Skoči na vsebino

DPF filter


froc

Priporočeno sporočilo

  • 1 mesec kasneje...

Zdravo, danes sem imel med vo?njo pravi lihgt show. Pri?ge se mi lu?ka za zdrs koles (DSC), lu?ka za motor, DPF lu?ka pa utripa!

Avto nima nobene mo?i, in obrati gredo do max 2500 obratov!

 

Se komu kaj zdi kaj bi blo?

 

Hvala za pomo?,

lp Uro?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo, danes sem imel med vo?njo pravi lihgt show. Pri?ge se mi lu?ka za zdrs koles (DSC), lu?ka za motor, DPF lu?ka pa utripa!

Avto nima nobene mo?i, in obrati gredo do max 2500 obratov!

 

Se komu kaj zdi kaj bi blo?

 

Hvala za pomo?,

lp Uro?

 

Ni drugega kot direkt na servis - ?e ima? dolgo pot do servisa in MES kar pokli?i vleko, upam da ni to ampak ?e se ti je zabasal DPF si v...........lahko pa da je samo v safe mode...

 

A ti ni prej ni? svetila lu?ka DPF? ?e sveti je lahko opozoilo za DPF in lahko sam ?e kaj naredi? ali sevisni interval za resetirat, ?e pa gori je pa ?e onkraj meje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lu?ka za DPF utripa, gorijo pa lu?ke za zdrs koles in lu?ka za napako na motorju! Avto pa zdej nima nobenih pospe?kov, obrati gredo do max 2500 rpm!

To je prvi? v dveh letih odkar imam avto. Je pa letnik 2006! Mel sem pa decembra servis, sem menjal olje pa vse kar sodi zraven, vendar ra?unalnika nisem resetiral, ker mi tut nobena lu?ka ni gorela!

 

 

Glede na to, da takle light show kot ga imam jaz ni nikjer tuki opisan predvidevam, da ni neki fulll narobe s filtrom. Vsi, ki poro?ate probleme z DPFjem se je pri?gala ali pa utripala samo DPF lu?ka.

 

 

lp, U

post-5666-1299401981_thumb.jpg

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lu?ka za DPF utripa, gorijo pa lu?ke za zdrs koles in lu?ka za napako na motorju! Avto pa zdej nima nobenih pospe?kov, obrati gredo do max 2500 rpm!

To je prvi? v dveh letih odkar imam avto. Je pa letnik 2006! Mel sem pa decembra servis, sem menjal olje pa vse kar sodi zraven, vendar ra?unalnika nisem resetiral, ker mi tut nobena lu?ka ni gorela!

Glede na to, da takle light show kot ga imam jaz ni nikjer tuki opisan predvidevam, da ni neki fulll narobe s filtrom. Vsi, ki poro?ate probleme z DPFjem se je pri?gala ali pa utripala samo DPF lu?ka.

lp, U

 

ja kakor ho?e?....?e bi samo gorela ne bi bilo panike, tako pa je lahko karkoli tudi okoli turbine

 

Katero olje si dal notri?

 

Pri tebi zna biti DPF senzor ali zabasan filter - ?e je gre avto v t.i. limp-home mode (safe mode)

 

Pa bodi vesel ?e je to.

 

Vseeno bi jaz preveril koliko olja ima? - olje samo naraste - preveri ?ibko ?e je med full in X in najbolj va?no katero olje si dal notri!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja kakor ho?e?....?e bi samo gorela ne bi bilo panike, tako pa je lahko karkoli tudi okoli turbine

 

Katero olje si dal notri?

 

 

 

Motul Eco clean! Edini k ma C1! Olje je pravo, to me ne skrbi, ne vem, zakaj je ?el v safe mode kr na enkrat med vo?njo?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motul Eco clean! Edini k ma C1! Olje je pravo, to me ne skrbi, ne vem, zakaj je ?el v safe mode kr na enkrat med vo?njo?

 

?lovek ni treba klicaje :)

 

?e nekaj odpove (DPF senzor ali filter gre v safe mode), ker lahko uni?i? motor, zelo enostavno.

 

?e enkrat ti predlagam direkt na servis.

 

Sej to so znani problemi, malo preberi

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=70274

 

od odletelih filtrov do ma?in....

 

 

?e tole - kateri Eco Clean???

http://www.opieoils.co.uk/p-873-motul-8100...iv-engines.aspx

 

Ta je C2 (Eco Clean) in ne C1 (c1 je Eco clean +)

http://www.avto.info/Obvestila/Motul_8100_...bnostjo_pepela/

c1

http://www.sm-moto.si/index.php?page=shop....t&Itemid=62

 

?e je to res si lahko......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom jutr prec klical na servis! Me pa zanima, ?e ma kdo kak bl konkretn odgovor kaj bi lahko bilo!

 

Olje je 100% pravo, sem o tem veliko prebral in se tut pri YavarYe X6V6 pozanimal! Tko, da olje me pa res ne skrbi.

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom jutr prec klical na servis! Me pa zanima, ?e ma kdo kak bl konkretn odgovor kaj bi lahko bilo!

 

Olje je 100% pravo, sem o tem veliko prebral in se tut pri YavarYe X6V6 pozanimal! Tko, da olje me pa res ne skrbi.

 

Sej te samo spra?ujem, ker marsikdo ko re?e Motul 8100 Eco mu prodajalec ne da Motul 8100 Eco +.

Je navsezadnje va?no...

 

Vso sre?o pri zadevi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no to sej zgodilo meni okoli novega leta.

 

Na koncu je bil zabasan DPF in ?e ena ?ica od senzorja temperature v interkulerju je bla prekinjena.

 

To sem po?timal, ro?no regeneriral in je do sedaj vredu.

 

Sta pa ti dve lu?ki (motor+zdrs) za vse napake, tko da priklopi na ra?unalnik pa bo? vidu.

 

lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na Gami so ugotovili, da je lamda sonda! Cena mal pol 600?. Upam na rabljeno ...

 

Lp, U

 

lambda = 600????????????????

To so tudi meni v Puli rekli ko je na moji Mazdi5 bil ta problem - vendar v garanciji - 30min pa so re?ili..

 

Ne morem verjet, mama filing kot da se za stro?kom skriva ?e kaj ve?.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pri meni je ibl tut pred ?asom podoben problem. Lu?ka je utripala..pa reset...pa je blo 14 dni ok, pa spet..na koncu je bla fu? lambda in ja...takrat je bla cena 500?, no jaz sem potem spalamudil preko vez za pol manj...Druga?e so pa hude cene za to..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ebayu so cene okrog 250?.

 

Lp

 

Sej ?e bi Mazda dilerji kupovali tam bi lahko ?e 50% ve? na storitvah in delih imeli, pa bi bili cenej?i kot zdaj.....

 

Aja fireman25 - druga?e zelo pomaga da da? kilometre in tip ma?ine CD136? :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Govora je o DPF, se pravi da je 143 faceliftana.

 

lp

 

a druge pa niso imele??? Avgusta 2006 je pri?la VEN dpf 121 in 136 - vsaj kokr jest vem :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se opravi?ujem za butast vpra?anje! A mogo?e kdo ve ali je lamda sonda za mojo M6 (2006/CD143,DPF) primerna od drugih modelov in letnikov? Recimo 02,04,05, 121KM al pa 136KM???

 

Hvala, U

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A so ti povedali sploh katera lamdba sonda ti je crknila?

 

 

 

Hmmm, ne! Mam pa izpisek iz ra?unalnika k je bil avto priklopljen! To naj bi bilo na DPF filtru al kje. Ker men pi?e " Ni znana nikakr?na dejavnost tokokroga ogrevalnega tipala kisika (HO2S21). To naj bi bila definicija napake!

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, vem. sem imel isto te?avo. Samo sondi sta dve. ena pred in ena za filtrom. Tisto na linku je pomoje ?isto druga sonda..

 

 

Hmmm, zdej smo pa tam :( Verjetno se tut razlikujeta med sabo. Ko bi vedu kaj pomenjo vse te cifre na izpisku od ra?unalnika! Neka cifra mi je bl zanimiva :RF7J 18 86,1B Komu kaj jasno?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No pol se pa pejt EV, prvo se boš tresel kje boš polnil, potem računal oddaljenost do trajekta da primerno sprazniš baterijo, no potem pa se boš spet tresel kje ga boš najbližje napolnil ko zapustiš trajekt. Sem prepričan da tudi cena prevoza ne bo enaka kot za ICE, časovno zamudno bo tole, pa še vsi čehi bodo nate s prstom kazali  lej tega k nam dela gužvo.
    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.