Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Slivka napisal:

Naredi z dvolitrskim turbo dizlom, pa bo všeč še večjemu krogu ljudi...

Reno 😲, nikoli kupit tega 2.0 dizla..... 🫣

Pomota.... :nevem:

Je obrnalo stran pa sem mislil, da se na tisi Clio nanaša ki je v eni drugi temi🥴

Popravljeno od Bini
Napisano

Ma, mi imamo službenega 1,9 turbo dizla in smo ga vsi veseli. Bojim se samo, da bo enkrat kakšna malenkost crknila in bo prišel račun s servisa pa se bo kakšen šef spomnil, da ta dizelaš še obstaja in ga bodo zamenjali. Ker zdaj vse nove nabavljajo z litrskim trivaljnikom in beee eee... ... ... Ne, meni tole še vedno ne gre. Torej, z litrskim trivaljnim ne-dizlom. Potem imaš pa štiri osebe notri, pa kreneš v Rebrnice ... ... ... Mah, pustmo stat...

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Zmeden 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Ma, mi imamo službenega 1,9 turbo dizla in smo ga vsi veseli. Bojim se samo, da bo enkrat kakšna malenkost crknila in bo prišel račun s servisa pa se bo kakšen šef spomnil, da ta dizelaš še obstaja in ga bodo zamenjali. Ker zdaj vse nove nabavljajo z litrskim trivaljnikom in beee eee... ... ... Ne, meni tole še vedno ne gre. Torej, z litrskim trivaljnim ne-dizlom. Potem imaš pa štiri osebe notri, pa kreneš v Rebrnice ... ... ... Mah, pustmo stat...

1.9 dizli so bili odlični motorji v Lagunah, 350kkm kamot zdržijo brez okvar in tudi 1.5 dizli v Meganih so bili odlični,smo delali tudi čez 300kkm brez okvar.... 👍😉

Napisano
pred 23 minutami je Slivka napisal:

V bistvu je 1,9 v Meganu...

Seveda je bila tudi tam.... 👍

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Slivka napisal:

Torej, z litrskim trivaljnim ne-dizlom. Potem imaš pa štiri osebe notri, pa kreneš v Rebrnice ... ... ... Mah, pustmo stat...

Naredima test?

 

Če 3 literski ne-delovni stroj ima dovolj veliko prostornino, leti po Rebernicah.

Popravljeno od godlike
Napisano

To zdaj bo sicer več ali manj samo ugibanje, ampak mislim, da dosti nisem zgrešil:

 

3 litrski one ima 250 kW in porabo 3 litre na 10 km Rebrnic.

2 litrski dizel ima 95 kW in porabo 1,5 litra na 10 km Rebrnic.

1 litrski one s tremi valji ima 73,5 kW in tuli v Rebrnice da imaš občutek, da bo motor odprlo (gre skoraj stotko, ampak s tretjo). Ali pa se postaviš med tovornjake in greš počasi... Poraba pa je ravno tako 1,5 litra na 10 km Rebrnic...

 

 

In mislim, da nam šef ne bo za službeni avto kupil nekaj s 3 litrskim motorjem, tako rad nas pa nima...

  • Haha 1
  • Žalosten 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Dobra. 

 

Malo sem ga vsekal mimo. Tiskarska napaka.

1,5 literski one s tremi valji ima 135kw in ne bo tulil v Rebernice.

 

Ti pa podpišem na to, da vse kar sem vozil s tremi valji prostornino in okoli 1,0 litra je čudno za vozit in se tudi tako obnaša.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na ženininem baby dinotu je enako, ampak mi dol visi.
    • Če želiš naredit avtocesta test brez vinjete, idi po hitri od Pesnice do Carinarnice. Tisto spada pod lokalne ceste, je pa hitra.
    • Najbrž si mislil 'kot smeti'...   Ja, res je, zato pa raje vozim 16 let starega BTjca kot pa tanartanovejšega Cliota...   Oboje je enako zanesljivo, le da BTjca imam, za Cliota pa itak nimam denarja...
    • Spoštovani forumaši, sem zeki nov uporabnik tega foruma, ter ponosen lastnik CX-30 baby dinota prime line v navadni beli barvi. Novo mazdo si lastim od 17.6.2025, ki je nadomestila mojega dragega 2013 Cliota IV 1.2 16v, ki mi je dobro služil. Vem je kr preskok😁.   Ta forum sem sem brez računa prebiral skoraj od začetka, saj mi je CX-30 nekje leta 2020 padla v oči. Prva zbira je sicer bila 3jka, vendar sem si premislil zaradi okolja kjer se gibljem (predvsem Pohorje), ter zaradi smotanega žlahtnika, ki je preveč žleht, da bi si na dovozno cesto dal kanaleto, ker ima sosed vikendaš 10m služnosti. Zato moramo ostali obiskovalci plaziti preko globoke drage narejene z motiko. Žal tega žlahtnika pogosto obiščemo.   Konec dolgovesenja, imam konkretno vprašanje za poznavalce. Ali je Mazda rešila težave s termostati? Moje vozilo ima cca. 2000km in opažam, da se zelo nerado ogreje oz. temperatura olja začne padati ko ni močne obremenitve. Kazalec le stežka prileze do sredine. Na 90 ponavadi prileze pri daljši vožnji v hribovitem svetu. Na ravnini pa se večkrat zgodi, da je tudi po 15-20km dolgi poti olje nekje med 75-85 stopinjami. Na avtocesti še nisem bil, ker še nisem kupil vinjete zaradi del. Najbolj očiten padec temperature je pri zaviranju z motorjem pri daljši vožnji navzdol ko ni izgorevanja. Je mogoče, da je mazda tako konceptirala te motorje? Namreč ta pojav sem opazil tudi pri nekaterih recenzijah na YT. Moja edina skrb je, da bi na 1. tehničnem čez 4 leta padel na izpustih ker bi se mi olje ohladilo iz 90 na 75 stopinj. Za vaše odgovore se vam vnaprej zahvaljujem. Lp      
    • Poslal kolega s potepanja po Angliji:        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.