Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Ja ker o tej napaki sem bral na tujih forumih in bi naj vpoklicali veliko ?tevilo avtomobilov. A drugje na avtu ni teh problemov?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Super, hvala. ?e ena stvar me zanima...tisti ki imate avtomatsko ro?no...ali se avtomatsko sama zategne, ko ugasne? avtomobil? Vem, da se avtomatsko sprosti, ko speljuje?, ampak ali se tudi zategne...ker pri oplih je to smotano narejeno, da jo more? sam zategnat...pri peugeotu je to vse avtomatsko in dela fenomenalno  :notworth:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za vse, ki imate sedane od 2013 letnika dalje:attachicon.gifIMG_20170210_112803-816x612.jpg

attachicon.gifIMG_20170210_112751-816x612.jpg

Pod zadnjo ?ipo, ko odprete vrata prtlja?nika imam na vseh punktiranih delih rjo in to po treh letih :(. Bral sem en tuj forum, kjer so omenjali rjo, ?el iz firbca pogledati na moj avto in na ?alost sem jo na?el :(. Mi bodo pa sanirali pod garancijo. Upam da dolgoro?no, ker na punktiranih delih je to kar problem, sploh, ?e je povr?no narejeno, ?ez pobarvano, pod barvo se rja ?iri in ?ez par let odstopi barva.

Sicer pa zaupam g. Majesu in servisu v BTCju ker niso ni? komplicirali, bili izredno strokovni in prijazni... Tako da ta servis pa res priporo?am. Konec koncev ima vsaka znamka probleme, najbolj va?no pa je da ima? dober servis, kjer znajo prisluhniti in re?ijo te?ave.

A je avto narejen na Japonskem ali v Mehiki ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta rja nastopi samo pri mazdah do 4/2014. Moja ni zraven, so do takrat ?e po?timali.. prihaja pa zaradi tega, ker so ta del prebarvali s pretankim slojem barve. Na servisu potem ta del na novo prebarvajo in je ok. Ni potrebe po posebni paniki.. pa nima veze ali je narejena v mehiki ali na japonskem..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Super, hvala. ?e ena stvar me zanima...tisti ki imate avtomatsko ro?no...ali se avtomatsko sama zategne, ko ugasne? avtomobil? Vem, da se avtomatsko sprosti, ko speljuje?, ampak ali se tudi zategne...ker pri oplih je to smotano narejeno, da jo more? sam zategnat...pri peugeotu je to vse avtomatsko in dela fenomenalno  :notworth:

 

Ne, mora? jo ro?no, se pa sama odpusti, ko spelje?. Tu in tam se ne, pa sem preve? len, da bi navodilih iskal, kdaj in zakaj se ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?estitam in sre?no vo?njo  :jupiii:  . Lepa je. Moja pa pride ?ele konec aprila...barva bo pa eternal blue...upam da bo v redu, ker te barve ?e nisem videl v ?ivo  :o

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima me ali je ?e kdo montiral tole na Mazdo 3 (2014-2017) ? Kako to zgleda v ?ivo, ali zelo pokvari izgled avta?


In kak?na je kaj kvaliteta in seveda kak?na je cena pri nas?(original mazda) 


 


post-9328-0-01704300-1487244932.jpgpost-9328-0-63692300-1487244937.jpg


Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Zanima me ali je ?e kdo montiral tole na Mazdo 3 (2014-2017) ? Kako to zgleda v ?ivo, ali zelo pokvari izgled avta?

In kak?na je kaj kvaliteta in seveda kak?na je cena pri nas?(original mazda) 

 

attachicon.gifzavesica1.jpgattachicon.gifzavesica2.jpg

 

Cena se mi zdi okoli 40? zelo diskretno izgledajo gor, jaz sem zelo zadovoljen (govorim pa o sprednjih)

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor sem se jaz pogovarjal baje ni treba...prvi (nulti) servis ti naredijo pol pa pri 20.000km...jaz se bom tega dr?al

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima me ?e kako kaj svetijo te nove LED lu?i, dolge in pa kratke v primerjavi s xenonom? A je ?e kdo testiral?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima me ?e kako kaj svetijo te nove LED lu?i, dolge in pa kratke v primerjavi s xenonom? A je ?e kdo testiral?

Vrhunsko svetijo, sicer ne vem kako so bili xenonski ?arometi, ampak so tako dolge kot kratke lu?i super. Pa ?e v garancijo spadajo ?

 

Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

super, hvala za info...va?no je da fajn svetijo je pa ?koda, da nima vsaj avtomatskega preklopa med dolgimi in kratkimi lu?mi, ?e ?e ima spredaj kamero...komaj ?akam, da jo dobim, ?e cca. 2 meseca

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.