Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tale zastonjkarska zgodba se končuje. Sicer je bilo pa to jasno takoj, ko bo v uporabi dovolj EV-jev. Ampak cifre pa so, da te sezuje.

 

Mi je pa smešno kake buče prodajajo, da je povprečna poraba EV-ja 17kWh/100km. Jaz uporabljam različne električarje pa pod 20kWh/100km težko prideš. Pri 130km/h se cifra giblje tam nekje med 25 (avtomobili) - 28kWh/100km (SUV-i).

 

Torej pri 130 na uro bo pri 22kW polnjenju 6,5€, kar je skoraj enako kot pri dizelašu. Mazda 6 dizel porabi pri tej hitrosti 6l/100km, kar je pri današnjih cenah okoli 7€. Se pravi tam tam.

 

Pri hitrih polnjenjih pa 12€ oziroma pri najhitrejšem celo 18€.

 

Da se ti EV splača moraš dejansko polnit doma pri tem pa je zelo dobro, da imaš oreng veliko baterijo, ker recimo tale od Mazde MX-30 je s 35kWh pač smešno mejhna za resno uporabo, saj iz Ljubljane prideš jedva do Bleda in nazaj po omejitvah.

 

 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Norvezani se sedaj tolcejo po glavi. To je drzava ki je polna tesel, ki so bile subvencionirane. Te periode je sedaj mimo.....stroski so sedaj vecji kot s klasiko, po vrh vsega sedaj placujejo se veliko vecje cestnine, ker so ravno zaradi elektricarjev uvedli obrabo cest na težo avtov.

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano

Zadnje čase opažam, da se je trend pri EV obrnil v smer vozil z veliko močjo in realno porabo >> 30kWh/100 km (Porsche Taycan, Audi ..), kar je verjetno v nasprotju z idejo o globalni zmanjšani energetski porabi; to elektriko je pač potrebno nekje proizvesti, ne gre vse z obnovljivo energijo. 

Je pa res, da je to še vedno manj, kot porabijo vozila z diesel motorji, D2 je cca 9,8 kWh/l, torej pri porabi 6l/100 km cca 60 kWh/100 km.

Ja,cena 1kWh elektrike na hitrih polnilnicah ni poceni, kot zgeda na prvi pogled.

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Dolgoročno bomo še pogrešali naše dizel motorje, ko bo šla cena elektrike v nebo. Po moje ne bo sama elektrika v avtih  ampak razni hibridi bodočnost. Vsaj sam bi prej zaupal kombinaciji in bi bil bolj miren, ko bi šel na pot. In bi recimo vozil po avtocesti na klasična goriva po mestu (za v službo recimo) pa na elektriko. 

 

 

Napisano
pred 5 urami je Carot napisal:

Zadnje čase opažam, da se je trend pri EV obrnil v smer vozil z veliko močjo in realno porabo >> 30kWh/100 km (Porsche Taycan, Audi ..), kar je verjetno v nasprotju z idejo o globalni zmanjšani energetski porabi; to elektriko je pač potrebno nekje proizvesti, ne gre vse z obnovljivo energijo. 

Je pa res, da je to še vedno manj, kot porabijo vozila z diesel motorji, D2 je cca 9,8 kWh/l, torej pri porabi 6l/100 km cca 60 kWh/100 km.

Ja,cena 1kWh elektrike na hitrih polnilnicah ni poceni, kot zgeda na prvi pogled.

 

 

Ja tale podatek sem že videl in je vedno namenjen manipulaciji ter poveličevanju EV-jev. Namreč ne pove ničesar pametnega le to, da boža ego kupcev EV-jev. Za lastništvo te v končni fazi zanima le in samo kolk te zadeva na koncu stane ne pa to, da je izkoristek ICE motorjev pač le tam v rangu nekje 30% medtem ko je EV nekje okoli 90%.

 

Ampak dejansko je verjetno za te čase najboljša izbira PHEV. Lahka baterija s kapiciteto nekje za 40km vožnje, kar zadošča večini uporabnikov za dnevne migracije po mestih. Za vse ostale vožnje pa skrbi ICE motor, ki omogoča normalno mobilnost in skupaj z elektromotorjem niža porabo.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Na začetku sem bil kr navdušen na električnimi avti, zadnje čase pa me kr mineva.

Električarji so absoluto predragi, majhen domet, vprašljivo dolgoročno trajanje baterij, extra dolgo polnjenje,...zdaj še dražje polnilnice... Kaj na koncu ostane v prid električarjem?? 🤔

Edina prednost je če imaš svojo sončno elektrarno in dosti vožnje po mestu, takrat se res voziš skoraj zastonj. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Prvi EV, ki mi je celo všeč pa še Audi za povrh. 😲

 

 

33112_1.png

Napisano
cf4d6075cbaec3d0ed10-izpusti-co2-predpis
SIOL.NET

Evropska unija se odloča, ali naj prihajajoči emisijski standard Euro 7 začne nadzorovati realne izpuste emisij kar neposredno iz avtomobila skozi njegovo celotno obdobje uporabe. Nova pravila bi lahko imela...

Mogoče ni ravno prava tema, ampak s5 protežiranje e vozil ... ti birokrati v Bruslju res izgubljajo stik z realnostjo.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Men se slabša kot kaže... EV pa še SUV za povrh. AMpak tale KIA EV6 dejasnko celo zgleda, performance in domet pa na nivoju superšportnikov. Ampak takle SUV bi pa celo imel. sramezljiv

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Men se slabša kot kaže... EV pa še SUV za povrh. AMpak tale KIA EV6 dejasnko celo zgleda, performance in domet pa na nivoju superšportnikov. Ampak takle SUV bi pa celo imel. sramezljiv

 

 

To ti je všeč zato ker hočes zmagati na poraba izzivu. Pa zato k nima prečk.

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 4 urami je Nejc1986 napisal:

To ti je všeč zato ker hočes zmagati na poraba izzivu. Pa zato k nima prečk.

 

AMpak res... k nima prečk zgleda dejansko OK. Šele zdajle opazil, da jih nima, ker me ni nič motilo (ok mogoče bočna linija stekel je malce wierd)

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Sem šele sedaj pogledal do konca video. To stvarco bi pa imel tudi jaz. Prvi električni SUV avto (poleg Porshea in audija) ki je lep, zmogljiv, uporaben...se moram it še enkrat testirat za kovid. 🤔

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Če si pravilno razlagam ima Mazda dosti efektivni pogonski sklop in majhno porabo ... najbolj požrešen pa je bil na testu vw.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
dne 13. 2. 2021 ob 15:00 je Alex napisal:

Dolgoročno bomo še pogrešali naše dizel motorje, ko bo šla cena elektrike v nebo. Po moje ne bo sama elektrika v avtih  ampak razni hibridi bodočnost. Vsaj sam bi prej zaupal kombinaciji in bi bil bolj miren, ko bi šel na pot. In bi recimo vozil po avtocesti na klasična goriva po mestu (za v službo recimo) pa na elektriko. 

Tako je, stavim na priključni hibrid.

Osebno bi potreboval vozilo s katerim naredim do 150km na elektriko, kar bi več kot zadostovalo moji klasični dnevni vožnji v službo in manjše aktivnosti po mestu, za vse ostalo (izleti, morje...) pa mi je čisto vseeno koliko bencina pokurim, saj ne grem vsak dan na daljšo vožnjo. Predvidevam, da večino lastnikov naredi največ km zaradi vožnje v službo in temu primerno bi mogli prilagoditi pogone, ne pa da posiljujejo ta električna vozila potem pa rabiš tri postanke da prideš cilja, pa treseš se kje boš našel električno pumpo.

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Točno tko - al dva avta (električni in klasika) al pa en PHEV, ki bi imel dometa na elektriko vsaj 100km za več pa klasičen motor.

33112_1.png

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Ko se naveličaš svoje Tesle.... ker ugotoviš, da je 20k€ preveč za novo baterijo. 

Lih ene 2 kg preveč dinamita so dali😆

 

 

 

Napisano
pred 36 minutami je AmpeR napisal:

Ko se naveličaš svoje Tesle.... ker ugotoviš, da je 20k€ preveč za novo baterijo. 

Lih ene 2 kg preveč dinamita so dali😆

 

 

 

Reciklaža elektrikarja.....🙈😃😂🤣

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pravkar prebral, da je nadzvočni potniško letalo Concord v eni uri porabil 25.000 litrov goriva.

 

In zdaj bomo svet rešili, če bom jaz, ki porabim kakšnih 3000 litrov na leto, prešoltal na elektriko...

 

Se pa ne čudim veliki porabi. Je bil bencinar. Če bi bil dizelaš... :)

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
dne 22. 12. 2021 ob 22:41 je AmpeR napisal:

Ko se naveličaš svoje Tesle.... ker ugotoviš, da je 20k€ preveč za novo baterijo. 

Lih ene 2 kg preveč dinamita so dali😆

 

A sem prav razumel, tipo je kupil rabljeno Teslo in so ga nategnili pri prodaji? V bistvu je skoraj ni vozil in se je ni mogel naveličat, ampak nova baterija bi stala pa večkratnik tržne vrednosti avta. Se pravi lose lose situacija... ne moreš popravit in ne moreš prodat pokvarjeno. Se pravi je to več ali manj edina rešitev in to bo očitno problem rabljenih električarjev.

33112_1.png

Napisano
dne 12. 4. 2022 ob 7:10 je Slivka napisal:

Enkrat sem nekje slišal, da električnega avta ne prodaš ampak se ga znebiš...

Drži kot pribito!

Baterija ima omejeno življenjensko dobo.

Že pri Tomos E-Lite je problem ker ne deluje v kolikor ni original in je dražja kot je vreden komplet moped

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.