Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vse je res, samo nekaj postov nazaj je Jures napisal da baje spu??ajo dimno zaveso..

Mednar:

Ne vem za kaj bi tla?il spet noter filter ko ga enkrat poberem dol, samo dim me skrbi, da ne bo tako o?itno.

 

Ma sej prej?nje ?estice ne kadijo, kar sem opazoval??

 

 

Jest ga nisem dal ven. Zamenjal so mi ga.

Pa sem mislil, da biom mel zdaj mir, pa so mi takoj povedali ?e za tri nevemkaj(sonde? senzorje? nekaj pa? ki stane po par 100 ?)

Napisano

Kolikor vem, se trdih delcev v izpuhu ne meri na tehnicnem... Sicer bi pogrnili vsi dizli, ki so starejsi od 10 let :) ...

Vec ali manj vsi dizli brez DPF "pokadijo", ko pohodis pedal za gas... ali pa se peljes navkreber ... Tudi prva generacije sestice je malo "pokadila" v takih pogojih... sploh ko je motor imel za sabo ze malo vec kilometrov ...

 

jah, kot vsak dizel brez filtra potem..

 

jah, kot vsak dizel brez filtra potem..

 

se pa? resno zanimam za odstranitev, potrebujem + in - ter cene. Cene so okrog 250?
Napisano

Mene zanima ali preprogramiranje tudi ustavi brizganje nafte v olje, ker ga s tem redci za potrebe regeneracije.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Brizganje nafte v olje? ?emu?

 

To ni namensko, da nafta kon?a v olju ampak je zaradi na?ina vbrizga, ki pri regeneraciji zamuja fazo oziroma pride do dodatnega vbrizga v izpu?ni cikel. In ker vsa nafta ne zgori v fazi vbrizga zgori ?ele naknadno v izpu?nem sistemu, da dvigne temperaturo DPF. In seveda ker ne zagori v valjih lahko malenkostno ste?e mimo obro?kov v karter sploh, ?e ustravi? motor, ko regeneracija ?e ni kon?ana.

 

Vsaj tako si jaz razlagam postopek regeneracije.

33112_1.png

Napisano

Brizganje nafte v olje? ?emu?

 

To ni namensko, da nafta kon?a v olju ampak je zaradi na?ina vbrizga, ki pri regeneraciji zamuja fazo oziroma pride do dodatnega vbrizga v izpu?ni cikel. In ker vsa nafta ne zgori v fazi vbrizga zgori ?ele naknadno v izpu?nem sistemu, da dvigne temperaturo DPF. In seveda ker ne zagori v valjih lahko malenkostno ste?e mimo obro?kov v karter sploh, ?e ustravi? motor, ko regeneracija ?e ni kon?ana.

 

Vsaj tako si jaz razlagam postopek regeneracije.

 

Tocno tocno, ampak ce regeneracij ni vec? Nafta ne izgori in? Zato ima mazda X na palcki, ce so regeneracije neuspesne ali prekinjene se zadeva kopici v olju. Torej ce vsakih 350km brizgne pa ne igori bo v karterju...

Je tako?

Zato me zanima ali preprogramiranje samo ugasne lucko ali pa naredi zadevo tako kot mora biti, drugace je lahko kriticno za masini

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

@JureS, ?e sem Pelka prov razumel, potem njegov poseg pomeni nekako v smislu, da pozabi da si sploh kdaj imel DPF vgrajen in vse kar je povezano z njim. Sem pa za tehniko in fiziko totalni levak, tako da raj?i kar Simona iz prve roke vpra?ajte. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@JureS, ?e sem Pelka prov razumel, potem njegov poseg pomeni nekako v smislu, da pozabi da si sploh kdaj imel DPF vgrajen in vse kar je povezano z njim. Sem pa za tehniko in fiziko totalni levak, tako da raj?i kar Simona iz prve roke vpra?ajte. :prstgor:

 

No saj tako bi moglo bit - ne vem zato me zanima:) se leto in pol garancije pa sem Pelkotov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tocno tocno, ampak ce regeneracij ni vec? Nafta ne izgori in? Zato ima mazda X na palcki, ce so regeneracije neuspesne ali prekinjene se zadeva kopici v olju. Torej ce vsakih 350km brizgne pa ne igori bo v karterju...

Je tako?

Zato me zanima ali preprogramiranje samo ugasne lucko ali pa naredi zadevo tako kot mora biti, drugace je lahko kriticno za masini

 

Preprogramiranje naredi zadevo kot mora biti, ni ve? regeneracij, posledi?no ni ve? nafte v olju.

Napisano

Preprogramiranje naredi zadevo kot mora biti, ni ve? regeneracij, posledi?no ni ve? nafte v olju.

 

 

Nekaj takega si ?elim, saj zdaj spet odpiram haubo in gledam olje vsak mesec - prvi? po letu 1993, ko sem imel rusko lado.

 

Tokrat gledam, da ga ni preve? :D

Napisano

Nekaj takega si ?elim, saj zdaj spet odpiram haubo in gledam olje vsak mesec - prvi? po letu 1993, ko sem imel rusko lado.

 

Tokrat gledam, da ga ni preve? :D

 

Eno :dudek: vpra?anje.

Zakaj olje takrat narase?

Napisano

Eno :dudek: vpra?anje.

Zakaj olje takrat narase?

 

Imas ze zgoraj opisano od Bossa in mene

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Eno :dudek: vpra?anje.

Zakaj olje takrat narase?

 

V bistvu pride dizel v prostor kjer je olje ....

Men je avto bolj za vozit in se ne spoznam na notranjost(lo?im dvotaktne in ?tiritaktkne motorje :D )

Boss je napisal takole

 

Brizganje nafte v olje? ?emu?

 

To ni namensko, da nafta kon?a v olju ampak je zaradi na?ina vbrizga, ki pri regeneraciji zamuja fazo oziroma pride do dodatnega vbrizga v izpu?ni cikel. In ker vsa nafta ne zgori v fazi vbrizga zgori ?ele naknadno v izpu?nem sistemu, da dvigne temperaturo DPF. In seveda ker ne zagori v valjih lahko malenkostno ste?e mimo obro?kov v karter sploh, ?e ustravi? motor, ko regeneracija ?e ni kon?ana.

 

Vsaj tako si jaz razlagam postopek regeneracije.

 

Napisano

Preprogramiranje naredi zadevo kot mora biti, ni ve? regeneracij, posledi?no ni ve? nafte v olju.

 

To pa ne bo v redu.

Smisel regeneracij je zgorevanje saj v DPF. S tem, ko prepre?imo ra?unalniku, da izvaja regeneacije, se bo filter zapacal in vse bolj du?il motor. Zaradi tega bo zgorevanje v cilindru slab?e in spet se bo pojavil vi?ek nezgorelega dizla v cilindrih, ki bo delno na?el pot v olje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

To pa ne bo v redu.

Smisel regeneracij je zgorevanje saj v DPF. S tem, ko prepre?imo ra?unalniku, da izvaja regeneacije, se bo filter zapacal in vse bolj du?il motor. Zaradi tega bo zgorevanje v cilindru slab?e in spet se bo pojavil vi?ek nezgorelega dizla v cilindrih, ki bo delno na?el pot v olje.

 

Am sirius govora je tudi o odstranitvi filtra (komplet)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Fantje ne vem zakaj toliko besedi ?ez DPF filter. ?e je z njim te?ava pojdite h g. Simonu Pelkotu. ?e z njim ni te?av a toliko bolje. Jest ?e enkrat nisem gledaal gladine olja. Me je pa prestra?il prodajalec pri nakupu nove 6ke. Tri leta sem nenehno kontroliral lu?ko z DPF filter. Na koncu koncev sem pa zmeraj upo?teval nasvet mehanikov, ki so mi vsi svetovali voznjo pri zmerno vi?jih obratih kjer je tudi zgorevanje bolj?e. Jezi me edino to da tle DPF zgorevanje toliko pove?a porabo. Druga?e ?e ni nekih izrdnih okoli??in mora DPF filter delat kot se spodobi. Najve?krat sploh ni problem v DPF filtru ampak v senzorjih. Na uradnem servisu zelo radi menjajo vse po spisku. ?e se dobro spomnim mi je Pelko povedal da je najve?krat problem v zadnjem senzorju. Mene uraden setrvis ne vidi ve? razen za prvi redni servis ob nakupu novega avta. ?e vsak nov avto se mije pokvaril mesec ali dva pop poteku garancije. Razem Mazde seveda!

Napisano

Fantje ne vem zakaj toliko besedi ?ez DPF filter. ?e je z njim te?ava pojdite h g. Simonu Pelkotu. ?e z njim ni te?av a toliko bolje. Jest ?e enkrat nisem gledaal gladine olja. Me je pa prestra?il prodajalec pri nakupu nove 6ke. Tri leta sem nenehno kontroliral lu?ko z DPF filter. Na koncu koncev sem pa zmeraj upo?teval nasvet mehanikov, ki so mi vsi svetovali voznjo pri zmerno vi?jih obratih kjer je tudi zgorevanje bolj?e. Jezi me edino to da tle DPF zgorevanje toliko pove?a porabo. Druga?e ?e ni nekih izrdnih okoli??in mora DPF filter delat kot se spodobi. Najve?krat sploh ni problem v DPF filtru ampak v senzorjih. Na uradnem servisu zelo radi menjajo vse po spisku. ?e se dobro spomnim mi je Pelko povedal da je najve?krat problem v zadnjem senzorju. Mene uraden setrvis ne vidi ve? razen za prvi redni servis ob nakupu novega avta. ?e vsak nov avto se mije pokvaril mesec ali dva pop poteku garancije. Razem Mazde seveda!

 

vse je res kar si napisal, ampak tudi DPF filter se po toliko km zapaca do te mere da ga ni mogo?e spucati, ali pa se sesede. Prve 6 so imele probleme, dokler jim niso nadgradili software, potem je bil mir. ?e potegne? ?rto,ko se pokvari kaj ali filter ali senzorji (nekaterim se ne pokvari nikoli, odvisno od vo?enj) se ga raj?i odstrani kot zamenja.

Napisano

priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega :prstgor:

 

Ja, g. Pelko je zadevo priklopil na tester in je bilo nekaj z EGR ventilom. Omenil je, da ga je eliminiral in bilo je brezla?no...Trajalo je malo dlje, ker je vmes ena stranka nasedla na ?karpi cca 2km stran od servisa in smo ?li pomagat.

 

Kar se ti?e te?av z DPF je za prve mazde z DPF(2005, 2006), ki se jim pojavijo te te?ave najbolje vse skupaj eliminirat.

 

?e pa se loti? menjave(nepoobla??en servis) so bili stro?ki menjave filtra pri ?trajnerju 380 ?. Potem je stro?ek prve "prisilne" regeneracije in novega olja. Vse ok - ?koda je edino to, da sedaj poleg DPF lahko crkneta ?e dva senzorja in ena sonda in cena teh se menda vrti okrog 500?.

 

Tako, da se bolj spla?a odstranitev(luknanje filtra) in vse kar pa?e zraven in da? 450? in nikdar ve? DPF te?av.

Na koncu manj ?re, dizel ne te?e ve? v plac za olje in ni bojazni, da ti zariba.

 

Menda obstaja ?e neko kemi?no ?i??enje, ki pa naj ne bi bila dogoro?na re?itev.

Napisano

Ja, g. Pelko je zadevo priklopil na tester in je bilo nekaj z EGR ventilom. Omenil je, da ga je eliminiral in bilo je brezla?no...Trajalo je malo dlje, ker je vmes ena stranka nasedla na ?karpi cca 2km stran od servisa in smo ?li pomagat.

 

Kar se ti?e te?av z DPF je za prve mazde z DPF(2005, 2006), ki se jim pojavijo te te?ave najbolje vse skupaj eliminirat.

 

?e pa se loti? menjave(nepoobla??en servis) so bili stro?ki menjave filtra pri ?trajnerju 380 ?. Potem je stro?ek prve "prisilne" regeneracije in novega olja. Vse ok - ?koda je edino to, da sedaj poleg DPF lahko crkneta ?e dva senzorja in ena sonda in cena teh se menda vrti okrog 500?.

 

Tako, da se bolj spla?a odstranitev(luknanje filtra) in vse kar pa?e zraven in da? 450? in nikdar ve? DPF te?av.

Na koncu manj ?re, dizel ne te?e ve? v plac za olje in ni bojazni, da ti zariba.

 

Menda obstaja ?e neko kemi?no ?i??enje, ki pa naj ne bi bila dogoro?na re?itev.

 

no to je to :)

Napisano

no to je to :)

 

To je pa res tako! Na mojoj 6-ici sem naredil odstranitev dpf-a (preprogram i odstranitev). Od takrat so se ustavile vse te?ave, ki so obstajale z dpf. ?e se kdo zanima bom lahko poslal povezavo, kjer je vse opisano s slikami.

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

To je pa res tako! Na mojoj 6-ici sem naredil odstranitev dpf-a (preprogram i odstranitev). Od takrat so se ustavile vse te?ave, ki so obstajale z dpf. ?e se kdo zanima bom lahko poslal povezavo, kjer je vse opisano s slikami.

 

bi me zelo zanimalo ?e bi poslal slike ja :cheers:
Napisano

To je vse lepo in prav. Problem bo takrat ko bodo na tehnicnem zaceli preverjati ali ima avto dpf, saje, itd..

Napisano

To je vse lepo in prav. Problem bo takrat ko bodo na tehnicnem zaceli preverjati ali ima avto dpf, saje, itd..

 

 

Ja takrat bom pa kupil golf(dvojko!)

Napisano

bi me zelo zanimalo ?e bi poslal slike ja :cheers:

 

Tukaj so slike odstranjevanje DPF-a. To me je ko?talo 400 eur. Cena vklju?uje preprogramiranje in odstranitev DPF-a in je narjen v Srbiji. Potem sam nardil chiptuning motorja.

 

Slika prikazuje DPF in katalizator. Sem moral odstraniti oba, ker je katalizator prepihan.

post-7526-1374847697_thumb.jpg

post-7526-1374847776_thumb.jpg

post-7526-1374848052_thumb.jpg

post-7526-1374848215_thumb.jpg

post-7526-1374848309_thumb.jpg

post-7526-1374848366_thumb.jpg

post-7526-1374848428_thumb.jpg

post-7526-1374848763_thumb.jpg

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

Pozdravljeni.

Sem eden tistih ki ima tudi te?ave z DPF filtrom. Pred 14 dnevi, sem bil na servisu, kjer so m odpravili napako, lu?ke DPF. Opazil sem, da so mi menjali olje, kljub temu, da ni ?e ?as za redni servis.

Nivo olja je bil na sredini, v dveh tednih sem prevozil cca 1000 km. sedaj je nivo olja skoraj pri oznaki X.

Ali je to normalno.

 

Uro?.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.