godlike Napisano sreda ob 17:36 Prijavi Napisano sreda ob 17:36 pred 5 urami je Bini napisal: Švedska praktičnost 🤗 Pri Alfi si gumi čep dol potegnil in žarnico odškrnil. Kaj pa je potem to, Italjanska šlamparija, da se jim ni dalo skrivat. 🤔 1 Citiraj
mazdaman Napisano petek ob 09:42 Prijavi Napisano petek ob 09:42 dne 11. 6. 2025 ob 15:37 je Hixxy napisal: Kupujem drugi avto (za daljše relacije bo še vedno Mazda) in sem se zagledal v DongFeng Box-a (dobesedno škatlo). Nekdo v Ajdovščini ga ima in mi ni dalo miru, pregledal sem cel splet (tudi EVSvet) in na koncu sem rekel, kurac, dajmo poklicat za testno vožnjo. V petek sem jo potem tudi imel (v Sinji Gorici). In kaj naj rečem. Holy shiet, kolk je to bila zabavna vožnja. Avto, kljub temu da zgleda majhen, je noter prostoren za popizdit - dejansko si RES komot. Takisto zadaj dovolj placa. Sama kvaliteta izdelave zgleda top notch, vsi šivi so v nulo, ekran je reponsive, ok, zvočniki niso ravno JBL ali BOSE ali karkoli, ampak solidno predvajajo glasbo. Vmesnik je enostaven, všeč mi je bilo, da si na bližnjici imel izklop prepoznavanja omejitve hitrosti (bere samo preko kamere in ne tudi GPS-a) in pa imel sem sončna očala, zato so Kitajci mislili da me na 3 minute zadeva kap - tudi to sem izklopil. Avto je NAPAHAN s tehnologijo - adaptivni tempomat do 0le, ohranjenje pasu, 360 kamera (v prihodnosti baje še samodejno parkiranje sam sej tega ne rabiš ajde), avtomatska klima (1 conska, baje bo v prihodnosti s updateom 2 conska), pač ni da ni. Škatla lepo požira naše super ceste, z ženo sva šla do Logatca v trgovino (WC papir gre v prtljažnik) in tudi ovinke, tja do 110 lepo pelješ, nato začne avto plavati, sam ajde, itak ni namenjen norenju. Gor so neke ćunga lunga gume, ki bi jih itak menjal za all season. Domet naj bi mel 350 km, realno je pomojm okoli 250 - 300, pozimi okoli 200. Garancije je 8 let / 200k km, kar je tudi + Minusi so - stalno izklapljanje opozorilnih sistemov pri vsakem vžigu, zadnja klop se cela podre, zadaj ni brisalca, preproge imajo luknje za utore, da se ne premikajo, sam utorov ni haha. Mislim se mi ne mudi z nakupom, počakal bom še na BYD Dolphin Surf-a da pride v Slovenijo (baje konec leta), da primerjam head to head. Sam ja, overall navdušen, lets gooo Kitajci!!! Aja pa cena - s subvencijo 17.000 EUR 中国将统治世界! Dobro napisano, sam še čakam na testno vožnjo, bi ga pa imel za 150 km dnevno po AC. Kar pa ne vem ali bi šlo. Si šel kaj z njim po AC? dne 11. 6. 2025 ob 15:37 je Hixxy napisal: Kupujem drugi avto (za daljše relacije bo še vedno Mazda) in sem se zagledal v DongFeng Box-a (dobesedno škatlo). Nekdo v Ajdovščini ga ima in mi ni dalo miru, pregledal sem cel splet (tudi EVSvet) in na koncu sem rekel, kurac, dajmo poklicat za testno vožnjo. V petek sem jo potem tudi imel (v Sinji Gorici). In kaj naj rečem. Holy shiet, kolk je to bila zabavna vožnja. Avto, kljub temu da zgleda majhen, je noter prostoren za popizdit - dejansko si RES komot. Takisto zadaj dovolj placa. Sama kvaliteta izdelave zgleda top notch, vsi šivi so v nulo, ekran je reponsive, ok, zvočniki niso ravno JBL ali BOSE ali karkoli, ampak solidno predvajajo glasbo. Vmesnik je enostaven, všeč mi je bilo, da si na bližnjici imel izklop prepoznavanja omejitve hitrosti (bere samo preko kamere in ne tudi GPS-a) in pa imel sem sončna očala, zato so Kitajci mislili da me na 3 minute zadeva kap - tudi to sem izklopil. Avto je NAPAHAN s tehnologijo - adaptivni tempomat do 0le, ohranjenje pasu, 360 kamera (v prihodnosti baje še samodejno parkiranje sam sej tega ne rabiš ajde), avtomatska klima (1 conska, baje bo v prihodnosti s updateom 2 conska), pač ni da ni. Škatla lepo požira naše super ceste, z ženo sva šla do Logatca v trgovino (WC papir gre v prtljažnik) in tudi ovinke, tja do 110 lepo pelješ, nato začne avto plavati, sam ajde, itak ni namenjen norenju. Gor so neke ćunga lunga gume, ki bi jih itak menjal za all season. Domet naj bi mel 350 km, realno je pomojm okoli 250 - 300, pozimi okoli 200. Garancije je 8 let / 200k km, kar je tudi + Minusi so - stalno izklapljanje opozorilnih sistemov pri vsakem vžigu, zadnja klop se cela podre, zadaj ni brisalca, preproge imajo luknje za utore, da se ne premikajo, sam utorov ni haha. Mislim se mi ne mudi z nakupom, počakal bom še na BYD Dolphin Surf-a da pride v Slovenijo (baje konec leta), da primerjam head to head. Sam ja, overall navdušen, lets gooo Kitajci!!! Aja pa cena - s subvencijo 17.000 EUR 中国将统治世界! Dobro napisano, sam še čakam na testno vožnjo, bi ga pa imel za 150 km dnevno po AC. Kar pa ne vem ali bi šlo. Si šel kaj z njim po AC? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Hixxy Napisano petek ob 09:49 Prijavi Napisano petek ob 09:49 Ne žal samo po stari cesti. Imajo pa vinjeto, tako da na testni lahko zaviješ na avtocesto in sprobaš vrhniški klanec (če se odločiš za Avto Sever v Sinji gorici). Sicer pa je sedaj nekdo v EV Svetu napisal nekaj krepkih čez avto, sam je bilo že več ali manj vse ovrženo. Bomo videli, zdaj gledam da za isti denar dobiš rabljen ID3. Mislim, če bi v EU in Sloveniji bil NIO Firefly bi bil to no brainer. Citiraj
dvorjan Napisano sobota ob 07:20 Prijavi Napisano sobota ob 07:20 @mazdaman Če gledaš za 150 km dnevno po AC, vseeno vzemi malo večji avto. In z nekaj večjo baterijo, da ne bo pozimi drame. Katerikoli MG4 bo super izbira, ker se lahko tudi 170+ km/h pelje, če je treba, tile malčki se pa upehajo. Citiraj
mazdaman Napisano sobota ob 08:53 Prijavi Napisano sobota ob 08:53 pred 1 uro je dvorjan napisal: @mazdaman Če gledaš za 150 km dnevno po AC, vseeno vzemi malo večji avto. In z nekaj večjo baterijo, da ne bo pozimi drame. Katerikoli MG4 bo super izbira, ker se lahko tudi 170+ km/h pelje, če je treba, tile malčki se pa upehajo. Sedaj se bolj nagibam k ionic 5 z malo baterijo, to bi bilo verjetno dovolj 1 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
dvorjan Napisano sobota ob 09:02 Prijavi Napisano sobota ob 09:02 pred 8 minutami je mazdaman napisal: Sedaj se bolj nagibam k ionic 5 z malo baterijo, to bi bilo verjetno dovolj Ja, tudi to je super stroj. Sicer ima nenormalno velik obračalni krog, pa nujno poišči takega z garancijo, ker jim enote ICCU crkujejo in so prekleto drage za zamenjavo. Citiraj
mazdaman Napisano sobota ob 21:33 Prijavi Napisano sobota ob 21:33 A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
skritikrt Napisano pred 23 urami Prijavi Napisano pred 23 urami Dajmo spet starega znanca,ker ljudje smo pozabljivi,in hitro padamo na lopovske fore. Mislim,da komentar ni potreben. 2 Citiraj
dvorjan Napisano pred 18 urami Prijavi Napisano pred 18 urami pred 11 urami je mazdaman napisal: A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte? Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ... Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti. 1 Citiraj
skritikrt Napisano pred 14 urami Prijavi Napisano pred 14 urami pred 9 urami je skritikrt napisal: Dajmo spet starega znanca,ker ljudje smo pozabljivi,in hitro padamo na lopovske fore. Mislim,da komentar ni potreben. pred 6 urami je FuManchu napisal: Jajca in nič drugega. Nekaj drugega je meni prišlo na misel...smo že malo "pozabili" tisto foro...kupiš en EV,in dobiš še enega.... Citiraj
Boss Napisano pred 8 urami Prijavi Napisano pred 8 urami Ne samo to, Kitajci skoraj ne prodajajo rabljene, ker jih nihče ne kupi. Vedo, da je to crap in dokler je v garanciji ok, pol pa smetišče kliče. Ne pričakovat, da bo v EU pa nekdo kupil rabljenega kitajca brez podpore in rezervnih delov. Aja pa še to, tale trik s fiktinimi registracijami... ti avti ki so registrirani in zdaj ekološko počivajo nerabljeni, sploh nimajo notri ne baterij in navadno tudi elektromotorjev ne. Se pravi so stroški izdelave tako nizki, da enostavno samo s subvencijami države zaslužijo. Kitajc je lopov, zapomnite si to. Sicer je pa možakar lepo povedal kaj si misli o kupcih kitajskih avtov in ima kar prav. Ko kupiš, kitajski tekstil, orodje, tehniko so navadno zneski tako nizki, da se ni glih za sekirat, če se nategneš, pri avtu pa četudi stane "samo" 15k€ je pa to velik udarec, če ugotoviš, da si se nategnil. 3 Citiraj
mazdaman Napisano pred 7 urami Prijavi Napisano pred 7 urami pred 11 urami je dvorjan napisal: Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ... Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti. Kaj tesla S od 2017 naprej ali pa 3 okoli 2020 to je vse potem brez subvencije vem. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.