Skoči na vsebino

Prigode v prometu


Jest

Priporočeno sporočilo

pred 50 minutami je Boss napisal:

A italijanski odvetnik se ni pa nič oglasil, da bi razložil zakaj je tako pravilno parkiranje in da si @g.Wankel sam kriv, ker nisi dobro nacentriral parkirplaca.

Pol pa bo spet jok, ko bo vzrojil in vsem vse po spisku?

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

A italijanski odvetnik se ni pa nič oglasil, da bi razložil zakaj je tako pravilno parkiranje in da si @g.Wankel sam kriv, ker nisi dobro nacentriral parkirplaca.

 

Ja meni se je tudi mudilo 😜

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
pred 3 urami je Slivka napisal:

Kot smo že nekajkrat ugotovili: 

Italijani so eni boljših voznikov v Evropi. Samo parkirati pa ne znajo...

IMG_20240110_110607249.jpg

IMG_20240110_110635658.jpg

IMG_20240110_110701840.jpg

Ročne ni potegnil.... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne...samo varnostno razdaljo drži😂 

 

Sem lih včeraj v Lj. na križišču pri Meteljkovi vštric ene ženske pokazal z rokami,naj se malce stisne do tistega pred sabo...k je puščala cca.3 metre prostora....

In ji ni bilo jasno,kaj ji hočem povedati...in sva spustila sipe...in ji povem,da če bi vsi puščali toliko prostora....zadaj jih pa veluko sploh ne more čez križišče...da naj misli tudi na ostale,ker cesta ni le za njo...

In vpraša,..."ja kaj pa varnostna razdalja?"

In ji rečem,..."pa zategnite še ročno,da bo bolj varno pri stoječem vozilu😃👍"

 

Mislim ej-res...za ene ni drugega kot na avtobus in "bog nam pomagaj"🤨

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 1
  • Haha 5
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je skritikrt napisal:

Ma ne...samo varnostno razdaljo drži😂 

 

Sem lih včeraj v Lj. na križišču pri Meteljkovi vštric ene ženske pokazal z rokami,naj se malce stisne do tistega pred sabo...k je puščala cca.3 metre prostora....

In ji ni bilo jasno,kaj ji hočem povedati...in sva spustila sipe...in ji povem,da če bi vsi puščali toliko prostora....zadaj jih pa veluko sploh ne more čez križišče...da naj misli tudi na ostale,ker cesta ni le za njo...

In vpraša,..."ja kaj pa varnostna razdalja?"

In ji rečem,..."pa zategnite še ročno,da bo bolj varno pri stoječem vozilu😃👍"

 

Mislim ej-res...za ene ni drugega kot na avtobus in "bog nam pomagaj"🤨

Tud za na avtobus niso vsi 😋

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Moram si kamero kupit!

 

Danes se peljem, pa pred menoj še dva avta. Bližamo se semaforju in zelena začne utripat. Ta prvi (neka modra Škoda) pa se začne ustavljat. Ta drugi (pustimo stat, katere znamke je bil) pa na levo, mimo in skozi križišče, ko se je pravzaprav že prižgala rdeča. Ta prvi, ki je bil zdaj tik pred menoj, pa prižge modre lučke in za njim...

Jaz sem v tem križišču zavijal desno. In me je že imelo, da bi zviznil skozi rdečo, ker sem na lastne oči videl, da se je policaj odpeljal naravnost. Ampak sem bil z avtom, ki nima tablice Ki Požegna vsako neumnost, pa sem se moral lepo obnašat...

  • Všeč 2
  • Haha 4
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 25. 1. 2024 ob 20:00 je Slivka napisal:

Moram si kamero kupit!

 

Danes se peljem, pa pred menoj še dva avta. Bližamo se semaforju in zelena začne utripat. Ta prvi (neka modra Škoda) pa se začne ustavljat. Ta drugi (pustimo stat, katere znamke je bil) pa na levo, mimo in skozi križišče, ko se je pravzaprav že prižgala rdeča. Ta prvi, ki je bil zdaj tik pred menoj, pa prižge modre lučke in za njim...

Jaz sem v tem križišču zavijal desno. In me je že imelo, da bi zviznil skozi rdečo, ker sem na lastne oči videl, da se je policaj odpeljal naravnost. Ampak sem bil z avtom, ki nima tablice Ki Požegna vsako neumnost, pa sem se moral lepo obnašat...

A je kje tukaj na forumu kaka tema o teh kamerah,k sem enkrat na Youtube-u gledal tole...kao "nima veze,k so vse isto slabe"....

 

 

 

Bi bilo fajn,da bi bilo skupaj-strnjeno v eni temi...pač izkušnje,problemi pri montaži itd...,za take,k tega še nimamo🙄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je skritikrt napisal:

A je kje tukaj na forumu kaka tema o teh kamerah

 

https://www.mazda-si.net/topic/13685-avto-kamera-dashcam-blackbox

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.