Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 29. 3. 2016 ob 8:09 je Jest napisal:

To mi je cisto jasno... samo se pac zgodi... in veliko se pri tem ne da pomagati. Tukaj se je zgodilo tako na hitro, da sem jaz dejansko pobremzal sele takrat, ko je bila srna ze mimo ... Sem imel sreco, da ni priskakljala samo sekundo kasneje :) ...

Kaj pa radarski tempomat, oz tisto za pesce?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 29. 3. 2016 ob 8:22 je jures napisal:

Kaj pa radarski tempomat, oz tisto za pesce?

 

 

Tisto za pesce dela pomoje samo takrat, ko sam ne bremzas... Jaz sem tukaj ze rahlo bremzal ... Pa se tisto deluje menda samo do 30 km/h... poleg tega se je tukaj vse zgodilo tako hitro, da je bila "ovira" ze mimo ... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A pol ne smes cez prehod s 40 na uro

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 29. 3. 2016 ob 10:01 je jures napisal:

A pol ne smes cez prehod s 40 na uro

 

 

Zakaj? Ce gredo pesci takrat cez, potem res ni priporocljivo :):P  :jezicek:  ... Sicer pa kot sem ze napisal, se je tole zgodilo prehitro in predalec pred vozilom, da bi asistencni sistemi morali pomagati ... 

 

SCBS (Smart City Brake Support) deluje med 4 km/h in 30 km/h in deluje s pomocjo laserskega merilnika (to je tisto, kar moti policijske laserske merilnike :) ) ... 

 

 

 

SBS (Smart Brake Support) pa deluje pri hitrostih nad 15 km/h in deluje s pomocjo radarskega tipala ...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 29. 3. 2016 ob 10:01 je jures napisal:

A pol ne smes cez prehod s 40 na uro

 

:lol: jo?em :hohoho:

 

Sicer pa sem tudi jaz pri svoji opazil, da ?e sam zaviram na rahlo ali pa ?e imam samo nogo naslonjeno na zavoro, ta varnostna funkcija ne deluje saj vozilo misli, da bo? ti prevzel vso kontrolo. Te pa vseeno opozori in piska, ampak ni? sam ne zaustavi.

Napisano

Vse je to fajn pa krasn,

ampak meni tuki neki ni ?ist jasn...

 

 

Sistem za ve?jo varnost pe?cev mogo?e ne zazna pe?cev in enoslednih vozil? :ne vem:

 

?e na cesti pred menoj stoji avtobus, ga bom ?e opazil. In ko bom tako slabo videl, da stoje?ega avtobusa ne bi opazil, mi bodo najbr? iz zdravstvenih razlogov vzeli vozni?ko...

 

?e pa mi od kdovekod na cesto prileti otrok, bi bilo pa dobro, ?e bi ga kak senzor zaznal in ukrepal ?e pred menoj, ker v takem primeru je pol sekunde reakcijskega ?asa lahko zelo odlo?ilno...

Napisano

To so sistemi, ki so namenjeni bolj kot ne nepredvidenim situacijam... in zadeva menda deluje... Amper je enkrat pisal, da je spregledal dve deklici na prehod za pesce... in da je SCBS odlicno resil situacijo ... >> http://www.mazda-si.net/topic/11577-nova-sestica-ima-vgrajen-radar-jammer/?p=309565 ... Meni je zaenkrat edino ene dvakrat doma pred garaznimi vrati zabremzal na polno, ko garazna vrata se niso bila cisto odprta in nisem stal z nogo na bremzi. Je bil pa res polzji tempo ... Enkrat pa mi je na Celovski pri Tivoliju, kmalu po tem, ko so desni pas prekatogirizirali v pas samo za bus/taxi,  en kreten zapeljal iz desnega pasu direkt pred mano in zabremzal... Takrat je tudi Mazda na polno zabremzala... sem se pa bal, da mi bo uni od zadaj pristal v prtljazniku... No na sreco se to ni zgodilo :) ...

 

Je pa ocitno tako, kot je napisal sylver... da ce imas nogo ze na bremzi, sistem ne bo bremzal... Jaz sem tako naredil kar zavarovalnici kar nekaj skode, ker se je kolona pred mano na hitro ustavila ... in mi je zmanjkalo ene 10 ali 20 cm prostora za ustavit se :) ... Sem pa sam na polno zaviral... ampak je bilo na cesti prevec nesnage in sem se pridrajsal enemu Pasatu v zadek ... Na videz sicer ni bilo veliko razbitega... Prednjemu se je komaj kaj poznalo... jaz sem imel pa polomljene nosilce za luci... in so menjali oba prednja zarometa, pa odbijac, masko,... skratka cel kup plastike... kar gotovo ni bilo poceni ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 29. 3. 2016 ob 12:54 je Jest napisal:

To so sistemi, ki so namenjeni bolj kot ne nepredvidenim situacijam... in zadeva menda deluje... Amper je enkrat pisal, da je spregledal dve deklici na prehod za pesce... in da je SCBS odlicno resil situacijo ... >> http://www.mazda-si.net/topic/11577-nova-sestica-ima-vgrajen-radar-jammer/?p=309565 ... Meni je zaenkrat edino ene dvakrat doma pred garaznimi vrati zabremzal na polno, ko garazna vrata se niso bila cisto odprta in nisem stal z nogo na bremzi. Je bil pa res polzji tempo ... Enkrat pa mi je na Celovski pri Tivoliju, kmalu po tem, ko so desni pas prekatogirizirali v pas samo za bus/taxi,  en kreten zapeljal iz desnega pasu direkt pred mano in zabremzal... Takrat je tudi Mazda na polno zabremzala... sem se pa bal, da mi bo uni od zadaj pristal v prtljazniku... No na sreco se to ni zgodilo :) ...

Ej....tudi pri meni deluje ta SCBS sistem ok..samo pri meni ,?e po?asi ,rahlo bremzam in naletim na oviro zavira sistem na polno...blokira.ter piska in gori rde?a lu?ka na ?tevcu..lp

Napisano

Se je ?e za?elo ... Ker nekateri vozijo bolj "na pamet" in po ob?utku, se potem dogajao tole na posnetku... V kro?i??u se ustavi in neve, kaj bi naredil... Potem je le po?asi zapeljal ?ez robnike in nadaljeval vo?njo :) 

 

Pred kro?i??em je sedaj ogromna dodatna tabla...

 

Prigode_v_prometu_44_-_YouTube-20160403-

 

Te?ko re?e, da jo je spregledal... edino ?e pa? za volanom po?ne vse tadrugo ... :) 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 29. 3. 2016 ob 13:08 je Gelipter napisal:

Ej....tudi pri meni deluje ta SCBS sistem ok..samo pri meni ,?e po?asi ,rahlo bremzam in naletim na oviro zavira sistem na polno...blokira.ter piska in gori rde?a lu?ka na ?tevcu..lp

 

Jaz sem zadevo testiral doma na dvoriscu: sem postavil na kup nekaj praznih kartonastih skatel in zapeljal vanje. Moram priznati, da sem cviknil in upocasnil, ker ocitno ta sistem caka do zadnjega trenutka, preden zabremza na polno. Je ustavil in drzal bremze se potem, ko je avto ze stal. Se pa ne spomnim, ce sem zabremzal ali samo spustil gas in pohodil sklopko.

 

Je pa bil profil skatel manjsi kot dvosledno vozilo.

Napisano
  dne 7. 4. 2016 ob 17:07 je Axel napisal:

Jaz sem zadevo testiral doma na dvoriscu: sem postavil na kup nekaj praznih kartonastih skatel in zapeljal vanje. Moram priznati, da sem cviknil in upocasnil, ker ocitno ta sistem caka do zadnjega trenutka, preden zabremza na polno. Je ustavil in drzal bremze se potem, ko je avto ze stal. Se pa ne spomnim, ce sem zabremzal ali samo spustil gas in pohodil sklopko.

 

Je pa bil profil skatel manjsi kot dvosledno vozilo.

Ej....super ,da tudi tebi deluje ta sistem dobro...jaz zmerja probam to ko grem iz Parkirnega .P.ven so dve rampe...res zavira v zadnjem trenutku...vendar zmeraj varno ustavi...lp:-):-):-):-)

Napisano

Ko sem dobil prvi? Mazdo s SCBS sistemom (takrat je to bila CX-5)... sem rekel ?eni, naj se postavi sredi dvori??a, da probamo... pa ni bila za stvar  :ph34r:  :jezicek:  :hudicek:  Kot ka?e ne zaupa tem sistemom... "?enske pa?"  :hohoho:  :aaaaa:  :rozico:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 8. 4. 2016 ob 9:31 je Slivka napisal:

Ej, pa ne na ?eni to preizku?at, no! Zakaj ima? pa ta??o?

Je ze nekaj casa pokojna... pa nisem jaz nic testiral.... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ta si je gotovo prepeval tisto Smolarjevo: "Dva metra globoki, en meter ?iroki, pravilni robovi, so na?i grobovi,..."

 

 https://youtu.be/RTWJoNJmidw

 

Na posnetku se ne vidi dobro, a jaz sem za seboj vlekel prikolico, tisti avto nasproti je pa kar krepko zaviral.

 

In ta, ki je prehiteval, je nato ?ez pribli?no 700 metrov zavil v kri?i??u na stransko cesto...

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Malo cudna voznja v prenovljenem kroziscu ... Ne ta pred menoj... ampakt tisti s sivim Audijem pred njim... V krozisce pripelje pravilno po notranjem pasu... potem v tistem delu, kjer ni robnika zamenja pas in gre na zunanjega  :vskalo:

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Imel je sre?o, da nih?e ni "uletel" iz desne strani kro?nega, ker bi lahko bil KRA?H!

 

Enako kro?i??e je v Kopru in folk po?ne popolnoma isto! Kar sredi kro?i??a se prestavi na zunanji ali notranji pas - seveda tam, ko ni robnika, da ja ne bi po?kodovali svojega konji?ka.

 

Jaz mislim, da bi veliko naredili ?e s tem, da bi pred vsakim takim kro?nim, ki "deluje" na tak princip (torej z robniki), postavili take slike (slika bi seveda bila prilagojena glede na kro?no, v katerega vstopa?):

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

 

Torej pred VSAKIM TAKIM kro?nim, se naj postavi tabla - na prvem kro?nem bi bila prva slika, na drugem druga itd.... in te table naj pustijo 1 leto. Mislim, da bi se veliko voznikom nau?ilo pravilno peljati skozi taka kro?i??a.

Napisano

Pa da se folk ustavlja in studira table???? Ce si na cesti moras to imeti v glavi.

Vidis druga slika ne velja za Medvoski rondo. Kajti iz notranjega se zavija ven na Zbilje za tiste kinpridejo iz druge strani. Nas rondo ima na dveh vhodih dvopasovnico, in na drugih enopasovnico. Ce gres iz enopasovnice ven na drugo stran na enopasovnico moras po notranjem, drugace te robnik vodi ven na prvem dvopasovnem.

 

Zato morata OBA avtomobila cakati, slika je narobe

Prav tako ne velja zadnja slika. Ker v medvodah ne smes sekati iz notranjega na zunanji da zapustis rondo. V nasem primeru bi nabil robnike....notranji ima svoj izvoz, zunanji svojega, vmes pa robniki

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kot prvo bi morali uzakoniti, da kro?no kri?i??e ne sme imeti premer manj?i od 24 metrov.

 

Ko ti na sredo postavijo teglc za ro?e in se vozijo okoli, sploh ne vidi?, kdo je dal desni smernik in zavija dol, ker avto vidi? samo v levi bok... Ko pa se v takem kro?nem najde avtobus, ki ima velik previs ?ez sprednjo osovino, pa "pomete" ?e vse pe?ce s plo?nika. In je nevarno tudi, da ti "sname" kljun tvojega avta, ?e se ustavi? samo pol metra pred ?rto...

Napisano
  dne 6. 5. 2016 ob 7:34 je Slivka napisal:

Kot prvo bi morali uzakoniti, da kro?no kri?i??e ne sme imeti premer manj?i od 24 metrov.

 

Ko ti na sredo postavijo teglc za ro?e in se vozijo okoli, sploh ne vidi?, kdo je dal desni smernik in zavija dol, ker avto vidi? samo v levi bok... Ko pa se v takem kro?nem najde avtobus, ki ima velik previs ?ez sprednjo osovino, pa "pomete" ?e vse pe?ce s plo?nika. In je nevarno tudi, da ti "sname" kljun tvojega avta, ?e se ustavi? samo pol metra pred ?rto...

So v Umagu v centru postavili majhno "umetno" kro?i??e (ubistvu na koncu ene ulice). Z mojim avtom ne morem direktno zapeljat okrog ker je premajhno! Moram vmes popravit - mal rikverc in spet naprej.  :vskalo:  :vskalo:  :vskalo:

 

post-563-0-46933400-1462520782_thumb.jpg

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano
  dne 6. 5. 2016 ob 7:28 je jures napisal:

Pa da se folk ustavlja in studira table???? Ce si na cesti moras to imeti v glavi.

Vidis druga slika ne velja za Medvoski rondo. Kajti iz notranjega se zavija ven na Zbilje za tiste kinpridejo iz druge strani. Nas rondo ima na dveh vhodih dvopasovnico, in na drugih enopasovnico. Ce gres iz enopasovnice ven na drugo stran na enopasovnico moras po notranjem, drugace te robnik vodi ven na prvem dvopasovnem.

 

Zato morata OBA avtomobila cakati, slika je narobe

Prav tako ne velja zadnja slika. Ker v medvodah ne smes sekati iz notranjega na zunanji da zapustis rondo. V nasem primeru bi nabil robnike....notranji ima svoj izvoz, zunanji svojega, vmes pa robniki

 

To je bil samo kot primer, kak?ne slikce bi lahko dali pred kro?nimi (seveda bi se slika na tabli prilagodila kro?nemu, v katerega vstopa?).

 

Sicer pa ja - morda bi se nekateri ustavili pred kro?nim in gledali sliko na tabli, ampak bi pa vsaj vedeli, kako morajo ravnati naprej. Tako pa gredo nekateri kar pogumno z glavo skozi zid. Saj to tablo bi recimo dal pred kro?nim, ko tako ali tako upo?asni? vo?njo.

 

No, ideja ni slaba, ima pa vsekakor tudi slabe strani (recimo ta, kot si jo omenil, da bi se ustavili, ?eprav bi kro?no bilo prazno).

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ne morem verjeti, da so lahko ljudje taki kreteni ...  :ph34r:

 

https://www.youtube.com/watch?v=X1yHUiNeLYk

 

http://avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=15713

 

Privoscil bi mu, da se bo enkrat znasel v situaciji, ko bo cakal na resilca in da bi ga cimdlje moral cakati ...    sramezljiv

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 9. 6. 2016 ob 10:43 je Jest napisal:

Ne morem verjeti, da so lahko ljudje taki kreteni ... :ph34r:

 

https://www.youtube.com/watch?v=X1yHUiNeLYk

 

http://avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=15713

 

Privoscil bi mu, da se bo enkrat znasel v situaciji, ko bo cakal na resilca in da bi ga cimdlje moral cakati ... sramezljiv

Ta je samo "utiral pot re?evalnemu vozilu", tako kot nekdaj minister Vla?i?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Vsa bodo?a kro?i??a bodo tako imenova turbo kro?i??a (vsaj ve?ina), kjer imamo desni pas direktni izvoz desno, levi pa za druge izvoze. Dvopasovnih se je potrebno izzogibati, saj omogo?ajo preve? prepletanj, to pa pomeni ve? mo?nosti za nesre?e. Poleg tega turbo omogo?a vsaj jasno nakazovanje desnih zavijalcev, da zavijajo desno. Dandanes da vsak 9 voznik verjetno smernik v kro?i??u.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kupil letno vinjeto za Netopirja in začel malo hitreje nabirat kilometre in po nasvetu dr. Pelka, tudi ga lahko začnem malo bolj "stiskat", ker sem že naredil nekaj km odkar je dolgo počival. No pa nad "stiskanjem" nisem pretirano navdušen, ker pije ko svinja, a ne da pa ne kaj dosti od sebe; po občutku je bil predhodnik 3.0 Z4 prej do 200kmh, kot tale do 160, ali pa je še celo večja razlika, heh. Moram začet vsakodnevno umirjeno vozit Getz-a, pa bo potem kvalitativni preskok ko poletim z Netopirjem, oz. menjava jermenice, motorna optimizacija in obljubljenih 220PS mu ne uide, v kratkem, itaaak,  no pa bo še vedno ostalo nekaj primanjkljaja, ampak bo za polovico bolj znosno.     P.S. Bini bi rekel, če imaš manj kot 8s 0-100kmh, je to dober rezultat. Za kurz-a od SL-a pomoje niti ne :)))
    • Ne moreš tako gledat... Zadnji dve leti za na Jadran moraš met kr nekaj pod palcem. tako da prihajajo vseeno bolje situirane familije, kot pred desetletjem ali dvema. Zato so tudi avti boljši, ampak to ni povprečje. Sicer naj pa @jures pove, ker verjetno je on videl največ Evrope od vseh tule na forumu.
    • Seveda ti vse povrnejo, a moraš plačati, tudi v Italiji. Edino, če greš v javno zdravstvo, ki je v ritii, ne. Mi imamo vedno narejeno najvišje zavarovanje, kar obstaja, a smo morali tudi na Portugalskem plačati obisk zdravnika.  In potem smo dobili doma povrnjeno.Soseda si je na smučanju zlomila nogo (v Dolomitih).Peljali so jo z snežnimi sanmi, nato z rešilcem do bolnišnice, kjer je Imela operacijo.  Plačati je morala račun 4500€. In to motaš plačati, preden te odpustijo. 
    • Pridejo čez mejo pa kr ne znajo več vozit. Po prehitevalnem brez potrebe al prehiter al prepočas. Samo sa ne bi normalno vozili, ker to je smrten greh al kaj. Men je fascinantno, da 90% tujcev s prikolicami al pa avtodomi ne znajo uporabljat tretjega počasnega pasu. Ne ker to je očitno sramotilni pas. Dej mi razloži kako švaba zna peljat v Germania lepo po vseh treh pasovih, ko pride k nam je pa desni na tripasovnici kao prepovedan al kaj.    Jaz se, če je le možno z avtom peljem po skrajnem desnem lepo 130-140km/h pol moram pa dva pasa zamenjat, da grem mim jodlarja al pa švaba z avtodomom al pa prikolico, ki se vozi 90-100 po sredinskem. Men je to tolk neskončna misterija, da ne vem kaj. Pol grem po levi mimo in spet dva pasa na desno z mislijo "no zdej me je videl in mu bo vklopilo". A ma ne ne ne... on se ne da, še naprej po sredinskem v klanec z manj kot sto.   Zanč je en prometni strokovnjak lepo rekel... Slovence smo že naučili, zdaj moramo pa še tujce - govoril je sicer o reševalnem pasu, ampak mislim, da je notri še velik drugega v tej izjavi.
    • Potem so verjetno imeli privat zavarovanje ala coris. To je normalno.   Jaz z modro kartico nikoli nisem placal nic v italiji, hrvaski, spaniji ali avstriji. Jaz oz drug clan familije.   V nemciji sem placal vse, ker smrkec kartice ne poznajo ali nocejo. Turisticno zavarovanje triglava je povrnilo vse. V 7h dneh brez vprasanja....zanasat se samo na evropsko je seveda premalo. Govora je o sistemu....    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.