Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Men ga niso. Odvisno, kaj voziš. Mazdo lahko odklenjeno pustiš in ključe not 

Saj sem napisal, da varjante Golf 2....😁 Mazde na Balkanu nihče noče... 😉

Napisano (urejeno)

Tudi pri nas še nisem slišal, da bi ukradli Mazdo, zame še en plus tega avta. Drugače pa v BiH nisem videl Mazde z bosanskimi tablicami, sem pa zanimivo videl štiri CX60 s tujini tablicami.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Saj sem napisal, da varjante Golf 2....😁 Mazde na Balkanu nihče noče... 😉

Končno nekdo ki razume omenjene zadeve. Čestitam!

Pri njih se največ krade precenjena nemška sveta trojica ter Opel, Škoda in Seat.

Znanec je bil z Ibizo predzadnje generacije in so mu jo kar podrajsali ko je bila parkirana pred trgovskim centrom.

Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:
SIOL.NET

Nemški proizvajalec avtomobilov Volkswagen zaradi nezadovoljivega povpraševanja kupcev po električnih avtomobilih in močne konkurence iz Kitajske načrtuje odpuščanje tisoč zaposlenih, poročajo nemški...

 

Zanimivo bo,kakšno prodajo bodo imeli kitajski proizvajalci EV-jev,ki se bodo prodajali v EU🙄...koliko je trg že zasičen,oz. koliko je še interesentov za nakup EVja...po kakšni ceni,in kakšno "kvaliteto" za kak cvenk so pripravljeni sprejeti.

Po moje...nekaj jih je še,ki bodo "padli" na lepo ceno kitajcev,pol bo pa tudi pri kitajcih počasi kriza...k lahko ti "štancaš" maso,samo,ko nihče ne kupi...in od danes na jutri proizvajalec "izgine"...poznamo zgodbe iz 80-ih npr. Chrysler...k so forsirali,pa "spizdili",pa Rover...itd...

Kitajci itak trenutno že "cepajo kot muhe"...2-3 proizvajalci bodo mogoče ostali...pa da vidimo kdo od kupcev se bo "sam sebe nafu..."😂...še bo zanimivo.

Napisano

Logično, tist so bile več ali manj obljube pred volitvami, da bo zeleni prehod rešil vse. Računi brez krčmarja v glavnem.

33112_1.png

Napisano
dne 5. 7. 2024 ob 18:19 je Slivka napisal:
WWW.24UR.COM

Na primorski avtocesti je zagorelo tovorno vozilo, zaradi odstranjevanja posledic pa je zaprt vozni pas. Nastal...

 

 

Štromarji so samo za dren delat pa okolje svinjat...

 

Pa ni prvič v SLO...in to novi...kaj šele bo,ko bodo starejši🙄....🚒 bodo imeli polne roke dela...

Sicer pa bolje tako ko je še naložen,kot pa da komu bajta zgori ali pa da kdo umre.

Napisano

Tudi ta aspekt problematike degradacije vrednosti EVjev bo nekdo moral "požrti"...ker leasing ponudniki bodo počasi zrinjeni v kot,in bodo morali začeti ponujati drugačne pogoje za EVje...če ne bo to za njih le še izguba.

 

Pri nas glede tega mogoče še ni tako daleč...pač ne vem,kolikšen del EVjev je pri nas prodan firmam....a bomo kmalu videli🙄 

 

 

Napisano

V lizingih je med nami in americani malo razlika, da pri njih dejansko si ti lahko vec dolzan za avto kot je pa avto vreden. Tam se ve kdo bo te crne luknje pokril, pri nas bo pa problem ja, bojo hitro ratal pogoji drugacni za EVje ce tolk pada vrednost

Napisano

Takole gre pa poletno potepanje z EV ... do Krfa in Aten - dol grede čez Hrvaško, Črno Goro in Albanijo, nazaj pa do jugovzhodne Srbije blizu meje z Bolgarijo ... in potem čez Srbijo in Hrvaško domov. Suma summarum se bo nabralo ene 4.700 km.

 

Brez večjih posebnosti. Ni za tiste, ki so prepričani, da se z EV ne da potovati. Za ostale, ki znajo inštalirati kakšno aplikacijo na telefon in se občasno sprehoditi s polnilnice do kak korak oddaljene restavracije na kosilo, pa kar gre.

 

Je pa res, da dokler se nisem vrnil v Zagreb, nisem videl niti enega drugega ZOE. Na Krfu je bilo presenetljivo kar lepo število EV-jev, en rent-a-car ima očitno celo Nissan Leafe v ponudbi. Sicer pa po cestah med EV še vedno prevladujejo Tesle, čeprav imam že razdelan tudi okus taksistov - ti so praktično v vsakem večjem mestu že štartali na EV-je in vozijo predvsem MG4, VW ID.4 in Tesle Y.

 

ZOE_pot_do_Dimitrovgrada_2.jpg

ZOE_pot_do_Dimitrovgrada.jpg

ZOE_v_Srbiji_Zavojsko_jezero.jpg

ZOE_na_polnilnici_GR_celina.jpg

ZOE_na_poti_v_Pirej.jpg

ZOE_na_Krfu_pogled_proti_ALB.jpg

ZOE_na_Krfu_plaza.jpg

ZOE_na_Krfu_zob.jpg

ZOE_na_Krfu_borovci.jpg

ZOE_na_Krfu_DeiBlue.jpg

ZOE_na_trajektu.jpg

ZOE_ulovi_trajekt.jpg

Napisano
pred 3 minutami je g.Wankel napisal:

Ej, whatever turns you on 😉

Lahko povem "what turns me off" - to so pa butli z ICE, ki zaparkirajo polnilnice ... ker so preleni, da bi naredili kak korak več. In se moraš potem "znajti".

 

In sem celo razmišljal, da bi EV skupnosti predlagal, da se enkrat skupinsko lotimo zaparkirat par bencinskih - pridemo na tv. Za "ozaveščanje" gre.

 

Sicer pa je "jebivetrov" na Balkanu še preveč. Na Hrvaškem, kjer sta dva ICE zaparkirala polnilnico, sem videl še 3, ki so zaparkirali avtobusno postajo. To, da parkirajo na mestih za invalide (po vsem svetu), je tudi tepeža vredno. Čeprav sem na Hrvaškem videl tudi lepo nadgradnjo znaka za invalide - očitno je lokalna invalidka imela vsega dovolj in je pod označeno parkirišče nalepila še svojo sliko in opis, da lahko tisti, ki prevzema njeno parkirno mesto, prevzame tudi njeno invalidnost.

 

Svojevrsten pacient je bil pa tudi model, ki se je v Igoumenitsi v pristanišču v rondoju odločil kar parkirati. Policija pa 100 m stran. Pa nič. Jaz sem šel pred trajektom na polnilnico in kavo. Po več kot eni uri je bil njegov avtomobil še kar parkiran v krožišču. Se je manjkal en "neroden" tovornjakar ...

ZOE_zaparkirana_polnilnica_GR_Giannitsa.jpg

ZOE_zaparkirana_polnilnica_GR_Krf.jpg

ZOE_zaparkirana_polnilnica_CRO.jpg

Napisano

To je samo dokaz, da se nobeden glih ne sekira za tvoj avto😁

  • Haha 3
  • Zmeden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
dne 14. 7. 2024 ob 17:46 je dvorjan napisal:

Jaz sem šel pred trajektom na polnilnico in kavo.

 

 

Koliko resnice ja pa na tem, da na trajekt ne smes s polno baterijo?

 

WWW.DNEVNIK.SI

Grčija je uvedla varnostno omejitev pri vstopu na trajekte: na ladjah so dobrodošla zgolj tista vozila na električni in hibridni pogon, ki imajo baterijo napolnjeno do največ 40 odstotkov skupne zmogljivosti...

 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je Jest napisal:

 

 

Koliko resnice ja pa na tem, da na trajekt ne smes s polno baterijo?

 

WWW.DNEVNIK.SI

Grčija je uvedla varnostno omejitev pri vstopu na trajekte: na ladjah so dobrodošla zgolj tista vozila na električni in hibridni pogon, ki imajo baterijo napolnjeno do največ 40 odstotkov skupne zmogljivosti...

 

V Igoumenitsi o tem predpisu ni vedel nihče nič. Sem vprašal.

Niti vso osebje v prodajnih kioskih.

Niti vodja pristanišča (Port Authority Manager), ki me je celo nahrulil, češ kaj ga to sprašujem, da to morajo vedeti tisti, ki karte prodajajo, če pa ne vedo, naj vprašajo kapitane, češ da kapitani trajektov morajo poznati vse predpise.

Potem je očitno šel za računalnik in se vrnil čez 10 minut, se opravičil in priznal, da očitno je to res nov predpis.

 

Seveda nadzora ob vožnji na trajekt nobenega. Noben ne vpraša, ali je avto električen in koliko ima napolnjeno baterijo. Samo karto poskenirajo in te predajo mojstrom, ki te učijo parkirati na centimetre.

 

Toliko o teoriji/regulaciji in praksi.

  • Všeč 1
  • Haha 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.