Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Da, 20k km in 100%

 

Kaj pa cas oz. koliko mesecev je do naslednjega servisa? Tistega procente itak ne mores sam resetirat... vsaj ne direktno preko infotainmenta ... 

 

https://infotainment.mazdahandsfree.com/settings-maintenance?language=sl-EU

 

setting-maintenance_2.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Evo sem poslikal, vse zgleda OK...

 

Bom v soboto zapeljal do BTC-ja :(

 

img20191106175629.jpg

 

img20191106175645.jpg

Napisano

Evo me nazaj, 3 minute haha

 

Fora je da je funkcija ali ali

 

Torej ali flexible in sklopljen koliko km za servis ali fixed in potem vkloplejno time/distance.

 

?e ne se tol?eta in to zmede ra?unalnik.

 

All good, prodajalcu sem dal za kofe, je bil vesel :)

Napisano

Odsvetuje, ker je rekel, da ima tista 2.2. tamo?na oz. 135KW motor, ima menda ve?jo turbino gor. Je predlagal dobiti tak?no turbino in potem optimizacije oz. "?ipiranje" niti ne bi potreboval. Nekako v tem stilu mi je obrazlo?il dr. Pelko (?e sem si pravilno zapomnil ob peki ?evapov, hehe). :P

hmmm n? mi ni jasno...6181816f1b3616c49dbb43c2a8b11053.jpg

 

Poslano z mojega SM-G975F z uporabo Tapatalk

Napisano

hmmm n? mi ni jasno...6181816f1b3616c49dbb43c2a8b11053.jpg

 

Poslano z mojega SM-G975F z uporabo Tapatalk

Original je ceneje

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

(Twin)zurbo je enak, sw je drug in menjalnik (kon?no razmerje). Obe se ?ipa na 210.

Ali pa to 150 konjsko na 183 konji?ev. Sta dve varianti za ?ipat.Obe imata ?e rezerve in ni problemov z vzdr?ljivostjo. V nem?iji jih je polno.

 

 

Napisano

(Twin)zurbo je enak, sw je drug in menjalnik (kon?no razmerje). Obe se ?ipa na 210.

 

A si ziher, da je menjalni?ko razmerje druga?no? Kar malce dvomim. Po moje sta ?ist enaka, samo SW jima odreja zna?aj.

33112_1.png

Napisano

A si ziher, da je menjalni?ko razmerje druga?no? Kar malce dvomim. Po moje sta ?ist enaka, samo SW jima odreja zna?aj.

Sem malo pre?ekiral in tudi meni se zdi, da je razlika samo v SW.

Oba se lahko ?ipa na pribl. 210-215 konji?ev. Edino auspuh je potrebno nekaj prilagoditi(ga malo odpreti, DPF?)

 

 

Napisano

Zdravo!

 

Pred poletjem sem kupil tretjo generacijo Mx-5 (letnik 2011) 2.0. Pred dvema mesecema se mi je spredaj desno notranja zavorna plo??ica porabila do kovine, kar je bila posledica zataknjenega, rahlo zarjavelega vodila. Zamenjal sem plo??ice (tako bolj pol-profesionalno homemade varjanta s pomo?jo popoldanskega mehanika), "mehanik" je malo podmazal vodila, sedaj pa mi zavore cvilijo od rahlem zaviranju tik pred ustavitvijo (ne vedno). Ob mo?nej?em zaviranju cviljenja sprva ni bilo, a se sedaj ob?asno pojavlja tudi v tem primeru. Poleg tega se pri rahlem pritisku na bremzo pri nizkih hitrosti v?asih ?uti neenakomerno zaviranje, se pravi kot da bi bilo v frekvenci z vrtenjem kolesa: prime - ne prime - prime - ne prime (tudi to ne pri vsaki ustavitvi). V primeru, da se isto?asno pojavita neenakomerno zaviranje in cviljenje, se cviljenje prav tako pojavi v skladu s frekvenco vrtenja, se pravi le takrat ko bremza prime. Poleg tega se je zadnji teden pojavilo ob?asno cviljenje pri mo?nem zavijanju + speljevanu, recimo ko vzvratno bo?no parkiram. Moje predvidevanje je, da vodila ?e vedno ob?asno blokirajo pri rahlem pritisku na zavoro, medtem ko jih mo?nej?i pritisk vseeno premakne, a tega ?al ne morem potrditi, ker doma nimam opreme in prostora za poseg.

 

Zanima me ?e mnenje mojstra in koliko bi stal pregled zavornega sistema ter diagnosticiranje napake (za ceno popravila verjetno ni smiselno spra?evati, ?e se ne ve kaj je narobe) oz. ?e slu?ajno ve kaj je narobe tudi cena popravila? Menjavi celotne zavorne ?eljusti bi se namre? rad izognil, ?e se da to kako druga?e popraviti.

Napisano

150:

 

175 (184):

 

Prva ima v 2. prestavi pri 80 km/h malenkost ?ez 4k obratov, mo?nej?a pa pri isti hitrosti skoraj 5k.

 

V 4. prestavi je pri 180 km/h pri 150ki 4.500 obratov, pri 175ki bi jih bilo ca. 5.200 (pa prej menjav v 5., verjetno je rev limiter ?e malo pred 5.200).

Napisano

150:

 

175 (184):

 

Prva ima v 2. prestavi pri 80 km/h malenkost ?ez 4k obratov, mo?nej?a pa pri isti hitrosti skoraj 5k.

 

V 4. prestavi je pri 180 km/h pri 150ki 4.500 obratov, pri 175ki bi jih bilo ca. 5.200 (pa prej menjav v 5., verjetno je rev limiter ?e malo pred 5.200).

Samo ta prvi 150 konjska je ?tartnal kot penzionist, drugi je prej turiral ma?ino in spelal, kot se ?ika. Definitivno ni isti voznik. Mislim, da je v 175 konjski menjaval na "ro?ni" na?in.

 

 

Napisano

?eprav to vztrajanje nad 4,5k obratih pri dizlu bolj malo prinese, ni efekta, samo ropota bolj. ?e bi menjal pri dobrih 4k, bi bilo lep?e poslu?at. :)

 

Druga?e sta obe MT.

Napisano

Zdravo!

 

Pred poletjem sem kupil tretjo generacijo Mx-5 (letnik 2011) 2.0. Pred dvema mesecema se mi je spredaj desno notranja zavorna plo??ica porabila do kovine, kar je bila posledica zataknjenega, rahlo zarjavelega vodila. Zamenjal sem plo??ice (tako bolj pol-profesionalno homemade varjanta s pomo?jo popoldanskega mehanika), "mehanik" je malo podmazal vodila, sedaj pa mi zavore cvilijo od rahlem zaviranju tik pred ustavitvijo (ne vedno). Ob mo?nej?em zaviranju cviljenja sprva ni bilo, a se sedaj ob?asno pojavlja tudi v tem primeru. Poleg tega se pri rahlem pritisku na bremzo pri nizkih hitrosti v?asih ?uti neenakomerno zaviranje, se pravi kot da bi bilo v frekvenci z vrtenjem kolesa: prime - ne prime - prime - ne prime (tudi to ne pri vsaki ustavitvi). V primeru, da se isto?asno pojavita neenakomerno zaviranje in cviljenje, se cviljenje prav tako pojavi v skladu s frekvenco vrtenja, se pravi le takrat ko bremza prime. Poleg tega se je zadnji teden pojavilo ob?asno cviljenje pri mo?nem zavijanju + speljevanu, recimo ko vzvratno bo?no parkiram. Moje predvidevanje je, da vodila ?e vedno ob?asno blokirajo pri rahlem pritisku na zavoro, medtem ko jih mo?nej?i pritisk vseeno premakne, a tega ?al ne morem potrditi, ker doma nimam opreme in prostora za poseg.

 

Zanima me ?e mnenje mojstra in koliko bi stal pregled zavornega sistema ter diagnosticiranje napake (za ceno popravila verjetno ni smiselno spra?evati, ?e se ne ve kaj je narobe) oz. ?e slu?ajno ve kaj je narobe tudi cena popravila? Menjavi celotne zavorne ?eljusti bi se namre? rad izognil, ?e se da to kako druga?e popraviti.

Verjetno ima? rahlo zvite diske in skurjene plo??ice.

 

Najbolje bi bilo zamenjati komplet diske in plo??ice, ter razstaviti kle??a in po potrebi zamenjati tesnila, zraven se seveda tudi obnovi vodila. Je pa velika verjetnosti, da ti ?teka bati? v kle??ah.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jest bi rekel, da bi bilo potrebno vsa vodila spucati in namazati, ter obvezno podreti batek in ga namazati! Podmazati je treba tudi sedlo kjer se ploscica vsede in pa hrbtno stran ploscice kjer batek pritisne na ploscico. Osebno menim, da ce bi bil disk zvit bi to cutil med zaviranjem (tresenje).

Napisano

Zelo verjetno cilindrcek oz. batek ne odvaja pravilno in je to uvod v vse navedene tezave.

 

Predlagam obisk mojstra Pelka, ki so mu tovrstne zadeve dobro poznane, cenovno pa je tako ali tako zelo ugoden.

 

Avto Pelko doo; 041 667 335 - Simon.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ima Pelko ?e kako drugo telefonsko ?tevilko? Rekel je, da bo avto danes, ga kli?em ob 17h in pravi da ma noro gu?vo in da me nazaj pokli?e, zdaj je pa nedosegljiv ?e cel ve?er. Mene pa zanima, ?e je ?e popravil ali ne, ker nujno rabim avto za ?ez vikend. Je to normalno, da je tako bolj neorganizirano glede tega?

 

Lp

Napisano

Ej...res ima noro gu?vo..te bo poklical..dela do ve?era..raje mu po?lji SMS...ponavadi dr?i besedo...to je njegova edina ?tevilka....lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Slovenci smo svetovni vrh. Ne fuzbal.  Alpinizem!   V alpinizmu nam ni nihče kos, edino Angleži še nekak držijo korak, pa še to samo zato, ker plezajo v navezah z našimi!     Aleš Česen tretjič prejemnik prestižnega zlatega cepina WWW.RTVSLO.SI Med letošnjimi prejemniki zlatega cepina, najvišjega priznanja za alpinistične dosežke na svetu, je tudi slovensko-britanska naveza Aleš...  
    • Mogoce je pa smrekca cnej na crni petek...
    • Da malo razrahljamo ozracje....na temo sovražnega govora sem jaz (seveda z ekipo, ki je delovala na podobnih podrocjih v evropi) imel direkten predlog naši vladi oz sekretarju in komisiji, ki so takrat imeli čez sistem e razpisov, e volitev itd.   Predlog: uzakonjena uporaba digitalnih certifikatov za prijavo na internet pa ni vazno a je 24 ur, forum, oddaja mnenj oz kakršno koli komentiranje na internetu. Ne samo za podrocje SLO ampak vsaj EU   Zakaj? - vsak se skriva za nadimki, ne samo enem ampak verjetno mnogimi in izliva svoje temne strani, podziga, izziva itdi td vsi vemo kako se ljudje pocutijo varne in pomembne skrite za internetnim alter egom... - vsak bi s certifikatom na internetu bil prisoten le s svojim imenom in priimkom. Vsak bi se obnašal drugače in odgovorno - vsak bi lahko imel le en dostop! - vsak takoj odgovarja s svojo pravo identiteto, tudi za sovražni govor - blokada pomeni res blokada in ne moznost da se nekdo pojavi spet samo z drugim loginom Itd itd   Vpeljava je ozredno enostavna, orodja obstajajo, uzakoniti je treba le da vsak ki posluje na SLO ozemlju mora za internetno prijavo omogociti prijavo s certifikatom....   E volitve in E referendum (kot dopolnilna moznost standardni opciji)   - glasovanje s certifikatom preko euprave - prihranki enormni, govorimo o destinah miljonov, glede na to da je vsak referendum baje miljoncek - moznost posvetovalnih glasovanj z ljudstvom pred formiranjem zakona... Itd itd   Takrat je bila na oblasti JJ vlada (tako je nanesel 4 letni kolobarski cikel...) verjamem pa da bi vsaka vlada podobno ugotovila:   Odgovori pred vsemi na sestanku brez sramu (medsebojna posvetovanja): - ja samo to pomeni da bi glasovali tudi mladi, to pa ni dobr za nas - sam pol ne moremo vec uporabljati glasil in forumov v naso korist, ker se bojo naši ljudje ustrasli - in pa se ena močna: pa na elektronske volitve ne moremo vplivat   Vse padlo v vodo po nekaj sestankih   Nasa (francoska) firma je tudi izdelala sistem vinjet na tablice na Madzarskem desetletja nazaj pred naso papirno vinjeto in po predstavitvi so bile ugotovitve da smo prepoceni (ni bilo prostora za podizvajalce)   Leto 2005. Vemo kdo je bil na oblasti in kdo je na koncu vpeljal vinjeto 2008.   Ampak ponavljam, vse vlade so bile, so in bodo enako delovale dokler bo Slovenija razklana kot je     Lahko pa nastejem tud predloge, ki smo jih desetletja poizkusali vpeljati za sistem izboljsanja cestne varnosti s poudarkom na avtosolah (sistemom ucenja in testiranja kandidatov)   Rezultat: denar>kakovosti
    • Ni se ekzaktnega termina ker se ni trajektov za 2026 ampak vsaj 10 dni Vježbam
    • Ja, seveda imam enako stališče - netoleranco za žaljive izjave drugih. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.