Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Res je... Prvi odgovor je pravilen. Mene so v  AŠ učili, da v primeru enakovrednih cest velja pravilo, da se vozniki z jasno gesto sporazumejo. Kako je v praksi pa vemo... 

 

Kar se tiče pa pretočnosti pa menim, da je najboljša zadnja opcija... Rdeč in rumen sočasno (se niti ne rabita povsem ustaviti) moder pa počaka in v miru spelje na koncu.

 

Je pa takih križišč kar nekaj. Sploh v lj je kar nekaj križišč, ki imajo stop znak iz vseh smeri. 

Napisano
pred 2 urama je Nejc1986 napisal:

Seveda. Jaz vem da je na AC nebi šel sam menjavati. Isto lahko kličeš če naročiš napačno gorivo, zaklenes ključe.

 

Pazi samo na kaksen drobni tisk... Vem da nekatere zavarovalnice pogojujejo asistenco s starostjo vozila. Prav tako npr citroen asistenca ne pokriva pomoči na AC in hitrih cestah (vsaj ob nakupu moje xsare je bilo tako). Skratka.. Asistenca je kul zadeva. 

Ja razumem, da moram imeti asistenco, sedaj imam generali XL varianto, ki krije vse (pnevmatike, ključe, če natočiš napačno gorivo,...)...zdaj pa razmišljam, da je verjetno ta Mazdina zadosti? Najbolj me skrbi recimo pnevmatika, saj imam set za popravilo,...bo dovolj ali naj obdržim obstoječe?

Napisano
Pravkar je tommaazz napisal:

Ja razumem, da moram imeti asistenco, sedaj imam generali XL varianto, ki krije vse (pnevmatike, ključe, če natočiš napačno gorivo,...)...zdaj pa razmišljam, da je verjetno ta Mazdina zadosti? Najbolj me skrbi recimo pnevmatika, saj imam set za popravilo,...bo dovolj ali naj obdržim obstoječe?

Nevem kaj naredijo v tem primeru... Verjetno ti odvlecejo avto do prvega vulkanizerja. Kako zna biti to pestro če se ti zgodi v soboto zvečer... 

 

Če je že govora o gumifektu; jaz na kaj manj kot rezervno gumo v svojem avtu ne pristanem. 

 

Kaj pa piše v pogojih v Mazdini asistenci? 

Napisano

Rdeci modri rumeni. Med rdecim in modrim je pravilo srecanja, med drugima pa desno.. ruleni ne sme iti pred modrim. To je osnova.

 

ps pokazite mi tako cesto v praksi....

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 4 urami je Nejc1986 napisal:

No pa da vidimo... Priznam da bi padel. Napačen obkljukan odgovor sicer ni moj. Jaz bi se odločil drugače. Kako pa ostali? 

IMG_20210317_151332.jpg

Mislim, da je tukaj pravilen odgovor 1, drugače ne gre, če so enakovredne ceste :)

Napisano
pred 1 minuto je marko91 napisal:

Rdeci modri rumeni. Med rdecim in modrim je pravilo srecanja, med drugima pa desno.. ruleni ne sme iti pred modrim. To je osnova.

 

ps pokazite mi tako cesto v praksi....

Am... Tu ni pravila srečanja. Gre za križišče treh enakovrednih cest kjer velja v tem primeru desno pravilo. 

 

Tako križišče v praksi? Križišče Središke in Kavčičeve v lj... Križišče "mala vas" in tesovnikova v lj... Križišče na Igu (iz smeri Iga kjer zaviješ desno proti podpeci ali levo proti Iški), ki je bilo pred kratkim preurejeno v krožišče. Ubistvu je tako vsako križišče, kjer so vsaj 3je kraki in ni nobenega znaka... Jih je kar nekaj. 

Napisano
pred 6 minutami je Nejc1986 napisal:

Nevem kaj naredijo v tem primeru... Verjetno ti odvlecejo avto do prvega vulkanizerja. Kako zna biti to pestro če se ti zgodi v soboto zvečer... 

 

Če je že govora o gumifektu; jaz na kaj manj kot rezervno gumo v svojem avtu ne pristanem. 

 

Kaj pa piše v pogojih v Mazdini asistenci? 

Nisem našel, sem gledal na spletni strani pa ne odpre oz. ne najde datoteke.

Napisano
pred 2 minutama je Nejc1986 napisal:

Am... Tu ni pravila srečanja. Gre za križišče treh enakovrednih cest kjer velja v tem primeru desno pravilo. 

 

Tako križišče v praksi? Križišče Središke in Kavčičeve v lj... Križišče "mala vas" in tesovnikova v lj... Križišče na Igu (iz smeri Iga kjer zaviješ desno proti podpeci ali levo proti Iški), ki je bilo pred kratkim preurejeno v krožišče. Ubistvu je tako vsako križišče, kjer so vsaj 3je kraki in ni nobenega znaka... Jih je kar nekaj. 

Ja ampak ne gre drugače kot rdeči, modri in zadnji rumeni avtomobil, meni se zdi čisto logično.

Napisano
pred 1 minuto je tommaazz napisal:

Ja ampak ne gre drugače kot rdeči, modri in zadnji rumeni avtomobil, meni se zdi čisto logično.

Ubistvu, ja... Zdaj sem tudi jaz zacel tako gledati... Mogoce sem preveč razmisljal samo o pravilu desnega. Malo zalomljeno je vse skupaj, da bi si upal trditi da gre res za pravilo srecanja. 

Napisano
pred 19 minutami je tommaazz napisal:

Nisem našel, sem gledal na spletni strani pa ne odpre oz. ne najde datoteke.

Sem šel zdaj gledat. Tudi meni ne odpre. 

Napisano (urejeno)
1 hour ago, Nejc1986 said:

Am... Tu ni pravila srečanja. Gre za križišče treh enakovrednih cest kjer velja v tem primeru desno pravilo. 

 

Tako križišče v praksi? Križišče Središke in Kavčičeve v lj... Križišče "mala vas" in tesovnikova v lj... Križišče na Igu (iz smeri Iga kjer zaviješ desno proti podpeci ali levo proti Iški), ki je bilo pred kratkim preurejeno v krožišče. Ubistvu je tako vsako križišče, kjer so vsaj 3je kraki in ni nobenega znaka... Jih je kar nekaj. 

Am seveda gre. Tudi desno pravilo je pravilo srecanja.

hoces recti da ce se dva avtomobila srecata nasproti na enakovrednih cestah en gre naravnost en levo, velja desno pravilo?

Pravila gredo takole ponprioritetah:

 

policist

semafor

prometni znak (ali talna oznacba)

pravila srecanja (desno ali pravilo srecanja)

odstop prednosti

 

v vsakem primeru ko en voznik drugemu kriza pot pa pravila ne odrejajo znaki, gre za pravilo srecanja, kjer ima predost tisti ki grendesno ali naravnost.

Popravljeno od marko91
Napisano
pred 10 minutami je marko91 napisal:

Am seveda gre. Tudi desno pravilo je pravilo srecanja.

hoces recti da ce se dva avtomobila srecata nasproti na enakovrednih cestah en gre naravnost en levo, velja desno pravilo?

Pravila gredo takole ponprioritetah:

 

policist

semafor

prometni znak (ali talna oznacba)

pravila srecanja (desno ali pravilo srecanja)

odstop prednosti

 

v vsakem primeru ko en voznik drugemu kriza pot pa pravila ne odrejajo znaki, gre za pravilo srecanja, kjer ima predost tisti ki grendesno ali naravnost.

Če se dva srečata nasproti ne velja pravilo desnega, saj ni nihče od nikogar desni. 

Napisano

Tale zadnja slika in opis je pa kr neki... če maš motorista v sredini križišča, modri ne bo mogel nikamor pelajt, ker ga bo zbil. To kar je napisano velja lahko le za dovolj široka križišča, da se da odpeljat z vsemi tremi vozili istočasno v križišču. V kolikor pa prostora ni in gre za majhno križišče potem je tukaj edina rešitev, da nekdo od udeležencev da ostalim prednost. Se pravi bolj gentelmanska poteza, ker drugače grejo vsi trije v križišče in tam obstanejo. Namreč pravilo srečanja in desno pravilo sta enako vredni pravili in ne Marko, desno pravilo ni pravilo srečanje.

 

Primer kako zgleda, če je križišče dovolj veliko

 

 

33112_1.png

Napisano
2 minutes ago, Boss said:

Tale zadnja slika in opis je pa kr neki... če maš motorista v sredini križišča, modri ne bo mogel nikamor pelajt, ker ga bo zbil. To kar je napisano velja lahko le za dovolj široka križišča, da se da odpeljat z vsemi tremi vozili istočasno v križišču. V kolikor pa prostora ni in gre za majhno križišče potem je tukaj edina rešitev, da nekdo od udeležencev da ostalim prednost. Se pravi bolj gentelmanska poteza, ker drugače grejo vsi trije v križišče in tam obstanejo. Namreč pravilo srečanja in desno pravilo sta enako vredni pravili in ne Marko, desno pravilo ni pravilo srečanje.

 

Primer kako zgleda, če je križišče dovolj veliko

 

 

No ne morem trditi da je desno pravilo del srecanj ampak ponteh dveh se panorientiramo v primeru enakovrednih

40 minutes ago, Nejc1986 said:

Če se dva srečata nasproti ne velja pravilo desnega, saj ni nihče od nikogar desni. 

Ah ne stekas kaj hocem povedat, cel cas trdim da se orentiramo po teh dveh pravilih. Ali ali oziroma kombinacija obeh - ne samo po desnem.

Napisano
pred 44 minutami je marko91 napisal:

Ce ne verjames meni. Zato motorist ne sme prepeljati prvi, pa ceprav je ‘desni’

 

5CDFDF1F-670D-4DF8-89DC-066CAD4B538E.png

4FF5AAFF-08D6-4712-8F62-709E73370ABE.png

B6CB95C1-FA0C-49D4-9F31-482BAFCC91B9.png

Kako modro vozilo zapusti križišče, če je namesto motorja avtobus?

Napisano
Pravkar je Shrek napisal:

Kako modro vozilo zapusti križišče, če je namesto motorja avtobus?

Dva posta gor sem se tudi sam spotaknil ob tole, če gre za majhno križišče. V takih primerih je najboljša možnost, da nekdo odstopi prednost.

Recimo takole

 

33112_1.png

Napisano
1 minute ago, Shrek said:

Kako modro vozilo zapusti križišče, če je namesto motorja avtobus?

Ma joj no, saj vsi vemo kaj ke praksa ampak tukaj resujemo pole in pravila. Se popolnoma strinjam.

Napisano
pred 6 urami je Nejc1986 napisal:

No pa da vidimo... Priznam da bi padel. Napačen obkljukan odgovor sicer ni moj. Jaz bi se odločil drugače. Kako pa ostali? 

IMG_20210317_151332.jpg

Po logiki zadnji odgovor, ker rumeni ne ogroža nikogar, ko rdeči prevozi križišče...

 

pred 6 urami je Nejc1986 napisal:

No pa da vidimo... Priznam da bi padel. Napačen obkljukan odgovor sicer ni moj. Jaz bi se odločil drugače. Kako pa ostali? 

IMG_20210317_151332.jpg

Po logiki zadnji odgovor, ker rumeni ne ogroža nikogar, ko rdeči prevozi križišče...

 

Napisano

Tudi v prvem primeru ne gre tako kot je pravilni odgovor v praksi. Razen rdecega , ki je nekako logicen, je logicno da gre potem rumeni, sele nato modri. Oz rdeci pa rumeni hkrati.

 

cpp je pa cpp

Ozirom v praksi gre prvi tisti, ki gleda v telefon, motorist pa kr pelje :)

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je tommaazz napisal:

Ja razumem, da moram imeti asistenco, sedaj imam generali XL varianto, ki krije vse (pnevmatike, ključe, če natočiš napačno gorivo,...)...zdaj pa razmišljam, da je verjetno ta Mazdina zadosti? Najbolj me skrbi recimo pnevmatika, saj imam set za popravilo,...bo dovolj ali naj obdržim obstoječe?

Kdaj si imel zadnji gumi defekt?

Napisano
4 minutes ago, Bini said:

Kdaj si imel zadnji gumi defekt?

Vprasanje ni ksaj si ga mel, ampak kdaj ga bos pa kje.....oz, ko ga bos mel. Set za flikanje je neuporaben. Bolj se splaca imeti v avtu set za popravila gum, crvi, ki jih motoristi uporabljajo. Dodatna guma je pa le guma.9

Napisano
pred 1 uro je marko91 napisal:

Am seveda gre. Tudi desno pravilo je pravilo srecanja.

hoces recti da ce se dva avtomobila srecata nasproti na enakovrednih cestah en gre naravnost en levo, velja desno pravilo?

Pravila gredo takole ponprioritetah:

 

policist

semafor

prometni znak (ali talna oznacba)

pravila srecanja (desno ali pravilo srecanja)

odstop prednosti

 

v vsakem primeru ko en voznik drugemu kriza pot pa pravila ne odrejajo znaki, gre za pravilo srecanja, kjer ima predost tisti ki grendesno ali naravnost.

Joj,ne morem verjet,končno se enkrat strinjava...:ouje:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.