Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Z rdečo oljno lučko NIKAMOR več naprej, razen z avtovleko do serviserja.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 1. 9. 2020 ob 21:43 je drwex napisal:

Pozz. Prizgala se mi jelucka na mazdi cx5 2015 d 2.2.

Olja je zadosti, ko sem avto ugasnil in prizgal po parih min. je lucka ugasnila. 

Lahko peljen v sluzbo al je konc

Na mrzlem avtu ali ko stoji najmanj pou ure poglej nivo olja. Če je olja dovolj, zna bit, da se je kak filter zabil ali kaj podobnega. Težko verjamem, da bi bil po 5 letih kriv senzor pritiska olja.

Kaj pa tole?

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

Olje v hladilni tekočini.

 

Na moji Mazda3 GTA 2.0 bencin se je pojavilo olje v hladilni tekočini, na "stropu" ekspanzijske posode je majoneza, v eskpanziji se na hladilni tekočini vidi oljni film. Ni videt, da bi hladilna tekočina prehajala v olje, pokrov olja nima nobenih sledov hladilne tekočine

 

Olje sicer pije že od novega, tako da tu nisem opazil kaj hudo posebnega. Zdaj sem imel nekaj daljših voženj (2x LJ-KP-LJ, 2x LJ-MB-LJ), pa gre avto v redu, le tole z oljem v hladilnem sistemu me pa ornk skrbi.

 

Je to težava s tesnilom glave? Kolikšen strošek lahko pričakujem v tem primeru, da takoj začnem na stran dajat :)

Je lahko kaka druga fora?

 

Vnaprej hvala za priporočila in pomoč!

Jože

Popravljeno od JoeJoe
Napisano

Če je vozilo prej dalj časa mirovalo, je lahko "smetanca" menda tudi od tega.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
1 hour ago, Brane said:

Hladilnik olja  prekontrolirat najprej

 

OK, tole je videt precej cenejše in preprostejše od menjave tesnila glave :) To sicer vabi v "dajmo zamenjat, pa bomo potem vidli", ampak "na srečo" nimam več možnosti sam kaj dosti šraufat :)

 

 

11 minutes ago, Z M A J said:

Če je vozilo prej dalj časa mirovalo, je lahko "smetanca" menda tudi od tega.

 

Uf, ne, ta avto se vozi, nema stanja, konjički morjo delat :)

 

A se da preverit, ali gre za tesnilo glave ali hladilnik olja, brez da karkoli razdiram?

Napisano

Pelko bi zagotovo našel rešitev; 041 667 335 (če se ne javi, potem najboljše pisati SMS, da pokliče nazaj).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vidim, da je začelo olje puščat, kar je po svoje fajn, bo lažje videt, kaj je šlo k vragu in upam, da je res "samo" hladilnik za olje :)

Bo moral mojster povedat, samo organizirat se moram :)

Napisano

Pelko rihta mojo pridobitev. Možakar na mestu kot se spodobi v vseh rečeh.

 

Ko že človek misli, da je našel končno svoj voz kateri ustreza po vseh kategorijah in dolgih letih slabih izkušenj z drugimi znamkami, lepo mazda zariba...časi Yugov so nazaj

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je mihaing napisal:

Pelko rihta mojo pridobitev. Možakar na mestu kot se spodobi v vseh rečeh.

 

Ko že človek misli, da je našel končno svoj voz kateri ustreza po vseh kategorijah in dolgih letih slabih izkušenj z drugimi znamkami, lepo mazda zariba...časi Yugov so nazaj

Prav zaribala ti je?

Napisano

Ojnični zaribal in razmetal po motorju, gred razbilo...ah. 

 

Je izdelek na voljo pri Pelku za ogled japonske mojstrovine :)

 

@ brane: kako pa lahko pazim na ojnicne lezaje. Naj jih božam al? Ali kar prevenzivno menjam kar tako pri avtomobilu za 40k EUR?

Napisano
pred 15 minutami je mihaing napisal:

Ojnični zaribal in razmetal po motorju, gred razbilo...ah. 

 

Je izdelek na voljo pri Pelku za ogled japonske mojstrovine :)

 

@ brane: kako pa lahko pazim na ojnicne lezaje. Naj jih božam al? Ali kar prevenzivno menjam kar tako pri avtomobilu za 40k EUR?

Kateri avto in letnik? 

 

 

Napisano (urejeno)

Mazda 6, 2.2 175 AWD, avtomat, letnik 2016. Prevozenih 150k km.

 

Vsaj nimam skrbi sedaj, da Pelko ne bo uredil kot je treba. Čakam na drug motor iz tujine.

Popravljeno od mihaing
Napisano
pred 1 minuto je scania napisal:

Kaj pa je vzrok? ketna za oljno črpalko verjetno?

Po moje je bolj problem kot pri prvih modelih, ko se je isto to dogajalo. Sem mislil, da je to preteklost in da so to uredili. 😕

 

 

Napisano
pred 26 minutami je Alex napisal:

Po moje je bolj problem kot pri prvih modelih, ko se je isto to dogajalo. Sem mislil, da je to preteklost in da so to uredili. 😕

@Alexbo treba počasi menjat za pravi motor, ni druge.:whatever:  :prstgor:

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Moje mnenje: če bi imel dizla bi pri 150000km preventivno menjal obe ketni, da sem miren, ker nenazadnje 35000€ za avto pa da mi zaradi takšne bedarije pihne, ni šans. Oljno sito bi pa na 70000km pregledal magari z boreskopom, kljub temu da že tako ali tako na 10000km olje menjujem.

 

Žalostno da se to dogaja, ampak če si sam ne pomagaš od servisa ni nič, nebodo nič krili

Napisano

Saj pri prvi generaciji 6-k  je bilo podobno. Mašine so zaribavale kar po tekočem traku, dokler niso uporabniki na raznih mazda  forumih sami ugotovili, da so krive navadne bakrene podložke za 10€.Ko se je to začelo reševati tega sploh ni bilo več. Razen pri tistih, ki nikoli ne pogledajo nivoja olja in tega niso ugotovili. Vozili so se naprej, čeprav je nivo olja padel pod min. In, ko se je prižgala rdeča lučka od olja, je bilo že prepozno.

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Največja ironija se mi zdi, da folk ki dela/je delal v/za zavarovalnice, ki so ljudi najbolj nategnile in pokradle, potem priča o drugih
    • Mati gre z otrokom v restavracijo. Sin nenadoma vzame kovanec in ga pogoltne. Zatakne se mu v grlu. Mati vstane in s trepljanjem po hrbtu poskuša doseči, da bi ga sin izpljunil. Pristopijo še drugi in otroka obračajo in ga tolčejo po hrbtu.  Brez uspeha. Otrok je pomodrel in začel kazati znake zadušitve. Mati obupano kriči in roti za pomoč. Izza bližnje mize se dvigne Klemen Boštjančič in povsem mirno, brez besed, sname otroku hlače, čvrsto zgrabi njegova majhna moda in jih odločno, sunkovito, boleče potegne navzdol. V obupnem tuljenju otrok izpljune kovanec, Klemen pa se mirno vrne k obedu.  Po daljši zgroženosti, osuplosti, začudenosti in na koncu sreči, mati stopi do gospoda, ki je rešil življenje sinu. Vpraša ga: - "Ste vi zdravnik?" - "Ne gospa, sem pa profesionalec, ki to počne vsak dan." - "Kako?" - "Sem slovenski minister za finance. Toliko časa stiskam slovenske državljane za jajca, da izpljunejo sleherni cent..."
    • Če jaz to prav razumem, je večji dobiček (selitev proizvodnje v državo s cenejšo delovno silo) firmo spravil v bankrot...   Podjetje, ki proizvaja priljubljene sesalnike, gre v stečaj SIOL.NET Ameriško podjetje iRobot, ki ima v lasti pametne robotske sesalnike Roomba, je zaradi konkurence iz Kitajske in visokih carin vložilo zahtevo za zaščito pred stečajem, poroča BBC. Lastništvo podjetja bo tako...     Kakorkoli, dejstvo je, da če kupiš aparat za 480€, je narejen v Vietnamu, če ga kupiš pa za 180€, je narejen pa na Kitajskem: v vsakem primeru neki poševnooki, ki delajo za pest riža in ki delajo, kakor delajo - o kvaliteti ne bi...    
    • Bombončki, bombončki... za naivne. Je tebi in meni in vsem ostalim za časa svoje "vladavine"že toliko pobral, da je teh par centov blažev žegen. 😉   Itak.👍
    • Ja, pa da še nas napadejo nabasani vodkarji.  Je tako bolje,ker "vidijo"v naši svojo zastavo in nam dajo mir. 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.