Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Meni dela generacije tko kot Alexova mazda. Enkrat na 250km enkrat tud na 170km.

150k km ima trenutno avto. Moram, potrkat brez zapletov do sedaj, ampak morm marca pri servisu rečt mehaniku naj mi malo preveri tudi ostale zadeve.

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 2 minutama je TiEn napisal:

Meni dela generacije tko kot Alexova mazda. Enkrat na 250km enkrat tud na 170km

To, da tako dela, je normalno. Ni isto, če narediš 500 km pri brzini 140 ali pa se jajcaš na kratke razdalje, v bistvu je problem, če pogosto ugašaš in vžigaš avto. Tudi če voziš po AC, ampak kratke razdalje. 

 

 

Napisano

Ja, ampak spet ni vse v AC. Ti lahko voziš agresivno po AC, lahko voziš 200 po ac, pa ne boš naredil 250kmh ampak precej manj. ... Vsako sunkovito pospeševanje, pač pripomore k temu, da se filter prej napolni. Še vedno je pa pomoje to precej boljže za celoten motor kot jajcanje po mestu.

 

Vrednost tega parametra PM_ACC_DSD mi še dandanes ni čisto jasna. Včasih prilete tja do 4g/l, včasih dober 1g/l.  Sem imel neke indice, da se ta vrednost znižuje, ko je motor bolj preluftan, bolj obremenjen, ni pa to še čisto 100%.

Napisano
pred 14 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, ampak spet ni vse v AC. Ti lahko voziš agresivno po AC, lahko voziš 200 po ac, pa ne boš naredil 250kmh ampak precej manj. ... Vsako sunkovito pospeševanje, pač pripomore k temu, da se filter prej napolni. Še vedno je pa pomoje to precej boljže za celoten motor kot jajcanje po mestu.

 

Vrednost tega parametra PM_ACC_DSD mi še dandanes ni čisto jasna. Včasih prilete tja do 4g/l, včasih dober 1g/l.  Sem imel neke indice, da se ta vrednost znižuje, ko je motor bolj preluftan, bolj obremenjen, ni pa to še čisto 100%.

Sej to sem v bistvu hotel napisati. Greš na AC, se po,15 km ustaviš na benzinski, da tankaš. Greš naprej, se spomne hčerka, da bi šla na wc. In tako se tudi na AC stalno lahko ustavljaš. 

 

 

Napisano

@SpEkTr Zanimiva ugotovitev glede EGRja.

Moja opažanja so da če zmanjšaš pretok EGRja se poveča razdalja do regeneracije, kar je v bistvu logično manj saj gre spet v motor.

Ko je motor mrzel motor je EGR zaprt, pri polnem gasu je pravtako EGR zaprt. 

Četudi ga na AC vozimo s polnim plinom, dela regeneracije prej, DPF pidi naraščajo hitreje. Tudi po eni strani logično ker bolj ga stiskaš bolj dimi. 

Aja, pa za krajše intervale so nekateri rešili z menjavo injektorjev, ker so spuščali je avto bolj dimil in posledično prej regeneriral. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hja, pri prejšnji mi je Pelko sčistil EGR pa še ni bilo dovlj. Tudi blindiranje ne. Mogoče bi rešilo zadevo, če bi menjal EGR, samo to nisem hotel.

Napisano

Včeraj obiskal Pelka, ko mi je delal mali servis na Geckotu, sem videl tudi 6-ko zadnje generacije brez motorja. Raje nisem spraševal o tej zadevi :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 11 urami je SpEkTr napisal:

Hja, pri prejšnji mi je Pelko sčistil EGR pa še ni bilo dovlj. Tudi blindiranje ne. Mogoče bi rešilo zadevo, če bi menjal EGR, samo to nisem hotel.

 

Jaz sem probal blindirat in se vklopi lučka, potem sem dal blendo z luknjico in so se regeneracije začele kasnej. 

Kako pa Pelko blindira?? 

Možno pa je da je kaj na tem da električni del EGRja ne pošilja prave podatke ECUju in zato spremeni regeracije. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Meni je takrat pelko dal notri plehek, ki ni pokril cele luknje, malo je bilo odprto, pa ni bilo nič boljše. Tako da..zanimivo :)

Napisano
pred 11 urami je Z M A J napisal:

Včeraj obiskal Pelka, ko mi je delal mali servis na Geckotu, sem videl tudi 6-ko zadnje generacije brez motorja. Raje nisem spraševal o tej zadevi :(

 

A dej :)

  • Haha 2
  • Začuden 1
Napisano
 
A dej
A Ni tvoj že zrihtano?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Evo, na italijanskem mazda forumu tudi podoben primer z motorjem. Kot sem lahko zasledil, je to tudi pri njih prvi primer. 

Objavljeno: 16.oktober 2020.

Sem kar prevedel, da boste razumeli vsi. 

"Pozdravljeni vsi.
Imam Mazdo 6 sw 2,2, 175 KM, automatik, letnik 2015.
Vedno je bila servisirana na Mazdinem uradnem servisu.Podaljšana 5 letna garancija je potekla junija 2020.
Pri 190.000 km se mi je naenkrat, brez opozorila rdeče lučke,na avtocesti avto zaustavil in se ni več prižgal. Do tega trenutka je avto normalno deloval.
Na servisu pravijo, da je treba motor komplet zamenjati (šla naj bi turbina,gred, menjalnik???) ... cena novega motorja je 14.000 evrov!!! 
Mazda mi je šla na roko in mi ponuja   približno 75% kritja stroškov. Tako bi moral jaz plačati 3.400 evrov. Ugotovili so, da ni bilo sploh več nobenega mazanja v motorju".

Če je tako, da je pripravljena Mazda kriti velik del stroškov po preteku garancije to pomeni, da jim je ta problem znan? 

Najbrž so res krive podložke in zabito sito. 

Dobro da vemo, kako je reagirala Mazda v Italiji. 

Če nič drugega, bo imel od sedaj naprej vsaj nov motor. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

14 Smukov nov motor, sestro mila? :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja to je nabijanje... 14 jurjev pač Mazdo motor ne stane, če je cel avto v najbolj oskubljeni verziji recimo 27 jurjev. Verjetno je realna cena motorja ene tolk kot bo ta model sam plačal, Mazda bo pa izpadla full cool.

33112_1.png

Napisano

Človek bi pričakoval, da bo Mazda naredila vpoklic oziroma vsakih 100.000 km na svoje stroške očistila te ventile in zamenjala podložke, ker gre očitno za neprimerno izvedbo (stvarno napako), ki nam povzroča ogromne stroške in nenazadnje kvari ugled tega proizvajalca avtomobilov.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napisano

To so bolj kot ne posamezni primeri in mora res it nekaj hudo narobe, da, se to zgodi. Kot sem napisal, to je prvi primer, da sem ga zasledil in je opisan na mazda forumu italia. 

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano

A pol pr obeh ketnah je samo potrebno preverit če sta pravilno napeti in nenačeti?

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Zanimivo bi bilo vedet, če bi 'Zlatko' kaj rešil oz omilil škodo..

Po moje ne. Tip je tudi v nadaljevanju napisal, da menjuje olje ob rednem servisu na vsakih 20Kkm.

Za moje pojme občutno preveč kolometrovmed servisi. Ne vem, če je upošteval procente ,ki kažejo izrabljenost olja. 🤔

 

 

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Zanimivo bi bilo vedet, če bi 'Zlatko' kaj rešil oz omilil škodo..

 

Hmh, nvm katerega Zlatkota misliš🤔

Če misliš tega k se trenutno pojavlja v medijih, dvomim da bi kaj rešil. 🙄😁🤪

  • Haha 3
  • Začuden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hmh, nisem našel nič pametnega glede tega Metabond Gold, ta Gold je baje ukinjen. Firma je iz Madžarske, na naši slovenski strani pa tudi ne najdem nekih ekstra podatkov kaj vsebuje,... razen "lepih" besed ala Topšop🤔

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še ena "lepotica"🧐...a ta je moja😊   Legendarna "Made in Japan" Makita 9404😍 Ena najboljših,če ne celo najboljša tračna brusilka na trgu...pač odvisno,kaj zahtevaš. Pri Makiti,ki je tradicionalno najmočnejša na trgu tračnih brusilk-ponujajo 7 različnih modelov na kabel+enega baterijskega-ima le en še močnejši model (9403),ki pa nima variabilne hitrosti,ga je težko postaviti "na glavo",in ima neugodneje postavljen izpuh odsesovanja. Po neodvisnih testih najmanj "on par" z Festool-ovim BS75,kateri pa v bistvu niti ni pravi Festool,ampak "dediščina" Protool-a,ki ga je Festool kupil/prevzel. Festool ima še malenkost preciznejši sistem okvirja,a je Makitin za to veliko robustnejši...bom okvir tudi dokupil,k bo prišel zelo prav pri brušenju parketa kuhinje🙄...mogoče tudi stojalo... Je težiščno perfektno zbalansiran,zelo močan z mirnim tekom,zelo težak (4,8kg)-ni treba pritiskati👍,kvaliteten 4m gumasti kabel,in izdelan kot tank-kompletno krogljično ležajen in z prepojenimi sintranimi bronastimi pušami za valje (je robustneje in bolj odporno na prah).Ima zelo impresivno odsesovanje prahu tudi brez sesalca oz. le z vrečko😲👍 Za ceno 225,9€😲 (Shoppster)-brez kovčka izjemno lepa cena😃...model 9404J je dražji,a v kompletu z kovčkom in vložkom,a jaz sem kovček že imel na zalogi od prej... Sem dokupil še rezervno vrečko za prah (10,9€) in vložek za MakPac-3 (3,99€)...a po vsej verjetnosti bom izdelal svoj vložek,ki bo bolje izkoristil prostor,bo imel dvojno dno za rezervne dele (ščetke,jermen),dodatno opremo in da bo več prostora tudi še za brusne trakove....skratka vse pospravljno na enem mestu.   Dost "klobase"...samo še slike in linki do videov😉   Nekaj o sintranih bronastih drsnih ležajih-mogoče za koga zanimivo🙄.   Andi-jev test Makite 9404     Tukaj še povzetek z ostalimi konkurenti: Bosch,AEG,DeWalt,Metabo,Festool,Hikoki,Luxtool,Triton,B&D,Ryobi,Einhell,Tacklife...    
    • https://www.rtvslo.si/okolje/prikljucni-hibridi-onesnazujejo-skoraj-toliko-kot-bencinski-avtomobili/760963
    • Nekdanji vladar Koroške se je zbudil iz doooolgega spanca, malo šel na ogled po svoji domovini, povprašal malo pri ljudeh itd ... Zgrožen je odšel nazaj na svoje mesto, kjer pa je na ves glas zavpil "prekleta banda, vedno na slabše vam gre..." in izdihnil... Ljudem pa ni bilo jasno, kaj ga je tako šokiralo, njegova 8 metrov dolga brada ali revščina, ki se dogaja tod okoli...  
    • Zanimiva je pametna ura Huawei GT 6 Pro, ki omogoča virtualno merjenje moči pri kolesarjenju (+- 15W), s tem, da ima zelo vzdržljivo baterijo. Cena je tudi prijazna ~380 €.   Huawei Watch GT 6 Pro review WWW.GSMARENA.COM The latest entry in the GT series combines updated activity tracking and excellent battery life alongside a premium build.  
    • Pride delavec Jože v šefovo pisarno in potoži: - "Šefe, a ne bi bil že čas, da mi povišate plačo? Saj delam pri vas že deset let za 800 evrov na mesec..." Šef se zasmeje, nalije Jožetu kozarček slivovke in začne: - "Poglej, Jože. Res zaslužiš 800 evrov na mesečno, kar je 9600 na leto. Ampak leto ima 365 dni. Od tega je 52 sobot in 52 nedelj. Pa imava le še 261 dni. Potem imaš še 28 dni dopusta in 5 dni si na bolniški, ostane le še 228 dni. Dan ima sicer 24 ur, ampak ti delaš le 8 ur, torej tretjino dneva, kar znese 76 dni. Če računava še 13 praznikov, ki so dela prosti, ostane le še 63 dni, kar je le dva dneva več, kot dva meseca dela na leto. No in kaj več še hočeš za dvomesečno delo? Saj zaslužiš skoraj 4800 evrov za mesec dela!"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.