Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zakaj bi DPF ven vzel ?e tega ni treba... malo manj ga ti??i pa je vse kul... vedn pa ni treba do podna ;)

 

Saje so saje..?e ga ti??i? ali pa? ne. No mogo?e mal manj, pa vseeno :)

Napisano

Saje so saje..?e ga ti??i? ali pa? ne. No mogo?e mal manj, pa vseeno :)

 

Bol? je ?e ga ga ?ge?, najbolj optimalna regeneracija.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bol? je ?e ga ga ?ge?, najbolj optimalna regeneracija.

 

Klinca je bol?..bl ga prtiska?..bl se kadi..ve? je saj..prej se filter zapolni :)

Napisano

Klinca je bol?..bl ga prtiska?..bl se kadi..ve? je saj..prej se filter zapolni :)

 

Ampak vi?ja temperatura hitreje in bolj temeljito opravi regeneracijo.

 

Recimo moj katalizator, ?e ga stiskam, ni panike ja takoj na 110 stopinjah, normalmo med 650-800 stopinj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja to je res, ampak velja takrat ko se regeneracija izvaja. To pa dr?i.

 

Navori med normalno vo?njo tud pod vi?jimi obrat skoraj ne kadijo, kadijo samo pri pospe?evanju ali pa ?e ho?e? s konstantno hitrostjio prevozit kak klanec, ali po doma?e kadi pri obremenitvi, kar pa normalna vo?nja ni, ker samo vzdr?uje hitrost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, ampak trditev v stilu ti ma? DPF ti ga mor? ti??at se mi zdi mimohod. :)

 

Sem ?e probaval to, ti??al po AC lepo 170, 180 in se je lepo regenracija konkretno prej vklopla kot ?e se vozim 130,140, brez naglih pospe?evanj itd :)

Napisano

Lej zakaj ?e pravim da je diesel piece of art, pri nafti"?para" pri vzdr?avenju pa te obere do kosti, ampak ?e vedno se spla?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pr dizlu ?e vidi? ko ti poraba zraste pri isti vo?nji si ga prev? ti?u in je ?el v ?i??enje sistem... ker ko spusti? gas in bremza? z motorjem more bit 0.0 in je pr ?i??enju med 3 in 4 poraba pri zaviranju z motorjem... ne pade pod nulo... pa? dizli z dpf niso zadovoljni z mestno vo?njo zato tut maojo 6 prestavo... iz graza v celje 5.8L po AC... 2.o CDTX... vseeno ?e mal po?tudira? kdaj pohodi? lu?ke za DPF ne vidi?...

 

?e pa se za kakim audijem pele? pa prav vidi? kdaj ga do podna pohod ko zakadi ko krematorij... pa ?e pol ma kak bel audi pol ?to?tange okol auspuha ?rne...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Nebi o porabi tlele. ?e nben dizl, pa sem jih imel ?e 5 mi ni tuk pil kot ta pof* CD 120 z DPf.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

pr dizlu ?e vidi? ko ti poraba zraste pri isti vo?nji si ga prev? ti?u in je ?el v ?i??enje sistem... ker ko spusti? gas in bremza? z motorjem more bit 0.0 in je pr ?i??enju med 3 in 4 poraba pri zaviranju z motorjem... ne pade pod nulo... pa? dizli z dpf niso zadovoljni z mestno vo?njo zato tut maojo 6 prestavo... iz graza v celje 5.8L po AC... 2.o CDTX... vseeno ?e mal po?tudira? kdaj pohodi? lu?ke za DPF ne vidi?...

 

?e pa se za kakim audijem pele? pa prav vidi? kdaj ga do podna pohod ko zakadi ko krematorij... pa ?e pol ma kak bel audi pol ?to?tange okol auspuha ?rne...

 

Ta novi imajo DPF lahko rines prste v auspuh kot v amerisko pito pa ne bos najdel pikice umazanije . zrejo pa 6....

 

Isto moj

 

gre pa ko ?us

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kar se ti?e elegantne vo?nje in DPFja vo?nja na morje s bicikli na strehi konstantnih 130km/h na uro v 6 brzini cca 300km...drugi dan vklop avta in glej gri lu?ka DPF ?ez 1km ?e utripa, ?ez ?e en kilometer pa ?e varni na?in vo?nje. Odgovor poobla??enega serviserja...premalo si ga teral..hmmm kaj pa bicikli pa omejitve???ah naj kadi kolk ho?e sam da DPF-a nima!!!

Napisano

v@igor mm: tole neki ni v redu, ?e se ti je omenjeno zgodilo po 300km vo?nje pri 130km/h. V takih primerih bi morali na servisu pregledat senzorje na DPF-ju.

 

 

 

Druga? pa poraba do Monze in nazaj je bila pri meni 6,25l/100km pri tem, da je bila povpre?na hitrost kar 101km/h (bi bila ?e bistveno ve?, ?e ne bi bilo kar nekaj stanja pred cestninami in v gostem prometu v sami Monzi).

33112_1.png

Napisano

Nebi o porabi tlele. ?e nben dizl, pa sem jih imel ?e 5 mi ni tuk pil kot ta pof* CD 120 z DPf.

 

Zakaj misli? da sem "?para" dal v narekovaje ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zakaj misli? da sem "?para" dal v narekovaje ?

 

Sam res ja... zakaj nismo ?li s tvojo MPS-ko v Monzo... baje je full ?parov?ek :aaaaa::jezicek:

33112_1.png

Napisano

Sam res ja... zakaj nismo ?li s tvojo MPS-ko v Monzo... baje je full ?parov?ek :aaaaa::jezicek:

 

Men ni blo panike.

 

Primerjal sem z in brez DPF, da nau pomote.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Men ni blo panike.

 

Primerjal sem z in brez DPF, da nau pomote.

 

 

Aja, a 6,2 porabe se ti zdi veliko s tem, da smo vozili kar konkretno hitro :ne vem: DPF se je men vklopu 2x na tej poti 960km.

33112_1.png

Napisano

Aja, a 6,2 porabe se ti zdi veliko s tem, da smo vozili kar konkretno hitro :ne vem: DPF se je men vklopu 2x na tej poti 960km.

 

Ma ne razumeva se, ?e bi bla brez dpf, bi porabla ?e manj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Saj ravno o tem govorim. Vsak ti nazaj prbije, 'premalo si ga teral'. Ma teram jaz njih nekam...Sej nismo kupl formule 1 pismo rosno. In valda je vsega voznik kriv, prej kot vse drugo :)

Napisano

Fantje samo ?e nekaj bom povedal, direktno utripanje DPF(brez da prej konstantno sveti) je lahko tud opozorilo za servis na 20kkm, tako imajo nekatere M5 iz nem?ije.

Tako da ne takoj pani?art, zapelte se na servis in vpra?ajte.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A je kdo slu?ajno kje zasledil, prebral da ima DPF omejeno garancijo pri mazdi in sicer do 100k km ali ?e manj - se pravi ne glede na standardno garancijo velja posebna za DPF :huh:

 

A ni tut fora, ?e gre nivo olja previsoko oz. zgubi viskoznost?

 

Igor katero olje je notri, to je res - vsaj moja DPF M5 je imela tudi to - poglej tudi ce ni preko full

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.