Jump to content

Recommended Posts

pred 17 urami je Boss napisal:

 

Tale tvoj mehanik pa fejst nabija in je očitno poln BS-ja. Velikost avta nima nobene veze, edino masa bi spadala v to kategorijo. Mazda 6 ima maso nekje tone in pol in ne dve toni, da bi rabila večje diske, tako da tudi ta argument odpade.

 

To, da je pa dal ATE diske in ploščice gor in mu je treslo po 1000km je pa tudi tipična reakcija folka, ki je celo življenje v fohu in je prepričan da vse ve. Potem mu pa prideš ti pa predlagaš nekaj, kar ni niti pomislil. Potem pa najde zgodbico, da zakrije svoje pomanjkljivo znanje. Ta problem so lepo opisali v knjigah o psihologiji, ker je to opisano, kot tipičen primer obrambnega mehanizma v opravičevanju svoje strokovnosti.

Nisi prav razumel. 

Edited by Janez007
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opa, spet je bil en rep pohojen.   Brane, lepo da si lastnik servisa in da imaš vse zrihtano in to je zelo pohvalno. Mi tukaj pa smo v veliki večini samo lastniki in uporabniki avtomobilov i

Za reden servis si komot kupiš preko autodoc. je pa res da je autodoc pokazal realne cene in ne mi trdit da dajete stranki dele po cenah autodoca, mogoče jih vi dobite po tej ceni ampak stranki se pa

Kot tisti, ki pljuvajo čez bivšo, a hkrati vedo vse novice o njej...

Posted Images

Pozim pa res ne rabim 19 colskih zaradi lepote itak sem v avtu, zaradih drugih mi pa dol maha.Je rekel @Boss

 

Ja @Boss potem se pa ne sekiraj za tisti krom, aja pa sanke saj sediš v avtu pa ti gor stoji...... ?zmeden?

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
pred 49 minutami je Bini napisal:

Pozim pa res ne rabim 19 colskih zaradi lepote itak sem v avtu, zaradih drugih mi pa dol maha.Je rekel @Boss

 

Ja @Boss potem se pa ne sekiraj za tisti krom, aja pa sanke saj sediš v avtu pa ti gor stoji...... ?zmeden?

"sediš v avtu, pa ti gor stoji" 🤪😄

Edited by Alex
  • Haha 4

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites

Hehe, sej to besedno zvezo sem najprej opazil in v bistvu je res, če to pomaga da ti gor stoji pol sanke ziher ne grejo dol. 🤪

 

pred 14 urami je Bini napisal:

Pozim pa res ne rabim 19 colskih zaradi lepote itak sem v avtu, zaradih drugih mi pa dol maha.Je rekel @Boss

 

Ja @Boss potem se pa ne sekiraj za tisti krom, aja pa sanke saj sediš v avtu pa ti gor stoji...... ?zmeden?

 

Ampak @Bini to sem pisal za pozimi, ko je večino časa svinjarija, avto umazan, mraz in je v bistvu najbolj pomembno, da se avto hitro ogreje ne pa da ima 19" feltne. Takrat mi je vseeno tako za krom, sanke in še kaj bi se našlo. Kaj pa poleti, ko sonce sije, avto v poletni obutvi, krom se tako šajna, da kar zaslepi (blink blink efekt čist pretiran), sanke gor kot da sem glih kar iz smučanja/sankanja prišel?

  • Like 1

33112_1.png

Link to post
Share on other sites
pred 21 minutami je Boss napisal:

Hehe, sej to besedno zvezo sem najprej opazil in v bistvu je res, če to pomaga da ti gor stoji pol sanke ziher ne grejo dol. 🤪

 

 

Ampak @Bini to sem pisal za pozimi, ko je večino časa svinjarija, avto umazan, mraz in je v bistvu najbolj pomembno, da se avto hitro ogreje ne pa da ima 19" feltne. Takrat mi je vseeno tako za krom, sanke in še kaj bi se našlo. Kaj pa poleti, ko sonce sije, avto v poletni obutvi, krom se tako šajna, da kar zaslepi (blink blink efekt čist pretiran), sanke gor kot da sem glih kar iz smučanja/sankanja prišel?

Za po zimi si moraš nabavit drugo znamko avta, ker je tako vseeno kak izgleda..... 😁

Avto mora izgleda 365 dni  ok, sploh Mazda.... ?zmeden?

Link to post
Share on other sites
pred 1 uro je Boss napisal:

Hehe, sej to besedno zvezo sem najprej opazil in v bistvu je res, če to pomaga da ti gor stoji pol sanke ziher ne grejo dol. 🤪

 

 

Ampak @Bini to sem pisal za pozimi, ko je večino časa svinjarija, avto umazan, mraz in je v bistvu najbolj pomembno, da se avto hitro ogreje ne pa da ima 19" feltne. Takrat mi je vseeno tako za krom, sanke in še kaj bi se našlo. Kaj pa poleti, ko sonce sije, avto v poletni obutvi, krom se tako šajna, da kar zaslepi (blink blink efekt čist pretiran), sanke gor kot da sem glih kar iz smučanja/sankanja prišel?

No, tukaj pa pridem na tvoj levi breg z belo zastavo. Tudi meni je pozimi, ko so turobni dnevi, ko je večino dneva tema, pa dežuje, pa piha burja, pa zopet dežuje, pa pada sneg, pa megla, čisto vseeno, ali imam 19" ali 17".V bistvu so 17" zimske še bolj posrečene, ker so ožje in bolj mehke boke imajo. Pa za vožnjo v snegu jih še malo izprazneš in so super kombinacija. Kar se tiče kroma je sedaj, ko ga ni več gor veliko manj blendanja nasproti vozečih voznikov, ker jih ne slepi toliko kot prej. Sanke pa ostanejo gor, ker mi je avto z njimi  nekako sedaj, ko so črno/srebrne kombinacije, vedno bolj všeč. 

  • Thanks 1
  • Sad 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
dne 11. 6. 2021 ob 12:41 je Boss napisal:

Ja in kako boš pol spravu gor 17 colske feltne? 320mm diske rabiš minimalno 18 colske feltne, za 350mm pa ne vem, če je 19 col dovolj tko, da tale izjava je bla bolj na pameti. 

 

Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉

Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran. 

Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎

Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto. 

 

Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor. 

Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine. 

Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 

IMG_20210613_113221.jpg

  • Like 3

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Link to post
Share on other sites
pred 24 minutami je Aless napisal:

 

Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉

Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran. 

Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎

Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto. 

 

Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor. 

Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine. 

Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 

IMG_20210613_113221.jpg

To trdim tudi sam, da v osnovi Mazdine zavore niso glih neka top zadeva. Primejo za normalno vožnjo, za kaj več pa ne. Kot si napisal, res ni vse v velikosti diskov. Zato pa obstajajo različni tipi ploščic (recimo EBC firma jih ima 5, od OEM kvitete  do visoko zmogljivih race). Podobno je pri brembo in ferodo, če naštejemo samo nekatere. 

Seveda je potrebno ob zamenjavi ploščic za bolj "race" variante montirati tudi ustrezne diske. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • To trdim tudi sam, da v osnovi Mazdine zavore niso glih neka top zadeva. Primejo za normalno vožnjo, za kaj več pa ne. Kot si napisal, res ni vse v velikosti diskov. Zato pa obstajajo različni tipi ploščic (recimo EBC firma jih ima 5, od OEM kvitete  do visoko zmogljivih race). Podobno je pri brembo in ferodo, če naštejemo samo nekatere.  Seveda je potrebno ob zamenjavi ploščic za bolj "race" variante montirati tudi ustrezne diske. 
    • Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉 Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran.  Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎 Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto.    Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor.  Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine.  Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 
    • Jaguar-land rover? 🤔
    • Res je. Od indijcev nimaš kaj posebnega za pričakovati razen ugodne nabavne cene.  
    • Tile različni pristopi so vsi OK, dokler se obe strani strinjata (mehanik in lastnik).   Nekateri mehaniki se temu (uporabi prinešenega blaga) izogibajo oz. tega načina sploh ne omogočajo, verjetno zaradi možnih komplikacij v primeru težav (diski so zviti, lastnik, ki jih je kupil na autodoc trdi, da je prinesel brezhibne in so se zvili zaradi neustrezne montaže, mehanik pa trdi obratno}, mehanik uporablja materiale, ki jih je navajen in vanje zaupa, in nekateri seveda tudi iz finančnih razlogov oz. posledično manjšega zaslužka.   Nazadnje sem očetu peljal avto na servis, kjer so mu vgradili vzmeti za 87 € (dobil je račun o nakupu vzmeti), ki jih dobiš na autodocu že za okoli 30 in naprej. Mehanik je za delo zamenjave 2 vzmeti računal 28€, skupaj je prišlo 115 €, dobil je 120 € 😉. Povedal je, da vgrajuje le materiale, ki so kakovostni, da potem ni težav z reklamacijami.    Pred mnogimi leti mi je moj vodovodar povedal, da strankam noče več montirati poceni elementov iz Bauhausa, ker je za montažo porabil 3x več časa, se fino zafrkaval, na koncu pa je imel še sranje z reklamacijami.    Tako da jaz razumem mehanike in druge obrtnike, ki se prinešenemu materialu izogibajo oz. tega načina ne omogočajo. Tudi sam sem to že prakticiral, vendar se vedno ni obneslo, na primer sem prinesel napačno robo oz. se kasneje izkazalo, da je treba zamenjati nekaj drugega, kot je kazalo sprva.   
  • Topics

  • Latest Images

  • Today's Birthdays

    1. Bosti
      Bosti
      (38 years old)
    2. HoracioGis
      HoracioGis
      (31 years old)
    3. VonGarrett
      VonGarrett
      (37 years old)
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.