Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri kupovanju sem zasledil, da naj bi se cene za?ele od 20.000 dalje za novo M3.

 

 

?e eno cvetko sem opazil pri moji trojki. Saj ne da bi panicaril, samo kaj se ta avto sploh kaj zaklene med vo?njo in ko stojim na mestu? Namre? vrata se odprejo iz zunanje smeri. Sistem autolock je bil razvit prav zaradi kraj iz avtov, ko so ljudje stali pred semaforji.

 

 

V prirocniku pise, da naj bi tudi trojka imela to funkcionalnost ampak kot kaze samo pri nekaterih modelih... Od strani 3-15 dalje >> https://www.mazda.si/handlers/TwedlePdfDownload.ashx?u=%2Fmedia%2Fmazda%2F4a2ef_Mazda3_Navodila_za_uporabo__8FQ6-EE-16I-SI%2BL_Edition1_web_OM.pdf&f=Mazda3_Navodila_za_uporabo__8FQ6-EE-16I-SI%20L_Edition1_web_OM.pdf 

 

post-10-0-27865200-1542185083_thumb.jpg

 

post-10-0-75102400-1542185087_thumb.jpg

 

post-10-0-99096400-1542185093_thumb.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sistem autolock je imela do cca 2015, potem v EU ni bilo ve? na voljo. Enostavno so izbrisali funkcijo iz sistema, kolikor sem na hitro preletel tuje forume.

Mi je pa zanimivo brat komentarje, ko pridejo na plano neke svojeglave frustracije in predsodki. Ne, ne bojim se da me kdo ukrade. Mi je pa fino, da se avto zaklene zaradi otrok. Ni ravno fino prestavljat zati? na samih vratih. Meni je ta funkcija ustrezala pri prej?njem 10 let starem korejcu. A se bom pri temu pa? navadil.

Napisano

Druga generacija nima kljucavnice za prtljaznik in se samo elektronsko odpira/zapira (tipka). Ja ok ni nevem kaksen problem zategniti rocno, da lahko odpres prtljaznik, ampak je kr ena fora :D. Kokr sm ze reku na vsakemu semaforju dam avto v ler in zategnem rocno, ker se mi res neda cel cas drzati sklopko.

Moj brat ima na bmwju ze serijsko autolock in se vrata sama zaklenejo pri hitrosti nad 20 km/h. Odklep/zaklep kontrolira z namensko tipko. Ce iz notranje strani hoces odpreti vrata jih v prvem poskusu nemores v drugem poskusu se pa odprejo. Skratka spet neuporabno, ce imas na zadnjih sedezih otroka, ki ves cas kljuka in skusa odpreti vrata. Nevem pa kako pri mazdi deluje ta autolock. Drgac pa ja tako, kot je jures rekel bi lahko dali vsaj opcijo za vklop/izklop omenjene funkcije. Ce lahko dajo da vklopis/izklopis welcome messsage k se pokaze k vzges avto in pa recimo BEEP ON-OFF kontrolnih tipk bi pa tudi autolock lahko nastimali :)

Napisano

Kot sem napisal, stvar se da nazaj vklopiti (in se pojavi v nastavitvah) ?e popravi? konfiguracijo na BCM.

 

Pa ima? mogo?e taprav OBD in kode? Enkrat bi to rad naredil, sam nimam dovolj izku?enj.

Napisano

Kot sem napisal, stvar se da nazaj vklopiti (in se pojavi v nastavitvah) ?e popravi? konfiguracijo na BCM.

Seveda se da. Aftermarket se marsikaj da. Govorim o OEM nastavitvah.

Napisano

Mi lahko kdo razlo?i kaka je logika elektronske ro?ne zavore.

To da jo mora? sam vklopit mi je jasno, kako je pa s spu??anjem?

V?asih ko speljem sama spusti, v?asih pa ne? 

Napisano

Mi lahko kdo razlo?i kaka je logika elektronske ro?ne zavore.

To da jo mora? sam vklopit mi je jasno, kako je pa s spu??anjem?

V?asih ko speljem sama spusti, v?asih pa ne?

 

Logika je ta, da ko so vsi pogoji za voznjo izpolnjeni, se rocna sama sprosti... To pomeni, da poleg tega, da je avto v pravi brzini, da motor tece.... tudi to, da je voznik privezan... ;) Vsaj pri moji CX-5 je tako... Tudi ce recimo stojim na mestu in se odvezem, se takoj zategne rocna...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pas je a must pogoj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A zdaj pa rabi? za v gara?o zapeljat pripet pas? Nikoli in nikdar se ne vozim naokoli brez pripetega pasu, ampak tale z gara?o je pa res budala?tina.

Teli novodobni avti so pa res eno s..Pa ?e pla?a? elektronsko ro?no zato da ima? potem same probleme. K sre?i je moj tabornik nima, ima pa ?e vedno nekaj zadev ki bi jih moral izklopit.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Glej takole je,?e je zategnjena in si pripet potem se sama sprosti ko spelje?,?e pa nisi pripet potem jo ro?no sprosti? kot bi jo ?e bi imel klasi?no ro?no.Logi?no? Lp

Napisano

Elektronsko rocno placas ja ... tako kot tisto ?old school? na zajlo ;) ... Se nisem videl novega avta, da bi bil brez rocne... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Govora je o 'samosprostitvi' rocne ko speljes, takrat rabis pas, ce pa nisi pripet potem pa noga na bremzo in prstek na gumb, elektronski, ne un na koncu palice ro?ne :)


Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A zdaj pa rabi? za v gara?o zapeljat pripet pas? Nikoli in nikdar se ne vozim naokoli brez pripetega pasu, ampak tale z gara?o je pa res budala?tina.

Teli novodobni avti so pa res eno s..Pa ?e pla?a? elektronsko ro?no zato da ima? potem same probleme. K sre?i je moj tabornik nima, ima pa ?e vedno nekaj zadev ki bi jih moral izklopit.

 

Eksploziv v zra?ni blazini ti zlomi vrat na popolnoma isti na?in ?e je avto v gara?i ali na cesti. Tudi pri 15km/h.

 

Obstaja razlog zakaj umre bistveno manj ljudi v avtih te dni.

Napisano

Eksploziv v zra?ni blazini ti zlomi vrat na popolnoma isti na?in ?e je avto v gara?i ali na cesti. Tudi pri 15km/h.

 

Obstaja razlog zakaj umre bistveno manj ljudi v avtih te dni.

Pri tej hitrosti se ti pa AB ne bo sprozil. Nad 30 ali 35 na uro deluje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja moras biti pa res umetnik, da to naredis veeden izpita. Zakaj se potem zvok za neptipetega zacne tam pro 10 ma uro sele?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Eni kupijo avto pa ne vejo kaj kupijo, ?e navodil ne preberejo tako da sploh ne vedo kako kaj deluje, potem jim je pa vse brezveze in brez potrebe vse ima kak smisel a ne! Ni vse denar pa ga kupi?(avto) in potem.... Lp

Napisano

Avto je super....navodila pa morem malo pograjat, ker polno stvari manjka, oz ni vse opisano.

Napisano

Avto je super....navodila pa morem malo pograjat, ker polno stvari manjka, oz ni vse opisano.

Kaj pa ni opisano? Predvidevam, da mislis na tisto tanko knjizico, ki je samo kratek pregled? Celoten prirocnik je na voljo v elektronski obliki >> https://www.mazda.si/kupujem-imam/lastnosti-izdelka-and-prirocniki/ ...

 

https://www.mazda.si/handlers/TwedlePdfDownload.ashx?u=%2Fmedia%2Fmazda%2F4a2ef_Mazda3_Navodila_za_uporabo__8FQ6-EE-16I-SI%2BL_Edition1_web_OM.pdf&f=Mazda3_Navodila_za_uporabo__8FQ6-EE-16I-SI%20L_Edition1_web_OM.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

 

Ja mislil sem na kratka navodila za uporabo, ki sem jih dobil zraven avta in kjer pol stvari manjka.

Napisano

Saj tisto je tako, kot ze na njej pise - kratek pregled... Celoten prirocnik ima preko 700 strani... in ga vecina itak nikoli ne pogleda... Pomoje, da ce vprasas trgovca, kjer si kupil avto, lahko dobis tudi celoten prirocnik v papirnati obliki... Drugace pa ga iz zgornjega linka shranis... Na voljo je tudi preko aplikacije My Mazda na mobilniku...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.