Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Ni panike ga vsak dan tudi stisnem do rde?ega :) meni se zdi ?e ?ist fajn posko?en :) pa glede na valjare, ki jih mam gor me res presene?a poraba. Kaj bi ?ele bilo z 205/16 :)

Ej....super treba prepiha ventile vsake toliko..jaz tudi mojo mazdurino...stisnem,poraba solidna lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

govorim za povpre?je, od kar sem kupil avto (cca 11 mesecev nazaj in 31k prevo?enih).... pa ne vozim vedno 160+ km/h, ko imam dalj?e relacije, (npr Munchen) se dr?im omejetive, sploh v tujini...

ok pri max hitrosti je kar po?re?en, ampak ?e vedno manj kot prej?ni avto :P

 

Hehe, res je. To je sicer ?e vedno kakih 5L/100km manj kot pa G120 kuri tam okoli :)

 

(A niso trojke elektronsko omejene na 190km/h? :) )

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, res je. To je sicer ?e vedno kakih 5L/100km manj kot pa G120 kuri tam okoli :)

 

(A niso trojke elektronsko omejene na 190km/h? :) )

V knjigi pise 213 km/h za dizla. Spravil sem ga ze na 222 km/h... pa treba je racunat, da mal stevec laze, tko da po moje je kar realno 213 km/h :)

IMG_1241.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da ni nic narobe, ce potegnem ven starejso temo tega threada.

 

?al se ne da. Z veseljem bi imel zadnje lu?i vedno vklopljene, da svetijo. Ve?ina novih vozil ima zadnje lu?i ugasnjene, ker "ni potrebe" po temu, da bi svetile, ?eprav je v praksi povsem druga?e.

 

Tudi na servisu ne morejo tega naredit. Lahko ti pa to uredi kak?en dober avto-elektri?ar, vendar zadeva verjetno ne bo poceni.

 

In jaz sem hotel predlagati, da vklopis parkirne, ker itak spredaj gorijo iste LEDice, pa se zadnje rdece ti vzge.

 

Potem pa sem sel prebirat spodnji link:

 

 

... in prebral, da, ce nastavis luci na tisto tretjo pozicijo (1:off, 2:auto, 3:parkirne, 4:full lightspeed), sprednje svetijo slabse. :vskalo:

 

Kar pomeni, da ce hoces postati bolje viden zadaj, v dezju recimo, ko senzor se ne vzge xenonk, postanes spredaj prakticno neopazen.

 

Ce kdo kdaj ugotovi nacin, kako to popraviti, tako da ze na "off" svetijo zadnje, ali pa da na 3 ne svetijo sprednje nic slabse, ga/jo lepo prosim, da to objavi. Dvomim, da je treba tu nekaj posebnega zvezati. Najverjetneje je vse krmiljeno racunalnisko in bi bilo treba samo popraviti softver. Razen, ce bi obsel krmilnik in zadnje ledice zvezal direktno na Vcc.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri VW grupi se da vse lepo nastavit s pomocjo PC in programa (lahko celo uporabnik sam nastavi svoje nastavitve).

Pri japanezarjih pa temu zal ni tako in ne mores cisto nic nastavit. Tako kot je je in tudi na servisu ne morejo nastavit drugace.

Izjema je takrat, ko ti bo kaksen elektricar nastavil po "analognem" nacinu ampak s tem posega v samo vozilo in spremeni razne racunalniske nastavitve. Vprasanje je tudi kako je z garancijo po takem posegu.

Res je bedno to, ko si kot voznik omejen in ne mores cisto nic nastavit. Imajo prevec "zaprte" avtomobile.

Ce naredim primerjavo:
- EU vozila so kot Android telefoni, kjer lahko nastavljas skoraj vse kar ti srce pozeli
- Japonska vozila so kot Apple, kjer ne mores nastavljati nic (no razen ce naredis JB, ampak to ni to)

Vsi se pa kvarijo (tudi Japonci nimajo vec take kvalitete kot morda nekdaj).

roberto664 - se niti malo ne cudim tvojemu zlomu. Meni se je pri nekje 37.000 km prav vdrla noter sredinska kontrolna konzola, s katero upravljas MZD (ta ki je pri naslonjalu za roke). Pritisnil sem na NAV in se je celoten "komplet" gumbov vdrl. Seveda so popravili pod garancijo, ampak to lahko ze veliko pove.

Dejstvo je, da se spara na kvaliteti povsod in pri vseh znamkah. Posledica tega pa je ta, da bomo kupci in uporabniki takih avtomobilov vedno bolj razocarani in posledicno bo vedno vec slabe volje in pritozb. Prej ko se sprijaznemo s tem, lazje NAM bo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jebena japanska kvaliteta.. danes mi v roki ostala plastika za ?telanje naslona zica. Pa ga sploh nisem ?telal.. ko sem sesal avto je kar le?al plastik fantasik del zraven. Ne vem kaj si naj ?e mislim.. :)

Ej...kaj,,,,,zdaj si popravil to plastiko ali bo treba garancijo uveljavit???? Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne gre popravit, sploh ne dr?i na svojem mestu ?e jo sku?am popravit, sploh ne vem kak?en je sistem za pritrditi.. drug teden grem na servis :( saj ni ni? stra?nega, samo me spominja na moj testni fiat punto grande, ki sem ga cel vikend namesto, da bi ga vozil, ?raufal skupaj, ker je vsepovsod nekaj odpadalo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e drugi tank s super porabo in rekord v prevo?enih km z enim tankom :)

 

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=28985&sortby=date&sortdir=DESC&dateto=05.06.2016&datefrom=25.02.2015&page=1

 

 

je pa ?e 7l bencina lufta do praznega tanka, samo sem ?e zdaj prevozil 20km po tem ko ra?unalnik poka?e 0km..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni je poraba na G120 kar nekako se ustalila na 6.8....mam relacije k je dobrih 5, sam ?e vedno precej avtocest furam in to naredi svoje...

 

Sem pa nad avtomobilom ?e vedno navdu?en.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To si se pa moral dol po hribu peljat :)

:D Sej ni povedal kako je peljal po AC.

 

Meni excel pravi, da je povprecna poraba 6,56. Zdaj, ko se manj vozim po AC je okoli 7, ce pa se drzim AC, jo lahko spravim na 6,drobiz. 2 l bencinar, po omejitvah.

 

Najbrz se da tudi na 5 l prit, ce bi vozil 90 v sesti po ravnem, brez spreminjanja hitrosti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da pohvalim moj servis, polomljeno ro?ko za ?telanje naslona sede?a bodo garancijsko menjali. Hkrati so mi naro?ili protector za eibach vzmeti in po pregledu kaj je potrebno ?e po moji vin ?tevilki zamenjat, bodo ?e menjali nek le?aj zgoraj na amortizerju in ?e eno stvar (ko menjajo, povem kaj je bilo ). Vse zastonj, ?eprav nisem kupil original mazda vzmeti (  so isto eibachke). Zadovoljen..  pa naro?il sem ono malo fla?ko z original barvo, da popravim pikice od kamen?kov na pokrovu motorja.. 7,50?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da pohvalim moj servis, polomljeno ro?ko za ?telanje naslona sede?a bodo garancijsko menjali. Hkrati so mi naro?ili protector za eibach vzmeti in po pregledu kaj je potrebno ?e po moji vin ?tevilki zamenjat, bodo ?e menjali nek le?aj zgoraj na amortizerju in ?e eno stvar (ko menjajo, povem kaj je bilo ). Vse zastonj, ?eprav nisem kupil original mazda vzmeti (  so isto eibachke). Zadovoljen..  pa naro?il sem ono malo fla?ko z original barvo, da popravim pikice od kamen?kov na pokrovu motorja.. 7,50?

Ej...super ,da ti bojo to ro?ko,menjali pod garancijo in ostalo...dober mazdin,servis lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kupujem nov avto in ena od opcij je tudi nova mazda 3. Avto mora biti diesel (40 000 km letno). Zasledil sem, da so v preteklih generacijah diesel mazde imele tezave z DPF filtri trdih delcev, elek. kabli do senzorjev pred in za DPF filtrom, podlozkami injektorjev, EGR ventili, slabo kvaliteto pleha (letniki 2006 - 2013). Sprasujem lastnike novih mazd ali se zgoraj omenjene napake se vedno pojavljajo pri novih mazdah s skyactiv-d diesel motorji? Zaenkrat sem zasledil samo elek. te?ave s MZD Connect sistemom in HUD zaslonom.

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mimogrede, pri kateri znamki pa te?av z DPF filtrom ni?!? 

 

Sicer pa te te?ave kot jih omenja? na?eloma ni. Ne vem kaj bi bilo s plehom sicer narobe, razen to da je lak bolj 'organski' in posledi?no manj odporen na kamen?ke.  Dobro, pa japoni imajo ?e v osnovi mal mehkej?i pleh, kar je spet druga tema.

 

Druga?e so pa motorji kolikor berem tukaj od uporabnikov kar trpe?ni. Jaz imam ?e eno verzijo starej?ega, ko 2.2. diesel ?e ni dobil zna?ke skyactive in laufa b.p.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bi rad ?el iz de?ja pod kap. 16 let ?e imam passata in mi je dovolj vode in vlage v kabini, pokvarjenih v?igalnih tuljav in ostalega. Nova Mazda 3 mi je lepa, ima odli?en motor (CD150), lepo se vozi, preden zamenjam znamko se pa? ?elim informirati pri lastnikih. Da imajo vsi avtomobili svoje specifi?ne te?ave pa tako vemo. Zaradi spremenjene lokacije slu?be bom tudi zamenjal bencin za diesel.

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej, ?e vozi? diesel tako kot je namenjeno za tak avto oz. motor, potem tudi z DPFjem ni te?av. Jaz se trenutno sicer vozim 13km v eno smer, pa te?av s samim filtrom zaenkrat nimam, je pa res da zna malce olje narasti, ker ve?krat pride do prekinjene regeneracije. ?e se bo? pa vozil na dalj?e relacije pa sploh ni te?av.

Pustimo to, ?e kak senzor odleti, to je itak potro?na roba, pa mislim da tudi tukaj ni nekih te?av.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.