Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimivo. Zakaj ne?

Verjetno se bela svetloba preve? ble??i - odbija 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni! Prejsnji teden sem si "rezerviral" novo Mazdo 3 2017, machine grey z 2.2 dizelskim motorjem Zanima me kak?ne so izku?nje s temi motorji/poraba/cca. km na poln tank? Glede na to, da se ?aka na dobavo ?e do aprila 2017 sem malo neu?akan

 

Hvala ?e vnaprej!

 

Lp

 

Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk

Napisano

Pozdrav !

 

Opazil sem da M3 nima na mestu kjer po?iva leva noga nobenme za??ite. Je mogo?e kdo na?el kak?no ugodno za??ito, ki se jo po mo?nosti namesti brez vrtanja?

 

LP

Napisano

Ja, traktor ze...ampak pri 50-60k km se pozna

 

Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk

Itak si jo ?e kupil, pa zanjo dal ene 25k. :) 500 za gume, letno 800 za zavarovanje in 250 za servis. Potem bodo pa spet vprasanja o 100? porabe letno pa servisih....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lahko kdo kaj vec pove o samodejnem menjalniku? Se splaca nakup s samodejnim menjalnikom?

Kot vozniku absolutno, ?e posebej v mestu, finan?no pa odvisno koliko se vozi?, nenazadnje ga pla?a?....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lahko kdo kaj vec pove o samodejnem menjalniku? Se splaca nakup s samodejnim menjalnikom?

 

Ro?nega ve? ne mislim kupiti, neprimerno bolj udobna vo?nja. ?e posebej po mestih in gu?vah. Mazdin Skyactive Drive je tudi eden najbolj?ih kar sem jih vozil.

 

Se pa pozna na porabi in Mazdina politika je trenutno mal glupa (Revolution Top sploh nima ve? opcije?!).

Ja, traktor ze...ampak pri 50-60k km se pozna

 

Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk

 

Saj ni bilo ?isto resno mi?ljeno :) Nekih resnih prito?b ali te?av z ma?ino nisem videl.

Napisano

Ravno tebe sem hotel vpra?ati od kje ti Rev. top. AT, ker kot opazujem leto?nje cenike te kombinacije ni v ceniku za naslednje leto mi pa tudi ni prodajalec znal povedati ali bo... Je pa omenil, da ?e so posebne ?elje se lahko naro?i kombinacijo izven cenika.

Napisano

Hmm, kako to misli?? Mazda ima "navaden" avtomatski menjalnik s pretvornikom navora (+ zaklep) namesto dveh sklopk DSGja. Na?eloma taki ne?neje speljujejo (manj cukanja) in se manj kvarijo (manj premi?nih delov). Imajo pa zato ve?jo porabo - moja je cca. 0,7 - 1,2 L/100km ve? kot pa pri ro?nem menjalniku. Razlika je najve?ja pri vo?nji v mestu.

 

Menjalnik je druga?e prakti?no isti tudi v 6ki, tako da ?e ga ho?e? sprobat, se zmeni za testno vo?njo ?estice (po mojih izku?njah 6 dobi? na testno vo?njo z AT, trojke nikakor).

Napisano

Nikoli nisem vozil mazdinega, predvidevam pa da je bolj namenjen uglajeni cestni voznji. Dsg pa sportnejsi s res hitrimi menjavami (in brezveznimi paddle shifti na volanu)

Poraba je res smesno nizka (ce pobrskas bos videl da vozim velik avto)

 

Vozil sem citroenovega. Moj bog....da temu recejo avtomatski, prej polavtomatski, cela sekunda med saltanji

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vpra?anje: ?e bi hoto met dimenzijo gum 205/55 16 in ne zdaj?njo 205/60 16 bi blo treba homologirat zadevo?

 

Jst sem nabavil 205 55 16 in bom homologiral tudi letne na 225 40 18

 

 

V ?etrtek sva jo ?la iskat z ?eno in prva stvar, ki me je zmotila, je bilo slabo tesnenje zadnjih vrat. Ne more in ne sme proizvajalec dopu??at, da avto za 20k? slabo tesni. Prav te?en pi? se sli?i. Je ?e bil govor o tem kako in kaj?

Napisano

Tako kot bi bila stekla minimalno odprta...znano... :(

Se pravi, da je to ?isto normalno? Se ne da reklamirati? OMG :D

 

Se pozna, da je prvi japonec pri hi?i :D

Nikoli nisem vozil mazdinega, predvidevam pa da je bolj namenjen uglajeni cestni voznji. Dsg pa sportnejsi s res hitrimi menjavami (in brezveznimi paddle shifti na volanu)

Poraba je res smesno nizka (ce pobrskas bos videl da vozim velik avto)

 

Vozil sem citroenovega. Moj bog....da temu recejo avtomatski, prej polavtomatski, cela sekunda med saltanji

 

Nisem vozil mazdinega, ampak imam sam DSG s paddle shifti, ki so super, sploh ko grem prehitevat :)

 

Najlep?e ?alta DSG in novi BMW menjalnik. S-tronic bi bil lahko bolj?i...ampak seveda odvisno od mo?i motorja :)

 

Si vozil od renaulta? :D 

Napisano

Se pravi, da je to ?isto normalno? Se ne da reklamirati? OMG :D

 

Se pozna, da je prvi japonec pri hi?i :D

 

 

Nisem vozil mazdinega, ampak imam sam DSG s paddle shifti, ki so super, sploh ko grem prehitevat :)

 

Najlep?e ?alta DSG in novi BMW menjalnik. S-tronic bi bil lahko bolj?i...ampak seveda odvisno od mo?i motorja :)

 

Si vozil od renaulta? :D

Imam dsg, predvidevam da je renojev podoben citroenovemu. Paddle shift so zame traparija, niti enkrat jih nisem uporabil ker so samo modni dodatek

 

A ni mazda v novih modelih kao popravila izolacijo hrupa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem zakaj sicer tu debata o DSG cukalnikih, glede na to da jih Mazda ne uporablja. Vseeno so dost druga?ni od menjalnikov s pretvornikom navora, predvsem sanjajo pri menjavanju navzdol in nazaj ter nekoliko manj mehko pospe?ujejo v ni?jih prestavah.

 

Paddle shifterje sem pa uporabil glih dvakrat, ra?unalnik zna precej dobro pogruntat kaj ho?e? od njega samo glede na to kako pritisne? gas. ?e kaj, bi rekel da na avtocesti v?asih ?e malo preve? rad menja dol v 5./4. ko pospe?ujem.

Napisano

Ne vem zakaj sicer tu debata o DSG cukalnikih, glede na to da jih Mazda ne uporablja. Vseeno so dost druga?ni od menjalnikov s pretvornikom navora, predvsem sanjajo pri menjavanju navzdol in nazaj ter nekoliko manj mehko pospe?ujejo v ni?jih prestavah.

 

Paddle shifterje sem pa uporabil glih dvakrat, ra?unalnik zna precej dobro pogruntat kaj ho?e? od njega samo glede na to kako pritisne? gas. ?e kaj, bi rekel da na avtocesti v?asih ?e malo preve? rad menja dol v 5./4. ko pospe?ujem.

Vprasanje Ariesa

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tako kot bi bila stekla minimalno odprta...znano... :(

 

Ojoj, a zdaj, ko sem v petek naro?il svojo me boste pa s tem stra?ili? :huh: ;-)  Za?uda jaz nisem opazil tega pri testnih vo?njah. Pa je kdo reklamiral to na servisu?

Napisano

Sam sem reklamiral, pa se rekli tako pa? je...sli?i? pa pri hitrostih vi?jih od 120 km/h...in vedno poskusim ?e so okna zaprta...k sre?i se ne vozim veliko po avtocestah...

Napisano

Pozdrav !

 

Phuu zdaj pa res ne vem ali ste lastniki Mazd toliko odkriti in po?teni ali pa je res, da je toliko enih te?av in pripomb glede Mazde? ?lovek se takole, po tem, ko avto ?e naro?i in ko potegne ?rto glede vseh zadev pred in med samim naro?ilom, pa potem ko spremlja forum res za?ne spra?evat ali je bila odlo?itev prava ?? <_<sramezljiv

 

LP

Napisano

To je normalno pri mazdah. Veckrat sem napisal da se moras prilagoditi in zamizati nekaterim nepricakovanim stvarem za voljo dobrega handlinga - posebej ce prej nisi vozil mazde

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.