Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

Ni? ne bo narobe z garancijo, ker noben ne bo vedel, da je olje bilo menjano. Z g. Pelkom sva se dogovorila, da ne bova resetirala ?tevca za servis, tako da bo on bele?il svoje parametre naprej, nemoteno. To prakso sem imel ?e pri nekaj novih avtih, in nikjer ni bilo problema z garancijo. Oljni filter bo original, na starem olju pa ne bo pisalo, da ni mazda factory, ampak shell. 

 

Pa tudi ?e bi kdo vedel, da je olje menjano, nima kaj re?t, ker za uveljavitev garancije ni potrebno servisiranje na poobla??encih. Pred?asna menjava olja pa je lahko za motor samo plus, tako da tu nima kaj zbrkati garancije. Iz izku?enj govorim. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo kaj komplicira? Takoj, ko se mi izte?e garancija, bom s servisi nadaljeval pri dr. Pelku, zato ne vidim problema, da bi mi on prvo olje zamenjal? Dogovorila sva se, da bom tudi vulkanizerske storitve pri njemu opravljal. Ne s preuranjenimi sodbami, prosim. 

 

P.S. Koliko pa sem o njem prebral na tem forumu, pa je tako bolj?i od ve?ine poobla??encev, tako da res ne vidim problema v tem, da njemu zaupam menjavo olja, in kasneje redne ali bog ne daj izredne servise. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni? ne bo narobe z garancijo, ker noben ne bo vedel, da je olje bilo menjano. Z g. Pelkom sva se dogovorila, da ne bova resetirala ?tevca za servis, tako da bo on bele?il svoje parametre naprej, nemoteno. To prakso sem imel ?e pri nekaj novih avtih, in nikjer ni bilo problema z garancijo. Oljni filter bo original, na starem olju pa ne bo pisalo, da ni mazda factory, ampak shell.

 

Pa tudi ?e bi kdo vedel, da je olje menjano, nima kaj re?t, ker za uveljavitev garancije ni potrebno servisiranje na poobla??encih. Pred?asna menjava olja pa je lahko za motor samo plus, tako da tu nima kaj zbrkati garancije. Iz izku?enj govorim.

Nekateri mazda servisi so zelo aktivni na fourumu ves....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simon mi je 1x to?no to razlagal, da ?e se uporabi originalen material in ob strokovni vgradnji, potem veljavnost garancije nikakor ni vpra?ljiva.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekateri mazda servisi so zelo aktivni na fourumu ves.... :)

 

Hvala bogu! 

Simon mi je 1x to?no to razlagal, da ?e se uporabi originalen material in ob strokovni vgradnji, potem veljavnost garancije nikakor ni vpra?ljiva.  :prstgor:

 

Jasno, kot beli dan  :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Lep pozdrav vsem skupaj, ze nekaj casa sem clan mazdinega foruma in sem prebral dosti zanimivih zadev, ga kr redno cekiram ce je kaj novega.

V kratkem se bom tudi uradno predstavil, ampak trenutno imam en problem

Imam mazdo 3 2007 dizel 2.0 motor z 143 km

In zadnje case se mi dogaja da med voznjo zacne v kabini piskat, vendar se nobena opozorilna lucka ne priziga, prvo sem mislil, da ni kaj narobe s kljucem oz kartico ki sluzi za odklepanje in zaklepanje avta, sem probal z obema karticama vozit in dogaja se enako, vcasih se piskanje zacne samo pri zavijanju v levo ali desno, vcasih samo ko vozim naravnost, danes pa je zacelo piskat tudi ko sem vozil v hrib.

Imam tudi posnetek ker sem snemal medtem ko je piskalo, ki ga prilagam spodaj.

Zanima me kaj bi gospod Pelko imel za povedat o temu pa tudi vasa mnenja me zanimajo.

Hvala vnaprej za bilo kako pomoc

 

 

P.s da se dodam, tako piska nekaj casa, potem piska hitreje in ?ez nekaj casa se ustavi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na sovoznikovem sede?u ima? torbo ali ruzak  :jupiii:

Edit, nisem poslu?al, ne ni zvok za nepripet pas....sorry


a ko piska je v levem ali desnem ?peglu kaka lu?ka pri?gana/utripa?


Pa poigraj se ?e s pal?ko za osvetlitev ?tevcev - pritisni in zavrti jo enkrat levo in potem ful na desno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo tole ni Mazdino piskanje... Si prvi lastnik? Ali si avto kupil od koga... ker bolj se mi zdi, da piska nekaj, kar je dodatno vgrajeno in ni del serisjke opreme... Vozim Mazde ze precej let in takega piskanja nisem slisal pri nobeni...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo tole ni Mazdino piskanje... Si prvi lastnik? Ali si avto kupil od koga... ker bolj se mi zdi, da piska nekaj, kar je dodatno vgrajeno in ni del serisjke opreme... Vozim Mazde ze precej let in takega piskanja nisem slisal pri nobeni...

Js sm drugi lastnik, kupljena v avtohisi v kopru.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js sm drugi lastnik, kupljena v avtohisi v kopru.

Imas kaj dodatno vgrajenega? Kaksen alarm, dashcam, naknadno vgrajene senzorje,... ali kaj podobnega?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa si mogoce izsledil iz kje prihaja zvok? Ce je karkoli aftermarket bos takoj vedel, ce bos sledil zvoku :). UUU zej sem se spomnu...TPMS. Jest sem imel isti zvok k mi je padel tlak v gumi. Preveri tlak in javi. Je pa meni poleg tega se utripala lucka za TPMS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa si mogoce izsledil iz kje prihaja zvok? Ce je karkoli aftermarket bos takoj vedel, ce bos sledil zvoku :). Jest osebno tudi prvic slisim tak zvok in tista palcka za osvetlitev stevca ima drugacen zvok...no vsaj pri sestki je drugacen.

Nisem izsledil od kje prihaja zvok, kolkor vem ni nic aftermarket noter, pa tudi nisem neki vesc kar se avta tice, je moja prva mazda in moj prvi dizel

To se je zacelo dogajati ko sem prsu iz dopusta iz bosne

Upam da bo Zmaj lahko posredoval mojstru da vidim kaj bo se on povedal.

 

Ps bom jutri pregledal tlak v gumah pa javil ce se se naprej ponavlja. Predvidevam da mazde tega letnika nimajo opozorilne lucke za tlak v gumah?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stevec imam vedno osvetljen na max

Ja in ko das na max naredi bip, in so primeri komse je zataknilo

Primer

 

https://youtu.be/RuJW5AguA7k

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa si mogoce izsledil iz kje prihaja zvok? Ce je karkoli aftermarket bos takoj vedel, ce bos sledil zvoku :). UUU zej sem se spomnu...TPMS. Jest sem imel isti zvok k mi je padel tlak v gumi. Preveri tlak in javi. Je pa meni poleg tega se utripala lucka za TPMS.

TPMS ima mogoce res podoben zvok... samo bi morala posvetiti se lucka...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.