Skoči na vsebino

Rjavenje novih (novejsih) mazd

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A potem je taka razlika recimo med nem?kim trgom in na?im ju?nim trgom?

N7rRRL1.jpg

Napisano

Enkrat sem neki bral, da bi najbolj?e za??iteni proti rji bli avti izdelani za skandinavski in ruski trg, to naj bi veljalo za vse znamke.

Bi blo pomoje kr logi?no, ?e je to res.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Alex daj slikaj svoje podvozje da vidim v kaksem stanju je :). Ob priliki se jest slikam svojo bivso k ima trenutno 310k km :)

Napisano

Enkrat sem neki bral, da bi najbolj?e za??iteni proti rji bli avti izdelani za skandinavski in ruski trg, to naj bi veljalo za vse znamke.

Bi blo pomoje kr logi?no, ?e je to res.

Jaz sem isto bral. Najbolj?e naj bi bile za??itene Mazde za belgijski trg, baje.

 

 

Napisano

Evo sem sedaj slikal svojo bivso letnik 2003 (310k km) in pa od sodelavke mazda 6 letnik 2007 (nevem koliko prevozenih). Moja je bila zadnje tri leta zascitena z olji krown in sem do sedaj kar se tice podvozja menjal samo sprednjo vzmet. Je pa pri hisi ze od 50k km.

 

Mazda 6 2003

 

post-7623-0-32033200-1533217050_thumb.jpg

 

Mazda 6 2007

 

post-7623-0-75898400-1533217094_thumb.jpg

Napisano

Sem se ?e jst vrgel pod avto pa poslikal svoji Mazdici, zaenkrat ?e ne zgleda tko slabo, glede na starost.

Prva slika Mazda 3 L.2004 prevo?enih 214.000km

Spodaj pa ?e Mazda 6 L.2008 prevo?enih 262.000km

post-5522-0-78121600-1533228375_thumb.jpg

post-5522-0-10859500-1533228627_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

F*k, ?ist ste me napsihiral s temi slikami  :blink:  Tega res nebi pri?akoval od tako "novega" avta.  Men je podobno pregnilo prag pri swiftu GTi letnik 1990 :) Samo se mi je roka ugreznila v prag, tak kjer je bila vpeta. Tole na tolk novih mazdah, ne vem no.

Mal me skrbi, ker moja je bila tudi redno gara?irana pri prej?njem lastniku, sedaj je pa pod milim nebom ?e tri leta, odkar je pri meni  :ne vem:  

Napisano

F*k, ?ist ste me napsihiral s temi slikami  :blink:

Glej na stvar iz pozitivne strani. Zaradi tega ima nek kapitalist za 20m dalj?o jahto.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Pozdravljeni.

Nad temi slikami podvozja pa priznam, da sem kar ?okiran.

Upam, da so vsaj pri novej?ih to odpravili in vam ?elim ?im manj te?av z rjavenjem.

 

LP

Napisano

Zelo zalostno tole gledat pri moji najljubsi znamki.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zelo zalostno tole gledat pri moji najljubsi znamki.

Kako je pa kaj pri ostalih znamkah na novej?ih avtih?

 

 

Napisano

Saj tudi ostale znamke niso imune na rjo, tudi pri nemcih se pojavlja rja tudi pri bolj premium znamkah mercedes, bmw. Golf l.2004 od sodelavca je glede rje isto v pi...kot moja M3, ima rjave blatnike, prage in zadja prtljazna vrata, podvozje nismo niti gledali. Je pa res da so meni na M3 ze malo prej zaceli popravljat rjo se pod garancijo, golf pa je bolj po 10letih zacel cvetet. Glede rje se najbolj odre?ejo francozi, ki tudi po vec kot 10letih niso neki rjavi.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Novej?i avti predvidevam, da so ?e napow plasti?ni, ?e sklepam ko sem pred leti vozil R Laguno, l. 02, pa ?e tedaj prakti?no ni imelo kaj rjavet na njej.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Novej?i avti predvidevam, da so ?e napow plasti?ni, ?e sklepam ko sem pred leti vozil R Laguno, l. 02, pa ?e tedaj prakti?no ni imelo kaj rjavet na njej.  :zvizga:

 

Pajade.. Poglej slike, tule imajo vse 10-15 let stare Mazde ?isto rjavo podvozje. Ne vem, ?e imajo Renaulti plasti?ne roke.  :hohoho: Po mojih izku?njah imajo Francozi res dobro za??ito. Mel sem 3, od tega sta bila 2 s?asoma starej?a kot 10 let in sta bila oba brez pikice rje, tudi podvozje je bilo skoraj kot novo. Trenutno ?e Zafira in Primera (1997 letnik!) pri na?i hi?i nista tako obupna, pa sta starej?a kot ve?ina Mazd v tej temi. Mi je zanimivo, kako je avto od zunaj videti OK, deli podvozja pa ?e zako obupni.  :ne vem: O?itno se jim pri Mazdi ne zdi vredno posebno kvalitetno za??ititi dele podvozja.  -_-

Napisano

Dajmo si priznat, da je mazda katastrofa kar se tice karoserije in podvozja oz. Na splosno kar se tice rje. Je ze res, da vsak avto lahko rjavi, ampak take konstante tezave kakrsne ima mazda ze vrsto let je pa nedopustno. Tudi moja 2008 letnik ne zgleda nic kaj lepa spodaj...

 

Mazda 6 letnik 2008 (po karoseriji ni ene pikice rje)

 

 

post-7623-0-69985500-1533379284_thumb.jpg

Napisano

3krone mojster je reku, da je na Mazdi res izjemno problemati?na plo?evina in zahteva ve? pozornosti kit ostala vozila.

 

Besede strokovnjaka, ki nekaj veljajo.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

3krone mojster je reku, da je na Mazdi res izjemno problemati?na plo?evina in zahteva ve? pozornosti kit ostala vozila.

 

Besede strokovnjaka, ki nekaj veljajo.

 

In kako pozornost lahko posveti? rokam, amortizerjem, anti roll barom, kon?nikom, pestom na 10 let stari Mazdi? Ni?, razen ?e razdre?, na novo po?triha? in preklinja?. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ...   
    • No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.  Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.  Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.  A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 
    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.