Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je 50keda napisal:

Vem da ste že tle reševal kataloške, sam je tolk aktualna tema, da nebi bral tolk strani nazaj pa iskal, zanimajo me namreč kataloške za M6 2019 G194 za spredne diske in ploščice. Hvala v naprej ;)

 

EDIT: Tien jih je pošiljal, ampak a so kataloške iste tudi za zadnji facelift?

Aja pa še, ve kdo na pamet velikost teh diskov a so 320 al so 297? Hm..

1 mesec nazaj je debata tekla točno tukaj o temu :D

 

Točno kataloško za 2019 boš moral preverit na https://partsouq.com ali pa mi pošlji tvoj VIN.

 

Na tvojem mestu definitivno po priporočilu @scania vzami zimmerman komplet, jaz sem menjal 14 dni nazaj.

 

Paše enak set na tvojega (preverjeno po zimmerman katalogu https://web.tecalliance.net/otto-zimmermann/en/parts/cars/assigned?assemblyGroupId=100626&targetId=131822&typeNumber=131822&page=0#@brc/brands:Car;targetType:cars/assem:MAZDA%206%20Estate%20(GJ%2C%20GL)%202.5;targetType:cars;targetId:131822;typeNumber:131822/lnkparts:Disc%20Brake;targetType:cars;assemblyGroupId:100626;targetId:131822;typeNumber:131822;page:0)

 

zimmerman diski - 370.4404.20

 

ploščice - 25725.155.1

 

 

Bremza pa ene 10% boljš kot original, nisem pa še pohodil zares. To dvoje te komplet pride na autodoc preko aplikacije 150 eur, čakal boš pa 14 dni.

 

 

 

 

 

Napisano

Če se komu da, naj naredi lepljivek torej katere so "forumske ploščice" in "forumski diski" in kaj je treba kupiti, da pride komplet in za kateri letnik in model :)

Napisano
pred 12 minutami je Hixxy napisal:

Če se komu da, naj naredi lepljivek torej katere so "forumske ploščice" in "forumski diski" in kaj je treba kupiti, da pride komplet in za kateri letnik in model :)

"lepljivek"??... se vidi, da smo out z izrazi  oziroma, da se bližamo penziji. 😊

 

 

Napisano

Ohh, to je iz enega drugega foruma izraz, se opravičujem :)

 

Torej objava, katera je "zalepljena" na vrh strani oziroma na začetek teme :)

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Men je pa všeč tale izraz lepljivek, čeprav sem ga prvič prebral .. to je verjetno iz besede sticky

33112_1.png

Napisano
pred 38 minutami je dvorjan napisal:

Ej, tale Partsouq za moj VIN ne najde nič.

 

Mislite, da gredo na M3 2.5 AT 2020 isti diski in ploščice kot na M6 2.5 AT?

NE

 

Ali si vpisal pravi vin? Ne najde avta al ne najdeš kataloga.

Napisano (urejeno)

@dvorjan to boš mogo pa na ameriški autodoc napisat :P tle pr nas se to ne prodaja.

 

Zdej pa res, po mojem, bojo iste kot na naših ostalih M3 tega letnika. Ker ne vrjamem, da je pri mazdi to pogojeno z motorjem, potem bi za naše dinozaverski motor mogli met tut dinozaverske bremze, pa vsi vemo da nimajo.

 

Sem pa danes ob menjavi malo pogledal ploščice, majo še cca 4-5 mm v jeseni gre gor novi komplet!

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 11 urami je 50keda napisal:

@dvorjan to boš mogo pa na ameriški autodoc napisat :P tle pr nas se to ne prodaja.

 

Zdej pa res, po mojem, bojo iste kot na naših ostalih M3 tega letnika. Ker ne vrjamem, da je pri mazdi to pogojeno z motorjem, potem bi za naše dinozaverski motor mogli met tut dinozaverske bremze, pa vsi vemo da nimajo.

 

Sem pa danes ob menjavi malo pogledal ploščice, majo še cca 4-5 mm v jeseni gre gor novi komplet!

Jaz ti kar priporočam zimmermann! :bravo:

Napisano

Bemu sunac, pozimi zrihtal sprednje diske in ploscice, zdej trese zadi.

 

Torej Zimmermann je way to go?

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 5 minutami je Hixxy napisal:

Bemu sunac, pozimi zrihtal sprednje diske in ploscice, zdej trese zadi.

 

Torej Zimmermann je way to go?

Nevem za zadaj, jaz sem menjal samo spredaj, pa še to ne zaradi tresenja ampak ker so šle ploščice proti koncu. 

 

Treslo mi je vmes minimalno ampak sem dal na servisu razstavit pa spucat pa je bilo potem spet dobro za 20 kkm. Jaz ti predlagam da samo razdreš in spucaš pa vidiš če je ok, pa potem šele menjaš. Zadaj pa sploh, ko praktično ni obremenitve. Sem pa zaenkrat s zimmermann zelo zadovoljen.

Napisano
pred 13 minutami je Hixxy napisal:

Bemu sunac, pozimi zrihtal sprednje diske in ploscice, zdej trese zadi.

 

Torej Zimmermann je way to go?

Jaz bom tudi letos zamenjal zadnje. Pa ne zato, ker tresejo ampak, ker so grde, zaruznjene. Spredaj sem dal lani Textar in so res fenomenalne. Pa še lepo pobarvane in niso nikoli zaruznjene. 😊

 

 

Napisano (urejeno)

Na ebay in amazonu se je učasih dalo dobit od EBC malo boljšo robo,.. ti pošljejo v SLO

 

Mogoče se da tudi iz tukaj ... edit: kaže pri checkout tudi Slovenijo

 

Nisem zdej neki časa spremljal te firme ampak leta nazaj so delali res dobro in kvalitetno robo.
 

WWW.EBCBRAKESHOP.CO.UK

Genuine EBC Brakes sold by EBC Brake Shop. Full range from pads & discs to Hoses. Order by 2PM for free next working day delivery.

 

 

Sem nahitro preiskal,..nevem če je pravilno, za moj model recimo
image.png
image.png

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 14 urami je NevLado napisal:

Nevem za zadaj, jaz sem menjal samo spredaj, pa še to ne zaradi tresenja ampak ker so šle ploščice proti koncu. 

 

Treslo mi je vmes minimalno ampak sem dal na servisu razstavit pa spucat pa je bilo potem spet dobro za 20 kkm. Jaz ti predlagam da samo razdreš in spucaš pa vidiš če je ok, pa potem šele menjaš. Zadaj pa sploh, ko praktično ni obremenitve. Sem pa zaenkrat s zimmermann zelo zadovoljen.

 

Hmm, bom dal spucat na naslednjem servisu

Napisano

Mogoče tale komu pomaga pri montaži ali spoznanju zakaj se sploh pojavijo težave pri diskih oziroma pri zaviranju.....:nevem:

 

Napisano
pred 3 minutami je 50keda napisal:

@TiEn to bom mogu pa še premislit.  Mogoče grem pa res na EBC.

 

Saj zimmermann ma tudi naluknjano verzijo ki jo vozi scania... Tisto je tudi preverjeno :) 

 

Mene so še vedno do sedaj tako original kot zimmermanke ustavile na AC do potrebne hitrosti, v mestu če moraš na hitro zavrt ti pa itak prej gume zdrsnejo kot pa diski popustijo?

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Bini napisal:

Mogoče tale komu pomaga pri montaži ali spoznanju zakaj se sploh pojavijo težave pri diskih oziroma pri zaviranju.....:nevem:

 

Zelo dober video👍...sem se kar naročil,da vidim kaj je še pametnega🧐

 

Sem pred leti imel problem pri C-Maxu,k so na servisu vodilne puše čeljusti namazali z napačno mastjo...te pa so se napihnile,in je čeljust štekala...in nikoli ni spustila do konca.

Sem kupil nove puše vse razmontiral in sledil nasvetom

Vse očistil,in namazal le tam k je treba z silikonsko mastjo ali bakreno...je avto bil čisto drugi...na sredi ravnice čez Fužine na rdečem semaforju si moral stopiti po bremzi,če ne se je avto zapeljal😲....prej pa nikoli🤔

 

EDIT:...aja-seveda moral kupiti IMBUS-7😲...ima ford to čudno velikost za sornike...pa pojdi in najdi dobrega za sprejemljivo ceno...k je najboljši na "gedoro",k je treba včasih malce "prepričevanja z batinami"😅

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Ti maš c-maxa doma a ne? Je zanesljiv avto. Razmišljam med njim in s- maxom

Obstaja c-max z 2,0 motorjem?

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je skritikrt napisal:

Zelo dober video👍...sem se kar naročil,da vidim kaj je še pametnega🧐

 

Sem pred leti imel problem pri C-Maxu,k so na servisu vodilne puše čeljusti namazali z napačno mastjo...te pa so se napihnile,in je čeljust štekala...in nikoli ni spustila do konca.

Sem kupil nove puše vse razmontiral in sledil nasvetom

Vse očistil,in namazal le tam k je treba z silikonsko mastjo ali bakreno...je avto bil čisto drugi...na sredi ravnice čez Fužine na rdečem semaforju si moral stopiti po bremzi,če ne se je avto zapeljal😲....prej pa nikoli🤔

 

EDIT:...aja-seveda moral kupiti IMBUS-7😲...ima ford to čudno velikost za sornike...pa pojdi in najdi dobrega za sprejemljivo ceno...k je najboljši na "gedoro",k je treba včasih malce "prepričevanja z batinami"😅

Pri tem blogu"Neovlašteni" izveš marsikaj, mimogrede tudi o Mazdinih dizlih 😁 in bencincih😊..... 👍

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Ti maš c-maxa doma a ne? Je zanesljiv avto. Razmišljam med njim in s- maxom

Obstaja c-max z 2,0 motorjem?

 

Jaz imam 2006 letnik z 1,6TiVct motorjem...bomba od avta👍 

Fora pri tem avtu je njegov koncept-ima Focus-ovo podvozje,to pomeni posamične obese tudi zadaj...tega v tej klasi nihče nima...in če ga obuješ v zares športne gume (jax prisegam na Dunlop Sport Max RT) se ga da peljati kot gokart...res se noro drži v ovinkih.

Motorji pa tako-če hočeš vzdržljivega kupi bencinarja,dieseli so v osnovi PSA z modifikacijami (+6% navora pri kickdown ipd...)

So pa bencinarji malce požrešnejši...dieseli pa varčni. Diesele pa če lepo vzdrzuješ so tudi OK,a ne glej najšvohnejšega 1,6!!!

Tanajšvohnejši 1,6 bencinar je "za babe" a neunicljiv...z le 100 konji in ni kaj bolj šparoven kot TiVct motor...ta je zlata sredina...gre kot raketa če ga držiš na 4000+ obratih😁 

Glej opreme Trend in višje...2.0 pa ne obstaja...obstaja 1,8 z 125 konji...neuničljiv motor.

Ta moj pa je nekaj posrbnega-že direktajnspricar z variabilnimi casi odpiranja in zapiranja ventilov...lahko voziš k penzioner z majhno porabo...pri 3000+ pa te prlima.

Ena velika prednost v primerjavi z podobnimi je koncept zadnje vrste sedežev (Trend in višje)...40-20-40 sedeži,k jih lahko podreš,prevrneš naprej (in z kumi-kljuko pripneš na stango odvzglavnika sprednjih zicev)...in to vsakega posebaj!!!

Lahko pa tudi vsakega posebaj odstraniš in dobiš neverjeten "kufer"...jaz sem tako vozil Fermacell plošče 1x1,5m v avtu...1m gre komot po sirini...po moje mal več...po dolzini bi pa šlo po moje celo 1,7m.

Ima pa še eno posebnost ta "origami" koncept sedežev...če ti je dobrih 400L prtljaznika dovolj za npr. dolga potovanja,lahko srednji zadnji sedež prevrneš nazaj (in še vedno ostane pripet)...in stranska dva z potegom vzvoda ob strani zdrsneta na njegovo mesto nazaj in proti sredini...tako dobiš zelo udoben 4-sedežnik kjer si zadnja dva pitnika lahko veliko lepše raztegneta noge.

 

Opozorilo za 1,6 motor,kot je moj-prekratek kabel do vzigalne tuljave in posledično crkavanje le te...ker skoz cuka konektor...moraš kabel podaljšati in je BP👍 

Novejše serije imajo tudi že ecobooste-teh se izogibaj...vsaj jaz bi se jih zaradi problemov tesnjenja glave in posledično "žre hladilno vodo"...tega problema pa se ne da rešiti...tudi če kupiš nov blok z valji...konstrukcijsko je preveč na meji.

Je pa nekaj časa obstajal tudi 125 konjski 1,6 TiVct...to mora biti top stvar za C-Maxa

Kaj več o novejšihvletnikih ne vem,ker nisem soremljal...

Aja se nekaj važnega...na zacetku so ponijali tudi brezstopenjski CVT menjalnik-izogibaj se ga kot hudič križa

 

Če pa gledaš S-Maxa...izogibaj se 1,8 bencinarju,ker je za ta avto prešibak...tu glej le mocnejse diesele-so res top.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.