Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Res je ja :) Ena je crknjot :)

najbolje bi bilo dati pod odbija? kar eno tako lampo kot je za DRL.....

Pi?uka ful ti dobr svet..pr men je kot da bi mel petrolejko zraven :)

je pa tudi ob?utljivost kamere pomembna, ker rikverc lampe na mazdi 5 so visoko zgoraj, sploh ne svetijo na tla v bistvu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, dalo bi se marsikaj, za za?etek mogo?e ledico zamenjam, nisem ?e gledal kak je. Aje ledica al je w5w?

Napisano

Ja, dalo bi se marsikaj, za za?etek mogo?e ledico zamenjam, nisem ?e gledal kak je. Aje ledica al je w5w?

power led 10W z napajalnikom/usmernikom pri rezervi (to so te kabli). ampak kakor je LED zunaj na vremenskih vpolivih je to en velik drek

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Torej ?e prav razumem imate nekateri za "rikverc" lu?i LED-ice?

 

Pa se to da zamenjat brez te?av? Je sploh kaj efekta oziroma razlike med navadnimi belimi in LED belimi "rikverc" ?arnicami?

 

Je menjal ?e kdo lu?i za tablice? Razmi?ljam o temu, da bi zamenjal s kakimi bolj belimi, saj je sedaj bolj "rumena" svetloba.

 

Gledal sem od Osram Cool Blue Intense w5w - bolj bela svetloba (to niso LED-ice, ampak navadne lu?i, tako da ne rabi? ?e upora zraven).

Napisano

Ej....?estitke za nakup nove Mazdurine...lp

Napisano

Nekaj me zanima. Po nekaj ve? kot 100km prevo?enih sem opazil, da je menjalnik  trd in da v?asih, sploh ko je ma?ina hladna, ne pretakne v dolo?eno prestavo zlahka. Najve? te?av imam sam pri menjavanju v tretjo, ?etrto in peto. Ali se s ?asom kaj zmeh?a zadeva? Je kdo opazil podobno?

Napisano

Bo se zrihtalo po?asi :) Jz zaenkrat nimam ve? te?av s tem. Prej na za?etku sem jih mel potem pa vse manj. Zdej mam 30 000 km prevo?enih. Pa ?e ne gre prvi? lepo v prestavo pa po?asi z ob?utkom prestavi ne mo?no rint :)

:zoom-zoom:

Napisano

Pri meni je obratno in sicer ne morem v prvo, drugo in tretjo ter obratno - se dogaja kar pogosto :)

 

So mi na servisu ?e urejali to zadevo, ampak ni ni? bolje. Sedaj imam prevo?enih 32.000km.

 

Bom naslednji? na rednem servisu ponovno izpostavil te?avo, naj ponovno preverijo zadevo in odpravijo te?ave.

Napisano

uff hja bral sem po tujih forumih da majo probleme s tem prestavljanjem sam takrat so mel ?e melo kilometrino. Jz v?asih nisem mogo prestavt v drugo al pa v tretjo sem bolj ne?no pretikal pa je ?lo. ?e pa ?e ne pol pa v ler pa spustit sklopko pa ponovi vajo:)

:zoom-zoom:

Napisano

?udno, a zdej so pa ?e menjalnike pokvarli :) Pa Mazda je znana po tem da so menjalniki top, ampak res top :)

Napisano

uff hja bral sem po tujih forumih da majo probleme s tem prestavljanjem sam takrat so mel ?e melo kilometrino. Jz v?asih nisem mogo prestavt v drugo al pa v tretjo sem bolj ne?no pretikal pa je ?lo. ?e pa ?e ne pol pa v ler pa spustit sklopko pa ponovi vajo:)

A te smem vpra?ati zakaj ima? garancijo? Pojdi na servis in prijavi te?avo, da ti na?telajo menjalnik. Normalno ogret menjalnik se mora ?altat ko po putr?ku pa ne glede al ima 10kkm al pa 200kkm.

33112_1.png

Napisano

Jaz bom ?e nekoliko po?akal, da vidim, ali se zadeva zmeh?a, ker imam res samo 100km na ?tevcu. ?e pa po par tiso? ne bo spremembe pa se bom kr oglasil pri poobla??enem... Tnx za info...

Napisano

A te smem vpra?ati zakaj ima? garancijo? Pojdi na servis in prijavi te?avo, da ti na?telajo menjalnik. Normalno ogret menjalnik se mora ?altat ko po putr?ku pa ne glede al ima 10kkm al pa 200kkm.

Sme? vpra?at :) nisem delal iz muhe slona ker ni bila to taka vlka re?. ?e je kdaj pa kdaj za?tekal se mi je zdelo normalno ker je pa? novo. Pri ogretem motorju in menjalniku je laufalo tak kot mora. Zdej pa tud ko zjutraj ?tartam tega ve? ne opa?am pri teh kilometrih ki sem jih naredil. Pa? ne letim za vsak drek k servisu da mi ne ?arajo po avtu ker v?asih nardi? ?e slab?e kot pa bolj?e.

:zoom-zoom:

Napisano

Meni se tudi tu pa tam zgodi, da ne gre v 3. ali 4., kot da bi bila prisotna neka mehanska prepreka. Na tujih forumih pravijo, da se morajo na?telati vzvodi do menjalnika..

Ampak ?e to dela nekdo ki nima pojma, lahko zjebe ?e ostale brzine :) Tak da bom kar pustil do prvega servisa tako kot je..

Napisano

Kako pa imate kaj porabo? Jaz imam kar nekaj mestne vo?nje in imam pri G120 motorju porabo 7,2. Prej sem imel Opel Astro 1.6 in sem nisem pri?el pod 7,9... 

6.5 brez ?paranja G100

:zoom-zoom:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.