Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hatchbacki imajo dva (odklep, zaklep). Tri imajo pri nas sedani (?e gumb za odprtje prtlja?nika). Pri nas alarma, ki bi dodal ?e en gumb, ni.

Napisano

1. Mene zanima ?e se pove?e? preko bluetootha z iPhonom, ali vidi? prikaz pesmi na zaslonu v avtu?

 

2. Ali lahko preko USB vhoda polni? telefon?

 

3. Ali pade iPhone v funkcijo iPOD-a ko ga vklju?i? preko USB vhoda?

Napisano

1. Mene zanima ?e se pove?e? preko bluetootha z iPhonom, ali vidi? prikaz pesmi na zaslonu v avtu?

 

2. Ali lahko preko USB vhoda polni? telefon?

 

3. Ali pade iPhone v funkcijo iPOD-a ko ga vklju?i? preko USB vhoda?

 

1. Da, ka?e naslov in tudi brska? po mapah lahko.

 

2. USBji so 500mA, tako da se bo telefon polnil, ampak zelo po?asi. Priporo?am 2A vti? za 12V.

 

3. Ja.

Napisano

1. Da, ka?e naslov in tudi brska? po mapah lahko.

 

2. USBji so 500mA, tako da se bo telefon polnil, ampak zelo po?asi. Priporo?am 2A vti? za 12V.

 

3. Ja.

 

Super! Ve? funkcij kakor pri moji ?kodi :)

 

Lahko kaj ve? info glede vti?a 2A za 12v? Nisem elektri?ar :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e vpra?anje, a je morda dal montirat prednje senzorje ali kamero spredaj? Nekam dolg nos ima in upam da ?ena ne bo preve? naslanjala :)

 

Sprednje senzorje so vgradili pri poobla??encu ob nakupu avta, ?e pred prevzemom. Gre za M3 G120, attraction. Cena je bila enih 250-280 EUR, po spominu. Vgradnje niso ra?unali. Senzorji so originalni, pa prebarvali so jih v barvo avta. Imajo pa nekoliko druga?en zvok od zadnjih in mogo?e jih je izklju?iti z gumbom.

 

Me pa zanima nekaj drugega, ?e je komu poznano.

Pri?iga se opozorilo za slabo baterijo v daljincu. Lahko baterijo menjam sam, ali moram na servis. Je komu poznano kako se zamenja?

 

Hvala in lp

Napisano

 

Me pa zanima nekaj drugega, ?e je komu poznano.

Pri?iga se opozorilo za slabo baterijo v daljincu. Lahko baterijo menjam sam, ali moram na servis. Je komu poznano kako se zamenja?

 

Hvala in lp

 

 

Seveda lahko baterijo sam menjas... Celo v prirocniku je na strani 6-39opisan postopek ... >> http://www.mazda.si/kupujem-imam/lastnosti-izdelka-and-prirocniki/ ... Baterija je CR-2025

 

skitched-20161110-184718.jpg

 

skitched-20161110-184744.jpg

 

skitched-20161110-184812.jpg

 

EDIT... medtem, ko sem dodajal slike, si izgleda ze sam nasel navodila :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Eno vpra?anje...verjetno ?e tudi kje obstaja na forumu...imam M3 G120 ki ima xenon...zanima me ali so te ?arnice ki so originalno not najboljse in svetijo najmo?neje?  Opa?am da svetijo ?ist navadno belo in ne kot opa?am pri drugih znamkah da svetijo bolj vijoli?no modro...kaj je od tega bolj?e?

Napisano

izacus je prav razlo?il ga bom pa ?e malo dopolnil, da bo bolj razumljivo. Svetlobna lestvica se meri kot temperatura v Kelvinih (K) pri katerih telo oddaja svetlobo. Dejansko v svetilki ni teh temperatur ampak nam to ozna?uje kak?no barvo svetlobe bomo videli oziroma jo oddaja.

 

Halogenske ?arnice so nekje v spektru med 2.500 do 3.200 K - tam je nekje bolj rumenkasta topla barva.

Xenonke pa se za?nejo pri 3.000K in to je ?e v spektru rahlo rumenkaste bele barve - nekaterim je to najbolj prijazna oblika bele svetlobe.

Naslednja v lestvici je 4.300K, ki je verjetno najbolj bela svetloba v pravem smislu besede in dejansko tudi najbolj realno odslikava barvo predmetov, ki jih osvetlimo s takimi lu?mi.

Sledi 6.000K, ki je po homologacijskih standarih ?e zadnja na lestvici, ki je street legal in za katero govorimo, da je ?e bela po standardu ECE. V to se ti ne bo vtaknil noben policaj ima pa ?e rahlo cool look tako v smislu da zgleda lepo in tudi v smislu, da govorimo o hladni beli barvi. Se pa ?e rahlo opazi, da je svetilnost rahlo manj?a kot pri 4.300K vendar vseeno osvetljeni predmeti odra?ajo dokaj pravo barvo.

Nato smo pri 8.000K in od tu naprej so pa ?e to bolj show varjante osvetlitve in za normalen promet niso ve? priporo?ljive in tudi nelegalne. Ta barva je ?e precej modra in tudi osvetljeni predmeti ne vra?ajo ve? prave barve - recimo osvetljeni stop znak ni ve? rde? ampak rahlo rjav.

Pri 10.000K prehaja modra v vijoli?no.

Pri 12.000K je ?e bolj mariborsko vijoli?na kot modra.

Obstajajo pa tudi xenoni 15.000K, 20.000K in 30.000K.

Vse od 10.000K ni za vo?njo pono?i pa ne samo, da ni legalno ampak je osvetlitev zaradi obarvanosti katastrofalno slaba.

 

Bottomline - izbiraj samo med 4.300 (moj osebni izbor) in 6.000K (izbor zate za bolj cool look) ;) Aja, se pa najdejo tudi svetilke 5.000K, ki pa so zlata sredina med tema izboroma, kar je tudi dobra izbira.

 

sem ti poiskal primerjavo kako zgleda bo? pa verjetno na youtubu na?el ?e marsikaj

 

33112_1.png

Napisano

:notworth: Boss svaka ?ast za tole. 

 

Kateri model pa ima M3 noter?...gledam na netu...poplava modelov ( gledam samo osram, bosch in philips....kitajskih ne)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Je kdo ?e zasledil cenik za slovenski trg za 2017 modele?

 

?al rabim malo  ve? stvari na dosegu roke v predelu vrat, da bi zmogel le s porstorom za plo?evinko v 2016 modelu. :/

Napisano

Je kdo ?e zasledil cenik za slovenski trg za 2017 modele?

 

?al rabim malo  ve? stvari na dosegu roke v predelu vrat, da bi zmogel le s porstorom za plo?evinko v 2016 modelu. :/

Kolikor se spomnim, so ze pisali, da so cene enake... le opreme je v posameznem modelu nekaj vec... za informacijo iz prve roke pa bo pomoje treba do salona... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Je kdo ?e zasledil cenik za slovenski trg za 2017 modele?

 

?al rabim malo  ve? stvari na dosegu roke v predelu vrat, da bi zmogel le s porstorom za plo?evinko v 2016 modelu. :/

Cene se razlikujejo samo za 100 ? in ?e to ne pri vseh paketih opreme. Tudi jaz ?akam 2017 in bo Revolution samo 100 ? dra?ja, bo pa imela ve? opreme (nor. ogrevan volan, barvni HUD, LED ?aromete namesto xenon itd..)

Napisano

No ja, ?e vse ostale spremembe govorijo v prid 2017 modelu... :) Led ?arometi naj bi bili bolj?i kot ksenon?

Napisano

Kdaj bo v salonih?

 

Uradna predstavitev bo januarja, bi se pa lahko baje na?li kak?ni primerki tu ?e decembra. Menda bo ve?ina na za?etku v dveh novih barvah (najve? menda v "machine gray").

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.