Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tale zastonjkarska zgodba se končuje. Sicer je bilo pa to jasno takoj, ko bo v uporabi dovolj EV-jev. Ampak cifre pa so, da te sezuje.

 

Mi je pa smešno kake buče prodajajo, da je povprečna poraba EV-ja 17kWh/100km. Jaz uporabljam različne električarje pa pod 20kWh/100km težko prideš. Pri 130km/h se cifra giblje tam nekje med 25 (avtomobili) - 28kWh/100km (SUV-i).

 

Torej pri 130 na uro bo pri 22kW polnjenju 6,5€, kar je skoraj enako kot pri dizelašu. Mazda 6 dizel porabi pri tej hitrosti 6l/100km, kar je pri današnjih cenah okoli 7€. Se pravi tam tam.

 

Pri hitrih polnjenjih pa 12€ oziroma pri najhitrejšem celo 18€.

 

Da se ti EV splača moraš dejansko polnit doma pri tem pa je zelo dobro, da imaš oreng veliko baterijo, ker recimo tale od Mazde MX-30 je s 35kWh pač smešno mejhna za resno uporabo, saj iz Ljubljane prideš jedva do Bleda in nazaj po omejitvah.

 

 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Norvezani se sedaj tolcejo po glavi. To je drzava ki je polna tesel, ki so bile subvencionirane. Te periode je sedaj mimo.....stroski so sedaj vecji kot s klasiko, po vrh vsega sedaj placujejo se veliko vecje cestnine, ker so ravno zaradi elektricarjev uvedli obrabo cest na težo avtov.

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano

Zadnje čase opažam, da se je trend pri EV obrnil v smer vozil z veliko močjo in realno porabo >> 30kWh/100 km (Porsche Taycan, Audi ..), kar je verjetno v nasprotju z idejo o globalni zmanjšani energetski porabi; to elektriko je pač potrebno nekje proizvesti, ne gre vse z obnovljivo energijo. 

Je pa res, da je to še vedno manj, kot porabijo vozila z diesel motorji, D2 je cca 9,8 kWh/l, torej pri porabi 6l/100 km cca 60 kWh/100 km.

Ja,cena 1kWh elektrike na hitrih polnilnicah ni poceni, kot zgeda na prvi pogled.

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Dolgoročno bomo še pogrešali naše dizel motorje, ko bo šla cena elektrike v nebo. Po moje ne bo sama elektrika v avtih  ampak razni hibridi bodočnost. Vsaj sam bi prej zaupal kombinaciji in bi bil bolj miren, ko bi šel na pot. In bi recimo vozil po avtocesti na klasična goriva po mestu (za v službo recimo) pa na elektriko. 

 

 

Napisano
pred 5 urami je Carot napisal:

Zadnje čase opažam, da se je trend pri EV obrnil v smer vozil z veliko močjo in realno porabo >> 30kWh/100 km (Porsche Taycan, Audi ..), kar je verjetno v nasprotju z idejo o globalni zmanjšani energetski porabi; to elektriko je pač potrebno nekje proizvesti, ne gre vse z obnovljivo energijo. 

Je pa res, da je to še vedno manj, kot porabijo vozila z diesel motorji, D2 je cca 9,8 kWh/l, torej pri porabi 6l/100 km cca 60 kWh/100 km.

Ja,cena 1kWh elektrike na hitrih polnilnicah ni poceni, kot zgeda na prvi pogled.

 

 

Ja tale podatek sem že videl in je vedno namenjen manipulaciji ter poveličevanju EV-jev. Namreč ne pove ničesar pametnega le to, da boža ego kupcev EV-jev. Za lastništvo te v končni fazi zanima le in samo kolk te zadeva na koncu stane ne pa to, da je izkoristek ICE motorjev pač le tam v rangu nekje 30% medtem ko je EV nekje okoli 90%.

 

Ampak dejansko je verjetno za te čase najboljša izbira PHEV. Lahka baterija s kapiciteto nekje za 40km vožnje, kar zadošča večini uporabnikov za dnevne migracije po mestih. Za vse ostale vožnje pa skrbi ICE motor, ki omogoča normalno mobilnost in skupaj z elektromotorjem niža porabo.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Na začetku sem bil kr navdušen na električnimi avti, zadnje čase pa me kr mineva.

Električarji so absoluto predragi, majhen domet, vprašljivo dolgoročno trajanje baterij, extra dolgo polnjenje,...zdaj še dražje polnilnice... Kaj na koncu ostane v prid električarjem?? 🤔

Edina prednost je če imaš svojo sončno elektrarno in dosti vožnje po mestu, takrat se res voziš skoraj zastonj. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Prvi EV, ki mi je celo všeč pa še Audi za povrh. 😲

 

 

33112_1.png

Napisano
cf4d6075cbaec3d0ed10-izpusti-co2-predpis
SIOL.NET

Evropska unija se odloča, ali naj prihajajoči emisijski standard Euro 7 začne nadzorovati realne izpuste emisij kar neposredno iz avtomobila skozi njegovo celotno obdobje uporabe. Nova pravila bi lahko imela...

Mogoče ni ravno prava tema, ampak s5 protežiranje e vozil ... ti birokrati v Bruslju res izgubljajo stik z realnostjo.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Men se slabša kot kaže... EV pa še SUV za povrh. AMpak tale KIA EV6 dejasnko celo zgleda, performance in domet pa na nivoju superšportnikov. Ampak takle SUV bi pa celo imel. sramezljiv

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Men se slabša kot kaže... EV pa še SUV za povrh. AMpak tale KIA EV6 dejasnko celo zgleda, performance in domet pa na nivoju superšportnikov. Ampak takle SUV bi pa celo imel. sramezljiv

 

 

To ti je všeč zato ker hočes zmagati na poraba izzivu. Pa zato k nima prečk.

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 4 urami je Nejc1986 napisal:

To ti je všeč zato ker hočes zmagati na poraba izzivu. Pa zato k nima prečk.

 

AMpak res... k nima prečk zgleda dejansko OK. Šele zdajle opazil, da jih nima, ker me ni nič motilo (ok mogoče bočna linija stekel je malce wierd)

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Sem šele sedaj pogledal do konca video. To stvarco bi pa imel tudi jaz. Prvi električni SUV avto (poleg Porshea in audija) ki je lep, zmogljiv, uporaben...se moram it še enkrat testirat za kovid. 🤔

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Če si pravilno razlagam ima Mazda dosti efektivni pogonski sklop in majhno porabo ... najbolj požrešen pa je bil na testu vw.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
dne 13. 2. 2021 ob 15:00 je Alex napisal:

Dolgoročno bomo še pogrešali naše dizel motorje, ko bo šla cena elektrike v nebo. Po moje ne bo sama elektrika v avtih  ampak razni hibridi bodočnost. Vsaj sam bi prej zaupal kombinaciji in bi bil bolj miren, ko bi šel na pot. In bi recimo vozil po avtocesti na klasična goriva po mestu (za v službo recimo) pa na elektriko. 

Tako je, stavim na priključni hibrid.

Osebno bi potreboval vozilo s katerim naredim do 150km na elektriko, kar bi več kot zadostovalo moji klasični dnevni vožnji v službo in manjše aktivnosti po mestu, za vse ostalo (izleti, morje...) pa mi je čisto vseeno koliko bencina pokurim, saj ne grem vsak dan na daljšo vožnjo. Predvidevam, da večino lastnikov naredi največ km zaradi vožnje v službo in temu primerno bi mogli prilagoditi pogone, ne pa da posiljujejo ta električna vozila potem pa rabiš tri postanke da prideš cilja, pa treseš se kje boš našel električno pumpo.

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Točno tko - al dva avta (električni in klasika) al pa en PHEV, ki bi imel dometa na elektriko vsaj 100km za več pa klasičen motor.

33112_1.png

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Ko se naveličaš svoje Tesle.... ker ugotoviš, da je 20k€ preveč za novo baterijo. 

Lih ene 2 kg preveč dinamita so dali😆

 

 

 

Napisano
pred 36 minutami je AmpeR napisal:

Ko se naveličaš svoje Tesle.... ker ugotoviš, da je 20k€ preveč za novo baterijo. 

Lih ene 2 kg preveč dinamita so dali😆

 

 

 

Reciklaža elektrikarja.....🙈😃😂🤣

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pravkar prebral, da je nadzvočni potniško letalo Concord v eni uri porabil 25.000 litrov goriva.

 

In zdaj bomo svet rešili, če bom jaz, ki porabim kakšnih 3000 litrov na leto, prešoltal na elektriko...

 

Se pa ne čudim veliki porabi. Je bil bencinar. Če bi bil dizelaš... :)

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
dne 22. 12. 2021 ob 22:41 je AmpeR napisal:

Ko se naveličaš svoje Tesle.... ker ugotoviš, da je 20k€ preveč za novo baterijo. 

Lih ene 2 kg preveč dinamita so dali😆

 

A sem prav razumel, tipo je kupil rabljeno Teslo in so ga nategnili pri prodaji? V bistvu je skoraj ni vozil in se je ni mogel naveličat, ampak nova baterija bi stala pa večkratnik tržne vrednosti avta. Se pravi lose lose situacija... ne moreš popravit in ne moreš prodat pokvarjeno. Se pravi je to več ali manj edina rešitev in to bo očitno problem rabljenih električarjev.

33112_1.png

Napisano
dne 12. 4. 2022 ob 7:10 je Slivka napisal:

Enkrat sem nekje slišal, da električnega avta ne prodaš ampak se ga znebiš...

Drži kot pribito!

Baterija ima omejeno življenjensko dobo.

Že pri Tomos E-Lite je problem ker ne deluje v kolikor ni original in je dražja kot je vreden komplet moped

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.