Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A, to!

 

Jaz sem pa mislil, da psi ne smejo kakat, ker je strm naklon pa se dreki kotalijo dol pa lahko komu spodaj priletijo na glavo ...

  • Všeč 3
  • Haha 4
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Saj tudi večina bencincev, v času 1. in 2. generacije, je bila Fordovih 😉

 

Za dizle pa nisem nikoli preverjal. Edini dizl, ki sem ga študiral in servisiral je IMT 539. To je dizl. 3 cilndre, brez turbine, neuničljivo.

Napisano (urejeno)

Perkins?

Jaz kupujem Massey Ferguson dele.

 

Imaš prav. Massey Ferguson licenca. Fergusoni pa so imeli Perkinsove motorje.

 

Včasih je kar izziv, Fergusonove dele spasat na JUS.

Popravljeno od godlike
Napisano

Mal za dobro voljo spet nekaj stručkotov: en profi, ki ga ne zna uporabljat, pa drug profi, ki ne ve kolk ma dolzga, pa tret mal manj profi z zadaj vlečenim tenkim a dolgim. Ker pa noben pornič ni brez Italijana pa še umetnik, ki mu ni jasno da je bolje, da ga vidijo kot pa da ga skriva za ogromno opozorilno tablo - luč mislim pa žmigovce.

 

 

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mal off... mene pa zmoti napis vinjen. Kako to vedo, lahko bi bil pirnjen al pa žganjen? Lepše je če se napiše alkoholiziran.:nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 4

33112_1.png

Napisano

Tale je imel pa vecjo sreco kot pamet 😮

 

 

  • Začuden 4
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa še pogledal je... Škoda, da se na posnetku ne vidi, če se je tam kje sprehajala tudi kakšna mlada in luštna v mini-oblekci, kar bi lahko bil močan distraktor...

Napisano

Hja, pri nas bi zahtevali, da odstopi župan, šef železnic, 30 kontrolorjev in direktor urada za varnost v prometu skupaj s prometnim ministrom. In to samo zato, ker ni bilo na progi zapornic, za volanom pa pač d...l.

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
Pravkar je Slivka napisal:

Če bi se to zgodilo pri nas, bi bil za to kriv Janša!

 

 

V Sloveniji je itak vedno za vse kriv Janša...

 

 

A ni vec Kucan taglavni krivec? 😅

  • Všeč 1
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 17 urami je Jest napisal:

A ni vec Kucan taglavni krivec? 😅

Hudič bo ko Kučan umre. Tko, da je skrajni čas, da JJ najde novega krivca na levi - mislim, to je dobrohotni nasvet zanj, da ga ne bi slučajno presenetil Kučanov odhod v večna lovišča.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

Hudič bo ko Kučan umre. Tko, da je skrajni čas, da JJ najde novega krivca na levi - mislim, to je dobrohotni nasvet zanj, da ga ne bi slučajno presenetil Kučanov odhod v večna lovišča.

 

Mogoče bo pa JJ tolk žalostn, da se mu bo kar prdružu

Pray Game Show GIF by ABC Network

Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:

 

Mogoče bo pa JJ tolk žalostn, da se mu bo kar prdružu

 

O, ne, ne bo. Zagotovo!

 

Nima Slovenija te sreče...

Napisano

 

 

  • Všeč 1
  • Začuden 5

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 47 minutami je Jest napisal:

To je normalno npr. na Srilanki...:nevem:

Tole pri njih vse normalno funkcionira brez večjih nesreč. 👍Saj se pa tako vidi, na 100 metrih je 50 prekrškov v 1minuti🫣, sploh ne vidiš ali je levi ali desni sistem v prometu dokler ne pogledaš kje je volan.... 🤣😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.