Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mene zanima koliko pride komplet menjava diskov in ploscic (spredaj in zadaj).
Mazda 6 1.gen

Napisano

Mene zanima koliko pride komplet menjava diskov in ploscic (spredaj in zadaj).

Mazda 6 1.gen

Pa ce ni ze v kompletu definitivno menjava zavorne tekocine, pravis da mas 270k....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No potem naj pa se zavorno tekocino menja ni problema :). Me pa zanima koliko je okvirno stroska, da se malo pripravim :). Pred leti mi je cevka za zavorno tekocino puscala in jo je takrat pelko zamenjal in prav tako zavorno tekocino.

Napisano (urejeno)

Bom vprasal Simona po e-posti :)

 

Odgovor;

 

Vse skupaj bo 280 eur.

 

Lep pozdrav!

 

Simon

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zanima me, koliko pribli?no pride menjava jermena za Mazdo 6 letnik 2004, dizel, 89 kW?

 

Hvala.

Napisano

Simon je rekel da je velik servis cca.450eur :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

super, hvala za info! nekje v okviru pri?akovanega. :)

Napisano

Ja in pol foruma vozi k njemu, tako da se ni treba trest za avto zaradi nestrokovnosti, ker je res macek prve klase! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A je to cena velikega servisa samo za mazdo ali ravno tako cena tam nekje varira za ostale dizelase istega ranga ? Me zanima za sodelovko k ima opel astro 2012 1.9 tdi ce se ne motim. Drgac pa hvala za odgovor ;)

Napisano

A je to cena velikega servisa samo za mazdo ali ravno tako cena tam nekje varira za ostale dizelase istega ranga ? Me zanima za sodelovko k ima opel astro 2012 1.9 tdi ce se ne motim. Drgac pa hvala za odgovor ;)

Pomoje bo isto tam nekje, par 10 eur gor ali pa dol, material je verjetno za Opla cenej?i kot za Mazdo (predvidevam).  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj ne nardim v Beogradu, me po?aka tukaj.  sramezljiv  Zanima me ?e se lahko najdu zavorne cevi sprednje pri levom in desnom kolesu? Mazda 6, 2006, 2.0CD, 89KW. Po tem pa kolk stane z zamenjavo?

Hvala!

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano (urejeno)

Kaj ne nardim v Beogradu, me po?aka tukaj.  sramezljiv  Zanima me ?e se lahko najdu zavorne cevi sprednje pri levom in desnom kolesu? Mazda 6, 2006, 2.0CD, 89KW. Po tem pa kolk stane z zamenjavo?

Hvala!

Simonu zdajle po?ljem tvoje vpra?anje in bo v roku 24 ur ?e tudi njegov odgovor.  :P

 

ODGOVOR;

 

vse skupaj pride 60 eur
lp

simon

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala, po tem pa lahko zmenimo ?e ima termin v ponedeljek? Pomeni spremembo na obeh straneh. :ouje:

Daj ga ju3 8.00 poklici kdaj ima prost termin?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Danes sem do?ivu nekaj kaj je v Srbiji nemogo?e. Da me mojster (Pelko) pokli?e na mobitel in vpra?a kako se avto obna?a po v?eraj?nji intervenciji.  :aaaaa:  :)

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

Danes sem do?ivu nekaj kaj je v Srbiji nemogo?e. Da me mojster (Pelko) pokli?e na mobitel in vpra?a kako se avto obna?a po v?eraj?nji intervenciji.  :aaaaa:  :)

Da te malo potola?im,to je tudi v Sloveniji bolj poredko.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Lepo pozdravljeni, 

 

 

Naredil sem profil iz dva razloga, prvi je da ?elim pohvaliti g. Simona Pelka, ker je moj ob?utek da je najbolj?i diagnostik, ki obstaja za Mazdo v Sloveniji. Verjetno to velja tudi za druge znamke avtomobilov.

 

Glede mehani?nih popravil, nimam ?e isku?nje, ker je moja Mazda ?e v garanciji (na?alost, druga? bi zagotovo avto peljal Pelku, in na redni servis, in za druga popravila. Prepri?en sem da bi TCO, brez vpo?tevanja hudih tovarni?kih napak, ki naj bi jih uradni servisi odpravljali v garanciji - bil ni?ji.

 

Drugi razlog je za vpis je naslednji - V primeru da ste lastnik SkyActiv Mazde diesel 2,2 letnik 2012- naprej, in zasli?ite ?uden zvok motorja, ki prihaja iz smeri turbine, katalizatorja ali le?ajev pri odmi?ni gredi - TAKOJ ustavite avtomobil in poklicati Mazda asistenco (?e je ?e imate, in je avtomobil v garanciji). Zadeva je "totalka motorja" nevarna.

 

Lahko pokli?ete tudi g. Simona, pa vam bo razlo?il, oz. svetoval kaj narediti.  

Napisano

Pelko je res macek za Mazdurine (pa se ostale stroje). :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lepo pozdravljeni, 

 

 

Naredil sem profil iz dva razloga, prvi je da ?elim pohvaliti g. Simona Pelka, ker je moj ob?utek da je najbolj?i diagnostik, ki obstaja za Mazdo v Sloveniji. Verjetno to velja tudi za druge znamke avtomobilov.

 

Glede mehani?nih popravil, nimam ?e isku?nje, ker je moja Mazda ?e v garanciji (na?alost, druga? bi zagotovo avto peljal Pelku, in na redni servis, in za druga popravila. Prepri?en sem da bi TCO, brez vpo?tevanja hudih tovarni?kih napak, ki naj bi jih uradni servisi odpravljali v garanciji - bil ni?ji.

 

Drugi razlog je za vpis je naslednji - V primeru da ste lastnik SkyActiv Mazde diesel 2,2 letnik 2012- naprej, in zasli?ite ?uden zvok motorja, ki prihaja iz smeri turbine, katalizatorja ali le?ajev pri odmi?ni gredi - TAKOJ ustavite avtomobil in poklicati Mazda asistenco (?e je ?e imate, in je avtomobil v garanciji). Zadeva je "totalka motorja" nevarna.

 

Lahko pokli?ete tudi g. Simona, pa vam bo razlo?il, oz. svetoval kaj narediti.

 

Kaj se dejansko dogaja s temi motorji...prej ni bilo napak ,,,verjetno uradni servis ,bi mogel vedeti za to te?avo???...lp

 

Napisano

Uradni servis ve za te napake. ?e je servis tudi kolikor toliko OK, jih tudi priznajo. In ?e najbolj?e...Mazda ?asti popravilo. V primeru po Mazda standardih primerno vzdr?evanega avtomobila, ?astijo popravilo tudi izven garancije.

 

SkyActive 2.2d imajo na?eloma dve veliki te?avi...obraba/lu??enje odmi?nih gredi in zaribane turbine. Prva te?ava se pri novej?ih (katerih konkretno ne vem, vpra?ajte na servisu) naj ne bi ve? pojavljala, ker je Mazda vmes zamenjala dobavitelja gredi. Zaribanih turbin pa imajo uradni servisi tudi ?e kar nekaj na zalogi... :)

Napisano

Predvidevam, da ne ravno zaradi nepravilne uporabe, ker RF in ?e posebej R2 motorji s tem niso nikoli imeli posebnih te?av. Narod se pa tudi ni tako na hitro poneumil glede vo?nje turbo dizla?ev...

Napisano

Ja sej zato mi je ?udno, da so kar naenkrat te?ave s tem. BOm za hec jutri vpra?al na servisu, kolk je tega. 

 

Ena nem?ka raziskava pa zaenkrat ka?e 99,5% zanesljivost skyactive motorjev...hmm...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.