Skoči na vsebino

DPF filter


froc

Priporočeno sporočilo

Saje so saje..?e ga ti??i? ali pa? ne. No mogo?e mal manj, pa vseeno :)

 

Bol? je ?e ga ga ?ge?, najbolj optimalna regeneracija.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klinca je bol?..bl ga prtiska?..bl se kadi..ve? je saj..prej se filter zapolni :)

 

Ampak vi?ja temperatura hitreje in bolj temeljito opravi regeneracijo.

 

Recimo moj katalizator, ?e ga stiskam, ni panike ja takoj na 110 stopinjah, normalmo med 650-800 stopinj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to je res, ampak velja takrat ko se regeneracija izvaja. To pa dr?i.

 

Navori med normalno vo?njo tud pod vi?jimi obrat skoraj ne kadijo, kadijo samo pri pospe?evanju ali pa ?e ho?e? s konstantno hitrostjio prevozit kak klanec, ali po doma?e kadi pri obremenitvi, kar pa normalna vo?nja ni, ker samo vzdr?uje hitrost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej zakaj ?e pravim da je diesel piece of art, pri nafti"?para" pri vzdr?avenju pa te obere do kosti, ampak ?e vedno se spla?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pr dizlu ?e vidi? ko ti poraba zraste pri isti vo?nji si ga prev? ti?u in je ?el v ?i??enje sistem... ker ko spusti? gas in bremza? z motorjem more bit 0.0 in je pr ?i??enju med 3 in 4 poraba pri zaviranju z motorjem... ne pade pod nulo... pa? dizli z dpf niso zadovoljni z mestno vo?njo zato tut maojo 6 prestavo... iz graza v celje 5.8L po AC... 2.o CDTX... vseeno ?e mal po?tudira? kdaj pohodi? lu?ke za DPF ne vidi?...

 

?e pa se za kakim audijem pele? pa prav vidi? kdaj ga do podna pohod ko zakadi ko krematorij... pa ?e pol ma kak bel audi pol ?to?tange okol auspuha ?rne...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pr dizlu ?e vidi? ko ti poraba zraste pri isti vo?nji si ga prev? ti?u in je ?el v ?i??enje sistem... ker ko spusti? gas in bremza? z motorjem more bit 0.0 in je pr ?i??enju med 3 in 4 poraba pri zaviranju z motorjem... ne pade pod nulo... pa? dizli z dpf niso zadovoljni z mestno vo?njo zato tut maojo 6 prestavo... iz graza v celje 5.8L po AC... 2.o CDTX... vseeno ?e mal po?tudira? kdaj pohodi? lu?ke za DPF ne vidi?...

 

?e pa se za kakim audijem pele? pa prav vidi? kdaj ga do podna pohod ko zakadi ko krematorij... pa ?e pol ma kak bel audi pol ?to?tange okol auspuha ?rne...

 

Ta novi imajo DPF lahko rines prste v auspuh kot v amerisko pito pa ne bos najdel pikice umazanije . zrejo pa 6....

 

Isto moj

 

gre pa ko ?us

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se ti?e elegantne vo?nje in DPFja vo?nja na morje s bicikli na strehi konstantnih 130km/h na uro v 6 brzini cca 300km...drugi dan vklop avta in glej gri lu?ka DPF ?ez 1km ?e utripa, ?ez ?e en kilometer pa ?e varni na?in vo?nje. Odgovor poobla??enega serviserja...premalo si ga teral..hmmm kaj pa bicikli pa omejitve???ah naj kadi kolk ho?e sam da DPF-a nima!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v@igor mm: tole neki ni v redu, ?e se ti je omenjeno zgodilo po 300km vo?nje pri 130km/h. V takih primerih bi morali na servisu pregledat senzorje na DPF-ju.

 

 

 

Druga? pa poraba do Monze in nazaj je bila pri meni 6,25l/100km pri tem, da je bila povpre?na hitrost kar 101km/h (bi bila ?e bistveno ve?, ?e ne bi bilo kar nekaj stanja pred cestninami in v gostem prometu v sami Monzi).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nebi o porabi tlele. ?e nben dizl, pa sem jih imel ?e 5 mi ni tuk pil kot ta pof* CD 120 z DPf.

 

Zakaj misli? da sem "?para" dal v narekovaje ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam res ja... zakaj nismo ?li s tvojo MPS-ko v Monzo... baje je full ?parov?ek :aaaaa::jezicek:

 

Men ni blo panike.

 

Primerjal sem z in brez DPF, da nau pomote.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men ni blo panike.

 

Primerjal sem z in brez DPF, da nau pomote.

 

 

Aja, a 6,2 porabe se ti zdi veliko s tem, da smo vozili kar konkretno hitro :ne vem: DPF se je men vklopu 2x na tej poti 960km.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, a 6,2 porabe se ti zdi veliko s tem, da smo vozili kar konkretno hitro :ne vem: DPF se je men vklopu 2x na tej poti 960km.

 

Ma ne razumeva se, ?e bi bla brez dpf, bi porabla ?e manj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje samo ?e nekaj bom povedal, direktno utripanje DPF(brez da prej konstantno sveti) je lahko tud opozorilo za servis na 20kkm, tako imajo nekatere M5 iz nem?ije.

Tako da ne takoj pani?art, zapelte se na servis in vpra?ajte.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je kdo slu?ajno kje zasledil, prebral da ima DPF omejeno garancijo pri mazdi in sicer do 100k km ali ?e manj - se pravi ne glede na standardno garancijo velja posebna za DPF :huh:

 

A ni tut fora, ?e gre nivo olja previsoko oz. zgubi viskoznost?

 

Igor katero olje je notri, to je res - vsaj moja DPF M5 je imela tudi to - poglej tudi ce ni preko full

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.