Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

@Andraž, daj kontaktiraj Pelka, sem prepričan, da ti bo uspel rešiti težavo; 041 667 335 (Simon), ima pa telefon stalno zaseden, lahko tudi e-pošta; avto.pelko@gmail.com

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozz. Prizgala se mi jelucka na mazdi cx5 2015 d 2.2.

Olja je zadosti, ko sem avto ugasnil in prizgal po parih min. je lucka ugasnila. 

Lahko peljen v sluzbo al je konc

Napisano

Z rdečo oljno lučko NIKAMOR več naprej, razen z avtovleko do serviserja.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 1. 9. 2020 ob 21:43 je drwex napisal:

Pozz. Prizgala se mi jelucka na mazdi cx5 2015 d 2.2.

Olja je zadosti, ko sem avto ugasnil in prizgal po parih min. je lucka ugasnila. 

Lahko peljen v sluzbo al je konc

Na mrzlem avtu ali ko stoji najmanj pou ure poglej nivo olja. Če je olja dovolj, zna bit, da se je kak filter zabil ali kaj podobnega. Težko verjamem, da bi bil po 5 letih kriv senzor pritiska olja.

Kaj pa tole?

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

Olje v hladilni tekočini.

 

Na moji Mazda3 GTA 2.0 bencin se je pojavilo olje v hladilni tekočini, na "stropu" ekspanzijske posode je majoneza, v eskpanziji se na hladilni tekočini vidi oljni film. Ni videt, da bi hladilna tekočina prehajala v olje, pokrov olja nima nobenih sledov hladilne tekočine

 

Olje sicer pije že od novega, tako da tu nisem opazil kaj hudo posebnega. Zdaj sem imel nekaj daljših voženj (2x LJ-KP-LJ, 2x LJ-MB-LJ), pa gre avto v redu, le tole z oljem v hladilnem sistemu me pa ornk skrbi.

 

Je to težava s tesnilom glave? Kolikšen strošek lahko pričakujem v tem primeru, da takoj začnem na stran dajat :)

Je lahko kaka druga fora?

 

Vnaprej hvala za priporočila in pomoč!

Jože

Popravljeno od JoeJoe
Napisano

Če je vozilo prej dalj časa mirovalo, je lahko "smetanca" menda tudi od tega.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
1 hour ago, Brane said:

Hladilnik olja  prekontrolirat najprej

 

OK, tole je videt precej cenejše in preprostejše od menjave tesnila glave :) To sicer vabi v "dajmo zamenjat, pa bomo potem vidli", ampak "na srečo" nimam več možnosti sam kaj dosti šraufat :)

 

 

11 minutes ago, Z M A J said:

Če je vozilo prej dalj časa mirovalo, je lahko "smetanca" menda tudi od tega.

 

Uf, ne, ta avto se vozi, nema stanja, konjički morjo delat :)

 

A se da preverit, ali gre za tesnilo glave ali hladilnik olja, brez da karkoli razdiram?

Napisano

Pelko bi zagotovo našel rešitev; 041 667 335 (če se ne javi, potem najboljše pisati SMS, da pokliče nazaj).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vidim, da je začelo olje puščat, kar je po svoje fajn, bo lažje videt, kaj je šlo k vragu in upam, da je res "samo" hladilnik za olje :)

Bo moral mojster povedat, samo organizirat se moram :)

Napisano

Pelko rihta mojo pridobitev. Možakar na mestu kot se spodobi v vseh rečeh.

 

Ko že človek misli, da je našel končno svoj voz kateri ustreza po vseh kategorijah in dolgih letih slabih izkušenj z drugimi znamkami, lepo mazda zariba...časi Yugov so nazaj

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je mihaing napisal:

Pelko rihta mojo pridobitev. Možakar na mestu kot se spodobi v vseh rečeh.

 

Ko že človek misli, da je našel končno svoj voz kateri ustreza po vseh kategorijah in dolgih letih slabih izkušenj z drugimi znamkami, lepo mazda zariba...časi Yugov so nazaj

Prav zaribala ti je?

Napisano

Ojnični zaribal in razmetal po motorju, gred razbilo...ah. 

 

Je izdelek na voljo pri Pelku za ogled japonske mojstrovine :)

 

@ brane: kako pa lahko pazim na ojnicne lezaje. Naj jih božam al? Ali kar prevenzivno menjam kar tako pri avtomobilu za 40k EUR?

Napisano
pred 15 minutami je mihaing napisal:

Ojnični zaribal in razmetal po motorju, gred razbilo...ah. 

 

Je izdelek na voljo pri Pelku za ogled japonske mojstrovine :)

 

@ brane: kako pa lahko pazim na ojnicne lezaje. Naj jih božam al? Ali kar prevenzivno menjam kar tako pri avtomobilu za 40k EUR?

Kateri avto in letnik? 

 

 

Napisano (urejeno)

Mazda 6, 2.2 175 AWD, avtomat, letnik 2016. Prevozenih 150k km.

 

Vsaj nimam skrbi sedaj, da Pelko ne bo uredil kot je treba. Čakam na drug motor iz tujine.

Popravljeno od mihaing
Napisano
pred 1 minuto je scania napisal:

Kaj pa je vzrok? ketna za oljno črpalko verjetno?

Po moje je bolj problem kot pri prvih modelih, ko se je isto to dogajalo. Sem mislil, da je to preteklost in da so to uredili. 😕

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz se pa strinjam s tem in bi bil navdušen, če bi država to prepoznala kot ekološko in pomagala s kakšnimi davčnimi olajšavami. Bi bil učinek boljši kot npr. 'elektromobilnost'.   Zakaj?   Ne bi rad delal kakšne hude reklame, ampak iz prve roke vem, da Honda CB125F je v bistvu malo večji moped z 9 kW. Brez težav zmore 95 km/h, če imaš dovolj prostora, jo spraviš na 105 km/h. Kar pomeni, da je povsem zadosti za mestni in primestni promet, ni pa neki drkalnik ali dolgoprogaš. Torej, da se en (ali pa morebiti dva) človek vozi v službo in nazaj ter kdaj po manjših nakupih, je povsem zadosti velik in zadosti zmogljiv. In tudi kakšnega mulca iz šole lahko pripelješ domov... In iz prve roke vem, da pri mestni rabi ter vožnji po hribih z enim rezervoarjem (12 do 12,5 litra) naredi 700 km.    Sicer bom zdaj ugibal (in bi bil hvaležen komu, ki to zna, da izračuna in dokaže), da če vzamemo v račun vse izpuste (ne samo CO2, ampak tudi ostale pline, onesnaženo vodo, ... ...), ki nastajajo že pri proizvodnji vozila in nato med življenjsko dobo in na koncu razgradnjo, pa če vračunamo še vso energijo, ki jo porabimo za proizvodnjo in razgradnjo, je en tak močnejši moped za okolje najbolj prijazen. Poleg tega skrajšuje kolono (dva motorja sta lahko vštric in zasedeta 3 tekoče metre ceste, dva avta sta pa en za drugim in zasedeta vsaj 10 tekočih metrov ceste...), kar pomeni bolj tekoč promet.   Ja, motoristi so "na prostem" in odvisni od vremena. Ampak spodobna motoristična obleka brez težav zdrži pol ure naliva. Pol ure mestnega in primestnega prometa je pa že kar razdalja: iz Ljubljane je to Kranj, Kamnik, Višnja Gora, Turjak, Logatec, ... ... ...   En tak močnejši moped skupaj s kovčkom za čelado in spodobno motoristično obleko vključno s čelado in škornji dobiš za 4.500€. Če bi država to prepoznala kot eko-mobilnost in dala davčno olajšavo, bi zadevo dobili že za 3.500€. In če bi še na cestah uredili, da bi motoristi lahko šli mimo kolone do semaforja, bi pa že marsikoga zamikalo... Pa bi bilo za okolje precej boljše kot dvo-tonska baterijska vozila...
    • Očitno nisem samo jaz takega mnenja!   Danes sodelavka razlaga, da so ji na banki odobrili kredit in da bo končno lahko kupila avto.   Ta sodelavka zdaj vozi Forda. In se ji bo zdaj končno izpolnila želja, da si kupi avto...
    • Kdor dela, greši...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.