Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 21 urami je Alex napisal:

SpEkTr, tudi to ne bi bilo švoh za v avto. 😅

MUNIUREN-1pcs-Australia-Wool-Car-Seat-Covers-Front-Seat-Cushion-Flower-Style-Genuine-Fur-Winter-1.jpg

Kje se dobi? Takoj kupim! :ouje:

Napisano

To chow chow-a Kitajci oderejo, da lohk pol na tem sediš.

33112_1.png

Napisano

Zdravo

Eno malo vprašanje. Ko je avto hladen (jesenski padec temperatur) mi precej težko gre v 1. prestavo. Ga moram malo premigati, da zdrsne.

Pri segretem ni težav. Dela kot po maslu.

Kakšna ideja?

Mazda, 626, 2.0i, 💯 kw.

 

Hvala

Napisano
pred 8 urami je Strela napisal:

Zdravo

Eno malo vprašanje. Ko je avto hladen (jesenski padec temperatur) mi precej težko gre v 1. prestavo. Ga moram malo premigati, da zdrsne.

Pri segretem ni težav. Dela kot po maslu.

Kakšna ideja?

Mazda, 626, 2.0i, 💯 kw.

 

Hvala

 

Menjaj olje v menjalniku in namaži zajle vzvodovja. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tudi preveri, če imaš sploh zadostno količino olja v menjalniku, ker ko se segreje se razširi in mu morda ob hladnem le-tega primanjkuje?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Tudi preveri, če imaš sploh zadostno količino olja v menjalniku, ker ko se segreje se razširi in mu morda ob hladnem le-tega primanjkuje?

Zdaj ko je dež pa šalta kot Šumaher😳😳😳

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 8 minutami je Strela napisal:

Zdaj ko je dež pa šalta kot Šumaher😳😳😳

Malo črnega humorja; a kot Šumaher zdaj ali 10let nazaj?

Napisano
pred 3 minutami je Nejc1986 napisal:

Malo črnega humorja; a kot Šumaher zdaj ali 10let nazaj?

Vedno v najboljši luči 🌞

Napisano
On 10/1/2020 at 10:58 AM, mihaing said:

 

Dolge relacije...delam cca 55k km letno. Kot kaže prevelik napor za ta tip :)

 

Glede nivoja olja pa: nisem preverjal. Avto je bil dva tedna preden je zariban na A-cosmos na menjavi olja. Razen če so ti indijanci kaj zaj...kar se nebi čudil. Hmmmm

 

p.s. motor je iz tujine. Ne vem lokacije od kod. Se pozanimam. Zrihtal mi ga je Pelko preko vez (zato pa je ta clovek car ne ne prenese bremena nazaj na lastnima in to noro cenim), pa ta je še novejsi letnik in ima prevozenih samo 51.000km. Pa da vidimo

 

Ofak :o A so pozabili dihtungo od starega filtra pod novim filtrom olja in so dve naenkrat vodili v zarib? Ker te zgodbe sem že slišal... 

Napisano
pred 33 minutami je NevLado napisal:

 

Ofak :o A so pozabili dihtungo od starega filtra pod novim filtrom olja in so dve naenkrat vodili v zarib? Ker te zgodbe sem že slišal... 

Kako si to mislil,razloži prosim.:whatever:.

Napisano
pred 56 minutami je Bini napisal:

Kako si to mislil,razloži prosim.:whatever:.

 

Na oljnem filtru je gumijasto tesnilo oz.po domače dihtunga. 

Ta dihtunga se včasih močno prime gor in ostane na motorju, če mehanik ni pazljiv in samo zašraufa nov filter nazaj gor, imaš na koncu dve dihtungi na oljnem filtru, kar pa ob povečanem pritisku olja s curkom spušča olje. 

Sem že videl na lastne oči, k je pri nas tudi eden sodelavec bil nepazljiv, pod prostim tekom je blo vse normalno, ko pa je postavil avto ven iz delavnice da gre na testno vožnjo in malo bolj nabil gas, se je pa vlilo olje. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Res malo čudno. Avto je bil na servisu in  je kmalu za tem zaribal? 🤔

 

 

Napisano

To se dogaja v glavnem zaradi nakvalitetnih filtrov ker ostane guma na bloku motorja in zaradi tega ker ne namažejo gumo z oljem pred montažo.Če bi puščalo na fitru bi zaribal  v dveh dneh

Napisano
pred 46 minutami je SpEkTr napisal:

Pelko mi jutri tole zmontira.

2c4f9795836984b538ab66ef92e37442.jpg

Kaj boš znižal avto? 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja res je smešno.... 😋
    • Na cesti se cisto drugace peljejo.... Tako imenovani switchback ovinki sele pokazejo a mas tehniko ali ne.   Od izbire motorja do vsega ostalega. Prva napaka: se ustrasijo in zabremzajo. Druga napaka: noga. Vedno se da nogo blizje hribu dol. Tud ce gres desno kot v posnetku, das levo ..serpetine so vedno nagnjene z linijo hriba. Edino ce si Mario Kraljevic bo noga stran od hriba dost dolga
    • Ne, to so dodali... sem sam tud najprej ugibal a so to mesečne. Ampak za mesečne so previsoke za letne se mi je pa zdelo izredno nizko. Tko, da dejasnko res ne vem kakšen je smisel takega članka, kjer niti ne vemo kolk časa so zdomci delali tam, niti kakšne so imeli plače. Tko, da larifari vse skup in bi bilo bolje, da članka sploh ne bi objavljali. Razen, če je namen spravljati ljudi v slabo voljo, ker tistega oklepaja tam prej ni bilo.
    • Izgleda so popravili... ali pa sem jaz prej spregledal, da pise v naslovu, da gre za letne pokojnine ...  
    • V tele podatke ne moreš verjet. Družinski žal pokojni prijatelj je skoraj celo svojo kariero delal v Nemčiji v IBM-u kot vodja razvojnega oddelka. Imel je napovprečno nemško plačo pa zraven je še doplačeval za neke stebre in na koncu je bilo te penzije okoli 2500€. Klele pa govorijo o skoraj 6000€ povprečja. Taki plač nimajo Nemci, kaj šele pokojnin. Po podatkih je povprečna pokojnina moških v Nemčiji pod 1400€ neto, ženska pa celo samo dobrih 900€ neto. Tko, da tale članek je popolnoma nerealen in je res vprašanje čemu je namenjena taka manipulacija.   Kolikšno pokojnino dobiš, če 45 let delaš v Nemčiji N1INFO.SI Novi izračuni pokojnin v Nemčiji kažejo na zelo velike razlike med najnižjimi in najvišjimi pokojninami.   Aja fak, šele zdajle videl, da gre to za letne pokojnine... ja pol pa bo kar držalo. Dejansko so reveži tisti, ki so delali v tujini.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.