Skoči na vsebino

Menjava xenon ?arnice


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

ali mi kdo lahko pove ali je pametno samodejno menjati xenon ?arnico na Mazdi 6 2008, kajti imam informacije da lahko z tem sam sebi naredim ve? ?kode kod koristi (pokvarim konektor...), celo nekateri mehaniki no?ejo imeti opravka z tem... 

 

ali ima kdo ?e kake izku?nje z tem?

 

Hvala za odgovore. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

ali mi kdo lahko pove ali je pametno samodejno menjati xenon ?arnico na Mazdi 6 2008, kajti imam informacije da lahko z tem sam sebi naredim ve? ?kode kod koristi (pokvarim konektor...), celo nekateri mehaniki no?ejo imeti opravka z tem... 

 

ali ima kdo ?e kake izku?nje z tem?

 

Hvala za odgovore. 

Bu?e, ?e si malenkost tehni?en ti, 80% akrobata jo bo? zamenjal ?e ne pa raje pusti, ker je narejeno smotano nedostopno da glava pa?e. Sam sem jih ?e kar precej zamenjal samo je jeba, ni prostora ze ve? kot mojo drobno roko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se mi je tui zdelo, da bi lahko na svoji po?asi zamenjal. Moram re?t, da se mi zdijo ?e kar bistveno ?vohnej od kakega novega avtomobila, kar je nekako za pri?akovati po ?estih letih in 200k kilometrih.

Pol pa ?e ta neumnost, da se stalno same pri?igajo in uga?ajo... Mislim, sej je fensi al watever, ampak glih pri HID ?arnicah ni fajn, da se stalno uga?ajo in izklapljajo. Ko bom mel ?as, jih bom probal tko zvezat, da mi pa? gorijo vedno, ko je avto pri?gan in dajo mir.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ajvar: kaj pravis na te? so najboljse al obstajajo se boljse?

http://www.ebay.de/itm/301321580658?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

kaj pa cena, kaksna je ta iz linka gor? ok?

Ajvar bo rekel, da ?e so od Philipsa na morejo biti vredu.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem jo danes zamenjal na svoji in sicer voznikova stran. Najla?je je, da delno sname? kolotek, se pravi tiste 4 plasti?ne ?raufe in 4 kovinske ?raufe na dnu. Ve? kot 20min ti ne sme vzeti :). Notri sem pa dal poceni varjanto iz GMT-ja za slabih 20?, zdej pa lah sam ?e ?akam, da mi skur balast XD.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ajvar: kaj pravis na te? so najboljse al obstajajo se boljse?

http://www.ebay.de/itm/301321580658?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

kaj pa cena, kaksna je ta iz linka gor? ok?

Trenutno so najbolj?e OSRAM D2S Cool blue 66240.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ajvar: kaj pravis na te? so najboljse al obstajajo se boljse?

http://www.ebay.de/itm/301321580658?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

kaj pa cena, kaksna je ta iz linka gor? ok?

Pri meni so cenej?e in bolj?e. Osram pa to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni, 

 

Hvala za pomo? glede ?arnic bilo je v veliko pomo?, sedaj pa imam ponovno te?avo in sicer z DPF - filtrom za?ela je utripati lu?ka DPF in pri?gana je lu?ka za motor.. 

motor ima ?e vedno normalno mo?...

 

Zanima me kaj naredi? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker sem z Begunj na Gorenjskem me zanima ali lahko peljem avto do Kranja ali naj pokli?em avto vleko?

 

Sem tudi dobil nasvete da se odpeljem na avtocesto in peljem v peti nekaj ?asa da se DPF filter pre?isti... Ali je pametno ali ne?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ti utripa, vo?nja ne bo ni? pomagala. Tisto velja, ?e se ti pri?ge DPF lu?ka in gori pri?gana, brez utripanja. Pomoje gre? brez te?av do Kranja, lahko pa doma poskusi? sam urediti zadevo. 

 

Jaz bi se definitivno lotil tako. Spro?i? prisilno regeneracijo in resetira? tole napakico, pa vidi? kje si. ?e se spet pojavi, bo najbr? res kak senzor kriv.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno vpra?anje glede ksenonk. Pri moje najdra?je avtu se je pojavila manj?a razlika v barvi svetlobe ksenonk, imajo pa za sabo cca 140Kkm. Koliko hitro gredo potem v k. ko za?no svetit mal razli?no. Da vem a moram ?e gledat kje kupit nove.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oprosti TI nisi resen 140 kkm, pa prve ?arnice ?

Na 100 Kkm jih je treba zamenjat, ke rzgubijo na svetilnosti, kasneje pa ?e za?nejo menjat barvo, ker se dogaja tebi.

?imprej zamenjat, ?ele takrat bo? videl kako zani? so ti svetile zadnjih 50kkm 

 

Verjemi to je z izku?enj, ko sem nekomu prvi? menjal ?arnice pri 150 kkm, je tip sam reku zdej bom pa spet videl, ker je razlika bla ?e na steni in to orng razlika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko se bo? odlo?il za menjavo bo? s5 spregledal, sicer ?e mal po?akaj pa bo? celo lu? lahko zamenjal. :hudicek:

Je pa res da tisti ki imajo "dnevne" lu?i in jim ne kuri xenona ?ez dan, tam ni treba menjat na te kilometre.

Ima pa mazda ?toparico kolk ur je ?arnica svetila, vsaj moj model ima to(tega ?e na servisu ne morejo pogledat). :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko se bo? odlo?il za menjavo bo? s5 spregledal, sicer ?e mal po?akaj pa bo? celo lu? lahko zamenjal. :hudicek:

Je pa res da tisti ki imajo "dnevne" lu?i in jim ne kuri xenona ?ez dan, tam ni treba menjat na te kilometre.

Ima pa mazda ?toparico kolk ur je ?arnica svetila, vsaj moj model ima to(tega ?e na servisu ne morejo pogledat). :hudicek:  :hudicek:

 

 

Boss-ova ima pomoje dnevne lu?i ?e tako, da stalno gorijo xenonke ... :) Tako kot pri moji prejsnji ... ni nobenih dodatnih LEDic ali kaj podobnega ... Jaz tudi ?e nikoli nisem menjal xenon ?arnic... Prej?njo sem prodal pri cca 120K km ... Nevem ce je novi lastnik ze menjal kaj... ima pa sedaj menda ze preko 170K km ... Sedanja je pa itak ?e prenova... imam ?ele dobrih 70K km ... :) pa LEDice za dnevne lu?i ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.