Boss Napisano 18. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 18. oktober, 2020 Ta Zlatko zna dobr podmazat.... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 19. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 19. oktober, 2020 Metabond gold Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Aless Napisano 19. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 19. oktober, 2020 Hmh, nisem našel nič pametnega glede tega Metabond Gold, ta Gold je baje ukinjen. Firma je iz Madžarske, na naši slovenski strani pa tudi ne najdem nekih ekstra podatkov kaj vsebuje,... razen "lepih" besed ala Topšop🤔 1 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3 Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 19. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 19. oktober, 2020 Zdej je metabond eco vidim: Metabond Eco za dizel avtomobilske motorje in kombije WWW.METABOND.SI Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
scania Napisano 27. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 27. oktober, 2020 Gledam lovilce olja ki se vstavijo med oddušek povratnega voda hlapov. V tujini jih kar dosti vgrajuje v skyactive g motorje. Ima kdo kakšne izkušnje, mnenja, nasveti? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Bini Napisano 27. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 27. oktober, 2020 Pred eno uro je scania napisal: Gledam lovilce olja ki se vstavijo med oddušek povratnega voda hlapov. V tujini jih kar dosti vgrajuje v skyactive g motorje. Ima kdo kakšne izkušnje, mnenja, nasveti? Kako je pa drugače,kam grejo hlapi? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Aless Napisano 27. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 27. oktober, 2020 Oil catch can je koristna zadeva, še posebej priljubljena pri raznih tuningihkjer zaradi večjih obremenitev motorja prihaja do več oljnih hlapov. Za DI motorje pa folk to montira da poskuša zmanjšat problem pacanja sesalnih ventilov. Moje mnenje da škodi zihr ne, direktnih izkušenj pa nimam, edino na Hondi sem imel na ta oddušek namontiran mini zračni filterček prek katerega so hlapi šli v zrak. 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3 Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Bini Napisano 27. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 27. oktober, 2020 (urejeno) pred 12 urami je Aless napisal: Oil catch can je koristna zadeva, še posebej priljubljena pri raznih tuningihkjer zaradi večjih obremenitev motorja prihaja do več oljnih hlapov. Za DI motorje pa folk to montira da poskuša zmanjšat problem pacanja sesalnih ventilov. Moje mnenje da škodi zihr ne, direktnih izkušenj pa nimam, edino na Hondi sem imel na ta oddušek namontiran mini zračni filterček prek katerega so hlapi šli v zrak. Zakaj tako že tov.ni tako narejeno? Popravljeno 28. oktober, 2020 od Bini Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
NevLado Napisano 27. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 27. oktober, 2020 (urejeno) 54 minutes ago, Bini said: Zaktj tako že tov.ni tako narejeno? $$$ edit: Mentaliteta: kar ni res nujno, ne vgrajuj. Popravljeno 27. oktober, 2020 od NevLado 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dvorjan Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 12 hours ago, scania said: Gledam lovilce olja ki se vstavijo med oddušek povratnega voda hlapov. V tujini jih kar dosti vgrajuje v skyactive g motorje. Ima kdo kakšne izkušnje, mnenja, nasveti? Škoditi ne more. Jaz sem to nameraval narediti na 1.6 THP (PSA) motorju, ki je bolehal za isto težavo, pa je tako naneslo, da sem prej avto prodal. 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
scania Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 Jaz razmišljam da na 100000km dam čistit sesalne kanale in ventile potem pa vgradim to zadevo. Zdaj cenovni razpon je od 30€ pa do 200€, priporoča kdo kakšno znamko? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Bini Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 pred 11 urami je NevLado napisal: $$$ edit: Mentaliteta: kar ni res nujno, ne vgrajuj. Res ni nujno ampak reši problem! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
scania Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 Imam nove novice, sem govoril s kolegom ki dela na mazda servisu mehanik na mazdi še od časa Šerbineka v MB. Do sedaj se pri bencinskih motorjih nikoli ni pojavila napaka glede pacanja sesalnih ventilov in sesalnih kanalov, tudi sam ima cx5 G165 letnik 2014 z 210000km in ni še nikoli čistil sesalnih kanalov in ventilov. Priznal pa je da to delajo pri dizelskih izvedbah vedno pogosteje. Potem sem klical naokrog firme pri katerih sem že poizvedoval ceno za peskanje ventilov in sesalnih cevi ter jih povprašal koliko mazd bencinark skyactive so že peskali in odgovor je bil do sedaj nobene ampak bi se priporočalo. Ok grem dalje kličem kolega ki ima mazdo 3 letnik 2014-2015 G122 motor, trenutno prevoženih 190000km če je že peskal in podobno, odgovor ne nikoli nič samo redni servis to je to. Zdaj si naj pa vsak sam misli kaj in kako je glede tega, jaz bom na 100000km dal preventivno čistit sesalne kanale in ventile, že zaradi firbca kako izgleda. Glede lovilca olja bom pa probal poiskat nekoga ki ga ima na tem motorju pa da vidim (škodi ne koliko sem preučil zadevo, mogoče bi še dizlom prišlo bolj prav, glede na to da se vedno več teh težav pojavi na dizlu). Mnenja dobrodošla 2 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Bini Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 pred 6 minutami je scania napisal: Imam nove novice, sem govoril s kolegom ki dela na mazda servisu mehanik na mazdi še od časa Šerbineka v MB. Do sedaj se pri bencinskih motorjih nikoli ni pojavila napaka glede pacanja sesalnih ventilov in sesalnih kanalov, tudi sam ima cx5 G165 letnik 2014 z 210000km in ni še nikoli čistil sesalnih kanalov in ventilov. Priznal pa je da to delajo pri dizelskih izvedbah vedno pogosteje. Potem sem klical naokrog firme pri katerih sem že poizvedoval ceno za peskanje ventilov in sesalnih cevi ter jih povprašal koliko mazd bencinark skyactive so že peskali in odgovor je bil do sedaj nobene ampak bi se priporočalo. Ok grem dalje kličem kolega ki ima mazdo 3 letnik 2014-2015 G122 motor, trenutno prevoženih 190000km če je že peskal in podobno, odgovor ne nikoli nič samo redni servis to je to. Zdaj si naj pa vsak sam misli kaj in kako je glede tega, jaz bom na 100000km dal preventivno čistit sesalne kanale in ventile, že zaradi firbca kako izgleda. Glede lovilca olja bom pa probal poiskat nekoga ki ga ima na tem motorju pa da vidim (škodi ne koliko sem preučil zadevo, mogoče bi še dizlom prišlo bolj prav, glede na to da se vedno več teh težav pojavi na dizlu). Mnenja dobrodošla Mnenja nimam,bom pa spremljal kakšen bo rezultat tega čiščenja ventilov pri tvojem avtu in gdaj bo to me zanima? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 scania a ti maš benz? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
NevLado Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 29 minutes ago, scania said: Imam nove novice, sem govoril s kolegom ki dela na mazda servisu mehanik na mazdi še od časa Šerbineka v MB. Do sedaj se pri bencinskih motorjih nikoli ni pojavila napaka glede pacanja sesalnih ventilov in sesalnih kanalov, tudi sam ima cx5 G165 letnik 2014 z 210000km in ni še nikoli čistil sesalnih kanalov in ventilov. Priznal pa je da to delajo pri dizelskih izvedbah vedno pogosteje. Potem sem klical naokrog firme pri katerih sem že poizvedoval ceno za peskanje ventilov in sesalnih cevi ter jih povprašal koliko mazd bencinark skyactive so že peskali in odgovor je bil do sedaj nobene ampak bi se priporočalo. Ok grem dalje kličem kolega ki ima mazdo 3 letnik 2014-2015 G122 motor, trenutno prevoženih 190000km če je že peskal in podobno, odgovor ne nikoli nič samo redni servis to je to. Zdaj si naj pa vsak sam misli kaj in kako je glede tega, jaz bom na 100000km dal preventivno čistit sesalne kanale in ventile, že zaradi firbca kako izgleda. Glede lovilca olja bom pa probal poiskat nekoga ki ga ima na tem motorju pa da vidim (škodi ne koliko sem preučil zadevo, mogoče bi še dizlom prišlo bolj prav, glede na to da se vedno več teh težav pojavi na dizlu). Mnenja dobrodošla Moje mnenje? Ne pipaj motorja dokler dela, sploh pa glede na to, kar si gor napisal. 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
scania Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 Spektr bencinarko 165 imam ja. Nevlado saj to je to, ampak saj ves vcasih lahko s preventivo kaj hujsega preprecis. Bini februarja bo stara 3leta zdaj pa imam 65000km tako da kaksno leto in pol. 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 pred 10 minutami je scania napisal: Spektr bencinarko 165 imam ja. Nevlado saj to je to, ampak saj ves vcasih lahko s preventivo kaj hujsega preprecis. Bini februarja bo stara 3leta zdaj pa imam 65000km tako da kaksno leto in pol. Se pravi, kaj je dobro narediti preventivno na dizel motorjih in kdaj, pri približno koliko kilometrih? Sam imam trenutno prevoženih 51000 km. Bilo bi lepo, da imamo napisano po točkah, kaj je priporočljivo narediti in približno kdaj. 🤔 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Bini Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 pred 22 minutami je scania napisal: Spektr bencinarko 165 imam ja. Nevlado saj to je to, ampak saj ves vcasih lahko s preventivo kaj hujsega preprecis. Bini februarja bo stara 3leta zdaj pa imam 65000km tako da kaksno leto in pol. Kakšno imaš porabo,če ni skrivnost? pred 9 minutami je Alex napisal: Se pravi, kaj je dobro narediti preventivno na dizel motorjih in kdaj, pri približno koliko kilometrih? Sam imam trenutno prevoženih 51000 km. Bilo bi lepo, da imamo napisano po točkah, kaj je priporočljivo narediti in približno kdaj. 🤔 In to napisat v servisno knjigo ! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
scania Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 pred 1 minuto je Bini napisal: Kakšno imaš porabo,če ni skrivnost? Povprečje imam 7litrov je pa res da se vozim sedaj 8km v službo. Če pa grem na daljšo turo je pa okoli 6,5 litrov. Sem ga pa z obcutkom spravil ze na 5,9 litrov ampak raje malo dinamike je bolje za avto 🙂 . 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
scania Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 (urejeno) pred 38 minutami je Alex napisal: Se pravi, kaj je dobro narediti preventivno na dizel motorjih in kdaj, pri približno koliko kilometrih? Sam imam trenutno prevoženih 51000 km. Bilo bi lepo, da imamo napisano po točkah, kaj je priporočljivo narediti in približno kdaj. 🤔 Moje mnenje za vzdrževanje skyactive motorjev od 2012 naprej: menjava olja na makimalno 15000km ali eno leto (bencinar in dizel) vsakih 100000km menjava podložk na injektorjih (dizel) vsakih 100000km čiščenje sita na oljni črpalki (dizel) vsakih 150000-200000km peskanje sesalnih ventilov in sesalnih kanalov (bencinar n dizel) vsakih 200000-250000km kontrola obeh pogonskih verig. (bencinar in dizel) Popravljeno 28. oktober, 2020 od scania 1 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 pred 7 minutami je scania napisal: Moje mnenje: menjava olja na makimalno 15000km ali eno leto (bencinar in dizel) vsakih 100000km menjava podložk na injektorjih (dizel) vsakih 100000km čiščenje sita na oljni črpalki (dizel) vsakih 150000-200000km peskanje sesalnih ventilov in sesalnih kanalov (bencinar n dizel) vsakih 200000-250000km kontrola obeh pogonskih verig. (bencinar in dizel) Se strinjam. To bi bilo lahko v kaki novi, posebni temi temi napisano z odebeljenimi črkami. Tako bi lahko vsak takoj našel, kaj je pametno postoriti, da ne bo kakih problemov. 2 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
50keda Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 Ma tele sesalne ventile bi se dalo z endoskopsko kamero fajn pogledat,. Nekje smo se že to menl. Tam takoj vidiš, al je zapacan al ni Definitvno pa kar je napisal scania daje dokaj smisel. se sam nekako strinjam. Za samo olje v bencinarju. Pa upam, da bomo vedeli povedati kaj več čez kakšen mesec. Se z @Aless pripravljava na analize, upam da boma ob teh slo ukrepih uspela to izvest 2 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Aless Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 Mislim da bi bili smiselno to debato prestavit v svojo temo, ker v tej temi se bo izgubila in noben ne bo listal 60strani🙄 Drugače pa se steinjam z scania glede priporočil preventivnih ukrepov, dodal bi še čiščenje EGR-ja in kontrola pacanja sesalnega dela z endoskopsko kamerco, da se preveri ali je potrebno čiščenje ali ne, na cca100kkm. Pol se dobi občutek kako je stanje in kaj narest naprej. Glede pacanja ventilov je pa tak da dosti ljudi itak ne pozna tega problema. Kot sem enkrat že napisal pa je ta problem bolj dolgoročni, itak se te obloge nalagajo postopoma in avto postopoma izgublja moč, najbolj očitno pri NA motorjih, turbo motorji še lahko to malo izenačijo z pritiskom zato izguba moči ni takp očitna. Naslednja faza do katere lahko pride če je teh oblog preveč je da se sesalni ventili ne zapirajo do konca in posledično so delno malenkost odprti tudi med samo eksplozijo v valju, kar privede do pregrevanja sesalnih ventilov in ventili lahko zgorijo, takrat pa je opravilo že dosti dražje kot čiščenje. Najdo sem en dober report o tej temi glede Mazdinih SkyactiveG motorjev, samega PCV sistema, oilcatch cana... Glede firme pa iz tuning scene priporočajo firmo Mishimoto, saj če je separator noter vredu narejen je pomoje vseeno glede firme. There’s Nothing Positive About the 2.0L SkyActiv PCV System! | JBR Blog WWW.JAMESBARONERACING.COM 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3 Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
scania Napisano 28. oktober, 2020 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2020 Aless z endoskopsko kamero dostopaš za dušilno loputo ali kje drugje? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.