Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ja to?no to CD129, karavan

 

No kaj je blo s ploscicam?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni isto. Sicer pa nisem probal - ce se ne motim ima enako kot jaz 2.2 Cd129 ne 130

 

Je isto jaz sem probal ob menjavi olja,lu?ka gretja 5x posveti.
Napisano

Je isto jaz sem probal ob menjavi olja,lu?ka gretja 5x posveti.

 

Cool potem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No kaj je blo s ploscicam?

 

Za menjavo pri cca 58000 km.

Recimo da vozim bolj hitro in mo?no zaviram. Ampak OK to razumem saj so plo??ice potro?ni material.

 

 

Bolj se moram prito?iti na ?alabajzarstvo servisa na celov?lki. Pri pregledu motornega olja (prej nisem odpiral pokrova motorja) sem opazil da so mi raztrgali izolacijo. To je tista steklena volna in tanina ki je privita na havbo.

 

Mislim LOL.

Napisano

Za menjavo pri cca 58000 km.

Recimo da vozim bolj hitro in mo?no zaviram. Ampak OK to razumem saj so plo??ice potro?ni material.

Bolj se moram prito?iti na ?alabajzarstvo servisa na celov?lki. Pri pregledu motornega olja (prej nisem odpiral pokrova motorja) sem opazil da so mi raztrgali izolacijo. To je tista steklena volna in tanina ki je privita na havbo.

 

Mislim LOL.

 

Ammmm saj pokrova ni treba dol dat za olje???

 

Moja je pri skoraj 50k videti se vec kot ok z bremzam, znam pa jih zamenjati za netovarniske ker rahlo trese ob dolgem zaviranju - feltne so pa brez umazanije ploscic.

 

Star znan problem trdih ploscic ki so krivile diske.

 

Labi si joh ti ze menjal? Labi je nas referncni Cd129 voznik ki bo kmalu pri 100k :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

moja izkusnja z mazdami je, da:

1. pleh in barva je zanic (cisto popikana sprednja havba od kamnov - 2 leti star avto!)

2. zavore so nedorasle pogonu (moje tresejo ce zaviram od 160km/h naprej)

 

ploscic nisem se menjal, diske tudi ne, ampak bi jih ob priliki

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

moja izkusnja z mazdami je, da:

1. pleh in barva je zanic (cisto popikana sprednja havba od kamnov - 2 leti star avto!)

2. zavore so nedorasle pogonu (moje tresejo ce zaviram od 160km/h naprej)

 

ploscic nisem se menjal, diske tudi ne, ampak bi jih ob priliki

 

Barva na haubi je pri moji M6 ok. Mogo?e tu pa tam kak?na pikica.

 

Jaz sem diske in plo??ice na M6 CD129 letnik 2011 menjal pri 61000. Ne divjam in vozim "propisno". So se mi pa diski zvili ko sem na AC pri 120kmh mo?no zaviral, ker je pred mene na prehitevalni pas sko?il kombi z romunsko registersko.

 

**rc pa tak material.

 

Samo 3 moznosti so

Niso ti resetirali servisnega intervala

ali pa je 20000 od prejsnjega servisa

ali pa je olje nad X (in notri mora biti obvezno C1)

 

nic ni narobe z avtom. Ce si bil na nepooblascenem servisu se bos moral znajti ce pa si bil pa pelji nazaj da se to naredijo

 

Je pa ?e mo?nost, da je se je veriga raztegnila in ti zato DPF utripa.

Napisano

Barva na haubi je pri moji M6 ok. Mogo?e tu pa tam kak?na pikica.

 

Jaz sem diske in plo??ice na M6 CD129 letnik 2011 menjal pri 61000. Ne divjam in vozim "propisno". So se mi pa diski zvili ko sem na AC pri 120kmh mo?no zaviral, ker je pred mene na prehitevalni pas sko?il kombi z romunsko registersko.

 

**rc pa tak material.

Je pa ?e mo?nost, da je se je veriga raztegnila in ti zato DPF utripa.

 

A to ti z verigo mislis resno ali me samo hecas.

Ker ce je to res je zadeva res LOL.

 

Drugace sem mislil havba ne pa "pokrov motorja"

Napisano

Barva na haubi je pri moji M6 ok. Mogo?e tu pa tam kak?na pikica.

 

Jaz sem diske in plo??ice na M6 CD129 letnik 2011 menjal pri 61000. Ne divjam in vozim "propisno". So se mi pa diski zvili ko sem na AC pri 120kmh mo?no zaviral, ker je pred mene na prehitevalni pas sko?il kombi z romunsko registersko.

 

**rc pa tak material.

Je pa ?e mo?nost, da je se je veriga raztegnila in ti zato DPF utripa.

 

Chk engine je takrat ne dpf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A to ti z verigo mislis resno ali me samo hecas.

Ker ce je to res je zadeva res LOL.

 

Drugace sem mislil havba ne pa "pokrov motorja"

 

Veriga ni hec....je bila serijska napaka ampak ne sveti dpf kr lepo chkengine (ampak so to dodali v sw ob prvem servisu ni tovarnisko) sicer pa so obvezni verigo preveriti vsak redni servis. Zato moj servis vedno traja pol ure vec...

 

Bremze so v pi.... Ze samo podatek da je tako na prvi kot sedaj na drugi generaciji disk in ploscica popolnoma enaka na vseh modelih od svoh bencinarjev do 2.5 oz CD185 pove vse....cenejsa izdelava.

 

Isti diski na cx7 so bili pa sploh zmaga....

Jaz menjam danes za mehkejse, me zanima kake so stare - verjetno se cele z nekaj mavrice....to bo povedalo vse

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Chk engine je takrat ne dpf

 

Ne bo dr?alo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne bo dr?alo.

 

to so meni rekli na servisu, da je naknadno vgrajeno preverjanje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdele ugotavljam, da sem sam izredno penzionisti?en voznik, ker sem z bremzami izredno zadovoljen - prvi avto po 15 letih, da mi diski ne tresejo pa ima ?estka ?e 140.000km :huh:

 

Prednje plo??ice sem menjal ?ele pri 120.000km, zadnje pa sploh ?e ne. Je pa res, da pri takih hitrostih, ki jih Labi omenja, ?e nisem nikoli zaviral in tudi neke ?elje nimam tako, da dopu??am da se tam dogajajo ?udne stvari.

33112_1.png

Napisano

Zdele ugotavljam, da sem sam izredno penzionisti?en voznik, ker sem z bremzami izredno zadovoljen - prvi avto po 15 letih, da mi diski ne tresejo pa ima ?estka ?e 140.000km :huh:

 

Prednje plo??ice sem menjal ?ele pri 120.000km, zadnje pa sploh ?e ne. Je pa res, da pri takih hitrostih, ki jih Labi omenja, ?e nisem nikoli zaviral in tudi neke ?elje nimam tako, da dopu??am da se tam dogajajo ?udne stvari.

 

Boss ti si itak fenomen. Meni zatrese pri 120 ?e dolgo zaviram. CX7 je bil adijo pamet, ne samo pri meni tudi Boj?u z novimi diski potem

 

Pa ima? original plo??ice?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

razlika (in po mojem mnenju velika razlika), da se boss (domnevam) vozi rutinsko, torej vsak sluzba-dom

jaz pa ti verjetno, imava bolj na random ampak so te voznje maratonske, kjer hoces cimprej do cilja in je vecja verjetnost, da ti grejo na lev pas kaksni padalci....sploh s kamioni iz 160 na 90 v zadnjem hipu zavirat je kr mucno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

razlika (in po mojem mnenju velika razlika), da se boss (domnevam) vozi rutinsko, torej vsak sluzba-dom

jaz pa ti verjetno, imava bolj na random ampak so te voznje maratonske, kjer hoces cimprej do cilja in je vecja verjetnost, da ti grejo na lev pas kaksni padalci....sploh s kamioni iz 160 na 90 v zadnjem hipu zavirat je kr mucno

 

Ka pa ve?, vsekakor pa bi moral material to prenesti, Seat nikoli ni imel problemov - rekord v Seatu je 130.000km, Mazde pa prodajam z 60.000km z drugim materialom....

 

No so pa P407SW kot sem ?e pisal 2x po?ili (ne dobesedno ampak napokali) diski meni do 40.000km, in potem novemu lastniku novi menjani....sem ga opozoril da ima tretje diske in naj gleda in res...pok...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

razlika (in po mojem mnenju velika razlika), da se boss (domnevam) vozi rutinsko, torej vsak sluzba-dom

jaz pa ti verjetno, imava bolj na random ampak so te voznje maratonske, kjer hoces cimprej do cilja in je vecja verjetnost, da ti grejo na lev pas kaksni padalci....sploh s kamioni iz 160 na 90 v zadnjem hipu zavirat je kr mucno

 

to je samo del mojih vo?enj - ve?ino pa imam ?e slu?benih tako, da naredim dnevno ?e vsaj kak?nih 100km nerutinskih vo?enj po raznoraznih cestah in kolovozih.

33112_1.png

Napisano

to je samo del mojih vo?enj - ve?ino pa imam ?e slu?benih tako, da naredim dnevno ?e vsaj kak?nih 100km nerutinskih vo?enj po raznoraznih cestah in kolovozih.

 

Js mam pri136.000 km ze nove ploscice+diske spredaj in zadaj se pravi da sm ponucal ze originalne ploscice potem se ene ploscice in zdej komplet diski +ploscice

www.trziskisladoled.si

Napisano

Js mam pri136.000 km ze nove ploscice+diske spredaj in zadaj se pravi da sm ponucal ze originalne ploscice potem se ene ploscice in zdej komplet diski +ploscice

 

ena beseda zate - divjak :harhar:

33112_1.png

Napisano

to so meni rekli na servisu, da je naknadno vgrajeno preverjanje

 

Meni pa, da sveti DPF. Kot si ?e sam omenil je preverjanje pri?lo z zadnjim upgrade-om software-a.

Napisano

razlika (in po mojem mnenju velika razlika), da se boss (domnevam) vozi rutinsko, torej vsak sluzba-dom

jaz pa ti verjetno, imava bolj na random ampak so te voznje maratonske, kjer hoces cimprej do cilja in je vecja verjetnost, da ti grejo na lev pas kaksni padalci....sploh s kamioni iz 160 na 90 v zadnjem hipu zavirat je kr mucno

 

Jaz se vozim 90% AC, ostalo pa mesto in regionalne ceste. Nisem penzionisti?ni voznik, niti ne divjam. Pravzaprav grem redko ?ez 2.500 obratov. Ve?inoma zaviram z ma?ino. Na servisu so mi rekli, da bi moral malo bolj pogosto pritisnit na zavoro :blink: .

 

Koga naj pritisnem?? :D

 

Pred M6 sem imel rabljenega CRV-ja 2006 D. Ista jajca. Pri 70000 diski fu?. Dal podrejat in vse ok do prvega mo?nej?ega zaviranja pri 40 kmh, ko mi je v mestu en na prednostno sko?il. Fu? do konca. Odlo?il sem za zamenjano. Iz UK nabavil nove original za pol cene pri nas, porihtal in potem avto prodal ....

Napisano

Jaz se vozim 90% AC, ostalo pa mesto in regionalne ceste. Nisem penzionisti?ni voznik, niti ne divjam. Pravzaprav grem redko ?ez 2.500 obratov. Ve?inoma zaviram z ma?ino. Na servisu so mi rekli, da bi moral malo bolj pogosto pritisnit na zavoro :blink: .

 

Koga naj pritisnem?? :D

 

Pred M6 sem imel rabljenega CRV-ja 2006 D. Ista jajca. Pri 70000 diski fu?. Dal podrejat in vse ok do prvega mo?nej?ega zaviranja pri 40 kmh, ko mi je v mestu en na prednostno sko?il. Fu? do konca. Odlo?il sem za zamenjano. Iz UK nabavil nove original za pol cene pri nas, porihtal in potem avto prodal ....

 

Ja na servisu si ti prav svetovali,zapomni si da stvar ki je vgrajena v sam avto crkne od pretiravanja al al pa od preredke uporabe.

 

Pa to da navornika nkol ne obrnete cez 2500 obratov to je tud superca za sam motor,za kozlat. Dajte si dopovedat da obcasno ga je a treba zavrtet,da naraste tlak olja malo spere sranje po motorju,pa da se malo prediha,ja se vem ni potrebe ker ze do takrat dovolj vlece in bla bla bla.

Js pri sakerju mam tud dost 2500 obratov za prehitro voznjo,pa zato ne rabim met dizla.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa to da navornika nkol ne obrnete cez 2500 obratov to je tud superca za sam motor,za kozlat. Dajte si dopovedat da obcasno ga je a treba zavrtet,da naraste tlak olja malo spere sranje po motorju,pa da se malo prediha,ja se vem ni potrebe ker ze do takrat dovolj vlece in bla bla bla.

 

To?no tako tud dizla je treba zavrtet nad 4,5k obratov - ne ga ?parat, ker je narejen, da se zavrti tudi ve?.

33112_1.png

Napisano

Ja na servisu si ti prav svetovali,zapomni si da stvar ki je vgrajena v sam avto crkne od pretiravanja al al pa od preredke uporabe.

 

Pa to da navornika nkol ne obrnete cez 2500 obratov to je tud superca za sam motor,za kozlat. Dajte si dopovedat da obcasno ga je a treba zavrtet,da naraste tlak olja malo spere sranje po motorju,pa da se malo prediha,ja se vem ni potrebe ker ze do takrat dovolj vlece in bla bla bla.

Js pri sakerju mam tud dost 2500 obratov za prehitro voznjo,pa zato ne rabim met dizla.

 

Nisem rekel nikoli, ampak redko. Pravzaprav 2-3x na teden.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.