Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Po?asi se mi zdi, da mi je nekdo podtaknil dizla pod haubo :)

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=28985

 

5.2l zadnji tank.. vsaki tank je manj. Po?asi bom pod 5l pri?el :)

Ti pa res ?para? tale avto?k. Men se je porabal ustavla na 6,3 povpre?na nisem resetiral odkar ga imam. Je pa dost avtoceste relacija pa tud tam avto ne vidi pod 130 kmh. povpre?na hitrost je 66 kmh prevo?enih imam 71 000 km. 

:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kupujem nov avto in ena od opcij je tudi nova mazda 3. Avto mora biti diesel (40 000 km letno). Zasledil sem, da so v preteklih generacijah diesel mazde imele tezave z DPF filtri trdih delcev, elek. kabli do senzorjev pred in za DPF filtrom, podlozkami injektorjev, EGR ventili, slabo kvaliteto pleha (letniki 2006 - 2013). Sprasujem lastnike novih mazd ali se zgoraj omenjene napake se vedno pojavljajo pri novih mazdah s skyactiv-d diesel motorji? Zaenkrat sem zasledil samo elek. te?ave s MZD Connect sistemom in HUD zaslonom.

 

Najve? te?av je imela I. generacija DPF filtra v petkah in ?estkah z motorjem 2.0 CD. Te?ave so odpravili softwaresko (prekinjene regeneracije se niso nadaljevale dokler ni bil motor ogret na delovno temperaturo). Na?eloma te?av z DPF ne bi smel imeti glede na napisano, da ima? 40kkm letne kilometra?e.

 

Senzorji pri DPF-ju niso problem, zna  biti bolj te?ava kaka lambda sonda ampak prd 150kkm-200kkm se tudi to ne bi smelo zgoditi. Te?ava s podlo?kami so bile samo v prvi generaciji pred faceliftom (2001-2005). Ravno tako je bilo tudi v tem obdobju najve? te?av z rjo (obrobe kolotekov in vrat).

 

Pri zadnji tretji generaciji pa ve?ina uporabnikov ?e ni prilezla do 100kkm ali bistveno ?ez tako, da je te?ko re?i kaj se bo dogajalo na dalj?i rok.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti pa res ?para? tale avto?k. Men se je porabal ustavla na 6,3 povpre?na nisem resetiral odkar ga imam. Je pa dost avtoceste relacija pa tud tam avto ne vidi pod 130 kmh. povpre?na hitrost je 66 kmh prevo?enih imam 71 000 km. 

Jaz imam povpre?no 49.. ?e sam sem presene?en nad porabo. Sploh na teh valjarih in s pri?gano klimo zadnji mesec.. se pa ne prito?ujem spljoh :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam povpre?no 49.. ?e sam sem presene?en nad porabo. Sploh na teh valjarih in s pri?gano klimo zadnji mesec.. se pa ne prito?ujem spljoh :)

Ej...to je pohvala VREDNO...super tako naprej:-):-)lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa je fora s tem siljenjem na dizle?

To imas razlozeno tu: http://www.mazda-si.net/topic/9097-razkurnik-oz-razpiiiizdnik/?do=findComment&comment=235511

Razen ce imas resen argument za dizla, potem gre za to kako zelo tipski Slovenec si. Lestvica gre ocitno tako: vw dizel, nemski dizel, dizel, bencin.

;)

 

Btw, a se komu sanja kako pove?ati ob?utljivost senzorja za vklop lu?i (da se prej vklopijo v slabem vremenu)? Nastavitve pod "Settings" niso nikjer razlo?ene kaj po?nejo :/

Avto ni na dosegu roke, navodila pa nekaj pribliznega opisujejo na strani 9-19; "vrstica" 5.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

?isto po naklju?ju sem naletel na mazda forum in prebral tole temo prakti?no od prve do zadnje strani. Razlog je seveda nakup mazde 3 sport. Dilema ki jo imama je sicer tudi med G120 in CD150, bolj kot motorji pa me zanimajo razlike med opremo (pri barvi ni dileme - Soul rde?a :). Odlo?am se med Attraction, Takumi in Revolution.

OK, dejansko ima Attraction vse kar bi potreboval, Takumi je sicer ?e lep?a (sploh notranje oblazinjenje) in ?portnej?a ampak je ?al ni na voljo z CD150 - nekako mi ne gre skupaj var?en motor kot je G120 in 18" plati??a. ?e bi se odlo?il za CD150 pa bi me mikalo ?e dopla?ilo 1200 EUR za Revolution. Predvsem me pa zanimajo razlike v opremi med REV in ATT.  Namre? iz konfiguratorja in kataloga je razvidno da ima REV dodatno ?e:

-18" plati??a,

-head-up display,

-bose ozvo?enje

-smart key,

-sprednji senzorji,

-bi-xenon lu?i.

 

Zanima pa me slede?e, kak?na je razlika v lu?eh, glede na to da ima tudi ATT bi-xenon in ali je razlika ?e kje drugje.

Na testno vo?njo grem najprej z G120 Takumi, upam da bom lahko sedel ?e v ATT.

V kolikor pride proti koncu leta predstavitev facelifta, bom z nakupom po?akal na aktualni model.

 

Hvala ?e v naprej za odgovore!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lu?i so v vseh teh modelih iste (bi-ksenon z LED dnevnimi lu?mi) v vseh teh paketih. V Revolution Top edino dobijo ?e samodejno sledenje ovinkom / nastavljanje vi?ine.

 

Kar se pa ostalega ti?e:

 

- 18" plati??a zgledajo hudo sam so precej manj udobna od 16"k. Grbine pa slabe ceste na njih kar ?uti? na riti.

- HUD ti prikazuje na teh paketih hitrost in ?e ima? vgrajeno navigacijo pa? pu??ice. Edino v Revolution Top opremi dobi ve? vsebine, tako da se jaz na tvojem mestu ne bi sekiral ?e ga ne bo.

- Smart Key je kar udobje, sam ni pa katastrofa ?e tega ni.

- Sprednji senzorji in vzvratna kamera so hudo uporabni pri parkiranju v kake luknje, ?e posebej ker M3 ni preve? pregleden avto in ima dolg gobec. Se pa da kamera brez te?av vgraditi kasneje.

- Bose ozvo?enje se kar pozna, sam je odvisno od tega koliko da? na zvok in kaj poslu?a?. Za Rock radio je vse dobro ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pa kaj to?no pomeni "visoka, srednja, nizka" tam? :) Visoka ob?uvljivost? Visoka svetlost okolice? (Angle?ka navodila so podobno neuporabna.)

Sem danes gledal v avtu, pa moram priznati, da bi lahko le ugibal. Ce bi ugibal, bi rekel, da "high" oz. "visoka" prej prizge. Sanse so 50:50.

Lahko stestiras, zdaj, ko je sonce. Zvecer na isti lokaciji pocakas, da ti prizge luci in zabelezis uro. Ce je velika razlika med zgornjo in spodnjo nastavitvijo, bos drugi dan vedel. ;)

Ali pa, ce imas garazo, pocasi zapeljes v garazo in vidis, na kateri tocki ti prizge luci. To lahko sprobas v enem dnevu. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je ze izacus napisal vse pomembno.

 

Jaz bi potrdil to, da so pri revo (tudi po moji subjektivni oceni) edina prakticna stvar sprednji senzorji. Vse ostale razlike so kozmeticne. V starem katalogu je bila napaka. Tudi attraction ima pranje luci.

Nastavljanje visine je prav tako obvezno pri xenonskih, revo top ima se samodejni izklop dolgih.

 

Kar se ni bilo omenjeno je izgled armature. Pri revo imas hitrost na HUDu, pred sabo pa ogromen tahometer. Bolj sportno zgleda. Ce ti crkne HUD imas se vedno digitalni stevec za hitrost spodaj desno.

Pri att in nizje imas na sredi analogni cagar za hitrost, obrati pa so digitalni, majni in na levi.

 

Revolution in gor: http://spidercars.net/wp-content/uploads/2015/10/2015-mazda3-interior-1500x1000.jpg

Attraction in dol: http://image.automotive.com/f/2015_mazda_mazda3/78371503/steering-wheel.jpg

 

Ce ti je to faktor. :)

 

Dodajanje sprednjih senzorjev attractionu se ekonomsko ne splaca. :) Mi niti niso hotli povedat cene. Edino kar ne vem je, a ti pri attractionu tudi kaze na displeju, kje je zaznal oviro. Ker si res ne predstavljam, da bi samo akusticno lahko razumel, kaj mi hoce povedati. Ce imas spredaj in zadaj senzorje je hkrati lahko aktivnih 5 senzorjev (oziroma 5 skupin), vsak pa kaze 3 (4 zadaj?) nivoje oddaljenosti od ovire.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Attraction ne ka?e slike na displayu in tudi senzorji niso zvezani na na?in da bi to omogo?ali (sam en "kanal" gre do head unita za vse senzorje, pri Revo in Revo Top pa je vsaka smer ekstra).

 

 

Hmm, druga?e pa sem precej prepri?an da ima avtomatsko nastavljanje vi?ine ter sledenje smeri (AFS) samo Revo Top model, kar je ?koda.

 

Sem danes gledal v avtu, pa moram priznati, da bi lahko le ugibal. Ce bi ugibal, bi rekel, da "high" oz. "visoka" prej prizge. Sanse so 50:50.

Lahko stestiras, zdaj, ko je sonce. Zvecer na isti lokaciji pocakas, da ti prizge luci in zabelezis uro. Ce je velika razlika med zgornjo in spodnjo nastavitvijo, bos drugi dan vedel. ;)

Ali pa, ce imas garazo, pocasi zapeljes v garazo in vidis, na kateri tocki ti prizge luci. To lahko sprobas v enem dnevu. :D

 

 

Hmnja, bom probal ko se mi bo dalo zajebavati v gara?i :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sploh ne znam razbiti citata v tri kose. :/

 

V EU (in verjetno tudi drugje) legalno ne mores imeti tako mocnih luci, brez pranja in avtomatskega nastavljanja visine snopa. Ne tovarnisko vgrajenih, ne retrofitanih. Kar ima revolution top je obracanje luci v ovinek in avtomatsko priziganje dolgih oziroma ugasanje dolgih, ce pride vozilo nasproti (pri bi-xenonskih torej umik "sencnika").

Wiki navaja tole kot vir: http://www.webcitation.org/5qIMaJAZS

Regulativa je tu: http://www.unece.org/fileadmin/DAM/trans/main/wp29/wp29regs/r48r6e.pdf in za tocno interpretacijo moras it po korakih. Nikjer ne pise eksplicitno "ce imas xenonke, moras imeti auto leveling".

 

Hvala za pojasnilo kako delajo senzorji pri attractionu. Potem je vsekakor velik plus tudi to, da imas "stranske" senzorje ekstra. Sem bil fous nemcem, ker imajo dodaten senzor cisto pri strani vozila. Recimo za bocno parkiranje na milimetre bi bili sprednji zelo uporabni. Ampak teli mazdini imajo zelo sirok kot zaznavanja, so me ze presenetili, kje vse so vidli oviro.

 

Ce bos ugotovil high-low za lampe, sporoci, da bomo se ostali vedeli. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se pa ostalega ti?e:

 

- 18" plati??a zgledajo hudo sam so precej manj udobna od 16"k. Grbine pa slabe ceste na njih kar ?uti? na riti.

 

To pa se absolutno ne strinjam. Mene je prehod iz 16" na 18" in zni?anje avta, povsem presenetil. Avto pobira luknje bolj suvereno, nikakor ni neudoben. Celo na na?ih super cestah.. :)  tudi potro?nja se ni spremenila, razlike v performansah pa tudi ne ?utim.. zelo priporo?am..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pa se absolutno ne strinjam. Mene je prehod iz 16" na 18" in zni?anje avta, povsem presenetil. Avto pobira luknje bolj suvereno, nikakor ni neudoben. Celo na na?ih super cestah.. :)  tudi potro?nja se ni spremenila, razlike v performansah pa tudi ne ?utim.. zelo priporo?am..

 

Ce ni skrivnost: katere gume si kupil?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za odgovor.

Na?eloma se strinjam z napisanim in ?e vedno mislim da bi bil ATT nivo povsem dovolj. Glede na to, da so potem lu?i enake bi verjetno pogre?al samo prve senzorje, pa ?e na to se da navadit. Pri lu?eh me je zmedel konfigurator na Mazdini strani, ki je za ATT kazal druga?no grafiko lu?i kot pri REV, medtem ko so imeli ATT modeli na avto.net vsi enake lu?i kot bolje opremljeni (in z pranjem ?arometov). Kamera mi ni pogoj, mogo?e bi jo vgradil naknadno. Zelo zanimiva je pa razlika v ?tevcih, tega nisem vedel in bom pozoren med testom oz. ob ogledu kaj mi bolj "sede". Pri meni sta ergonomija in motor na prvem mestu, ?ele potem izgled. Roko na srce tudi 1200 EUR dopla?ila za vi?ji paket je malo v primerjavi z tekmeci (glede na to kaj vsebuje), vpra?anje je pa ?e ti vse pride prav oz. ?e to res rabi?. Zanimivo je tudi dejstvo, da so se pri tem modelu omejili samo na 16" in 18" in ?e z takimi, nestandardnimi dimenzijami gum.

17" bi bila optimalna dimenzija. Hvala za pomo?, ?e se kdo spomni ?e kako razliko med omenjenimi nivoji opreme naj se kar javi... :vesel: 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsak ima svoje preference in finance, ter koliko je ?e pripravljen dati za nujno zlo na?ega ?asa. V kolikor z avtom ne slu?imo denarja je itak ?ista zguba (nakup, registracije in zavarovanje, gorivo, redno vzdr?evanje, popravila, cestnine, zavarovanje, amortizacija ..). Tudi sam sem po 16 letih v nabavi novega. Od opreme mi je poleg standardnih asisten?nih funkcij, ki jih ima ?e vsako vozilo najbolj zanimiv radarski tempomat, ki za sabo potegne tudi funkcijo samodejnega zaviranja v sili (SBS). Ne potrebujem gretja sede?ev, elektri?nega nastavljivega sede?a, usnja in ?e ?esa, vendar bom o?itno moral vzeti revo top opremo, ?e bom hotel imeti SBS. To pa za sabo potegne denar, za katerega ne vem ali sem pripravljen dati. Govorim o Mazdi 3 CD150 revolution top. Poleg tega bodo potrebne ?e zimske gume, 16" felge, kasko. Pri tak?nem multi displeju bi ?e bil greh ne imeti navigacije in smo ?e pri 28k evrov. Iz to?ke A v B se pripelje? z vsakim je pa razlika v udobju .. Po drugi strani se pa samo enkrat ?ivi. Dileme, dileme ..

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Btw, a se komu sanja kako pove?ati ob?utljivost senzorja za vklop lu?i (da se prej vklopijo v slabem vremenu)? Nastavitve pod "Settings" niso nikjer razlo?ene kaj po?nejo :/

 

Najprej lep pozdrav vsem na forumu :D

 

Jaz sem se podobno spra?eval, saj jasno napisanih navodil glede tega ni. Sem pa potem sam ugotovil kak gre.

Sicer sam imam ?estico, vendar mislim, da neke razlike ni.

 

HIGH pomeni ve?jo ob?utljivost na mrak oz. temo - torej se ti lu?i prej pri?gejo, medtem ko pa pri LOW je ravno obratno, lu?i se ti pri?gejo, ko je ?e bolj temno.

To lahko stestira? tako, da ko se za?ne mra?it, ti pa npr. stoji? na semaforju, pa ugotovi? da ti je elektronika ?e pri?gala lu?i, da? senzitivnost na ni?je, recimo na LOW, pa vidi?, ?e se ti lu?i ugasnejo oz. se ponovno pri?gejo dnevne.

 

Jaz sem si ob?utljivost zni?al na MEDIUM/LOW saj sem ve?krat opazu da elektronika kr hitro pri?ge lu?i, pa se je komaj za?elo temnit. Sploh pa imam led dnevne lu?i, ki so kr dobro vidne tudi podnevi. Enkrat se mi je celo zgodilo, da sem na en obla?en dan se peljal po podvozu, kjer je vse skupaj bilo ?e nekoliko bolj temno, pa so se mi za tri sekunde pri?gale lu?i. Mislim da je pri Mazdi precej ob?utljiv ta senzor.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi v dežju je fajn pohajat in nič jamrat😁 V trenutku sem bil stuširan.
    • Norveške mi raje ne omenjat, ker kolk hipokrizije kot je pri njih je verjetno da skoraj ni nikjer. Da so si naredili vse to je bila zgolj zasluga v ogromni prodaji nafte in plina. Potem so tolk subvencioniral EV-je ravno iz prodaje fosilnih goriv, da so si jih vsi kupili "na zalogo" in tko mal za zajebavat naokol. Za resno pa se še vedno vozijo v ICE avtomobilih, sploh pozimi jim skoraj ne pade na pamet, da bi EV-ja uporabljal.   Zato pa pridemo do tega fenomena, da poraba goriv ne pade. Ne pade zato ker lažejo vsem v fris vključno samim sebi.   Zgodba je verjetno podobna povsod, ker ne glede, da je procent EV-jev še majhen bi se moralo poznati pri zmanjšanju porabe nafte. Pa se? Kje so študije, da gre to res v pravo smer? Vemo da samo izdelava EV-ja potrebuje toliko nafte, da so pri Volvotu naračunal, da je za cca 90.000km vožnje ICE-ja.
    • Golob je kriv... aja sej to ni pr nas. Mah sej je vseeno pod pernatim Taubijem, sem slišal, da mamo najdražji bencin. Tko pravijo tud na forumih in TikToku.
    • Dražji kot pri nas. 202 RDS, to google pravi 1.72€.   2 leti nazaj sem poleti v Italiji (Elba in Firenze) tankal po 2.1€. V Grčiji pa lani poleti poleti okoli 1.8€.   Imam kr srečo s ceno.
    • Sigurno je pa poceni🤣, bil v IT in sem bil primoran tankat na AC, imajo kar drag bencin (2.30 mislim da...oz.tak nekje).....je pa res da imajo pa večino ostalih zadev bistveno cenejših kot mi....v bistvu je severni del IT krepko pred nami....ne samo cene, tudi ponudba, odnos gostincev, cene v gostilnah, trgovinah (da o raznovrstnosti v neki navadni trgovini supermarketu ne govorim, dvomim da ima kaka aleja v lj na 10x vecji povrsini tako ponudbo)....se vidi da se italijancki znajo it biznis😉🤣
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.