz o?itno ne znam TDI-jev vozit saj imam porabo na enako mo?nem Passatu na par deci podobno kot pri ?estki. :blush:

33112_1.png

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

pri nemcih as in test adaca mazde 6 jebote :)

 

aja... ne jaz sem misli na istem normnem krogu... to je lahko primerjava med samimi avtomobili. Na razli?nih testih so lahko razli?ni rezultati. Recimo meni tudi uspe brez posebnega truda peljat 5,8 lahko pa tudi 7. ?e tukaj je 1,2 litra razlike.

33112_1.png

Napisano

Zaradi uporabnosti je stara (prva) mazda nenadomestljiva, novi modeli so pa vsi 'lep?i' polni gadgetov a totalno neuporabni, karavana mam z namenom.

Zame razo?aranje, naslednji je legacy/outback - boxer dizel, AWD, 530L prtljaznik, samo avtomatike ni

 

?e bi bila nova 6ka tako uporabna, kot tista taprva ki jo vozim ?e enajsto leto, bi ?el ta trenutek razbit pra?i?ka. Tako pa zgleda da jo bom vozil ?e kak?no leto in razmi?ljal kaj kupit. Tudi meni se zdi je subaru resna alternativa, le nov model bom po?akal, pa potem videl kaj je za 100 riti.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Test nove mazde z strokovno razlago u?inkovitosti motorja z rekuperacijo.

 

http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomob...mazda_6_sc.aspx

 

je ze link na prejsnji strani...pa se pod njim mnogo boljsi test, ne pa ta kr neki

 

 

drugace pa subaru je tehnicno zelo ok, ampak grd k sto mater...tko da no go

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Test nove mazde z strokovno razlago u?inkovitosti motorja z rekuperacijo.

 

http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomob...mazda_6_sc.aspx

 

?e bi ?elel dobiti strokovno razlago o delovanju kondenzatorjev, bi moral ponjo iz prispevka razvidno o?itno iti na fakulteto za elektrotehniko. Res pa je avtor siolovega ?lanka agronom pa obstaja mo?nost da o tem ni najbolj seznanjen :ne vem: .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?e bi ?elel dobiti strokovno razlago o delovanju kondenzatorjev, bi moral ponjo iz prispevka razvidno o?itno iti na fakulteto za elektrotehniko. Res pa je avtor siolovega ?lanka agronom pa obstaja mo?nost da o tem ni najbolj seznanjen :ne vem: .

 

pa tudi ti izgleda, da nisi najbolj seznanjen kaj se predava oz. kere smeri mas na strojnem faksu :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pa tudi ti izgleda, da nisi najbolj seznanjen kaj se predava oz. kere smeri mas na strojnem faksu :)

 

?e bi imeli na strojnem faksu elektrotehniko, zakaj potem niso na?li koga, ki ima za razliko od "razlagalca" kaj pojma o elementih ki se imenjujejo kondenzatorji. In ?e imajo v programu izobra?evanja predmet fizika, zakaj niso na?li nekoga, ki nebi med seboj me?al pojma mo? in energija. Njegovo res dolgo "palamudenje" okoli zadeve ka?e samo to, da v ?tromu ?lovek pa? ni doma. Pa saj nemoremo biti vsi za vse.

Se pa verjetno pozna, da je strokovnjaka z faksa spra?eval nekdo ki ni glih od foha, in potem taki intervjuji pa? tako izpadejo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

je ze link na prejsnji strani...pa se pod njim mnogo boljsi test, ne pa ta kr neki

drugace pa subaru je tehnicno zelo ok, ampak grd k sto mater...tko da no go

 

Jaz sem imel ?e pri prvem varianto subaruja.Pa mi je tudi bil grd.

 

?e bi bila nova 6ka tako uporabna, kot tista taprva ki jo vozim ?e enajsto leto, bi ?el ta trenutek razbit pra?i?ka. Tako pa zgleda da jo bom vozil ?e kak?no leto in razmi?ljal kaj kupit. Tudi meni se zdi je subaru resna alternativa, le nov model bom po?akal, pa potem videl kaj je za 100 riti.

 

Zdej, ko imam 400 litrskega Thuleja mi je vseeno, kolik?en je prtlja?nik.Meni je nova mazda III v?e?na.

Samo bom pa? po?akal kak?ni dve leti na face-liftano.Itak jo bodo morali do takrat narediti.

 

 

Napisano

Jaz sem imel ?e pri prvem varianto subaruja.Pa mi je tudi bil grd.

Zdej, ko imam 400 litrskega Thuleja mi je vseeno, kolik?en je prtlja?nik.Meni je nova mazda III v?e?na.

Samo bom pa? po?akal kak?ni dve leti na face-liftano.Itak jo bodo morali do takrat narediti.

 

legacy/outback sta ?ist ok, pa ?e zdavnaj mi je to vseeno ker je mazda vsak dan od blata in gnoja, ?e pa ga polep?ajo ala novi forester pol pa :D

 

P.S. zaradi na?e ceste se Boss na obisk vozi s TDIji... :D Sedaj so pa ?e take jame da je joj po odtalitvi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

legacy/outback sta ?ist ok, pa ?e zdavnaj mi je to vseeno ker je mazda vsak dan od blata in gnoja, ?e pa ga polep?ajo ala novi forester pol pa :D

 

P.S. zaradi na?e ceste se Boss na obisk vozi s TDIji... :D Sedaj so pa ?e take jame da je joj po odtalitvi

 

Zadnjic sm bil tam okoli tebe in cesta je se kr katastrofa. Se vedno mam najbolj umazan avtu na parkiriscu od cca. 100. Pa ga je vmes parkrat dz opral.

www.trziskisladoled.si

Napisano

?e bi imeli na strojnem faksu elektrotehniko, zakaj potem niso na?li koga, ki ima za razliko od "razlagalca" kaj pojma o elementih ki se imenjujejo kondenzatorji. In ?e imajo v programu izobra?evanja predmet fizika, zakaj niso na?li nekoga, ki nebi med seboj me?al pojma mo? in energija. Njegovo res dolgo "palamudenje" okoli zadeve ka?e samo to, da v ?tromu ?lovek pa? ni doma. Pa saj nemoremo biti vsi za vse.

Se pa verjetno pozna, da je strokovnjaka z faksa spra?eval nekdo ki ni glih od foha, in potem taki intervjuji pa? tako izpadejo.

 

Kar se mene ti?e, je ?isto spodobno razlo?il.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

P.S. zaradi na?e ceste se Boss na obisk vozi s TDIji... :D Sedaj so pa ?e take jame da je joj po odtalitvi

 

Ja TDI-je sinonim za traktorje tako, da razriti tereni in traktorji ?e najbolj pa?ejo skupaj.

33112_1.png

Napisano

itak da je, ne vem kaj mrausk komplicira, kondenzator je enostavna zadeva...

ta katedra je verjetno ena boljsih na faksu...avte majo dejansko v laboratoriju (takrat ko sem bil jaz smo mel motor od cliota na mizi, pa se en peugeot 406)...

pa takrat (10 let nazaj) se govorili, da bojo kmalu vsi avti imeli manje motorje s turboti....so ze vedl :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pa takrat (10 let nazaj) se govorili, da bojo kmalu vsi avti imeli manje motorje s turboti....so ze vedl :)

 

A odpremo novo temo glede dowsizeinga? Ker kakor sem lahko videl primerjalen teste nekekga blaznega u?inka ni ali ma? motor 1.6 NA ali 1.2 s turbinco. Mogo?e edino v primeru mestne vo?nje naj bi bilo nekaj razlike zaradi manj?ih notranjih trenj pri manj?em motorju.

33112_1.png

Napisano

jaz lahko primerjam direktno le skodo fabio

ena je 1.4 in ima 80 konjev ali neki tazga, druga pa 1.2 tsi in tdi podobno konjev...

obe se uporabljata bolj ali manj na isti nacin (mestna voznja, kdaj pa kdaj kaksna relacija), razlika v porabi je kaksen liter, ampak bolj impresivno je to, da 1.2 tsi-ja vozis kot dizla (sploh ni treba cez 3000rpm) pa skor da ne rabis menjalnika

 

verjetno bo une klasicno dlje zdrzal, sam proizvajalce to ne zanima, njim je glavno, da imajo oni manjse stroske

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pri M6 III sem gledal, da imata po uradnih podatkih CD150 AT in CD175 AT identi?no porabo.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Ima kdo izku?nje, koliko bolj po?re?na je bencinska 2.0i od tamauga dizla?

 

Saj dizl je fajn, ampak od mojih cirka 25.000-30.000 km letno jih je ogromno na vo?njah, kraj?ih od 20 km ... :-/

 

BTW, a te tanovi dizli majo tut ?e webasto al karkoli ?e vgrajeno, da se ful hitro ogreje?

Napisano

itak, gledam drugega japonca ampak mam vsaj ?e 2 leti. Danes je M stara 1 leto :cheers:

Zaradi uporabnosti je stara (prva) mazda nenadomestljiva, novi modeli so pa vsi 'lep?i' polni gadgetov a totalno neuporabni, karavana mam z namenom. Pizda no na 425L so ?li pa zo?an in zni?an zadek - idioti na kvadrat. Golf variant - ni?ji razred ima 605L, Audi A3 ima malo manj 380L....

 

V Mazda6 katalogu pi?e, da ma prtlja?nik 522l. :unsure:

Napisano

V Mazda6 katalogu pi?e, da ma prtlja?nik 522l. :unsure:

 

...ja in ?e ?e zvrne? dol zadnje sede?e (to sem naredil v 8 letih samo ene dvakrat), ima? ene dva kubika prostora.

 

 

Napisano

V Mazda6 katalogu pi?e, da ma prtlja?nik 522l. :unsure:

 

Papir vse prenese. Moja mazda ima po katalogu 510l pa dam nekaj stran ?e ni ve?ji od tistih obljubljenih 522ih litrov v novi mazdi. Bom enkrat res z metrom prite?il v avtosalon.

Jures je (verjetno) podatek 425l prebral v ADAC-ovem testu, kjer so zapisali (kolikor ne znam nem?ko), da je to zmanj?anje v primerjavi z predhodnim modelom, ki je imel 480l prtlja?nika. Je pa res da ga pri ADAC-ovih testih tu v?asih mal pihnejo, pri taprvi ?estici so namerili samo 735cm dol?ine prtlja?nika, ?eprav ga je v resnici dober meter.

 

Okoli podrtega naslonjala zadnjih sede?ev pa, jaz se precej ?asa vozim s podrtim ?ir?im delom, se bo to zagotovo spremenilo, ko bo v avto "prisedel" bodo?i novi ?lan dru?ine ;) .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

V Mazda6 katalogu pi?e, da ma prtlja?nik 522l. :unsure:

 

eno je VDA drugo je pa uporabna....moja trenutna Mazda 6 karavan ima po prospektu 510L VDA, pa je ve?ji uporaben prostor kot pri novi ki ima podatek 522L VDA (ker ima manj zakrivljene linije in kolesa manj zarezana v prtlja?ni prostor

 

Anyway back to the VDA boot size calculation. The measurement is done using blocks of wood measuring (200x50x100)mm, which translates to 1,000,000 cubic mm. If you still remember your high school math, 1 cm cubed has the same volume as 1ml. So 1,000 cubic mm equals to 1 ml which again translates to 1,000,000 cubic mm equals to 1,000ml, which equals to 1 litre. In short one block of wood has an equal volume to 1 litre. So what they do is to fill the boot space with as many of these blocks of wood as possible. So if 500 blocks can be crammed inside the space, then boot space is equals to 500 litres VDA. So if the Honda City sedan is rated at 506 litres VDA, it simply means that it can fit 506 blocks sizes measuring (200x50x100)mm in its trunk.

 

Torej ve? kot jih zlo?ijo nad kolotek, in vse ozke dele, bolj la?e.....nem?ki test pa govori o tem uporabnem 'kvadratu' ki ga uporabljamo - med obema zadnjima kolesoma, in to je ob ogledu avta zelo opazno

 

Papir vse prenese. Moja mazda ima po katalogu 510l pa dam nekaj stran ?e ni ve?ji od tistih obljubljenih 522ih litrov v novi mazdi. Bom enkrat res z metrom prite?il v avtosalon.

Jures je (verjetno) podatek 425l prebral v ADAC-ovem testu, kjer so zapisali (kolikor ne znam nem?ko), da je to zmanj?anje v primerjavi z predhodnim modelom, ki je imel 480l prtlja?nika. Je pa res da ga pri ADAC-ovih testih tu v?asih mal pihnejo, pri taprvi ?estici so namerili samo 735cm dol?ine prtlja?nika, ?eprav ga je v resnici dober meter.

 

Okoli podrtega naslonjala zadnjih sede?ev pa, jaz se precej ?asa vozim s podrtim ?ir?im delom, se bo to zagotovo spremenilo, ko bo v avto "prisedel" bodo?i novi ?lan dru?ine ;) .

 

Tudi slu?ajno se tvoja mazda (ki sem jo imel) in sedaj?nja mazda ne moreta primerjati ob popolnoma enaki prostornini na papirju. Mazda I je ?e vedno najbolj uporaben avto v vseh pogledih, tudi prtlja?niku

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede na to, da sem imel tudi prvo generacijo mazde 6, lahko re?em, da v mojo trenutno ne spravim ?isto ni? manj kot v "ta staro". Vsaj kar se prtljage za na potovanje ti?e. :P Je pa res verjetno odvisno kaj preva?a?: Ali samo veliko kufrov in vre?, ali pa kak?no mizo. :D

 

Glede nove ?estke pa ?e ne morem govorit, ker sem ?el gledat (in peljat) samo sedana.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.