Skoči na vsebino

Rjavenje novih (novejsih) mazd


mr.hary

Priporočeno sporočilo

Skrajni cas da zacnejo aluminijaste delati. Iz katerih koncev pa sta (zaradi soli)?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Avstriji ceste mo?no solijo, posipajo jih nikoli. ?e bi moral izbirat med pikicami od kamen?ov (nimam niti ene) in zarjavelim podvozjem, bi se raje odlo?il za prvo. :)

 

Ne, ne bi se. Ti dostavim ob priliki fotografije podvozja, pa bo? videl, kaj delajo kamen?ki: speskano v nulo, niti pikice laka. Zato pa spodobno rejnato. Seveda samo kak?ne pol metra za pnevmatiko, ostalo je precej bolj?e oz. v redu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skrajni cas da zacnejo aluminijaste delati. Iz katerih koncev pa sta (zaradi soli)?

Kr?ko, ampak v mojem primeru je bil vzrok ?lampasta izvedba in je to kar serijska gre?ka, na?el sem pa na enem tujem forumu, pogledal na svojem avtu in glej ga zlomka, tudi pri meni rja pri starosti avta treh let...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stara tema, a bo vedno znova aktualna: pri moji 6ki 2013 je komplet podvozje precej bolj zarjavelo, kot pa prej pri 8 let starem scenicu in ?e prej pri 11 let starem volvu v70. Avto kupljen star z 18.000 kilometri, torej ima pozimi prevo?enih manj kot 10.000 kilometrov. Bila je gara?irana, zelo verjetno v topli gara?i, saj si druga?e ne morem predstavljati, da bi rja podvozje tako na?ela. Tudi zadnji diski so na robovih ?e po?teno zarjaveli, sprednji so brez rje OK. Rja je zaenkrat povsod povr?inska, a je res ni malo... ob priliki nalo?im nekaj slik.

 

Plo?evina pa je po drugi strani bp, avto izgleda kot nov, dokler ne sname? katerega izmed koles oz. da? avto na dvigalko. :)

Mislim, da napredek kar se rjavenja ti?e, pri Mazda je, a so ?e vedno dale? za (nekatero) konkurenco. Sploh imajo ta nove Mazdurine grozno ob?utljive lake na mehanske po?kodbe.

626-ke, sem moral do 10 leta starosti ?e 2 krat popravljat (robovi, oz. vsepovsod kjer je bilo ?elezo ?punktirano?).

Na 6ki 2008, pleh zgleda zdrav. Podvozje katastrofa. Kovinska za??ita na zgornji strani amortizerjev je dobesedno ?e odpadla (ob priliki slikam).

Naj omenim, da sem tak avto ?e dobil pred 1,5 leta, prevo?enih 83 000 km, skoz gara?iran (LJ), skratka ?lovek je za avta lep?e skrbel ko za ?eno. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz nimam nobene za??ite razen original in spodaj na podvozju ni ni? omembe vrednega. Se je pa rja pojavila na B stebri?ku vrat, katero sem na levi strani ?e popravil (2 uri dela). Na desni pa je ?e ena manj?a pikica ravno tako na stebri?ku, ki ?e ?aka mojo voljo. Rja pa se je pojavila tudi na zavihanem spodnjem delu havbe pri vetrobranu. ?e sonce slu?ajno osvetli se celo iz kabine da videt. Tudi to ?e ?aka na mojo dobro voljo.

 

Druga?e sem pa pozitivno presene?en, da na avtu, ki je naredil ve? kot ?etrt milijona kilometrov in je star 10 let, ter konstantno stoji zunaj saj razen kak?ne gara?ne hi?e same strehe sploh ni videl, da je tako dobro zdr?al oziroma, da tud naslednjih 10 let ne bi smel biti problem.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

100 EUR res ni veliko, ?e dejansko zadeva vsaj malce ubla?i napredovanje rje. Po drugi strani pa grem raje za ta denar na na dobro ve?erjo ali dve, avta ne nameravam imeti 5 in ve? let. Kolikor se poznam, bi predvsem bi te?ko gledal luknje na pragovih... :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej, to sem slikal spomladi.

SAfEQF6.jpg

?e to poka?em tretji osebi, bo rekel da vozim odpad.

No skratka, pleh nima pike rje, avto izgleda ?navzven? tip top. Manj kot (realnih) 120 k km. Z izjemo enega leta, vedno gara?iran.

To je to:

Uhvj7nU.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uff, to pa je precej rjavo. A je slu?ajno avto stal dlje ?asa na travi?

Tak rjavo spodaj ne zgleda niti moja M3, samo pr trojki mam je pa rja na robovih vrat, zadnji robovi blatnikov, pa pragi.

Pri M6 pa zaenkrat ni nikjer rje (TOK-TOK) upam da tak ostane ?e naprej.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uff, to pa je precej rjavo. A je slu?ajno avto stal dlje ?asa na travi?

Tak rjavo spodaj ne zgleda niti moja M3, samo pr trojki mam je pa rja na robovih vrat, zadnji robovi blatnikov, pa pragi.

Pri M6 pa zaenkrat ni nikjer rje (TOK-TOK) upam da tak ostane ?e naprej.

Ma sploh ne. Prej?nji lastnik je bil Ljubljan?an, ?ivel v mestu, avto imel v gara?i. Jaz sem ga imel leto dni v LJ na prostem (seveda asfalt) in zadnje leto je na ?tajerskem, gara?iran.

Kot sem rekel, spodaj katastrofa, pleh popolnoma zdrav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako pa izgleda, ko lisica poje roko ;), tu bi lahko potem verjetno uveljavljal garancijo na prerjavenje :P. ?e bolj hec pa je potem menjava roke. Res je, da je imel avto preko 350.000, ampak to je pa preve?. Na Mazdi 6 1. gen bi verjetno rjavela ?e plastika :P

 

ps. roka je odpadla pri po?asni vo?nji ?ez le?e?ega policaja

20170222_144603.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne vem zakaj mazda ne da enga ?pric kita ?ez....moja cx7 je bila po osmih mesecih in po prvi zimi kot da bi jo s kakavom v prahu posul spodaj. Mazda 5 pa ne, zanimivo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako pa izgleda, ko lisica poje roko ;), tu bi lahko potem verjetno uveljavljal garancijo na prerjavenje :P. ?e bolj hec pa je potem menjava roke. Res je, da je imel avto preko 350.000, ampak to je pa preve?. Na Mazdi 6 1. gen bi verjetno rjavela ?e plastika :P

 

ps. roka je odpadla pri po?asni vo?nji ?ez le?e?ega policaja

 

 

OMG, kater avto je to?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako pa izgleda, ko lisica poje roko ;), tu bi lahko potem verjetno uveljavljal garancijo na prerjavenje :P. ?e bolj hec pa je potem menjava roke. Res je, da je imel avto preko 350.000, ampak to je pa preve?. Na Mazdi 6 1. gen bi verjetno rjavela ?e plastika :P

 

ps. roka je odpadla pri po?asni vo?nji ?ez le?e?ega policaja

20170222_144603.jpg

 

 

Ne ga jebat!

Ej pa ?e ma 1 miljon km, ma to se ne sme zgodit. Temu bi rekel resna napaka!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo to ne mote bit od normalne uporabe. Lahko, da je avto stal v kak?ni mlaki kako leto. Ker to mi izgleda kot iz kakega odpada, ko avto stoji tam enih 30 let.

O?itno se malo heca?. Avto je bil kupljen leta 2006 od prvega lastnika v Sloveniji in je imel takrat okoli 60.000km. Redno je bil servisiran na uradnem servisu do zadnjega dneva mojega lastni?tva v lanskem letu, ko sem ga prodal.

 

Bil je vzdr?evan in gara?iran (ni bil v kak?ni topli gara?i).

 

V okviru garancije so 2x menjali zadnje obrobe. Vedno znova se je rja na obrobah znova pojavila.

 

Podvozje sem ?e dokaj hitro na za?etku premazal z w?rth rost converterjem in ga nato za??itil z za??itno barvo za podvozje.

 

Nato poleg rednega pranja podvozja in pregledovanja tehni?ne brezhibnosti, temu res nisem namenjal ve? pozornosti.

 

Tudi na zadnjem tehni?nem pregledu, niso opazili morebitne pregnite zadnje roke (pregniti sta bili obe).

 

Roki je bilo mogo?e zamenjati le z rezanjem vijakov, da ne govorim o hecih, ko sem hotel dobiti kje rabljeno roko. Vsi so jo imeli, ampak nobeden je ni mogel odstraniti.

 

ps. mladec se je na zadnjem servisu zani?jivo ?udil, da tak kup rje sploh ?e pripeljem na servis. Seveda se rja videla tudi spredaj, ko so sneli plastni?ni za??itni pokrov. 

 

lp, Samo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa je to normalno, da tako rjavi avto ki dejansko sploh ni tako star? Nisem ?e videl tako rjavega podvozja :blink:

Sej pravim, fa to ni normalno.Moja 2004 je, kar se ti?e rje kot nova, nikoli menjal zadnjih blatnikov, nikjer rje, nikoli je nisem spodaj za??itil. Mo?no, da je res odvisno, za kateri trg so bile delane.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Super, veliko sreče ti želim in cesto si daj malo poširit, če ti slučajno še ostane kak €€€.... 😂
    • Že tri dni zapored vstajam ob štirih zjutraj, da zrolbam sneg z dvorišča in tako naredim prostor za šolski avtobus, ki pride po šolarje.   Komaj čakam, da mine pomlad...
    • Ampak jaz sem pa res rojen pod srečno zvezdo. Šla sodelavka na dopust in jaz danes prevzamem še njeno delo. Med drugim to pomeni prejemanje pošte - tako klasične kot elektronske. In prvo zjutraj dobim tole sporočilo:     Poslal:    "David C. Bohnett" <carloshelufoundations@gmail.com>, dne 24.04.2024 19:23 Prosim, da  pošljete odgovor na naslov(e): ioffice77@yahoo.com Prejemnik:    undisclosed-recipients:; V vednost:   Zadeva:    S spoštovanjem Moje ime je David C. Bohnett, rojen sem 2. aprila 1956. Sem ameriški filantrop in tehnološki podjetnik. Sem ustanovitelj in predsednik fundacije David Bohnett, neprofitne organizacije, ki dodeljuje nepovratna sredstva in se posveča izboljšanju družbe s pomočjo družbenega aktivizma. Sem filantrop in tehnološki podjetnik in se zavzemam za ustvarjanje pozitivnih sprememb človeštva z gradnjo skupnosti in družbenim aktivizmom. Spodaj je nekaj področij, ki sem jim prispeval: (1). Doniral sem za Funding Los Angeles, ki podpira širok spekter umetniških, izobraževalnih in državljanskih programov v Los Angelesu. (2). Donirala sem za namene, povezane z LGBT (3). Prav tako sem dal nešteto in množičnih finančnih donacij v dobrodelne namene po vsem svetu. (4). Donirano tudi za storitve in raziskave o aidsu (5). Doniral sem tudi za volilne pravice in registracijo volivcev (6). Preprečevanje nasilja z orožjem (7). Raziskave na živalih in pravice živali (8). Večkrat sem prispeval ameriški filmski industriji in dal velike finančne prispevke več univerzam v Združenih državah Amerike. V kalifornijski politiki sem dal številne osebne politične donacije na državni ravni. Zato se po prejemu tega pisma štejete za srečneža, ker ste danes od mene prejeli to pismo. Doniram vam vsoto 6.000.000,00 USD (šest milijonov ameriških dolarjev). To donacijo vam namenjam, da z denarjem pomagate sebi in svoji družini. Želim, da ta denar vložite v kateri koli donosen posel, ki ga želite. Pomagajmo graditi družbo s podajanjem roke bratske ljubezni drug drugemu. To je moj zasebni e-poštni naslov: ioffice77@yahoo.com (odgovorite mi, da vas bom lahko usmeril, kako vam bo izplačan denar). Obiščite to spodnjo povezavo, potrpežljivo preberite članek, da boste lahko preverili o meni: https://en.wikipedia.org/wiki/David_Bohnett S spoštovanjem David C. Bohnett E-pošta: ioffice77@yahoo.com     Prva elektronska pošta in že lahko dobim šest milijonov ameriških dolarjev! Pa ne si misliti, da je to kakšna potegavščina, David C. Bohnett res obstaja! Ima pa malo težav s spolno usmeritvijo, ker nekaj časa je "doniral", nekaj časa pa "donirala". No, najbrž je zato nekaj njegovih sredstev prejela tudi LGBT-organizacija...   Pa naj še kdo reče, da nisem rojen pod srečno zvezdo! Pravkar sem že naročil dve Mazdi CX-80 (enega zame in enega za ženo) s 3,3 litrskim turbo-dizlskim šestvaljnikom. Samo še od Davida prevzamem denar in ju plačam...
    • nimajo, ker a-cosmos že nekaj časa ne dela več ... 😃  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.