Tilen5 Napisano 17. junij Prijavi Napisano 17. junij Glih včeraj opravil nakupe na temu za 3500 eur. Long live China ❤️🇨🇳 2 1 Citiraj
jures Napisano 17. junij Prijavi Napisano 17. junij dne 15. 6. 2025 ob 22:36 je mazdaman napisal: Kaj tesla S od 2017 naprej ali pa 3 okoli 2020 to je vse potem brez subvencije vem. Subvencij je baje 'zmanjkalo'. Kljub upadu prodaje....spet je nekdo obogatel. Kot s kuponi. V narobnem poslu smo 3 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
dvorjan Napisano 17. junij Prijavi Napisano 17. junij Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov. Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo. Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV. Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora. Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 2 Citiraj
godlike Napisano 17. junij Prijavi Napisano 17. junij pred 53 minutami je dvorjan napisal: Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov. Potem pa povej, zakaj je Kitajska subvencionirala most na Pelješac? 2 Citiraj
Agerg Napisano 17. junij Prijavi Napisano 17. junij To sigurno enkrat ne bo zastonj. Kot v Afriki. Jih zapufajo, potem pa hočejo nekaj v zameno, da malo poplačevanje kreditov omilijo, dobijo pa neko pristanišče za 100 let v brezplačen najem. Tako se gre danes pridobivanje novih ozemelj, brez izstreljenega metka. Na kontra strani imaš pa bumbarje Ruse, ki še vedno delajo "na ziher" po starem. 3 Citiraj
Shrek Napisano 17. junij Prijavi Napisano 17. junij pred 1 uro je godlike napisal: Potem pa povej, zakaj je Kitajska subvencionirala most na Pelješac? Kontejnerski terminal... 1 Citiraj
Boss Napisano 17. junij Prijavi Napisano 17. junij pred 3 urami je dvorjan napisal: Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. Res, a si probal? Stari, razbiješ luč pa je ne moreš dobit za nekaj let starega kitajca. Kje so še vetrobranska stekla, raznorazni karoserijski deli. Govorimo o stvareh, ki so specifične za vsak model. Verjetno standardne stvari, kot so deli podvozja pa elektromotorji, baterije se ne izdelujejo specifično za vsak model unikatno. Te stvari boš dobil, brez delujoče nepoškodovane luči pa ne smeš v javni promet. Sicer pa poskusi - kdo ti brani. Jaz osebno reskiram za izdelek, ki stane mogoče nekaj 100€, za 25k€ bom pa krepko premislil a se bom šel živčno vojno, ko gre nekaj narobe in narobe gre slej kot prej. 1 Citiraj
Boss Napisano 17. junij Prijavi Napisano 17. junij pred 4 urami je dvorjan napisal: Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov. Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo. Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV. Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora. Kitajcem je vseeno, če Evropa crkne... oni ne razmišljajo tako, da mora trg delovati dolgoročno. Če bo živela prodaja nekaj let bo za njih dovolj. Še vedno jih subvencionira in to tiste, ki gredo v napad na EU.Toliko denarja jim bodo šenkali, da vzpostavijo obrate v EU in bodo tu izdelovali/sestavljali kitajske avte brez carin. Brez pomoči kitajske vlade jim tega ne bi uspelo. Edina sreča je ta, da cenovno vojno bijejo tudi sami med sabo in kar nekaj žrtev je že padlo. Tole spominja na 20 leta prejšnjega stoletja, ko je bilo v ameriki krepko čez 100 proizvajalcev vozil in kar nekaj let je trajalo, da se je trg uredil in da so obstale najbolj stabilne firme. Kar se pa subvencij tiče pa itak, to je kraja skupnega denarja in to za izdelke, ki niso neophodno potrebni za preživetje človeka. To kar delajo tako v EU kot naša pernata druščina je pač kriminal in upam, da jih bo kmalu srečala pamet, da subvencioniraš lahko, le stvari, ki so nujno potrebne za preživetje države: hrana, stanovanja zdravstvena oskrba, šolanje itd, ne pa nakup luksuznega izdelka kot je avto. 3 1 Citiraj
jures Napisano 17. junij Prijavi Napisano 17. junij pred 6 urami je godlike napisal: Potem pa povej, zakaj je Kitajska subvencionirala most na Pelješac? Od kje teb to? Most smo placali kar lepo mi vsi Hrvaška je za njegovo gradnjo od Evropske unije dobila 357 milijonov evrov nepovratnih sredstev iz operativnega programa Konkurenčnost in kohezija 2014–2020. To je prvi infrastrukturni projekt, ki ga izvaja kitajska družba, financira pa EU (evropska sredstva znašajo kar 85 odstotkov celotne cene projekta). Smesno je to, da so Kitajci ob tem budgetu imeli izjemno mastno margino, medtem ko je naslednja ponudba iz EU bila cca 80Mio vec vbpricakovanju aneksov Pa niso delali dumpinga... 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mraušk Mčk Napisano 17. junij Prijavi Napisano 17. junij Eko subvencije so eno navadno sr.. že od kar so se pojavile. Že pred par desetletji, ko sem sam montiral sončne kolektorje za sanitarno vodo, me je prišlo ceneje, kot bratca ki mu je uradni mojster montiral za normalno ceno + znesek eko subvencije in jo vtaknil v svoj žep. Enako butasto je sedaj. Prijatelj je kupil Donfengovo škatlo. Prišla ga je 17 jurjev. OK, a je gajba vredna toliko ali ne bo pokazal čas. Problem ki ga vidim jaz, je ta, da smo morali pri tem nakupu mi, davkoplačevalci, vsi še ene 6 al 7 jurjev šenkat Kitajcem. In potem se čudimo kako lahko evropska avtomobilska industrija propada. Tako neverjetno nesposobnih voditeljev kot jih ima EU zadnje desetletje ali dve, jih ni imela nikoli. 3 1 1 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
godlike Napisano 17. junij Prijavi Napisano 17. junij (urejeno) pred 16 urami je jures napisal: Od kje teb to? Most smo placali kar lepo mi vsi Intervju s Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat. Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi. Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov? Popravljeno 18. junij od godlike 2 Citiraj
jures Napisano 17. junij Prijavi Napisano 17. junij To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar. Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
godlike Napisano 17. junij Prijavi Napisano 17. junij (urejeno) pred 2 minutama je jures napisal: Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar. Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj: pred 36 minutami je godlike napisal: Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem Popravljeno 17. junij od godlike 2 Citiraj
skritikrt Napisano 22. junij Prijavi Napisano 22. junij Zanimivo🧐😂🤣...e-Smarti...13-10 let stari "za na odpad",...kljub temu,da je Mercedez za njih ponujal sistem hitre menjave baterij,ko pade kapaciteta pod 80%. Vzrok-zmanjkalo je zaloge. 3x lahko ugibate zakaj🤨 Toliko o izkušnjah z EVjem po več letih. Pa je to Mercedes....!!! 1 1 1 Citiraj
Boss Napisano 22. junij Prijavi Napisano 22. junij Sej zato "občudujem" ljudi, ki bi danes kupili Čajniza pa se jim lahko v 90% zgodi ravno to, ker maksimalno čez 10 let (realno pa še velik prej) nihče ne bo imel rezervnih delov zanj. Če jih Mercedes/Smart kot uveljavljeni proizvajalec nima za 10 let stara jajca pol jih Kitajc sigurno ne bo imel. Mene vse skupi spominja na to, kako določene ljudi obnori misel kupovanja "na slepo" in nekako povezujem s tistimi, ki so čakali ure in ure na paket presenečenja v King Colins. Fak stojiš v vrsti za stvar, ki jo ne rabiš in za katero sploh ne veš kaj boš dobil. Maček v žaklju/paketu v pravem pomenu besede. Kaj hudiča mora to v glavi delat, da se uživa v takem riziku. Ljubljančane obnoreli nedostavljeni paketi: Od rolexa do dilda WWW.DNEVNIK.SI V BTC v Dvorani A se že ves dan vleče dolga vrsta ljudi, ki čakajo tudi po dve uri. Do sobote bo namreč odprta pop-up trgovina, ki prodaja... Samo tako bom zaključil - proizvajalec naj se dokaže in če bo čez 10 let vse štimalo grem tud sam po Kitajca. 1 2 Citiraj
jures Napisano 22. junij Prijavi Napisano 22. junij Hja Boss, mogoce bo glih kitajc prej mel dele...ne glih nekje v evropi ampak v čangšajnu pa se s frej postnino... 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 22. junij Prijavi Napisano 22. junij pred 1 minuto je jures napisal: Hja Boss, mogoce bo glih kitajc prej mel dele...ne glih nekje v evropi ampak v čangšajnu pa se s frej postnino... Sej pravim... dam jim možnost, da bo to res, ampak glede na njihov način razmišljanja, močno dvomim. Poglej kitajski trg rabljenih avtomobilov. Praktično ne obstaja. Zakaj? Ker oni tako razmišljajo, da se kupuje samo novo v upanju, da čim dlje zdrži. Rabljeno ne kupujejo, ker ni suporta. Enostavno ga ni , ker starejše tehnologije ne podpirajo več in, ko se ti kak BYD al pa DongLong pokvari v 7. letu, ga zapelješ direkt na odpad. Koliko tukaj forumašev je pripravljeno 7 let star nepoškodovan avto peljat direkt na Dinos? Moj bo naslednje leto star 7 let - si predstavljaš, da bi od takrat bile samo še molitve, da bi čim dlje zdržal predno ga odpeljem na deponijo. 3 Citiraj
skritikrt Napisano 23. junij Prijavi Napisano 23. junij Ok,da še malce objasnim,ker pač kdo ne šteka nemščine. Fora je v tem,da si kot kupec smarta takrat lahko baterijo tudi "najel",in v primeru,da bi kapaciteta le te padla pod 80% jo je Mercedes "brezplačno" (seveda,saj si plačeval najemnino) zamenjal. In ker je degradacija teh baterij (tako najetih kot lastniških) bila relativno visoka,Mercedes se je pa pri kalkulaciji očitno uštel,je zaloga pošla. Celo vse solarne shranjevalnike,ki so bili narejeni z temi baterijami so razmontirali,dokler ni dokončno zmanjkalo tako novih,kot tudi rabljenih-"ulaufanih" baterij. OK-za lastniške...si pač "pušnil",pa še ritko nastavil.... A da plačuješ najemnino za najeto baterijo,k si "šel na ziher",pol ti pa rečejo...."še vi se pripognite",ker teh baterij več ne izdelujemo... Toliko o degradaciji baterij,in o poprodajni podpori... Je treba še malo vazelina kupiti....in kak krepki znesek za "neuradnega" specialista (ki je seveda "takoj za vogalom"),da ti baterijo porihta na neko še užitno kapaciteto...ali pa pač porineš avto "v graben"... 4 Citiraj
skritikrt Napisano 23. junij Prijavi Napisano 23. junij Aja...sem pozabil napisati...komu so bile namenjene tiste "rabljene" baterije ki so jih pridobili iz shranjevalnikov? Točno-tistim,ki so imeli podpisano pogodbo o najemu....in ko je prišla stranka z fuč baterijo,so ji vgradili tisto "rabljeno",ki je bila nekaj % boljša od tiste "fuč"....in "spelji se"....toliko,da so bila določila iz pogodbe izpolnjena. Ja,ja...Car Shering,battery shering....ali pa...bo baterija prazna,ne bo treba polniti,ampak ti bodo na "tankšteli" prazno zamenjali z polno "za čas posla"...😂🤣 Aja...sedaj sem pa jaz zajebal...bi moral v temo za vice napisati😅 1 Citiraj
Tilen5 Napisano 23. junij Prijavi Napisano 23. junij (urejeno) Jaz sem že plačal aro za EV 🥰 Popravljeno 23. junij od Tilen5 1 2 Citiraj
g.Wankel Napisano 23. junij Prijavi Napisano 23. junij pred 3 minutami je Tilen5 napisal: Jaz sem že plačal aro za EV 🥰 Upam, da si zaaral Smarta 😍 1 1 Citiraj
Tilen5 Napisano 23. junij Prijavi Napisano 23. junij (urejeno) pred 2 minutama je g.Wankel napisal: Upam, da si zaaral Smarta 😍 Ful mi je hud dejansko 😍 To nimaš sploh problema z parkingom. Drgač Lancio sem zaaral. Popravljeno 23. junij od Tilen5 1 Citiraj
Bini Napisano 23. junij Prijavi Napisano 23. junij Če sem videl pravo je zelo všečna pa tudi glava motorja bo dlje zdržala.... 😁 1 Citiraj
sportman333 Napisano 23. junij Prijavi Napisano 23. junij pred 16 minutami je Tilen5 napisal: Drgač Lancio sem zaaral. delta integrale ? 2 Citiraj
jures Napisano 23. junij Prijavi Napisano 23. junij (urejeno) Lancia Y ev je pa prvi avto ki mi je dejansko vsec. Res pa da spodaj 215-400km pa cela vremenska napoved za range je pa mal hudo.... Da je obstajal ko sem jaz iskal drugi avto konec leta 2022 bi me zasrbelo. Vseeno ne vem ce bi ga dobil za 16k kot sem dal za novega Aygox takrat. Tle pose 40k....to pol ostane men se 24k za benz, servise, kasko 10 let oz se en avto..... Lancia Ypsilon (2024-2025) price and specifications - EV Database EV-DATABASE.ORG All details and specs of the Lancia Ypsilon (2024). Compare price, lease, real-world range... Popravljeno 23. junij od jures Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.